Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Pár hete pont beszédtéma volt a plexi dolog. Nekem sportom van, kicsit felfelé kunkorodik a gyárihoz képest, szóval minimálisan másmilyen, mégis jelentős a szélvédelem javulás. Eddig 130-nál már hasalnom kellett (én olyan 182 magas vagyok), most meg még 200-nál sem érzem a szelet, kényelmes, ülő pozícióban.
Lenne egy kérdésem

Plexit kell cserélnem, mert sisakkal majd 190cm magas vagyok és lehúzott szellőzővel szinte ott sincs a sisak, felhúzva is érzem, hogy fúj a levegő.

Viszont a Bocikára, sport és túra-plexi van.
A bolt azt mondja ők 9-1 arányban hoznak túrát.
Mindkettő 25 körül van.

Elvileg a sport annak a vége felfelé kunkorodik, míg a túra "csak" +6cm a gyárihoz képest.
Elvileg a Túra nyomja a kezedre pocakodra a levegőt, míg a sport eltol mindent a fejed felett.

Valami javaslat észrevétel.
Szia!

Én sokat szoptam vele a tavasszal!
4x2,5 és az o-ringnél vettem. Azóta jó:-)
Szia !
Itt is jelezném hogy örülök a részvételednek
Flame
Szép Utvonal. Letkésen laktam 20 évet.De a hétvégén meló van sajna.. Azért aki megy annak jó utat,és csak óvatosan..
Amit ajánlottak az AGOmotorsnál
kinél voltál szerelni?
Kész lett a Boci

Most már rendesen méri a sebességet és rendesen indul.

szétszedtük a teljes benzinellátó rendszert, kitakarítottuk, cseréltek benzinszűrőt. A vákumcső ,ami nyitja a szelepet ON állásban 2 helyen is lyukas volt. Levágtunk mindkét oldalából 1-1 cm remélem és azonnal működött. Remélem ennyi volt a probléma és nem jön elő többet.
Itt is jelzem, hogy én megyek
Üdv:
Attaba
Szép estét mindenkinek :)
E hét szombatjára ( Szeptember 8 ) jó idő esetén kezdőbbeknek való motorostúrát tervezünk.
Az Útvonal :
Váci úton a Duna Plaza melletti Mol benzinkútról indulnánk reggel 9-30-kor és oda is érnénk vissza, a kettő között meg :
Fót , Szendehely , Rétság , Nagyoroszi , Hont , Kemence , Vámosmikola , Letkés , Szob , Vác , Dunakeszi lenne. Ha valakinek lenne jobb ötlete természetesen mindenre nyitottak vagyunk. A táv olyan 200 km indulástól érkezésig.
Minden Bocist és nem Bocist szeretettel várunk !
Gyertek minél többen !
További részletek és kérdés esetén válaszok a http://gsx-f.com/index.php oldalon a Motorost túrák / Belföldi túrák / Útvonalterv Fülön

Flame
Le tudná valaki írni aki mostanában cserél O gyűrűt a méreteket ?

Nem szeretném ezért előre szétszedni :)

Köszönöm

Flame
Üdv!
O-gyűrűt itt tudtok venni pár forintért a benzincsaphoz én is kicseréltem,mert elkezdett szivárogni.Ketté volt szakadva az Ogyűrű pedig a csapot nem is szoktam tekergetni.
http://www.oring.hu/ nem drága.
Én nem tesztelek csak felírom a kilométer állást az okostelefonba meg az összeget a többit már a rendszer számolgatja...

Kíváncsi vagyok mennyibe kerül a motor
Furák kicsit, tényleg.

Nekem a leghosszabb ilyen jellegű teszt a májusi Erdély-túra volt, a pontos adatokat most nem keresem meg, de úgy 1580 km volt 70 l benzinnel. 4,5 l körüli átlag jött ki, 1 személlyel, csomagokkal.
Mondjuk pont most hívtam fel az AGO sokat, hogy benzincsap lesz a ludas szerintem. Ők mondták ó akkor biztos az O gyűrű döglött meg nemgond úgy készülnek hogy akkor, O gyűrű gyere.
Mondtam akkor már legyen a szűrő is, az a 2K nem vág földhöz, és akkor biztosan jó lesz a Boci nagyon sokáig.

