Mert sört iszok. No meg le akarom mosni a drágaságom. Csak 1 kis akaraterőt kéne összeszedni.
Most voltunk a Tesómmal 1 kis 1150 km-es túrán, 4,4 lityit fogyasztott a GSXF 750-je. 100-on. Az enyém kicsit jobban szürcsölte.
Van esetleg valakinek bárminemű tapasztalata a 1984-es GSX 750EF -vel? Fogyasztás, utazó seb., megbízhatóság,tipushiba, stb stb-
Most lehet hogy alkalmam lesz venni egyet. És elég ritka darab, sokat nem tudok róla.
Köszi,
üdv
Kobra
Nekem pedig van egy eladó doboztartó konzolom, Givi Monolock platnival, doboz nélkül. A kapaszkodó helyére lehet felszerelni. Masszív darab, nem a mindenfelé nyeklő szutyok, akár kapaszkodni is lehet bele. Nekem nincs rá szükségem, még pár évig nem megyek olyan túrára, amire a tanktáska + hátizsák nem elég. Árban megegyezünk, de csere is érdekel értelmes motoros dologra, legyen az bármi, ami nekem nincs.
Ha érdekelj, írj üzenetet.
Sziasztok.
Eladóvá vált szeretett Bocim, 2004-es évjárat, műszaki 2012. 8-ig érvényes, 42.000 km. michelin pilot power gumik. Teljes szervízen esett át, teló szimering ill. olaj csere, kormánycsapágy csere kúpos fémházas került bele, fém fékcső elöl, új ngk gyertyák, gyári új légszűrő, 10w40 valvoline olaj, karbi teljes takarítás, o gyűrűk, tömítések csere, beállítás, szinkron, Raptor sportdobhoz hangolva karbi, szelephézag ellenörzés volt állítani nem kelett, Brembo piros új betétekkel szerelve. A szervíz 40.000km-nél volt végezve, azóta 2000 km-t gurult. Eladás oka, kategória váltás, Bandit 1250 érdekelne. Ha valakit érdekel, írjon.
Ma hazaértem Erdélyországból, a bizonytalan időjárás miatt a rövidebb túrát választottuk. Ketten mentünk, (cimborám egy 650-es VStrom-al) nem túl sok cuccal. Kint első nap Nagyvárad-Kolozsvár-Torda-Torockó volt az útvonal. Másnap Torockó-Marosvásárhely-Segesvár-Székelyudvarhely. Szombaton csíksomlyói búcsú, vasárnap Székelyudvarhely-Segesvár-Déva-Arad-Gyula. Ma pedig Gyuláról haza. Összesen 1560 km, teljesen probléma mentesen, 4,5 l-es átlagfogyasztással.
Voltak tanulságai az útnak:
1- szereznem kell egy túraplexit, mert a gyári pont a sisakomra nyomja a szelet.
2- egy napra 8 órásnál hosszabb utat nem szabad betervezni, mert annyira azért nem túrás az üléspozíció, el lehet zsibbadni rendesen.
3- Pilot Road gumik teljesen jók voltak esőben is.
Meg persze volt egy csomó kaland útküzben, de hát ezért mentünk motorral és nem vonattal.
Leszereltem a baloldali deknit mert alsó műanyag spoileron voltak olajfoltok. Úgy néztem, hogy nem a lánckerék mögül jön az olaj hanem mintha a kuplungot nyomó hosszúkás rúd tömítésénél. Lehet ilyen tömítést venni és mekkora meló kicserélni?
Sziasztok! Kb. 1 hónapja én is szert tettem egy 750-re. Egy pár nap után vettem észre, hogy a kilométer számláló hosszútávú memóriája nem működik, gyújtás elvétel után elfelejti a frissen megtett kilométereket. Találkoztatok ilyen problémával? Javítható?
Sziasztok! Nekem gsx 600 f-em van. Olyan problémám van hogy jobb oldalt az olaj dekni alján olajos. Megnéztem friss olaj, de nem csöpög meg ilyesmi, csak oda nyúlok és olaj harmatos. Esetleg tömítés csere? vagy mi lehet a gond?
Most voltunk a Tesómmal 1 kis 1150 km-es túrán, 4,4 lityit fogyasztott a GSXF 750-je. 100-on. Az enyém kicsit jobban szürcsölte.