Sajna még nincs. Ha kész értesítelek valamilyen formában. Már Angliában lévő ismerősöket is mozgatok a jeladóval kapcsolatban, ha van eredeti az is jó, akkor már neki merek kezdeni a fúrásnak, ha lesz eredeti és tudom az árát is jelzem hogy esetleg nem kell -e neked is. Használt új mindegy csak legyen már,persze az ár se mindegy.
Öregróka: Szerintem senkit nem untatsz, épp ellenkezőleg! Hiszen úgy tudunk pénzt spórolni, ami szerintem jelenelegi gazdasági helyzetben senkinek sem mindegy, hogy megpróbáljuk magunk véghezvinni a javításokat.
A fékem igazából fog, csak nagyon be kell tépni ahhoz, hogy fogjon, és ha egyszer behúzom a kart, és kiengedem, a második behúzásra kicsivel jobban fog. Szóval szerintem már nincs benne olyan sok levegő, de még tutira van benne egy kevéske. De nekem már elegem lett, ha nem nyomtam át már legalább 10-szer a folyadékot az egész rendszeren, akkor egyszer sem...elegem lett...úgy kéne csinálni, ahogy itt valaki korábban javasolta, hogy féknyereg leszerel, és magasabbra emelni, mint a kormánycsutka van, hogy a levegő arrafelé menjen.
Robika78: ha jól láttam a videódon a motorostalálkozó Tokajban volt, én is voltam csak a híd nyháza felőli részénél. Igen jól olvastad pt-ist keresek (a fiam), de kellene egy email cím hogy feltudja veled venni a kapcsolatot, vagy a személyes adatoknál az a címed? Előre is köszi. Sima utat mindenkinek
djmarkee: köszi az infót.
A légtelenítéssel kapcsolatban, tapasztalataim alapján sose volt szabad (gk-nál ) a pedált teljesen benyomni mert könnyen leragadt a főfékhenger. De jelzem motort már 27 éve nem szereltem, azt érezni kell hogy levegős vagy más a gond (többszöri behúzásra fel keményszik puhul vagy nem) apró tünetekből lehet következtetni a bibire, de ehhez kell már rutin. Bocs ha untattalak benneteket
Nekem az első fékolajcsere viszonylag egyszerű volt.
De nem a szokásos - pumpa x5 + kienged - módon csináltam.
Egyszerűen csak finoman pumpáltam a fékkart - mert a főfékhengernél van egy levegőztető szelep...
Arra kell ügyelni, hogy a főfékhenger legyen a legmagasabb pont és automatikusan, minden egyes fékezésnél kihoz egy-egy buborékot. Néha kicsit vártam, hogy a csőben feljöjjön egy nagyobb buborék, kb. félóra alatt megvolt.
Utána persze szokás szerint levegőtlenítettem, hogy a munkahengerből is kimenjen az ott beragadt buborék, ha van.
Igen én is jártam úgy hogy csúszott a kuplung.
Visszaállítottam kicsit a bovdenen, az segített.--Eddig.
A fékolajat tegnap én is ledobtam, bő félórát vatt igénybe.
A hátsó egyszerűbb, de az első az macerás.
Türelem, és a levegő kimegy, csak sokat kell pumpálni.
Öt-hat pumpa, kienged....Ezt sokszor eljátszani..Aztán lőn jó fék!
A vibráció az típushiba, illetve a láncszett állapota is befolyásolja.
Öregróka: Attól függ, mennyi pénzed van, amit rá akarsz szánni.
Egyébként nem oldódott meg, hiába használtam akármilyen módszert is, szinte csutkáig be tudom húzni a fékkart, szóval szerdára már van is időpontom a szervízbe, ahol megcsinálják a légtelenítést nekem (hasonló motoron próbáltam a féket, kábé 1 centi behúzás után már teljesen kemény volt, az enyémet meg kormánycsutkáig be tudom húzni, és csak ott lesz kemény). Szóval a cserét meg tudod oldani, a folyadékbetöltés a bonyolult.
A fékcső körülbelül 20-ba kerül (eBay), viszont még így, levegősen is érzem, hogy javít a fékhatáson!
Fékbetétből én EBC-t vettem, 30 papírpénz volt (itthon, eBay nem olcsóbb) a 4 első, meg a 2 hátsó. Jónak mondják még a Goldfren betéteket, na meg a Ferodot, bár az EBC-ből is van sima fékbetét (én ugye direkt verseny-szerű, szintézereset vettem). Érdemes utánaolvasni fórumokon, hogy mik a tapasztalatok (én ezért döntöttem úgy, hogy EBC HH-t veszek, a simáról nem írtak jókat).
Aztán ott van a fékmunkahenger tömítése: szét volt szedve a fék, 9 éves gumigyűrű, akkor legyen az is kicserélve, ne pont jövőre kezdjen el szivárogni, és ismét fékszerelés.
1. Általában a kuplung rugókkal van a baj. Kilágyulnak, aztán csúszik kuplung... Valaki csak rugót cserélt, utána jó lett... Nálam kuplung lamella csere is volt, mert addigra megégett.
