Hát nem tudom, olvasom itt a hozzászólásokat és csak nézek. Először is semmiféle remegést nem tapasztalok, csak a "szokásos" vibrációt bizonyos fordulatnál, de nem annyira, hogy beremegjen a tükör. 182 centi és 102 kiló vagyok, ha a kb. 170 centis 75 kilós feleségem is mögöttem ül, akkor sincs remegés.
A másik a hasalás. 120-nál hasalni? Gyári plexim van, de én olyan 160 körül kezdek komolyabban bújni, elsősorban mert nagyon dübörög a sisakom. 140-ig ugyanúgy ülök, mint mondjuk 80-nál.
Konkrétan 180-190-től hasalok a tankon, de ilyen sebességgel nagyon ritkán megyek.
bng: Fussunk össze valamikor, szívesen megnézem. Hétfőtől 2 hét szabin vagyok, jövő hét szerdától 5 nap nyaralás a családdal, de ezt leszámítva itthon leszek. Egy kis gurulásra bármikor kapható vagyok.
Á, biztos, hogy nem adnának ki olyan motort, aki remeg... Még nagyobb sebességgel nem próbáltam (városban ilyen 80-100 között, de ott is inkább a forgalmat kellett figyelni), hogy külön figyeljem a remegést, de amint csináltatok jogsit és forgalmit az ellopottam helyébe, azonnal kipróbálom nagyobb sebességgel is. Egyébként én is nagyon kíváncsi vagyok rá!
bng: Remegés érdekes dolog. Nekem 130-nál kezdődött, és ahogy gyorsultam, vagy ha utasom volt, annál erősebb lett nagyobb sebességnél. A tükrök remegtek főleg, de ilyen időszakosan (2-3 másodpercig remeg, aztán 1-2 másodpercig nem, aztán újrakezdi).
Most le lett cserélve az elsőgumim, plusz elvittem a hátsó kereket is kicentríroztatni, és jelentem: SEMMI REMEGÉS! Mellékesen jegyzem meg, hogy az elengedett kormánynál való oldalrahúzása is megszűnt a motornak!)
Szóval ha valami remegést tapasztaltok, vigyétek HOZZÁÉRTŐ gumishoz centrírozni a kereket (kábé 10 perc kiszedni mind az első, mind a hátsó gumit, szóval megéri a fáradtságot).
Mostanában rendelt valaki a biker-world.hu-ról?
Olajat, szűrőket rendeltem 9(!) napja, az automatikus visszaigazoló levelet megkaptam róla, azóta csend. A honlapjukon azt írják, hogy még egyet kell kapnom, amiben személyre szólóan megerősítik a vásárlást. Olyan nem kaptam. Írtam nekik a megadott elérhetőségre, semmi válasz.
Megvenném már másutt, nem akarom sokáig húzni, de ha meg beesik a csomag az gáz. Tapasztalat?
"Bering a gép"... ez általános? Azt hittem centírozásra szorulnak a kerekeim, 13 környékén megindul egy erőteljes remegés, ami abba sem hagyja (legalábbis ameddig én húztam). Ez gsx-f jellemző?
192 magas vagyok. tanktáska van. én vagy kb 80 kg barátnőm a 165 centijével 50 -55 kg kb, hozzámsimul 230 10500-as fordulat ott megáll. gyári plexi. hm... 50 km alatt elfárad kicsit nyakam. De élvezem. oldalszelet megérezzük sajnos. Kiakarja vinni elejét. De bújkálni kell és lehet azé haladni 100 120al, mindenféle leizzadás nélkül. Amúgy kanyarokba k...va jó hátul 160as gumi peremtől 4-5mm marad tovább nem döntöttem még. 160 180nál már azé bering a gép. Szóval óvatosabban.
Biztos vagyok benne, hogy a doboznak is van szerepe, pláne oldalszélben.
Lehet, hogy hihetetlen de a mai tapasztalatom szélcsendben viszont más/nem ennyire egyértelmű.
Mi is volt a különbség tegnaphoz képest:
- cordura nadrág -- bőrgatya
- cordura (és nagyobb) kabát -- bőrkabát (és feszes), alatta gerincprotektor
- szélcsend, a szélerősség zsák csak lógott szomorúan
A box ugyanott, ugyanakkora terheléssel.
