A magas nyomású mosás nem szerencsés de ha vigyázol (ésszel mosod ) elmegy. A vezetékre visszatérve bőven volt jelentősége a víznek (az ellenállás megnőtt a vékony vezeték miatt, a víz meg segített az áramot ott elvezetni ahol a legkisebb az ellenállás "szikrának van esze ott ugrik át ahol a legkönnyebb").Ha a vezeték és a szigetelés jó nem lesz gond a mosás se, de szerintem ilyen bármikor megeshet az idő haladtával kopnak a dolgok.
Samy: A Motulnak van egy ilyen száraz Wax terméke. Mivel a motor amúgy sem lesz csupa sár, vagyis pusztán maximum vízfoltos lesz, ezért ez a száraz wax nagyon jó. Én már kétszer használtam, nem karcolt, meg semmi ilyesmi.
A bogarak ellen sima Rovareltávolítót használok: rászóród, hagyod rajta kb. 1 percig, és vízzel-szivaccsal lemosod. Tökéletesen leszed minden bogarat. Bármelyik nagybevásárlóboltban megtalálható, én mondjuk abból is Motult használok (de tökéletesen jó az A-Clean, meg a Turtle Wax, meg akármelyik másik, 1000 Ft körül van az ára).
Íme a száraz Wax: http://olajcentrum.hu/motul-wa...
A lavór szivacs WU2 kombó működik nálam is általában de most siettem.
Erről a száraz mosó sprayről írnál bővebben? Nem karcol? Erősen kapaszkodó bogarak ellen keresek gyógyszert.
László: Ez a bináris beszólás az egyik kedvencem...hiába, az ember nem tagadhatja meg a végzettségét...
Egyébként meg MOSÁS: én speciel a kis felület, na meg a kímélés miatt is, lavór víz-szivacs kombinációval szoktam leöblíteni a kispofámat. Csak oda jut a víz, ahová kell, és 5 perc alatt megvagyok vele. Most mondjuk rászoktam a Motul száraz wax tisztító spréjére: csak rásprickolod, és megtörölgeted. Nagyon pipec cucc, és szép is lesz tőle a gép.
Ha el kap egy eső akkor víz éri a láncot tehát vizes lesz
Ha az O gyűrű mögé bemegy a víz akkor a por is és marni fogja annak a láncnak már mind1
A mosás tekintetében kérdéses a technika mert ugye lehet "ahol érjük adjunk neki" meg lehet finomabban is pl sárvédő íveket kereket (hátsót balról alul forgatva és nem éri a láncot) idomokat leöblíteni lámpáról bogarakat eltávolítani stb.
Egy jó hasonlatot hallottam régen igaz hogy számítógépekre de az élet minden területén megállja a helyét: "számítógépet 2 féle képpen lehet szerelni ésszel vagy erővel"
Szerintem a kábelhiba és a mosás közt egy közös van a véletlen.
Mindenkinek nagyon köszönöm! Természetesen nem nagynyomású volt a mosás, csak amolyan kerti slagos..
Abszolút én is biztos voltam benne, hogy beázott, ezért kiszedtem az egyes henger gyertyáját. (ehhez ugye atomjaira kell szedni a jószágot..) Kiszedtem a gyertyát és nemk volt szikra...
Minden csatlakozót, minden gyertyát, minden gyertyapipát kifújtunk egy barátommal! Semmi.. Nincs szikra.
Aztán egyszer csak azt mondja: Te ez itt miezmi?
A gyújtáskapcsolóból érkező kábelköteg szigetelésén átüt egy kábel réz belseje! Nahh szétbontottuk, szépen el volt rongyolódva a kábel és egy ér maradt már csak benne. Összekötöttük és azóta pöccre indul.
De mi köze ennek a mosáshoz?
Én elsősorban a lánc miatt nem mosom magasnyomású mosóval a gépet. Leszedi a kenőanyagot és a víz beszivároghat az O gyűrűk mögé is, közömbösítve/felhigítva-habosítva ezzel a még ott lévő kenőanyagot is.
Esetleg rosszul gondolom és túlságosan óvatos vagyok?
A múltkor elkapott egy eső és nem volt időm letakarítani a bocit hétfőn délután mielőtt találkoztam volna Öreg rókával lemostam magasnyomásúval rendes kocsimosóban igaz nem áztatva. Semmi gondja nem volt.
Tedd ki a napra legalább 4-5 órára ha beindul akkor a mosás a baja (valahol beázik az elektromos cucc ) ha nem akkor keresheted másfele a bajt. Ha indul akkor is érdemes utána járni hol ázik be, ne hogy egy nagy esőben megint beázzon és menet közben álljon le.
A bogarak ellen sima Rovareltávolítót használok: rászóród, hagyod rajta kb. 1 percig, és vízzel-szivaccsal lemosod. Tökéletesen leszed minden bogarat. Bármelyik nagybevásárlóboltban megtalálható, én mondjuk abból is Motult használok (de tökéletesen jó az A-Clean, meg a Turtle Wax, meg akármelyik másik, 1000 Ft körül van az ára).
Íme a száraz Wax:
http://olajcentrum.hu/motul-wa...
Erről a száraz mosó sprayről írnál bővebben? Nem karcol? Erősen kapaszkodó bogarak ellen keresek gyógyszert.
Egyébként meg MOSÁS: én speciel a kis felület, na meg a kímélés miatt is, lavór víz-szivacs kombinációval szoktam leöblíteni a kispofámat. Csak oda jut a víz, ahová kell, és 5 perc alatt megvagyok vele. Most mondjuk rászoktam a Motul száraz wax tisztító spréjére: csak rásprickolod, és megtörölgeted. Nagyon pipec cucc, és szép is lesz tőle a gép.
Csak 10 féle ember van: aki érti a bináris nyelvet és aki nem...
Köszi az infót azért.
Ha az O gyűrű mögé bemegy a víz akkor a por is és marni fogja annak a láncnak már mind1
A mosás tekintetében kérdéses a technika mert ugye lehet "ahol érjük adjunk neki" meg lehet finomabban is pl sárvédő íveket kereket (hátsót balról alul forgatva és nem éri a láncot) idomokat leöblíteni lámpáról bogarakat eltávolítani stb.
Egy jó hasonlatot hallottam régen igaz hogy számítógépekre de az élet minden területén megállja a helyét: "számítógépet 2 féle képpen lehet szerelni ésszel vagy erővel"
Szerintem a kábelhiba és a mosás közt egy közös van a véletlen.
:-)
Mindenkinek nagyon köszönöm! Természetesen nem nagynyomású volt a mosás, csak amolyan kerti slagos..
Abszolút én is biztos voltam benne, hogy beázott, ezért kiszedtem az egyes henger gyertyáját. (ehhez ugye atomjaira kell szedni a jószágot..) Kiszedtem a gyertyát és nemk volt szikra...
Minden csatlakozót, minden gyertyát, minden gyertyapipát kifújtunk egy barátommal! Semmi.. Nincs szikra.
Aztán egyszer csak azt mondja: Te ez itt miezmi?
A gyújtáskapcsolóból érkező kábelköteg szigetelésén átüt egy kábel réz belseje! Nahh szétbontottuk, szépen el volt rongyolódva a kábel és egy ér maradt már csak benne. Összekötöttük és azóta pöccre indul.
De mi köze ennek a mosáshoz?
Mindegy is! Lényeg, hogy megy!
Esetleg rosszul gondolom és túlságosan óvatos vagyok?
Valaki mondja meg, egy mosás után miért nem indulhat a boci?
Kezd elegem lenni ebből a szezonkezdetből....
http://youtu.be/2OQVgm4H7fg