Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Igen persze. Van házfelújítás miatt eladó meg gyerekre váltás...
Mondjuk azt lehetne tervezni. Vagy szegény srác egyszer felkelt és ott állt egy csaj családostul, hogy igen-igen tiéd a gyerek most elveszed a 7 hónapos terhes anyukát..... / Ilyenkor kellett volna anyának lenyelni :) /

Az okés hogy nincs róla papír de egy szerelő az állapotfelmérésen csak látja hogy nédmá ezt most nemrég cserélték, vagy nem ?

Ugye a papír mindig másodlagos hiszen nem arra ülünk vagy vezetjük. Persze jó ha van, de az internet korában pár katt egy nyomtató és bármit meghamisítunk.
Jópáran vannak úgy, hogy megcsinálják a cseréket saját maguknak, és nem papírozzák le, mert nem is akarják eladni a vasat. Aztán bejön valami váratlan dolog, meg kell hirdetni a bringát, benne az új alkatrészek és semmiről nincs papír... nem mondom hogy mindennapos, de azért előfordul. Ha az enyémet hirtelen piacra kéne dobnom, az is ilyen lenne.
KB pont azt csináltam eddig amit írtál. Olyan 2000-2002 közötti jó állapotut szeretnék kifogni, nem baj ha mondjuk a fent említett alkatrészek cseréjéről tud papírt adni.
max 700-720-ig nézegetek és majd alkuszom :)
Akkor ha a realitásokat nézzük: olaj+ szűrő, légszűrő, gyertya csere. Elvileg ez alap új motor vásárlásnál. Ha a km óra úgy áll, hogy nemsokára nagyszerviz következik (pl 36000 km-es az elég nagy), az elég sok pénz, esetlegesen gumik, eredetvizsga, átiratás, törzskönyv, biztosítás stb...

Tehát ha 800 környéke a végösszeg, akkor gyakorlatilag 650 000Ft körüli motorokat nézegess. Ezért kaphatsz jó állapotú 2001-2002-es évjáratot, bár a doboz szett nyomja az árat felfelé... szvsz nem lehetetlen a dolog, de nem fog pikk-pakk menni.
Hali!

Tud valaki ajánlani egy megbízható szerelőt Heves megyében? Jó lenne, ha hivatásos lenne és tudna pecsételni a szervizkönyvbe.

Üdv!
Xebulon: Ezt most lájkolnám a Facebook-on. Hát igazából jogos, mindkét borítás még a kezdetek kezdetén volt. De tudod nem volt drágább, mint bármelyik másik motor, és egyből beleszerettem...Pécs mellől hoztuk, ami hozzánk képest 300 kilométer. Egyszer megnéztük, másodszorra pedig elhoztuk. Ó, ha visszagondolok az első emlékekre...
Na úgye... Miért is ér meg a tip-top gép 200eFt-tal többet, ha egy éven belül kétszer felborítod? Csak ugrott 200eFt-od.
Xebulon: Belédkötnék... Nem baj a tip-top gép, nem esni kell vele. Nekem is első motorom (a kis 50-es Suzuki robogó után), és eleddig csupán kétszer borítottam el (mindkétszer álló helyzetben, egyszer balra, egyszer meg jobbra), szóval csak a dekni oldala van kicsit lehorzsolva. Az viszont tény, hogy baromi nehéz a motor a sportmotorokhoz képest, szóval ügyesen kell vele bánni.
Hát van mondjuk 800 talán picit több de abba a következőknek bele kell férni:

Motor gsx 750 f / Nem vagyok babonás de 2000 utáni kéne /
Ha valamit szerelni, cserélni kell
3 doboz minden alkatrészel
teljes papírmunka adók névreírás stb.

Dini -nek a képeken nagyon szép motorja van de nekem sajnos megfizethetetlen...
"Ha valaki tud egy jó 750es gépet szóljon mert keresek épp."

Kb mennyit szánsz rá?
Szia!

Itt próbáld meg!
Nagyon jó minőségben dolgozik, és az ár is baráti...
https://picasaweb.google.com/p...

Üdv.
Ne kövesd el azt a hibát, hogy kezdésként tip-top gépet veszel.
Két éven belül úgyis belököd az árokba , elcsúszol vele, vagy egyszerűen eldőlsz.
Nem kell attól félni, ha egy motorral elcsúsztak és az idomokat újrafényezték - ellenben jó alkualap. Műszaki állapotát nézd meg.
Szép jó estét.

Azoktól kérdeznék, akik sikerrel jártak abban, hogy a bocijukra sikerült oldalsó és hátsó dobozt is felrakni, hogy konzolt honnan szereztek be hozzá. Aki tud esetleg linket is, megköszönném.
Előre is köszi.

Üdv.
Szia. Ennek nem gyári a fényezése, újra van mert matricázások nem gyáriak. 750esem van, 900ezer huf. Jövő héten megy friss műszakira, hibátlan műszaki állapotban, gyári. 2004 évvégi közel 44.000 km-el.
Így hogy mondod nekem is láthatóvá válnak a részletek és mintha tényleg elestek volna vele egyszer :(
Kipufogo vagy koszos vagy horpadt furán törik a fény de gondolom el kéne mennem megnézni a valóságban. Aztán szervízzel átnézetni...

Ha esetleg nem vagyok túlságosan pofátlan ehhez mit szoltok ?

Ennek ahogy látom van tartovasa. De az oldalsó dobozt ha találok akkor azt erre a vasra rá lehet szerelni vagy másikat kell vásárolni ?

Ha valaki tud egy jó 750es gépet szóljon mert keresek épp.
A kinézet motorral szerintem már elcsúsztak egyszer, jobb oldala sérült: nincs rajta GSXF embléma, és mintha a kipufogó is karcos lenne.

