Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szia adritech!
Köszi az infót, de dobozt már szereztem.
Még ezeket keresem:
-Középállvány (elvileg a Bandité is jó hozzá-bontott is érdekel),
-sportdob.
Most értem haza piszkosul elvert az eső.

Úgy gondoltam inkább letakarom a Boci-t és benthagytam a melóhelyen. Letakartam az esőponyvájával. Csak magamnak felejtettem el ernyőt vinni. Lassan tele lesz az egyik dobozom a "Must Have" cuccokkal....
Hát igen, pont ez a bajom, hogy más motoron még nem volt alkalmam kipróbálni, hogy a boci aerodinamikája olyan, hogy ennyire zajos a sisak, vagy maga a sisak "nem olyan jó"...
"Viszont kérdezném, hogy kinek milyen sisakja van, és hogy mennyire zajos? Tényleg igaz, hogy a drágábbak sokkal csendesebbek, vagy habizti a dolog?"

Marushin 888NX Shivan.

Annyiban gáz a dolog, hogy nekem a gyári plexi pont a sisakra nyomja a szelet, ezért a saját motoromon elég zajos. Más, nagyobb szélvédelemmel bíró motorokon viszont teljesen csendes a bukó, abszolút viselhető. Ennek az új ára most 50-55 körül lehet.
Szia!

Nem én vagyok a Nóra u-ban.
Hali!
Te vagy kint a Nóra u-ban?
Nos a baj az, hogy a fülest nem tudod rászorítani a füledre, mert a fülednek hely kell, hogy legyen a sisakban. Nálam ez annyit jelent, hogy kb. 2 centiméterre van a hangszóró a fülemtől, és mint így, az üres térben sajnos hallatszik a szélzaj. Délutánra csinálok képet!

Hát a gombos sztori az érdekes: egyszerűen fogtuk, és kifúrtuk a sisak oldalát, és abba tettük be a gombokat (eBay-en az időjárásálló gomb talán 1 fontba ha került...), és úgy csatoltunk rá. Van egy bekapcsológomb, meg egy hangerő le- és fel.
Szia Lacó 74!

Dobozt tudok ajánlani Neked, ha még aktuális!
Van több méretünk 45-50 literes.
Ha érdekel valamelyik, keress meg.
címem: hortigadrienn@gmail.com

Üdv.
A Sennheiser PXC 250 (meg a többi 300, 450 stb) pont az a lényege, hogy mind a kettő hangszóró kifelé eső részén van egy-eyg mikrofon ami a külső zajt veszi és a hangszórónak egy külön hangsávban az inverzét nyomja. Fizika: ellentétes de ugyanakkora (freki, amlitúdó miegymás) hullámok kioltják egymást. Elsőre hihetetlen de aki egyszer kipróbálja az tudja, hogy mennyire működik. Hosszútávú repülőutakon business osztálytól felfelé ezt adják. Nem kell zenét hallgatni közben, csak zajvédőként is használják. Szóval szélzaj ide vagy oda, lehet zenét hallgatni/telefonálni/csendben lenni. A sisakba applikálás meg egyszerű nekem, Caberg V2RR-t vettem, amiben van hely a fejhallgatónak. Egy olcsó fülest már szét is kaptam és beraktam, remekül működik. A zajossága: 130 felett zajos. Most F1 futamokon osztogatott füldugót használok de sajnos minden ilyen kiesik a fülemből, soha nem tudtam őket normálisan hordani. Pedig látszólag normális fülem van.
A képeket várom, a gombok érkedelnek nagyon, hogyan tettétek fel. Én azon gondolkodtam, hogy jack véget rakok a sisakra, hogy ne lógjon ki semmilyen vezeték és amikor használni akarom, bedugom (a vezetéket ami a motoron van). Van noise cancellation füles bluetooth-szal is de lényegesen drágább és ami baj, hogy vastagabb is nem kevéssel, szerintem bajos lenne a berakása.
Nekem szintén egy Nolan-om van, az N61-es. 100 környékén már ebben is randa szélzaj van, azért is vettem a füldugaszokat. Előtte egy Bieffe -em volt, na az volt az igazi katasztrófa. Abban akár meg is lehetett süketülni. Ég és föld a kettő.
Viszont most vettem utas sisaknak egy Kylin bukót, azt is kipróbálom, aztán majd referálok.
Fülhallgatós témáról nemsoká töltök fel képet. Nekem megcsináltuk, nagyon fasza...úgy 130-ig...utána tök mindegy, mert meghal a hangereje a szélzaj ellenében. Vettem eBayen cirka 3500 forintért egy Bluetooth fülest, plusz vettem egy eltört (broken/ for repair) nagy fejhallgatót, amiben nagy hangszóró van. A hangszórót kiszedtem, befarigcsáltam a helyére, szétkaptuk a Bluetooth egységet, rákötöttük a hangszórókat, a sisakra tettünk gombokat, szóval most úgy hallgatom a zenét, hogyha szól a telefonom, akkor azt fel bírom venni, utána pedig automatikusan visszakapcsol a zenére (jelzem 2 készülék van hozzátársítva a kütyühöz). Szóval pár ezer forintból meg lehet oldani! Ha kell eBay-es segítség csak szóljatok!
MEllesleg sisak: Nekem Nolan N84-esem van (80 volt újkorában, most a felújított, sokkal faszább változata, az N85 kerül ugyanennyibe), ami egy középkategóriás mondhatni, és ahogy említettem, 130-nál már alig-alig hallom a zenét, mert akkora a szélzaj. Szóval így kalkuláljatok a sisak és a hallgathatóság terén.

