Én is csak úgy mindenre használom: néha felmegyek a városba esténként, kerülök 1-2-őt, de jellemzően akkor használom a bocit, ha menni kell valahová: munka, intéznivaló, ilyesmik, de akkor az jellemzően 20-150 kilométeres távok (ami persze oda-vissza már 40-300.)
Rajta vagyok, kzsolt87 már megadta az elérhetőségét a srácnak akitől vette. A helyzet az, hogy az eredeti terveimben az is szerepelt és szempont volt, hogy be tudjak vele járni időnként dolgozni. A mai bejövetelt nem nagyon élveztem... azért tartott ugyanannyi ideig, mint autóval, mert a városi szakasz gyorsabb ugyebár a buszsáv meg a pirosnál előre miatt. A pályán nem mentem többet 130-nál, mert nem esett jól. A be-ki öltözés meg a folyamatos szívbaj a szél miatt már-már negatívba tolja el. Ne vessetek meg, lehet hogy nem vagyok az a "mindhalálig még fagyban is meg csakis és csakazértis " motoros fajta. Lehet, hogy már öreg vagyok hozzá. Vagy csak lusta. Vagy öreg ÉS lusta :-)
mindenesetre nagyon élvezem a csak-úgy motorozást, jó lenne, ha a célirányos motorozást is élvezném.
Szóval köszönöm a tanácsokat, most pedig plexire fel!
bng: Már leírtam, de parancsolj:
Én 182 magas vagyok, szóval 130 környékén már keményen hasalni kellett a plexi mögé. MRA sport plexit néztem ki (amelyik kicsit szélesebb, és a legteteje kicsit meg van hajlítva), német eBayről meg is rendeltem 80 Euroért.
A használata meglepetésszerűen jó. 200-220-ig egyáltalán nem kell lehajolnom, szinte semmi légellenállás nincsen, gyönyörűen tudok egyenesen ülni. Haver, akit szoktam vinni, ő is megerősíti: eddig csak a hátam mögött tudott oldalra kémlelni, az új plexivel azonban előre tud nézni a vállam felett anélkül, hogy légellenállásba ütköznénk (előtte ugyanis kinézett, az én fejem meg elkezdett inogni jobbra-balra). Szóval mindenképpen megéri, javaslom vételre! Sajnálom, hogy nem ez volt az egyik legelső beruházásom, de most már tudom, hogy a következő mocimon, ha nem lesz, ez lesz az első dolog, amit venni fogok rá!
Bucó: Pár hete valaki reklámozta, hogy van neki eladó, nagyon jó áron! Olvasgass vissza a fórumban pár oldalt, még mondtamis, hogy annyiért rohadt jó ár (én sajna pont előtte 1 héttel vettem 2x annyiért...)
A túraplexi nekem is aktuális lesz. Ma motorral jöttem dolgozni (Székesfehérvár-Budapest, M7) és a széljelző majdnem vízszintesen állt az autópálya mellett. 130-nál már majd' lefújt a szél. És nem csak az oldalszél volt nagyon zavaró, hanem a szembeszél is.
Érdekes, hogy láttam másokat kihúzott felsőtesttel feszíteni akár plexi nélkül is. Én meg kisbabapózban a plexi mögött dobálódtam... valamit rosszul csinálok?
Öregfiúk! Szokjak hozzá, ez ilyen vagy van jó tanácsotok?
Végül is ez lett belőle
Az eladóval találkoztam, megnéztem a motort, elmesélte mi minden lett kicserélve, mentem egy pici próba kört, aztán elvittük a szerelőhöz. Szerencsére kiderült, hogy két utcára lakik, így gyorsan megvolt. Szerelő azt mondta látszik, hogy törődtek a motorral, kicsit karcos, de 8 év után nem lehet karcmentes. Elvileg én vagyok a 3. tulaja tsanyi volt talán az első.
Nagyon rendes volt: mikor ma felhívom: az a bajom, hogy ha egyest váltok a motoron megáll.... Akkor hajtsd fel az oldaltámaszt.... :)
Megy mint a szél, igyekszem nem húzni neki táblák kreszt betartani. Nagyon tetszik. Még keveset mentem vele, mert orvoshoz szaladgálok meg papírozok. Majd el kéne vinnem valakihez, hogy mégis csak vétel után nézze át kell-e esetleg valamit javítani rajta. Ehhez Pest közeli embert tudtok ? Esetleg hétvégén pesten kivülre is tudok menni.