160-170 kényelmesebb volt mint tegnap a 130.
A hasalás a gyári plexivel viszont 120 felett már nem hagyható el. Pont a nyakam kapja a szelet normális testhelyzetben.
Mivel a végére akarok járni, ha hazaértem a kabátot átveszem és visszafordulok egy körre az autópályára. Így csak egy változós lesz.
Egyébiránt a kanyarodást újra kell tanulni hasalós üzemben. Ez nektek nem meglepetés, de egy újszülöttnek minden vicc új.
bng: A doboz biztosan bezavar, és nem, nem takarod ki. Ha utassal megyek, és totál hozzámsimul (jelzem: nőnemű az illető ), és kicsit máshogy tartja a fejét, máris egészen másmilyen a légellenállásunk. Úgyhogy a doboz tutira jobban bezavar, mint a kabát.
azok 8x8asok -- 64 darab kő van egy panelon.
Nem végleges tárolás csak amíg lesz merszem hazavinni a közös udvarra.
Sajnos cső törés miatt 3 hónapja felástak mindent. Most van pár lövészárok és szinte 0 hely ahol nincs útban. Füvön meg nem áll meg az oldal támaszon sem a középstenderden sem.
HUfantom: néztem a képeid szép, de lenne egy megjegyzésem nem tudom milyen spécin van lerakva ott a térkő de én keresnék valami más megoldást. Nem tartom biztonságosnak azokat a kicsi térköveket, egyszer legyél figyelmetlen és máris fekszik a boci. Kár lenne érte.
mindkettőtöknek egy reg a melegrandi.hu-ra rendel :)
"Elvileg az adatlapomon fenn van de nem para :) "
Sajnos az csak neked látszik. Mindkettőtök adatlapján kutakodtam mielőtt írtam volna.
Az egyéb közölnivalók közé kell írni, hogy lássuk.
Szerény véleményem a következő:
Dobozzal még nem vezettem motort ehhez tehát érdemben nem csak hallomás alapján tudok hozzászólni. Egyik cimborám vett a bocira egy dobozt és annyit nyilatkozott róla hogy kicsit rángatja a motort nagyobb sebességnél... Szerintem meg oldalszélnél kifejezetten belekapaszkodhat a fránya a mociba és táncoltathat kicsikét rajtatok.. A kabát már más kérdés. Van egy régebbi kabátom ami legalább egy számmal méretesebb nálam és nem véletlenül nem hordom. Engem rettentően tud zavarni hogy a menetszél rángat a gépen jobbra - balra amit a passzentos bőrnél nem tapasztaltam, de az a legcsodálatosabb a motorozásban hogy együtt éltek meg új élményeket esetünkben pl hogy a szűkebb kabival és a dobozzal mi lesz a tapasztalat Jelezz pls vissza hogy mi volt
Ui.: Motoros mentorom és barátom Coldrex mondását osztanám meg veled :
"A szél a legjobb barátunk"
Hazajöttem autópályán, most is vízszintes szélerősség mérő zsák mellett. Majd' meggebedtem, mire hazaértem. Lepakoltam és a következőket tettem:
1. átcseréltem a motoros kabátot egy feszülős bőrkabátra
2. levettem a 40 literes boxot a seggéről
3. ki a pályára újra
Nos, óriási a különbség. 170-nél kevésbé zavart a szél, mint hazajövet 130-nál. A szél is csillapodott, így most három változót is beiktattam az egyenletbe. Holnap bőrkabát, de box fel és úgy megyek dolgozni.
Szerintetek melyik jelent ilyen sokat? A boxot kitakarom, nem? A kabát keskenyebb ugyen de azért nem irtó sokkal. Csak a szél lett volna ilyen hülye?
A másik a hasalás. 120-nál hasalni? Gyári plexim van, de én olyan 160 körül kezdek komolyabban bújni, elsősorban mert nagyon dübörög a sisakom. 140-ig ugyanúgy ülök, mint mondjuk 80-nál.
Konkrétan 180-190-től hasalok a tankon, de ilyen sebességgel nagyon ritkán megyek.