Kormány remegéssel kapcsolatban annyit próbálgattam, hogy 60-70 -nél kiraktam üresbe és úgy gurultam. Úgy nem remeg egyáltalán. Teljesen simán, rázkódásmentesen fut.
Illetve engedtem az első gumi nyomásából, mert most más benzinkúton néztem mint ahol fújni szoktam, és 2,4-et mutatott. A városban átmentem egy másik kúthoz, ott is 2,4-et mutatott, akkor visszaengedtem 2,2-re. Lehet hogy ez is segített valamennyit, nyilván nem minden kúton egyforma a mérőóra, úgy látszik túl keményre volt fújva eddig.
Szerintem is nézd meg előbb. Ha az első fogaskeréknél minden koszos akkor lánc, ha látni tiszta felületet folyás nyomot (ahol folyás van ott mindig tiszta) akkor lehet szimering. De még a fokozat jeladó is ott van. Ezért szerintem igen alaposan meg kell azt nézni mitől is olyan piszkos lehet hogy simán csak a lánc veri fel.
Azért gyanakodom arra, hogy onnan jön mert olajos a műanyag spoiler és ha letörlöm kb 1 hét és megint olajos lesz ahogy szépen lassan csöpög rá az olaj. :( de hétvégén szétszedem és megnézem
Valaki cserélt már szimmeringet a kislánckeréknél? Egyáltalán az tönkremehet 35e km alatt? Még nem szedtem le a burkolatot de szerintem csak onnan szivároghat az olaj. Ha igen mennyibe kerül egy ilyen szimmering, illetve házilag ki lehet cserélni, mekkora meló ez?
Megvolt az olajcsere,3.5 l simán benyelt a kicsi.
Idén még nem igazán volt időm motorozni,talán pár hét múlva már lesz lehetőségem.(Ha sikerült feltölteni :) )a kép tavalyi,és ha nem is látszik annyira,egy magaslaton vagyok,és a háttérben ott a Mecsek...oda is értem,szerencsére vissza is. :D
Széles utat,olcsó benzint,szép időt,és rengeteg balesetmentes Km-t mindenkinek!
Csak minősített dobokban gondolkodj, még ha kicsit drágább is esetleg. Kémeim szerint a minősítéssel nem rendelkező (és/vagy az EU-ban nem honosított) alkatrészekre/tartozékokra (főleg kipufogóra) hamarosan csúnyán rászállnak nem csak műszakin, hanem NKH ellenőrzésen is az út széli susnyásban. Ez persze nem teljesen biztos, de az info meglehetősen tűzközeli forrásból jött.
A hétvégén beleszerettem a karbon kipufogó dob hangjába
Segítsetek abban hogy hol lehet ilyesmit beszerezni nem csillagászati áron? És az összekötő csövet honnan miből hogyan?
Öregróka ha holnap jól sikerül végeznem akkor megyek feléd 4 körül vagy kicsit utána de úgy is hívlak ha biztos
Ez a jó hozzáállás, legalábbis remélem, mert bár még kicsik a fiaim, ha érdekelni fogja őket a motorozás (érdekelni fogja őket ), én magam is hasonlóan fogok gondolkodni.
Nekem a fiam fog mostan vizsgázni lehet míg haza nem fog érni. Ő is motorozni szeret mint én, most hogy tiltsam mikor én vén fejjel is húzom neki? Inkább próbálom tanítani mást úgyse tehetek.
Az előttem haladót még általában ki tudom kerülni vagy meg tudok állni mögötte, de nekem valahogy mindig az elém fordulókkal volt gondom (mellékutcából elém fordul nagyon utálom pláne ha még nem is tapossa neki).
Szia Öregróka!
Sajnos a Mátrai utak állapota nem javul!(sőt...)
És erre még rájön egy"rontó" körülmény, a"donorjelöltek".
(akikkel sajnos általánosítják szép hazánkban a motorosokat)
Így marad a túrázgatás!(a Mátrát elkerülve)
Ez van!(sajnos)
Persze én sem 130-cal húzom városban, hanem 50-hez képest 60-80-nal, ahogy városon kívül is épp csak annyival megyek gyorsabban, hogy én legyek relatív "elől" (vagyis 90 helyett 120-130). És tényleg, eddig még sosem volt negatív tapasztalatom ezek miatt (mondjuk jelzem, hogy motorosként eleddig csupán 15.000 kilométert vezettem le).
Kormány remegéssel kapcsolatban annyit próbálgattam, hogy 60-70 -nél kiraktam üresbe és úgy gurultam. Úgy nem remeg egyáltalán. Teljesen simán, rázkódásmentesen fut.
Illetve engedtem az első gumi nyomásából, mert most más benzinkúton néztem mint ahol fújni szoktam, és 2,4-et mutatott. A városban átmentem egy másik kúthoz, ott is 2,4-et mutatott, akkor visszaengedtem 2,2-re. Lehet hogy ez is segített valamennyit, nyilván nem minden kúton egyforma a mérőóra, úgy látszik túl keményre volt fújva eddig.
'01-es bocihoz szeretnék első féktárcsát. Tudtok segíteni?
Hammer miújság gépsárkánnyal? Meglátogatsz majd?
Valaki cserélt már szimmeringet a kislánckeréknél? Egyáltalán az tönkremehet 35e km alatt? Még nem szedtem le a burkolatot de szerintem csak onnan szivároghat az olaj. Ha igen mennyibe kerül egy ilyen szimmering, illetve házilag ki lehet cserélni, mekkora meló ez?
Előre is köszi!
Ha tud valaki esetleg gyári plexit Bocihoz elfogadható áron, pls. dobjon egy mailt (ok26@freemail.hu).
Köszi,
Chriss
Megvolt az olajcsere,3.5 l simán benyelt a kicsi.
Idén még nem igazán volt időm motorozni,talán pár hét múlva már lesz lehetőségem.(Ha sikerült feltölteni :) )a kép tavalyi,és ha nem is látszik annyira,egy magaslaton vagyok,és a háttérben ott a Mecsek...oda is értem,szerencsére vissza is. :D
Széles utat,olcsó benzint,szép időt,és rengeteg balesetmentes Km-t mindenkinek!
Helyszín egy romantikus Tacskó parkoló, hehe...
Segítsetek abban hogy hol lehet ilyesmit beszerezni nem csillagászati áron? És az összekötő csövet honnan miből hogyan?
Öregróka ha holnap jól sikerül végeznem akkor megyek feléd 4 körül vagy kicsit utána de úgy is hívlak ha biztos
Csatlakozom a véleményedhez!
Nekem is van 2 csajszim(és az Asszony is tud róluk )
Úgy hogy...!
Széles utat mindenkinek!
Üdv:r.sanyi
Sajnos a Mátrai utak állapota nem javul!(sőt...)
És erre még rájön egy"rontó" körülmény, a"donorjelöltek".
(akikkel sajnos általánosítják szép hazánkban a motorosokat)
Így marad a túrázgatás!(a Mátrát elkerülve)
Ez van!(sajnos)
Üdv:r.sanyi
Azért hogy Te irányítsd a forgalmi helyzetet, ne az autós.
Ha előzni kell, akkor Te döntsd el mikor előzöl és ne az autós, hogy neki mikor könnyebb megelőznie Téged.