Munkahelyen tartom egyenlőre mert semmilyen lopásbiztonsági eszközöm sincs ott pedig van egy zárt udvar. Valami ötlet ?
Persze valakitől hallottam, hogy olyan helyen kell parkolni ahol esetleg rálátsz vagy nem tudják kisdarus teherautóval elkötni.
Előbb utobb szeretném a albim zárt udvarán tartani...
Kollégák hátba veregetnek milyen szép motort vettem. Itt ott egy két irigykedő pillantás..
Máma a kerepesin mentem vele / Hosszú egyenes sok sáv nyitott út / és az oldalszél elég erős volt, de menettulajdonságokat nem befolyásolt.
Még ismerkedünk...
Még nem csináltam róla. Még a papírkarate megy.
Eredetiségvizsgálat, új okmányok meg minden hülyeség.
Vettem bele elsősegély csomagot.
Pratiktika érdekelne:
Hogy kell tankolni ? Ha tövig beledugom a pisztolyt azonnal kattan és nem tölt. Szabad hogy csak a végét lógatom bele és töltöm ?
Ez esetben nem fog kimenni a benzin a tankból ?
Mi a helyes ?
Illetve ha valakinek van 2004 es hátsó doboztartó vasa esetleg Kappa 46-os dobozhoz platnija eladó írjon már rám, biztos meg tudunk egyezni.
Sziasztok!
Érdeklődnék,hogy valaki használt e már ENEOS 10W 40-es olajat,elég jókat írnak róla,és nem utolsó sorban olcsóbb minta Motul.
Tapasztalat esetleg, http://www.eneos-olaj.hu/index...
Köszi
tsanyi megijesztett az iridium gyertyákkal kapcsolatban, így levélben megkérdeztem a vaterás eladót, hogy megbízható forrásból, eredeti gyertyák-e. Elég lett volna egy szimpla igen is, de a flegma válaszában ilyet nem írt le, hanem ha találok a hirdetés szövegében hamisítványról szót, osszam meg vele. Nem túl bizalomgerjesztő.
Így körbegurultam Székesfehérvár autós-motoros boltjait és találtam egy boltot, ahol számlával 4500-ért megkaptam darabját. Egyes szervizek 6600-ért adják, kis boltok 6200-ért, Bárdi, Unix 5500-5600 körül.
Fogarasi autósbolt, Sárkeresztúri utca 31/A
Sárkeresztúri út (Auchan felé), Mol kút mellett egy régi autósbolt. Bármit berendelnek. Korrekt, udvarias kiszolgálás, rögtön felajánlott kedvezményt, le a kalappal.
Érdemes őket megkérdezni telefonon ha kell valami a motorhoz. Elég közel vagyok hozzájuk, Budapestig el tudom vinni ha úgy alakul.
bng
Apropó: van egy eladó iridium NGK gyertyám 2750 Ft-ért :-)
5000 feletti fordulatról visszaejtve 4000-3000 prm között felerősödő (sokkal élesebb tónusú) motorhang (vagy rezonanciából fakadó hang) hallható. Minél magasabb fordulatról, annál erősebben hallható. 3000 alattról visszaejtve nem hallható.
Minden választ köszönök.
nagym
Aki tud mást, ne tartsa magában.
Tapasztalatnak igen csak híján vagyok, akár egy két sör társaságában. Persze után már nem vezetünk.....
Adj valami elérhetőséget.
Az adataimnál ott az emailcímem oda küldhetsz és felhívlak telefonon.
Előre is köszönöm
mindenesetre nagyon élvezem a csak-úgy motorozást, jó lenne, ha a célirányos motorozást is élvezném.
Szóval köszönöm a tanácsokat, most pedig plexire fel!
Én 182 magas vagyok, szóval 130 környékén már keményen hasalni kellett a plexi mögé. MRA sport plexit néztem ki (amelyik kicsit szélesebb, és a legteteje kicsit meg van hajlítva), német eBayről meg is rendeltem 80 Euroért.
