Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Van benne igazság, de városban ez kivitelezhetetlen szinte. Menjél városban 100-az (bocival nem nehéz) és valami vaksi hajtson ki eléd (mert nagyon messze volt a motoros még )és nincs hova menekülni akkor kicsi az esély rá hogy megúszod. Én beletenném a kresszbe motorost lától kétszer nézz rá (a fiamnak is ezt mondom csak észreveszi így hogy mennyivel jön). Még országúton is lehet gáz belőle. Pont tegnap mesélte a szomszéd, előzött komótosan egy kamiont (hétvégi autós) és szembe jött a moci vagy "200-al" ép hogy megúszta a motoros azt mondta (nem a szomszédon múlott biztos vagyok benne, olyan a felfogása, "aki hüle az megérdemli" simán beléd menne ) az ilyen ellen nem tudsz mit tenni, csak a szerencsédben bízhatsz, az meg nem mindig elég. De ha betartod a szabályokat akkor is lehet béna autóssal találkozni. Csináltak egy tesztet ahol a motorost beültették a volánhoz és fordítva, a mocis tudot vezetni de a mocit nem igazán tudták. Moci kocsi vezetés 1-0 balesetnél 0-1 ez van.
Nekem eddig bármikor volt valamiféle balesetveszélyes helyzetem (akár kocsival, akár motorral), kivétel nélkül mindig 50 km/h alatt volt...én pont ezért megyek kocsival is, és motorral is kicsit gyorsabban, mint a többi bandzsa, béna, bumburnyák, vasárnapi vezető. Mert ha nincs előttem senki, akkor nincs, aki bénázzon, vagyis nincs, aki balesetveszélyes helyzetet okozzon nekem, amit aztán majd nekem kéne elhárítani.
Ja, hátul nekem is 160-as van, de én nem tudom, hogy jobb-e a gyári 150-esnél, mert amióta megvettem a gépet, azóta ilyen méret van rajta. Viszont szerintem a hátsó felni is szélesebb, de ebben nem vagyok biztos.
Nekem Battlaxok vannak elől-hátul és nem különösebben érdekel, hogy kinek mi a véleménye a motorozási stílusomról. Fel kell nevelnem a csemetéimet, ehhez tartom magam minden egyes pillanatban. Minden döntést, előzést, stb ennek szellemében teszek. Már nem az én életem a fontos, hanem az övék. Így aztán nem zavar, ha bárki is megelőz, vagy demonstrative előttem szikráztatja a lábtartóját. Egészségére, én megye ahogy tudok/merek.
Szia!

Írtam privibe (e-mail) !
Ha olvasod, várom válaszodat!

Üdv!
Üdv mindenki. Dönteni mindenki addig döntse ameddig biztonságosnak érzi , szerintem. Nekünk ált . sport-túra gumánk van , nekem spec kőkemény Macadam van jelenleg hátul , de nyár közepétől nincs majrécsíkom. Igaz nem közúton döntök annyira mert bármi közbe jöhet, volt rá példa. Mi tiszta aszfaltú nagy parkolóba vagy elhagyatott körfogalomba szoktunk gyakorolni. Mindkét irányba . Következőleg sport gumit akarok kipróbálni méghozzá 160/60 -ast állítólag jobban fordul vele a boci.
A döntögetéshez meg csak annyit, hogy szvsz valahogy elnézték a gumiméreteket a tervezők, mert nekem a 150-es hátsó majdnem peremig van döntve (pár mm van még) a 120-as első viszont még elég messze van a szélétől.

Nem az lenne az optimális, ha egyformán kopnának a gumik? Vagy ez szándékos biztonsági tartalék, hogy ha túlborítja a merész tulaj és elmegy a hátsó, akkor az eleje még bőven fogjon?
Ősszel vettem, nem sokat mentem azokkal a gumikkal. De nem tűnt fel hogy remegett volna. Igazából idén is csak akkor, amikor több órát mentem vele egyhuzamban.
Azt láttam, hogy gumizás után teljesen máshova kerültek a keréksúlyok, de gondom a másfajta gumi miatt. Telón még nem gondolkodtam, de lehet hogy nem ártana ránézni.

