Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Egy boci találkozóra szívesen elmennék ha tudok.

14. kerületben vagyok
Általában én is a 20 kerben vagyok bnőmnél :)

Bocis taliban én is benne vagyok az időpont legyen fixálva

GSX_F.com
én tatabányai vagyok bár németeknél melozok kéthetente otthon vagyok. szervezhetnénk egytalit.
eladó Bocihoz való frissen áthuzott ülés.TEL: 06309492804
Szia!
98-as, Budapest székesfőváros 20. kerülete
Szia. mikori a bocid? hol laksz?
Szervusztok!
Májusban vettem meg végre a Bocimat. Már 2 éve ácsingóztam rá. Nagyon szeretem, ölég nagy a vigyor faktora
Kérdésem, hogy esetleg szoktatok valahol összejönni dumálgatni, vagy csak itt a fórumon?
Sziasztok!

Első lámpát keresünk 98-as GSX 600F-hez. Tudnátok segíteni?
Az erős rezonancia(ki mit nevez annak) jellemző erre a típusra, lehet csökkenteni ha már van benne jó párezer adalékkal...én mindig tettem bele miután 1X voltam vele a hringen, jó hatása volt...
Indítás: Én is ráadom a szívatót, 2-3. tekerésre elkapja, rögtön felmegy a fordulatszám, és mindig annyira állítom vissza a szívatót, hogy 1500-2500 között ketyegjen, és én is ezután öltözöm, pakolok, kiállok az utcára, satöbbi, szóval 3-4 percig szépen jár indulás előtt. Hosszabb állás után sem volt eddig problémám (lásd: tél). 3-4 hónap után indítóztam, talán 3-szor 6-8 másodpercig (persze a legfontosabb a FRISS BENZIN), és már ketyegett is.
Mert a beömlő benzin lemossa az oldalfalról az olajat és a négyüteműnek arra szüksége van.....a kétüteműnél kell így "elődúsítani" mert bár a benzin elillan a következő indításig, de a megmaradó olaj tömít a gyűrűk mellett ezért várhatóan a köv. indításnál nagyobb lesz a nyoimás így könnyebben indul.....mondjuk a négyüteműnek is ezért van szüksége, hogy az olajfilm fentmaradjon a henger falán és a benzin ne mossa le....
miért?
A kétüteműt kell úgy leállítani...a négyüteműnél nem teszel jót vele...
Karbipucolást, szelepállítást télre-tavaszra tervezem. Ma reggel szívatóra gyönyörűen indult, a munkahelyen szívatóval állítottam le ahogy Xebulon tanácsolta, meglátom mi lesz délután.
Nem teszem sportosabbá kényelmes így nagyon is, csak kanyarokban óvatosabban mint egy sport motorral. De egyenesbe mint a nyíl semmit nem érezni csak suhan az úton. Már ahol sima és nincs rossz út ami sajnos sok van. De nem baj ez ilyen.
Azért karbi teljes szétszedés pucolás sem árt. kis o gyűrűk cseréje stb. aztán lehet állítani szinkronizálni és ha szelepek is jók és gyertyák is megfelelő állapotúak akkor pöc röff . Nekem hidegen negyed szivató pöcröff van hogy felpörög van hogy nem 2-2500as fordulaton hagyom tötyögni öltözök garázst zárok ez max 5 perc szivató vissza és finom indulás. Melegen viszont gáz nélkül pöc röff indulás. Nekem melegen 1400as alapjáratom van beállítva. Sport kipufogó miatt egészségesebb a hangja.
Megvan még a szekér, tekerem bele a kilométereket!
Ha este állítom le a motort, akkor behúzom a szívatót és rögtön leáll, cserébe reggel rögtön indul.

Rövid idejű állásnál indítózás közben gázt húzok.

1-2 órás állásnál nyáron még nem kell szívató.

Ha szívatót behúztad és nem indul el néhány tekerés alatt, akkor húzz gázt, és egyszer elkapja.