Viszont kérdezném, hogy kinek milyen sisakja van, és hogy mennyire zajos? Tényleg igaz, hogy a drágábbak sokkal csendesebbek, vagy habizti a dolog?
Nekem most egy 3M gyártmányú cca. 20dB -t csökkentő dugaszom van, azt használom hosszabb úton.
Azért kíváncsi leszek erre a fülhallgatós cuccra, mi lesz vele a tapasztalat.
Motosafe-ről már én is hallottam, igazság szerint a sima zajvédő füldugók is elég hatékonyak. A fejhallgató beépítésével terveim szerint szabályozhatom a zaj erősségét, valamint navigációra, esetleg hosszú úton akár zenére is foghatom (az átbeszélőt nem írom, azt nem akarok... addig asszony nem beszél - vagy ha igen, hát hajrá ).
Van a Motosafe nevezetű füldugasz, a tapasztatok szerint nagyon jó.
Hamarosan egy időponton kell gondolkodnunk
Alakul ez!
Egyszer csak összejön!
Ha nem zavarok és találunk megfelelő időpontot akkor én lennék a negyedik :)
Sziasztok!
Úgy látom Mi 3-an elég közel vagyunk egymáshoz,én a 23.kerben vagyok,szivesen elmennék egy találkozóra.
Dehogynem. A NEM-javarészén.
Az autópálya unalmas. Nem is értem, hogy bírják sokan, az M7-en 50-70km-eket mennek 100-110-zel. Se egy kanyar, se egy döccenő vagy látnivaló.
Autó vagy motor ezesetben tökmindegy. (Jó, nyilván a kamionosok más tészta, nekik kötelező.)
Szóval igen, nem túratempót mentem.

De van egy nagy tanulsága; ideje hozzálátnom a hangcsillapítós projekthez. Mármint a bukó belső zajcsökkentéséhez. Már körvonalazódik, a kérdés, hogy a számomra értékes zajt hogyan juttassam be mégis. Sennheiser PXC250-et fogok beleműteni a sisakba, az noise-cancellation fejhallgató, aki ismeri ezeket tudja mennyire hatékony. Ezért kell megoldás a hangok visszajuttatására.
Első lépésben beszerzem és szétkapom, mennyire keskenyre tudom faragni. Ha eléggé, lehet, csak távolítani kell pl szivaccsal és azon már szivárog majd a motorhang.
Meglátjuk.
...De ha csak egy picit...
Centríroztatni nekem is el kellene vinnem, 60 fölött, elengedett kormánynál picit beszitál a kormány. De ha csak egy hozzáérek a kormányhoz, rögtön abba is hagyja.
Azért ehhez a fogyasztáshoz gondolomnem egy kímélős 90-100km/h -ás tempóval mentél
Nagyon jó, akkor csak nem írtam butaságot a centrírozással kapcsolatban! Bár én is mehetnék már...
Pénteken centíroztattam a kerekeket. Tudtátok, hogy a gsx-f az egy stabil, kellemesen motorozható gép?
Megszűnt a remegés és általánosságban is sokkal nyugodtabb lett. Meg én is.
Hétvégén vagy 6-700 km-rel megnöveltem a kilométerszámláló értékét, ennek sajnos javarésze autópálya. Mértem fogyasztást, 7l fölött van egy picivel. Ez a népítéletek többségében írt értéktől 1,5-2 literrel több.
Na, lehet,hogy a végén még alakul valami