Mondták okés talán jobb is azzal kezdeni mint fékpadon speedohealer kalibrálás. Azzal pedig el fog tűnni a +30% a kilométer órámból...

http://www.fogyasztasmonitor.h...
Kicsit hihetetlenek azok fogyasztási adatok....
A szerelő velem kicseréltette a benzincsapot mert csepegett és azt mondta hogy a membrán ment szét. Én megvettem 33kért és mikor hazahoztam a gépet is és a régit is akkor szedtem szét és néztem meg: a membrán teljesen jó viszont az O gyűrű szét van benne. A gyűrű cseréje 100ft lett volna. Ha esetleg valakit érdekel akkor meg tudunk egyezni.

Amúgy valaki linkelt az ebay-ről hogy lehet kapni a membránt meg a gyűrűket.
Persze, lehet, hogy más gondja van, csak a membrán hajlamos leginkább feladni a harcot. Bocs, ha megijesztettelek. Engem is megijesztettek ezzel, azóta is reszketek... :)
Ne ijesztgess 30+ rongy egy olyan alkatrész...
Biztos valami más részével van a gond....
Hajjaj, gyanús, hogy benzincsap csere játszik. szerintem a membránnak annyi, viszont azt önmagában konkrétan lehetetlen szerezni, csak komplett csapot. Ezért tanácsolták nekem korábban, hogy lehetőleg a benzincsapot ne nagyon forgassam tartalék és sima állás között, mert ha a membrán beadja a kulcsot, lehet cserélni az egészet.
Agip? Mióta szétb@szta az előző előtti verdám adagolóját az a szemét, amit gázolaj címszó alatt árulnak, azóta kávézni sem megyek Agip kúthoz.
Szöget vertél a fejembe.
Sokat gondolkodtam, vajon hol tankoltam, de már mindent kinyomtam a tankból a hétvége során.

Tegnap este mikor mentem haza azonban nem indult a paripa.
Illetve csak és kizárólag maxra húzott szívatóval indult, ha a gázkar húztam akkor pedig lefelé ment a fordulat.

Aztán átkapcsoltam PRI állásba és hazamentem egy szó nélkül.

Most ezek után én is azt hiszem inkább a benzincsap lesz a ludas.
Én mindig a hatlábú kutyánál (Agip) tankolok, kocsival, robogóval is, soha semmi gondom nem volt vele. Ráadásul mindig -8Ft.
A benzines dolgaitok érdekesek. Az én bocim 2002-es, van benne már 30.000 kilométer, és ilyen gondjaim még sosem voltak! Mindig szinte egyből beindul (mondjuk 1-2-3 hónap állás után azért kell neki forgatni, olyankor nem árt neki az új benga), nem darabos, mindig húzza neki. És most jön "bng" kolléga hozzáírására a válasz: én MINDIG Shell V-Power 95-öset tankolok, és tankoltam is bele, amióta csak megvan (3 éve).
Akkor azt mondjátok, hogy ilyen problémákat okozhat a más kúton vásárolt, másfajta benzin...?
Infót írj (évjárat, ár, jellemzők, karbantartás), néhány irigyemnek továbbadom. :-)
Üdv Bocisok!

"Sajnos" olyan infóval kell szolgálnom, hogy eladósorba került az Én mocim(is).Aki volt velünk a 2011-es Gödöllő-Velem túrán, az láthatta is a gépet.Nagyon sajnálom, mert hibátlan szerkezet, de házvásárlásban vagyunk és ugye(ebben az országban már megszokott)mindenből pénz kell csinálni.
Ha valakit érdekel a vas akkor jelzzen és egyeztetünk!

üdv:r.sanyi