Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A magas nyomású mosás nem szerencsés de ha vigyázol (ésszel mosod ) elmegy. A vezetékre visszatérve bőven volt jelentősége a víznek (az ellenállás megnőtt a vékony vezeték miatt, a víz meg segített az áramot ott elvezetni ahol a legkisebb az ellenállás "szikrának van esze ott ugrik át ahol a legkönnyebb").Ha a vezeték és a szigetelés jó nem lesz gond a mosás se, de szerintem ilyen bármikor megeshet az idő haladtával kopnak a dolgok.
Samy: A Motulnak van egy ilyen száraz Wax terméke. Mivel a motor amúgy sem lesz csupa sár, vagyis pusztán maximum vízfoltos lesz, ezért ez a száraz wax nagyon jó. Én már kétszer használtam, nem karcolt, meg semmi ilyesmi.
A bogarak ellen sima Rovareltávolítót használok: rászóród, hagyod rajta kb. 1 percig, és vízzel-szivaccsal lemosod. Tökéletesen leszed minden bogarat. Bármelyik nagybevásárlóboltban megtalálható, én mondjuk abból is Motult használok (de tökéletesen jó az A-Clean, meg a Turtle Wax, meg akármelyik másik, 1000 Ft körül van az ára).
Íme a száraz Wax:
http://olajcentrum.hu/motul-wa...
A lavór szivacs WU2 kombó működik nálam is általában de most siettem.
Erről a száraz mosó sprayről írnál bővebben? Nem karcol? Erősen kapaszkodó bogarak ellen keresek gyógyszert.
László: Ez a bináris beszólás az egyik kedvencem...hiába, az ember nem tagadhatja meg a végzettségét...
Egyébként meg MOSÁS: én speciel a kis felület, na meg a kímélés miatt is, lavór víz-szivacs kombinációval szoktam leöblíteni a kispofámat. Csak oda jut a víz, ahová kell, és 5 perc alatt megvagyok vele. Most mondjuk rászoktam a Motul száraz wax tisztító spréjére: csak rásprickolod, és megtörölgeted. Nagyon pipec cucc, és szép is lesz tőle a gép.
Számtekes mondásra egy másik:

Csak 10 féle ember van: aki érti a bináris nyelvet és aki nem...

Köszi az infót azért.
Nem. Nincs ott semmi! Ez így van jól:-)
Ha el kap egy eső akkor víz éri a láncot tehát vizes lesz
Ha az O gyűrű mögé bemegy a víz akkor a por is és marni fogja annak a láncnak már mind1
A mosás tekintetében kérdéses a technika mert ugye lehet "ahol érjük adjunk neki" meg lehet finomabban is pl sárvédő íveket kereket (hátsót balról alul forgatva és nem éri a láncot) idomokat leöblíteni lámpáról bogarakat eltávolítani stb.
Egy jó hasonlatot hallottam régen igaz hogy számítógépekre de az élet minden területén megállja a helyét: "számítógépet 2 féle képpen lehet szerelni ésszel vagy erővel"

Szerintem a kábelhiba és a mosás közt egy közös van a véletlen.
Rossz helyre ment a szmájli, hüJe tapipad...
Na de hogyan tudom lemosni akkor? Műszeregységet, gyújtáskapcsolót, ülést, tankot ne érje. Láncot, lánckereket ne érje...
Jut eszembe: A kerék mögött a két oldalidom közt gyárilag nem kellene rácsnak lennie, ami takarja pl. a kipufogócsonkokat?
Szerintem a nem lehet baja a magas nyomástól! Amit a láncról mondasz a teljesen igaz, azt el kell kerülni vele!

:-)
Nahh!

Mindenkinek nagyon köszönöm! Természetesen nem nagynyomású volt a mosás, csak amolyan kerti slagos..
Abszolút én is biztos voltam benne, hogy beázott, ezért kiszedtem az egyes henger gyertyáját. (ehhez ugye atomjaira kell szedni a jószágot..) Kiszedtem a gyertyát és nemk volt szikra...
Minden csatlakozót, minden gyertyát, minden gyertyapipát kifújtunk egy barátommal! Semmi.. Nincs szikra.

Aztán egyszer csak azt mondja: Te ez itt miezmi?
A gyújtáskapcsolóból érkező kábelköteg szigetelésén átüt egy kábel réz belseje! Nahh szétbontottuk, szépen el volt rongyolódva a kábel és egy ér maradt már csak benne. Összekötöttük és azóta pöccre indul.
De mi köze ennek a mosáshoz?

Mindegy is! Lényeg, hogy megy!
Én elsősorban a lánc miatt nem mosom magasnyomású mosóval a gépet. Leszedi a kenőanyagot és a víz beszivároghat az O gyűrűk mögé is, közömbösítve/felhigítva-habosítva ezzel a még ott lévő kenőanyagot is.

Esetleg rosszul gondolom és túlságosan óvatos vagyok?
A múltkor elkapott egy eső és nem volt időm letakarítani a bocit hétfőn délután mielőtt találkoztam volna Öreg rókával lemostam magasnyomásúval rendes kocsimosóban igaz nem áztatva. Semmi gondja nem volt.
Tegnap mostam az autóm egy önkiszolgáló mosóban, a mellettem lévő beállóban egy Transalpot veretett a gazdája ezerrel. Úgyhogy nem viccnek szántam.
Magasnyomású mosó? Ez most ugye vicc volt...? Ki az az őrült, aki magasnyomásúval mossa a motorját?
Valami beázhatott... Magasnyomású mosó annak a motornak sem tesz jót, ami AMÚGY nem szokott beázni, pl esőben.
Tedd ki a napra legalább 4-5 órára ha beindul akkor a mosás a baja (valahol beázik az elektromos cucc ) ha nem akkor keresheted másfele a bajt. Ha indul akkor is érdemes utána járni hol ázik be, ne hogy egy nagy esőben megint beázzon és menet közben álljon le.
anyúl: Előtte ment? Sokat mentél vele, bejárattad? Hová jutott a vízből? Nem csurgott rá a víz valami elektromos kábelre?
Segítsééég!
Valaki mondja meg, egy mosás után miért nem indulhat a boci?
Kezd elegem lenni ebből a szezonkezdetből....


http://youtu.be/2OQVgm4H7fg
Ugyan, természetes. Legalább van valami hasznom...
Részemről mindkét nap rendben van egyelőre, de azért nem ártana véglegesíteni.
Április 29 vagy 30ra tehetnénk idő függvényébe. Aki szeretne az jön aki nem az meg nem.
László_atya: köszi a linkeket.
Samy_GSXF:igazad van nem teljesen ugyanaz csak hasonló.