Ha viszont hetek óta nem használtad, akkor indítás előtt fél percig tekerd a benzincsapot PRI állásra, mert ekkor feltöltődik benzinnel a karburátor. Enélkül nagyon nehezen indul el - egy-két perc indítózással. Utána ne felejtsd el visszaállítani a benzincsapot ON vagy RES állásra.
bng: van trükkje ki kell ismerned a motorodat. Nekem régebben ha minden nap mentem vele, kis szívató és 15-20 mp után alap. Szelep karbiszinkron állítás és gyertya csere után pici gáz pöcc röff és alap megy kb 1100 fordulat, nem szeretem a magas alapot, míg egyenletes járás van addig lefele a fordulattal nálam. A pénzel nem akartam kedved szegni (de nekem ez még így nem tetszik még ezt kicserélem elmenne még de bizti ami bizti, példa engem a menet szél nem zavar mást igen, de a zizegés rezonálás miatt ha kell darabokra szedem) ez nálam így történt kinek mi a heppje mert az van mindenkinek. Az egyik itt szerintem mindenkinek ugyanaz szeretünk motorozni.
Köszönöm a biztató szavakat!
Mivel ezek mellett is még a vigyorfaktor a legnagyobb, nem is adom fel, tökéletes lesz.

De ha már szapuljuk, hagy legyen egy indítózással kapcsolatos kérdésem: hogyan indítsunk helyesen hosszabb (mondjuk 8 óra) állás után?
Sikerült már ilyen tökéletesen is (gondoltam ez a jó): szívató rá, gáz nélkül indít, pöccre dohog is 2000 környékén, majd 5-6 mp múlva pörögni akar, ekkor szívató negyedre vissza, stb.
Viszont akadt már olyan is, hogy szívató rá, beröffenés után azonnal megáll, ezután szívatóval nem is hajlandó indulni, hanem anélkül viszont gázzal. Aztán lehet szórakozni, hogy finoman tartani vagy trükközni a szívatóval, hogy még ne fulladjon bele és tartsa is a fordulatot emelten, ne fulladozzon.
Mit csinálok rosszul? Karburátor szinkron előtt és után is előfordult, régi és új gyertyákkal is. Van trükkje?
bng: Szerintem ez természetes. Ha használt járgányt vesz az ember tegyen még mellé 100 pénzt (eleve be kalkuláltam), mert úgyis rá kell költeni, erre arra, míg úgy nem érzed na most jó. Tegye mindenki a szívére a kezét és számolja ki mennyit költött az első évben a bocira (anyának nem kell ezt látni) utána már kisebb befektetés kell de általában addig míg ki nem ismered a járgányt bizony nem kevésbe van. De megéri (nekem) mivel vén fejjel is szeretem húzni neki.
Olvasgatom, hogy nektek milyen jó és irigykedek. Holnap bejelentkezek egy centírozásra. Gumicsere ebben a hónapban sajnos már nem fér bele de egy kiegyenlítés biztosan. Remélem, hogy a gumikkal minden rendben. Öregek már (6 és 7 évesek), érik a cseréjük de a futófelület rendben van, sehol sem mutatkoznak repedések szóval még bírniuk kell egy rövid ideig.
Már 10 éve koptatom az M7-est, ha egy fűszál másképp áll, mint szokott meglátom. Így a kamerától sem tartok annyira, a normál utazótempóm autóval picivel több, mint az átlag :-). Mondhatjuk, hogy hozzá vagyok szokva a sebességhez, látom egy apró mozdulatból, hogyan tör az életemre az utazótárs, de ilyen remegéssel nem jó utazni.
Kezdem azt hinni, hogy a feltételezésem, miszerint csak ráülök és megyek, nem jött be... A fékeket rendbe kellett rakni, a gyertyák kukák voltak, a karbiszinkron igen időszerű volt, gyanítom, hogy az olaj és a szűrők szintén cserések, most a kerekek... Szerencsére nincs is nagyon más ami aktuális lehetne. Mondjuk a lánc meg a lánckerekek de azok rendben vannak.
Utólag én is hű de okos vagyok, legközelebb már tudom, mit nézzek.
Még mindig jó vételnek tartom de már tisztul a rózsaszín köd...
Na igen, hát kissé orrnehéz a lelkem, a kanyarstabilitásán viszont jelentősen lehet javítani a megfelelően konfigolt első és hátsó rugózással. Mondjuk akkor rázni is fog, de ha valaki sportosan nyomja, azé' fizessen is...
Szóval nekem nem beremeg hanem kanyarban kicsit beleng berugózik. De előző hozzászólásomban leírtam. Én azé 150 felett behasalok me ha 150 fölé megyek akkor 200 fölé is és nem ritkán közlekedek így. Szóval edzésben van nyakam. De nagyon jól muzsikál gép, csak amíg hideg addig finoman bánni vele kicsi melegítés aztán finom indulás, aztán ha bemelegszik akkor lehet csapatni. Jó nyomatékát lehet használni. Élvezet.
160al kanyarban kicsit beleng. Nem sport motor, hanem túrásabb, szóval nem hibája ez ilyen. Legalább is enyém. egy gixxer stabilabb mint egy boci ennyi.