A használata meglepetésszerűen jó. 200-220-ig egyáltalán nem kell lehajolnom, szinte semmi légellenállás nincsen, gyönyörűen tudok egyenesen ülni. Haver, akit szoktam vinni, ő is megerősíti: eddig csak a hátam mögött tudott oldalra kémlelni, az új plexivel azonban előre tud nézni a vállam felett anélkül, hogy légellenállásba ütköznénk (előtte ugyanis kinézett, az én fejem meg elkezdett inogni jobbra-balra). Szóval mindenképpen megéri, javaslom vételre! Sajnálom, hogy nem ez volt az egyik legelső beruházásom, de most már tudom, hogy a következő mocimon, ha nem lesz, ez lesz az első dolog, amit venni fogok rá!
Érdekes, hogy láttam másokat kihúzott felsőtesttel feszíteni akár plexi nélkül is. Én meg kisbabapózban a plexi mögött dobálódtam... valamit rosszul csinálok?
Öregfiúk! Szokjak hozzá, ez ilyen vagy van jó tanácsotok?
Végül is ez lett belőle
Az eladóval találkoztam, megnéztem a motort, elmesélte mi minden lett kicserélve, mentem egy pici próba kört, aztán elvittük a szerelőhöz. Szerencsére kiderült, hogy két utcára lakik, így gyorsan megvolt. Szerelő azt mondta látszik, hogy törődtek a motorral, kicsit karcos, de 8 év után nem lehet karcmentes. Elvileg én vagyok a 3. tulaja tsanyi volt talán az első.
Nagyon rendes volt: mikor ma felhívom: az a bajom, hogy ha egyest váltok a motoron megáll.... Akkor hajtsd fel az oldaltámaszt.... :)
Megy mint a szél, igyekszem nem húzni neki táblák kreszt betartani. Nagyon tetszik. Még keveset mentem vele, mert orvoshoz szaladgálok meg papírozok. Majd el kéne vinnem valakihez, hogy mégis csak vétel után nézze át kell-e esetleg valamit javítani rajta. Ehhez Pest közeli embert tudtok ? Esetleg hétvégén pesten kivülre is tudok menni.
Munkahelyen tartom egyenlőre mert semmilyen lopásbiztonsági eszközöm sincs ott pedig van egy zárt udvar. Valami ötlet ?
Persze valakitől hallottam, hogy olyan helyen kell parkolni ahol esetleg rálátsz vagy nem tudják kisdarus teherautóval elkötni.
Előbb utobb szeretném a albim zárt udvarán tartani...
Kollégák hátba veregetnek milyen szép motort vettem. Itt ott egy két irigykedő pillantás..
Máma a kerepesin mentem vele / Hosszú egyenes sok sáv nyitott út / és az oldalszél elég erős volt, de menettulajdonságokat nem befolyásolt.
Még ismerkedünk...
Eredetiségvizsgálat, új okmányok meg minden hülyeség.
Vettem bele elsősegély csomagot.
Pratiktika érdekelne:
Hogy kell tankolni ? Ha tövig beledugom a pisztolyt azonnal kattan és nem tölt. Szabad hogy csak a végét lógatom bele és töltöm ?
Ez esetben nem fog kimenni a benzin a tankból ?
Mi a helyes ?
Illetve ha valakinek van 2004 es hátsó doboztartó vasa esetleg Kappa 46-os dobozhoz platnija eladó írjon már rám, biztos meg tudunk egyezni.
Köszönöm.
Érdeklődnék,hogy valaki használt e már ENEOS 10W 40-es olajat,elég jókat írnak róla,és nem utolsó sorban olcsóbb minta Motul.
Tapasztalat esetleg,
http://www.eneos-olaj.hu/index...
Köszi
Így körbegurultam Székesfehérvár autós-motoros boltjait és találtam egy boltot, ahol számlával 4500-ért megkaptam darabját. Egyes szervizek 6600-ért adják, kis boltok 6200-ért, Bárdi, Unix 5500-5600 körül.
Fogarasi autósbolt, Sárkeresztúri utca 31/A
Sárkeresztúri út (Auchan felé), Mol kút mellett egy régi autósbolt. Bármit berendelnek. Korrekt, udvarias kiszolgálás, rögtön felajánlott kedvezményt, le a kalappal.
Érdemes őket megkérdezni telefonon ha kell valami a motorhoz. Elég közel vagyok hozzájuk, Budapestig el tudom vinni ha úgy alakul.
bng
Apropó: van egy eladó iridium NGK gyertyám 2750 Ft-ért :-)
Máma kifizettem a Boci árát és már ott áll teljes pompályában a bocim...
Minden választ köszönök.
nagym
nagym