De mikor az oldalsztenderd csuklik össze, akkor már nem ülsz a motoron.
Egyébként dőltem már úgyis el, hogy sóderen álltam meg, és a lábam csúszott el. Ott is inkább annak örültem, hogy én nem maradtam a motor alatt - hanem időben elugrottam.
Xebulon: Ha a motoron ülsz, és úgy borulsz el oldalra, akkor nem ér le az idom, mert annyira azért gondolom megtartod, nem engeded el a motort. Így van nekem is megsérülve mindkét oldalon a dekni alja, mert állóhelyzetben borultam el vele (lekopogom, azóta se semikor sem).
Nekem 2-3-szor már segített a bukógomba.
1-szer elcsúsztam vele, az első idomot és jobb oldali deklit megvédte - kipufogó karcos lett, és lábtartót - fékkart -kormánysúlyt cserélni kellett.
Másik 1-2 alkalommal szimpla állóhelyzetben való eldőlésnél védte meg az idomot - itt nem a karc érdekes, hanem a motor súlya eltörte volna az idomot.
Sajnos a bukógombának van egy kellemetlen tulajdonsága, hogy a hátsó keréken és gombára kerül a súly, de ez nem stabil állapot - hanem átbillenhet - ekkor hátsó kapaszkodó és faridom sérül.
Nálam mindig rajta volt a hátsódoboz, így a doboz ért le - az volt a hátsó bukógomba.
Egyébként érdemes a bukógomba csavarjául a legrosszabb minőségű csavart venni. Azaz ha megállna a bukógomba egy kátyúban, akkor a csavar szakadjon szét, de ne a motorváz csavarodjon.
Szerintem előre feltenni bukó gombát erre a bocira nem bizti hogy jó ötlet, lehet nagyobb kárt csinál mint hasznot. Esetleg valakinek valami tapasztalata ezzel kapcsolatban?
Létezhet, hogy ez valami univerzális megoldás? Nem vagyok fillérbaszó, de sokallom egy kicsit a 16ezer pénzt. Vagy ha ezzel egyedül vagyok, társakat keresek a gyártására.
Csak ilyesmik vannak bukógombaként, gyárilag nincs.
Ha a bukógomba konzolt felcsavaroztad (L vas és hozzá a két I), akkor feltehetsz más gombákat is ha ez a fehér rettenet nem tetszik.
De ilyen konzolt amúgy nem találsz, csak kisipari gyártmányút.
Sziasztok!
Előre is elnézést kérek de ezt a fórumot találtam talán a legideálisabbnak. Arról lenne szó hogy van egy Suzuki GSX 400 FS-em '89-es évj. de jópár alkatrészt ill. szerviz anyagot/hátteret nem találok hozzá, ebben valaki tudna nekem segíteni?
Kérdéseim/problémáim:
Teló Szimering cserét mennyiért, hol tudom orvosolni?...
Újra kábelezést...
Tömités szett-et blokk-hoz...
Szívó nyakat....
Komplett blokk-ot átnézetni...
És végül de nem utolsó sorban, gumit találni rá.
Előre is köszönöm mindenki válaszát!
Tökéletesen igazad van . Motul 5100 van most benne és pozitív a változás, természetesen. Gondoltam elég az, ha előtte lévő hozzá szólásban pont a motulról van szó....
bng: Én például csak MOTULt használok, de már mondtam. Asszem olyan 10 papír körül van a 4 liter (5100-as olajat eszik a bocink), és megéri, csak jókat írnak róla, nekem nagyon bevált, és alig drágább, mint bármelyik másik márka (nem véletlenül használják meg ajánlják a Suzuki boltokban is ezt).
Na meg azt tegyük hozzá, hogy egy motor (autóba való motornak is) élettartama szinte csakis az OLAJtól függ (minőség, csereperiódus).
Olajcseréhez készülődök. Tudom, hogy hit kérdése, ezért konkrétan kérdezek. http://www.formula3000.hu/shop...
és http://www.formula3000.hu/sho
p...
Esetleg valami közös ajánlás?
Az egyik boltos azt mondja, hogy márpedig csakis valvoline, a másik meg azt, hogy az nem minőség. ELF-et autóban használtam és jó volt, furcsa, hogy árban az alsó kategória.
Szóval van valami kialakult, megegyezett ajánlásotok? Használati paraméterek: kezdő motoros, sok autópályás használattal, jó állapotban lévő motor, gsx600f.
Én tudok ajánlani egy srácot Hatvanban!
Elég megbízható, olcsó és nem utolsó sorban érti is amit csinál!Én is hozzá hordom a Bocimat! Suzuki márka szervízben dolgozott, most már csak otthon szerel fizukiegészítésként! Nem tud pecsételni, de lehet megoldja!
Ha érdekel, dobj egy privátot és megadom az elérhetőségeit!
Helló.
olyan kérdésem lenne, hogy érdemes-e olcsóbb, kicsit régebbi gépet venni? GSX 750 F
Ilyesmire gondoltam. Baj a 98-99 évjárat? Érdemes külföldit behozatni? Kb 70 rendszámmal, névreírva. Magyarországi hasonló is kb 60 átírással. Szóval jó lehet egy 2000 előtti?
hammerhead: Osztom a véleményedet, és egyben linkelek is egyet. A srác nagyon korrekt, biztos hogy vennék tőle autót. Ugyan autós, de motorokra is egy az egyben igaz, amit leír!
A cikknek van első része is, de ez a 2. rész sokkal jobb! A lényege, amit hammerhead ír, vagyis hogy nem kilométerre, évjáratra, hanem ÁLLAPOTra veszünk kocsit/motort! Ha akartok egy jót röhögni, olvassátok el a cikket, én havi egyszer átnyálazom, olyan dumák vannak benne!
ui.: hammerhead: A neved honnan van? Csak nem véletlenül a Twisted Metal 2, Playstation játékból...?
Az enyémnek van "végig vezetett" szervizkönyve, csak szemlátomást az utolsó két bejegyzés egyszerre készült. (még az előző tulajnál)
De nem érdekel, mert korrekt állapotú volt a gép amikor vettem. A szervizkönyv megléte /nemléte /valódisága egyáltalán nem volt szempont, ahogy a km óra állása sem. Valójában kizárólag az általános állapot a döntő, az alapján kéne venni vagy nem venni a bringát. De ha mindenki így venné, most nem lenne miről beszélnünk.
Egyébként dőltem már úgyis el, hogy sóderen álltam meg, és a lábam csúszott el. Ott is inkább annak örültem, hogy én nem maradtam a motor alatt - hanem időben elugrottam.