babos2: szétszedés előtt középsztenderen nézd meg nem-e fog a fék. Súrolni szabad de nem szabad hogy a kereket megállítsa. Ha szétszeded érdemes a dugattyú kilátszó részét meg tisztítani (én kis tiszta fékolajos ronggyal csináltam) majd csak utána told vissza a dugattyúkat hogy ne vigye be a koszt. A vissza tolást én úgy csináltam hogy a betéteket meg fordítottam (ha a betétek maradnak ne cseréld fel őket már azok be vannak kopva )és a két fém részt feszítettem középen, ha így vissza megy mind két dugattyú bizti nincs berohadva.
Lehet oka más is, ha nem egyformán kopik. Ha be van rohadva az egyik munkahneger pl. De reméljük, nem ez a helyzet
A csere egyébként tényleg nem egy nagy ördöngősség, viszont az új betétek berakása előtt vissza kell tolnod a munkahengereket, célszerű leszedni a folyadéktartály tetejét, ellenőrizni a szintet, vigyázva, hogy a visszanyomáskor ne csöppenjen a folyadék a kasztnira, etc. etc... Azért ha még nem csináltál ilyesmit, keress egy tapasztaltabb kollégát, szerelőt. A fék az nekünk 2 keréken nagyon sokat számít ám! De nem akarom kedvedet szedni, hajrá.
babos2: Elméletileg egyszerre kéne, hogy kopjon, feltéve, ha nem levegős a rendszered, és a levegő pont a féknyeregben van, a két fékbetét között...erre viszont nagyon kicsi az esély. Szóval egyformára kell, hogy kopva legyen.
Csere nem nehéz: műanyagot lepattintod, biztosítószeget, majd pecket kihúzod, a betétek pedig kiveszed. Könnyebb a csere, ha leveszed az egész nyerget (1 csavar mindössze).
sziasztok hátsó fékbetétcsere folyamatleírásban tudnátok nekem segíteni ha fotók vannak az még jobb lenne. Előre is köszi.
A hátsó fék mikor tolom halhatóan súrlódik, kicsit fémes a hangja, de ez nem biztos.Csak az egyik a külső fékbetét látszik az kb 3-4 mm elképzelhető, hogy a belső lekopott és nem egyszerre kopik? Kérlek segítsetek. Üdv Zsolt
Értem. Tényleg jól néz ki egyébként.
Már mindenféle vad elméletet gyártottam köré, hogy mire lehet jó a rács: forró motorhoz ne nyúljon gyerek/kutya/messziről jött űrlény/légy be ne repüljön mert nehéz a motorról lemosni.
Igen, közben nézegettem a saját képeimet és rájöttem, hogy hogy érted Muszáj így feltenni a kisebbik végével hátrafelé, mert megpakolva már így is rálóg az indexre....
Máma este 2 nap állás után valahogy nem akart elindulni a Bocikám :(
Nyek..Nyek..Nyek.............
Hiába húztam egy picit a gázt nem akart indulni
Mi lehet a gond ?
Aztán ráhúztam a szívatót aztán egyszer csak elindult, de nem vagyok benne biztos, hogy ez volt a megoldás.
Hali!
Adritech tud neked segíteni szerintem, itt találsz egy kis infót: http://www.kepesmotor.hu/motor...
Nekem is van egy címem Pilisvörösvárra, ugyan ezen az áron dolgozik. GIVI cuccok aranyárban vannak, használtban sem találtam eddig, pedig már 2 hónapja nap, mint nap lesem a különböző oldalakat.
Keresgéltem a hozzászólások között, túradoboz konzolokkal kapcsolatosan, de csak rész információkat találtam.
Tudnátok segíteni képekkel, méretekkel? 2004 -es 750 -re szeretnénk konzolokat (oldal, hátsó) csinálni.
Esetleg tud valaki eladót, korrekt áron?
Nem a henger táskára értettem hanem hogy az oldal táskák keskenyebbik része néz előre mert úgy kisebb a légellenállás. Én érzek különbséget az én nyeregtáskámnál.
Hát ezzel a táskával még egy liliputi utast sem tudnál elvinni és valóban az ülésen keresztül megy át az a nem is tudom mindek nevezzem, az egész táskának az alapja, de simán be lehet zárni az ülést, hogy nőiesen fogalmazzak
De ezt a "miért nem tetted fel fordítva a táskát", ezt nem értem, hogy fordítva? Ez így adja magát, nem lóg rá a kipuffra, a kerek táskát lehetne fordítgatni, de minek...
Ha jól látom, ez az a MotoDetail táska, amit majdnem én is megvettem, de azért hagytam ki, mert ha rendesen próbáltam meg felrakni, akkor pont nem lehetett visszarakni a nyerget, mert a heveder a záron ment volna keresztül. Gondolom Mesi nem vitt utast, ezért lehet így felrakva.
http://www.akciosakcio.com