Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A tükrökkel ti meg vagytok elégedve? Mert én nem.
Na meg mindenkiébe 5.1-et teszek....nincs értelme párszáz forinton szórakozni...
200-nál feljebb ritkán megyek ,de viszont én városi forgalomnál vettem észre változást az első fékkaron. Lehet hogy elbírja a 4 est is de szerintem is biztosabb az 5.1 (lehet hogy az enyém csak régi) de nem kockáztatok inkább (1 ne fogjon mikor kéne).
Elég a 4-es is ha nem száguldozol, de én 5.1-et használok, nem drágább és sokkal jobb...
Elég a 4-es vagy kell az 5.1 dot bele?
"Egyetlen negatívum, hogy 7:30kor kezdtük és sikerült 8:30ra túlmelegítenem a hátsó féket ami azonnal beesett ha ráléptem / Fékerő 0 /. 15 Perc pihenő után már ismét harcrakész volt, én meg okosabb, így egész nap 16-ig bírta, többet nem volt gondja."

.....akkor azt is lecserélhetjük......mármint a fékfolyadékot és nem fog túlmelegedni..
Ma délelőtt már el is készült a nulladik verzió, amit végül egy barátunk szabott, hegesztett - mivel komolyabb hegesztőgépe van, mint nekünk, plusz nem kellett anyag után szaladgálni a hétvégén -, mi csak a rögzítési pontokat, kitámasztásokat, és a koncepciót találtuk ki!
Egyenlőre a két oldalsó konzol van kész. Nekem elsőre kicsit magasnak és döntöttnek tűnik a pozíciója, de akinek készült, annak tetszik.
Most megy a tesztelés, aztán meglátjuk kell-e további beavatkozás.
Ma voltam vezetéstechnikai trényingen / mert fő a magyar nyelv :) /

Hát aki azt mondja, hogy a boci nem fordulékony......
Levettem róla a dobozokat, hogy ne döntsem romba a pályát.
/ Dobozzal 3X szélesebb és nem arra van méretezve a pálya. /

Sikerült jópár rossz beigedződést kijavítani, és gond nélkül lehetett tartani a tempot a kis 125,250es kawa/Yamaha mocikkal is technikai téren. Sőt mivel a Bocinak nagyon szép nyomatéka van könnyű volt vele lassan egyenletesen menni.
Az oktatás közepén már együtt pörögtünk a legkisebb kör belsejében a bocikámmal :)

Az elején furcsáltam, hogy sok szebb és fiatalosabb motor volt, de azért mindenki odajött, hű ez milyen motor, de szép, aki ismerte: tényleg annyira kezes és igénytelen.... Na hízott a májam nem kicsit

Egyetlen negatívum, hogy 7:30kor kezdtük és sikerült 8:30ra túlmelegítenem a hátsó féket ami azonnal beesett ha ráléptem / Fékerő 0 /. 15 Perc pihenő után már ismét harcrakész volt, én meg okosabb, így egész nap 16-ig bírta, többet nem volt gondja.

Tényleg megdöbbentő, hogy a méretei ellenére simán kanyarog, bújik, bedöl a kanyargos pályán.

Amik voltak motorok és ismerem a típusát:
Kawasaki Zr1100
Yamaha XS650 / 30 éves /
Honda CBF 500
Yamaha fazer
Úgy érzem évtizedeket léptem előre illetve olyanokat tanultam, amikre magam lehet nem is gondolnék.
Nincs mit. Ha lenne hozzá eszközöm, akkor én is nekiállnék Fémmunkához sajnos semmim sincs. De ha nektek bejön a projekt, engem is érdekelne, ötlettel, meg fizikai melóval is szívesen besegítek...
engem erdekel ha meg elado. irj es megegyezunk
Új ára talán 70-80eFt.
Használtan a felénél kevesebb.
Ha karcos, akkor még kevesebb.
Köszi!

Többen is gyártanának ilyen árban, de mivel nem vagyunk fakezűek magunk csinálnánk. Nem utolsó sorban költségkímélőbb is így.
Sebaj, van képzelő erőnk, mérő és egyéb szerszámaink, plusz némi mérnöki logikánk.
Leo Vince ennyit tudok róla.
Mennyit érhet egy kipufogó a bocihoz ?

Megkaptam a gyárit és mivel a másikra már nincs szükségem, eladnám.
A Vatyerka árúk szinte mindegyike ilyen helyekről, Kínából érkezik... :-D Az angliai cuccok drágábbak, de az hamarabb itt van, viszont azok is mind hunkongi cuccok.
Rendeltem már tőlük mindenfélét, eddig semmit nem bántam meg.
Ami ultragagyi az látszik a képekből/leírásból/user review-kból úgyis.
Mint opciót írtam. Hozzáteszem a vatera és ebay áruk jókora része is onnan (és hasonló oldalakról) érkezik egy vagy két lépésben...
bng: Nem rossz az oldal, elfogadnak PayPalt is,de még mindig inkább eBayen keressetek...
Kösz
Autonavigatoron volt róla teszt egy hete kb.
Köszi a segítséget holnap megnézem.
Üdv Zsolt
Ha fém a fémmel érintkezik azt a füled nem bírja, inkább csak azért hallod mert pont a rezes rész érintkezik ami a betétben van az szokott hangot adni, a gyári betét sem vastagabb 4mm nél. Vedd le a műanyag porvédőt és tegyél alá egy tükröt és akkor meglátod a vastagságát.
Megnéztem közép sztenderen nem fog be , de súrol mint írtam fékem van csak mikor így megnézem kicsit olyan a hang mintha fém súrolna, de ez korántsem biztos, Inkább a hangja zavar mint valami hibát észlelnék. Amint írtam kb 3-4 mm a külső ferodol a belsőt sajna nem látom majd megpróbálok aláfeküdni egy lámpával :) valószínű azért leveszem és megnézem nehogy egy tárcsát is keljen majd vennem hozzá. Ami9ért igazán zavar az hogy a mociba "csak" 14000 van és azt hittem még fékpofát nem kell cserélnem, na de ilyen az élet remélem nincs más baja.
Köszönöm a segítséget mindenkinek.
Vagy jobb ötlet?