2. 4-6ezres fordulatszám körüli remegés szokványos, mondhatni természetes.
djmarkee: olvastam hogy volt gondod a fékkel megoldódott ? Csak a légtelenítés volt a gond? Mert úgy néz ki nekem is kell majd betéteket cserélni, és azon morfondírozok gyári vagy más betétet vegyek,esetleg érdemes kicserélni a fékcsövet is?
Ha ebben tud valaki segíteni előre is kösz.
1.: Mi a teendo ha kb 7.500 - tol olyan erzes mintha elcsuszna a kuplung Ami azert erdekes mert epphogy 11ezer km van a bociban, rendszeresen szervizelve, olajcsere betartva. Tapasztaltatok mar ilyet?
2.: Motor remeges :) ami inkabb a labtarton erezheto nagyon a 6-7 ezres tartomanyban. Ezzel kapcsolatban valakinek velemeny?
Elore is koszi,
ui.: olvastam h valaki programtervezessel kapcs keres segitseget, esetleg tuduk segiteni :) Szep estet.
loui: A LEDszalag vízálló, a sűrűbb változat (60 LED/méter), így a fogyasztása asszem 14 Watt/méter. A rögzítés a vázra történt, lévén ha le kell kapni az idomokat bármi miatt is, ne kelljen szarakodni a világítással. A hátsó rész az érdekes, ott a hátsó villa aljára van felragasztva a saját 3M-es ragasztócsíkjával, plusz oda van bikázva kétkomponensű epoxival, hogy biztosan ne essen le. A sárhányó alatt ki kellett vágnom egy részt a sárhányóból, ahol a LED át tud világítani, majd ide átlátszó plexit ragasztottam, hogy azért az esetleges felcsapódó kosz/sár/víz ne koszolja közvetlen a LEDet, csak a plexit.
A bekötés nem egyszerű, nekem központosítva van az egész az akksi mögött, és az akksi elé van téve a vezérlő (lévén RGB LED van benne, bármilyen színt ki tudok keverni, plusz mindenféle effekt is van hozzá).
Egy kapcsoló is van fent, a műszerfalon, ha esetlegesen a jard miatt gyorsban le kéne kapcsolni.
Egy minimális forrasztási tudással össze lehet hozni a dolgokat, bár nekem a hozzáértő haverom csinálta. Alkatrészt és hozzávalót tudunk rendelni, még azt mondom, hogy garanciát is tudunk rá vállalni, plusz kolléga a szerelést is meg tudja oldani, ha kell. Esetleg tudok adni egy elérhetőséget, írj privit az e-mailemre.
Szép estét Nektek!
Üdv. Pár oldallal ezelőtt láttam, hogy milyen királyul világít sötétben a boci. Azóta piszkálja a fantáziám. Úgy hogy egy pár kérdésem lenne . Konkrétan hova van felfogatva a led , oldalt, ill. hátul ? Ill, milyen erősségű led kell , mennyire nehéz bekötni? Ja és mivel az én gépem kék , természetesen kék szint akarok( szeretnék). Továbbá mennyire vízálló mert nem szeretnék elektromos gondokba keveredni, mennyire terheli meg az aksit, nappalra kikapcsolható-e? Hú-ha bocs ha sokat kérdeztem hirtelen.
Gépi polírra gondoltam, szakemberrel. Cimborám F650-ének a plexijét egy áruházparkolóban sátrazó kavicsfelverődés javító polírozta fel, aki amúgy bemattult műanyag lámpaburák javítása végett tartott ilyen cájgot. Jobb lett, mint az új.
Üdv
A plexim elég karcos....nem igazán kellett még azon keresztül lesnem az utat,de eléggé zavar,meg nem is túl szép.Ki lehet valahogy szedni a karcokat,vagy jobb,ha új után nézek,vagy esetleg érdemes bontókban nyomozni?
Öregróka: Annyira nem vagyok benne a témában, csupán "tanári" végzettségem van, de lehet, hogy van ismerősöm a témában, aki tud segíteni. Írj az emilemre privit, hogy miről is lenne szó, és megkérdezem tőle!
djmarkee: írásodat olvasva számítás technikához közeli a szakmád, ha lehetne közelebbit. Engem konkrétan programtervezéshez értő emberke érdekelne ( kellene egy kis segítség).
Öregróka: kész a karbiszinkron meg a szelepelés?
Elore is koszi
Zsolt
Nekem is megoldódott 15% erősebb rugóval. kb 8e Ft
A fékem igazából fog, csak nagyon be kell tépni ahhoz, hogy fogjon, és ha egyszer behúzom a kart, és kiengedem, a második behúzásra kicsivel jobban fog. Szóval szerintem már nincs benne olyan sok levegő, de még tutira van benne egy kevéske. De nekem már elegem lett, ha nem nyomtam át már legalább 10-szer a folyadékot az egész rendszeren, akkor egyszer sem...elegem lett...úgy kéne csinálni, ahogy itt valaki korábban javasolta, hogy féknyereg leszerel, és magasabbra emelni, mint a kormánycsutka van, hogy a levegő arrafelé menjen.