2003-as a motor és akkor volt váltás csöcslámpás kivitelről egy újabbra. Az első futómű az új szériából való, de a kipufogó a régiről (az újaknak kerek vastag hurkatöltőjük van).

A régi szériánál a tankembléma Suzuki feliratú matrica, az új szérián Suzuki domború embléma (S betű) van. Sajnos ez sem látszik a képeken, eltakarja a tanktáska.

Nézd át a motort, hogy mennyire és hogyan tört, és hogyan javították ki.

760.000 Ft-ot sokkalom egy esett motorért, hacsak nem egy elcsúszásról volt szó. Bár a dobozszett is ér egy 60-80eFt-ot, már ha a hátsó doboz is megvan hozzá.
Egy gyári dobozszettnek és hozzávaló vasaknak tényleg ennyi az áruk - mármint a minőségi és nagyméretű dobozoknak.

Nézz szét a Vaterán és Ebay-en a dobozokhoz és platnikhoz felénél olcsóbban tudsz hozzájutni, és akkor csak tartóvasat kell venni a motorhoz.

Tartót nem érdemes csinálni szakival - 20-40eFt - ennyi legalább lesz a munkadíja, tehát csak házimunkával érdemes.

Én pár éve vettem egy Scarabeo-hoz való bontott dobozszettet, hozzávaló platnival és vasakkal - 30eFt-ért. Még le kellett fényezni, és vagy két napig hegesztettem mire kitaláltam hogyan kerüljön fel a helyére. Most töröm a fejem, hogyan lehetne jobban megcsinálni.

Számold ki mennyi a munkabéred :)
Először is grat a vizsgához nekem pénteken lesz
Én azt az infot kaptam a sulivezetőtől, hogy ha majd 3 munkanap után megkapod a papírt amit be kell vinni az okmányidodába, akkor lehet kérni 1.5K - 2K -ért ideiglenes jogsit. Azt ott helyben nyomják azonnal kész, és elfogadja a rendőr mert műanyag. Így ki lehet kerülni azt a 10+ napot amíg a magyar bürokrácia dolgozik.


Én pénteken vizsgázom, összegyűlt a pénz megvan a hely ahol megnézik a motort, már csak egy jó 750es jelöl kéne :)

Ezt néztem ki magamnak
Jól látom hogy ezen van tanktása meg két oldalt 1-1 táska, és mintha lenne egy plakett a felső táskának is ?

Esetleg nem valamelyik régi Bocis szeme fénye volt ?
Vajon mennyit lehet egy üzlettel alkudozni...

Következő kérdésem lenne: Ha egy felső dobozos Bocihoz mibe kerül, illetve mi minden kell, hogy a két oldalsó doboz is rajta legyen ? valami vascső + plakett ?
Láttam egy ilyent de letaglozó az ára..... Ez tényleg ennyire drága vagy csak le akarják húzni az embert ?

elöre is köszönöm a válaszokat
bng: gratulálok a sikeres vizsgához, és balesetmentes közlekedést széles utat kívánok
Ma sikeres forgalmi vizsgát tettem.
A vizsga közben találkoztam egy bocival meg persze a vezetőjével aki ránk köszönt. Csupán a tenyeremmel intettem vissza, hallván rémtörténeteket vizsgabiztosokról akik a tankon megpihentetett kéz miatt is buktatnak, nem kanyarban köszönésre lendülő miatt. Helyszín: Budaörsi út (nem túl messze a virágpiactól). Időpont: 8:50-9:00 magassága. Közületek volt ez a valaki esetleg?
És már csak a hivatali bürokrácia van hátra... ami azért nem kevés...
Gyertyákat kinyírhatja, ha olyannyira kormol, de más nem lehet vele. Csak rossz vele menni így. De mért nem viszed vissza és reklamálsz? Én mindig úgy engedek el ügyfelet, próbáld ki bármi van hozd vissza, de mi leteszteljük mielött visszaadjuk, jön érte gazdija, ő is leteszteli aztán viszi.
Köszi
Élnék is a lehetőséggel csak (ez a hülye szó) szerdán naplementében szeretnék motorozva menni Tiszaföldvárra a Griff motoros bulira és Dunaújváros-Nyíregyháza az kicsit erős táv úgy hogy dolgozom is szerdáig
Ha megjárom vele ezt a hétvégét (2x270km kb) lehet valami maradandó károsodása? De mondjuk utána Dunaújváros még mindig sacc 300km
Szia. Hozd el hozzánk, rendbe rakjuk drágát azt szárnyalhat régi énnyében. Valószínű nem jól sikerült akár takarítás, akár állítás. Akár o gyűrűk cserélye karbiba elmaradt.
Sziasztok
Ma hoztam el a gépet a szerelőtől aki karbiszinkront és szelephézagot csinált.
A következőket tapasztaltam:
Hidegen pöcc semmi szivató nem kell neki igaz kicsit alacsonyan forog de ugye még hideg.
1 óra motorozás vegyes használat után: alapjárat mint egy dízel kocsi 2000 fordulat alatt kicsi gázadásra remeg és tényleg mint egy dízel kocsi.
Ha elkezdem keményen húzni a gázt akkor megy mint a golyó de 4000-ig mint ha egy szelep ciripelne (ahogy emelkedik a fordulat egyre jobban aztán mikor váltok lassul a ciripelés majd ahogy gyorsítok gyorsul)
Haza érve azt tapasztaltam hogy sosem volt ilyen forró a kipufogó gáz és akkorát fúj alapjáraton hogy a lánckenő majdnem leesett a polcról mögötte.
Mi van ilyenkor?
Valaki valami vélemény?