A légtelenítéssel kapcsolatban, tapasztalataim alapján sose volt szabad (gk-nál ) a pedált teljesen benyomni mert könnyen leragadt a főfékhenger. De jelzem motort már 27 éve nem szereltem, azt érezni kell hogy levegős vagy más a gond (többszöri behúzásra fel keményszik puhul vagy nem) apró tünetekből lehet következtetni a bibire, de ehhez kell már rutin. Bocs ha untattalak benneteket
Ezt most nem pontosan értem, hogy a főfékhenger legyen a legmagasabb pont. Az a kormányon van, nem?
De nem a szokásos - pumpa x5 + kienged - módon csináltam.
Egyszerűen csak finoman pumpáltam a fékkart - mert a főfékhengernél van egy levegőztető szelep...
Arra kell ügyelni, hogy a főfékhenger legyen a legmagasabb pont és automatikusan, minden egyes fékezésnél kihoz egy-egy buborékot. Néha kicsit vártam, hogy a csőben feljöjjön egy nagyobb buborék, kb. félóra alatt megvolt.
Utána persze szokás szerint levegőtlenítettem, hogy a munkahengerből is kimenjen az ott beragadt buborék, ha van.
Visszaállítottam kicsit a bovdenen, az segített.--Eddig.
A fékolajat tegnap én is ledobtam, bő félórát vatt igénybe.
A hátsó egyszerűbb, de az első az macerás.
Türelem, és a levegő kimegy, csak sokat kell pumpálni.
Öt-hat pumpa, kienged....Ezt sokszor eljátszani..Aztán lőn jó fék!
A vibráció az típushiba, illetve a láncszett állapota is befolyásolja.
Egyébként nem oldódott meg, hiába használtam akármilyen módszert is, szinte csutkáig be tudom húzni a fékkart, szóval szerdára már van is időpontom a szervízbe, ahol megcsinálják a légtelenítést nekem (hasonló motoron próbáltam a féket, kábé 1 centi behúzás után már teljesen kemény volt, az enyémet meg kormánycsutkáig be tudom húzni, és csak ott lesz kemény). Szóval a cserét meg tudod oldani, a folyadékbetöltés a bonyolult.
A fékcső körülbelül 20-ba kerül (eBay), viszont még így, levegősen is érzem, hogy javít a fékhatáson!
Fékbetétből én EBC-t vettem, 30 papírpénz volt (itthon, eBay nem olcsóbb) a 4 első, meg a 2 hátsó. Jónak mondják még a Goldfren betéteket, na meg a Ferodot, bár az EBC-ből is van sima fékbetét (én ugye direkt verseny-szerű, szintézereset vettem). Érdemes utánaolvasni fórumokon, hogy mik a tapasztalatok (én ezért döntöttem úgy, hogy EBC HH-t veszek, a simáról nem írtak jókat).
Aztán ott van a fékmunkahenger tömítése: szét volt szedve a fék, 9 éves gumigyűrű, akkor legyen az is kicserélve, ne pont jövőre kezdjen el szivárogni, és ismét fékszerelés.
2. 4-6ezres fordulatszám körüli remegés szokványos, mondhatni természetes.
Ha ebben tud valaki segíteni előre is kösz.
Ket kerdessel fordulnak hozzatok :)
1.: Mi a teendo ha kb 7.500 - tol olyan erzes mintha elcsuszna a kuplung Ami azert erdekes mert epphogy 11ezer km van a bociban, rendszeresen szervizelve, olajcsere betartva. Tapasztaltatok mar ilyet?
2.: Motor remeges :) ami inkabb a labtarton erezheto nagyon a 6-7 ezres tartomanyban. Ezzel kapcsolatban valakinek velemeny?
Elore is koszi,
ui.: olvastam h valaki programtervezessel kapcs keres segitseget, esetleg tuduk segiteni :) Szep estet.
Zsolt
A bekötés nem egyszerű, nekem központosítva van az egész az akksi mögött, és az akksi elé van téve a vezérlő (lévén RGB LED van benne, bármilyen színt ki tudok keverni, plusz mindenféle effekt is van hozzá).
Egy kapcsoló is van fent, a műszerfalon, ha esetlegesen a jard miatt gyorsban le kéne kapcsolni.
Egy minimális forrasztási tudással össze lehet hozni a dolgokat, bár nekem a hozzáértő haverom csinálta. Alkatrészt és hozzávalót tudunk rendelni, még azt mondom, hogy garanciát is tudunk rá vállalni, plusz kolléga a szerelést is meg tudja oldani, ha kell. Esetleg tudok adni egy elérhetőséget, írj privit az e-mailemre.
Szép estét Nektek!
A plexim elég karcos....nem igazán kellett még azon keresztül lesnem az utat,de eléggé zavar,meg nem is túl szép.Ki lehet valahogy szedni a karcokat,vagy jobb,ha új után nézek,vagy esetleg érdemes bontókban nyomozni?