A váz rendben van, sérülésmentes az biztos. Lánc is jó állapotú, szerintem inkább elöl lehet valami malőr. De igazából nem tudom hogy ez rendellenes-e egyáltalán, lehet csak én vagyok túl érzékeny. Annyit azért megteszek, hogy az elsőt elviszem mégegyszer a gumishoz, hogy ellenőrizze.
r.sanyi: ne foglalkozz az ilyen kritikával mindenki saját maga dönti el menyit lehet mer borítani. Pláne ott a Mátrában a sástói kanyarok (laktam ott össz 4 évet Mházán szép, jó motoros terep. Még mindig olyan keskeny út van és rossz "1986 "? .
Samy_GSXF: gyere csak telózz előtte 1-2 órával. Hm nekem igazából abszolúte nem tetszik a kanyar vétel vele. Már azon gondolkoztam másik gumi meg ilyesmi de olvasgattam utána ez ilyen, igaz én is óvatosabban kezelem már nem hiányozna még egy perec.
Sziasztok!

A borítgatással nekem is vannak fenntartásaim. (kapom is a kritikát itt a Mátra lábánál )
Én is úgy vagyok ezzel, hogy maradjon a gumi szélén 7mm, mit hogy a fényezésem sérüljön!(a javítása nem lenne egyszerű. Mert ugye nem gyári )
Pedig nekem Michelin Pilot Road 2 van fent, de már okozott meglepit.
Illetve a BOCI tényleg nem kanyarvadász (látva az egyéb kategóriákat és azok vezetőinek képességét)!
Széles utat mindenkinek!
Üdv:r.sanyi
Jövőhéten ha lesz egy kis időm beugranék meghallgatni csak hogy legyen összehasonlítási alapom.
hammerhead: előtte is szitált -remegett? Ha nem akkor egyértelmű hogy hol kell keresni a hibát. Sajnos még számtalan oka lehet ( teló váz lánc villa stb) lépésenként ki kell zárni az okokat.
Mindenki!

Az említett sportplexit KIFEJEZETTEN AJÁNLOM! Én is most vettem télen az enyémet, sajna belekerült 24 ezrembe, szóval 12-ért ajándék!

Vélemény: A gyári plexivel gondolom Ti is úgy vagytok, hogy 130 felett már elég keményen bújni kell mögé, ha nem akarod, hogy a fejed szakadjon. Feltettem ezt a sportplexit, kicsit felfelé van hajtva a vége, mondom nagy kunszt, nem hiszem, hogy sokat ér. Pedig a fenét nem! Elkezdtem neki csavarni, és azon vettem észre magam, hogy 200-zal repesztek, és ugyanúgy egyenesen ülök, derékhajlítás nélkül (183 centis vagyok), és úgy, hogy semmi szél nem akarja letépni a fejem. Hátránya annyi van, hogy ha mégis lehajolsz mögé (amire nekem még nem volt szükségem, amióta használom), akkor pont ott van a törés, ahol kinéznél, tehát vagy épp felette nézel ki, vagy nagyon összegörnyedsz. Én nagyon örültem neki, nagyon megérte, hogy megvettem!
Jahh, a kép ! :)
Hi GSX F-esek !

Raktársöprésből maradt egy vadonat új bontatlan sötétített MRA sportplexi ( a képen sáraga van, de az emlytett darab barna ).

amire jó:
GSX600F; GSX750F 1998-tól
ára : 12000FT

akit érdekel dobjon egy mailt !
jedis@freemail.hu

üdv jedi
ha valakit érdekel
Nemrég cseréltem a gumikat, akkor lett centirozva. De lehet hogy megnézetem a gumissal mégegyszer.
hammerhead: első körben nézd meg a gumit esetleg centiztesd ki, ha utána is csinálja lehet tovább keresni mitől van. De nem természetes dolog.
Azt nem mondanám hogy beleng a kormány, inkább csak rázkódik, szitál, de nem nagyon. De ez a remegés hosszú távon kicsinálja a könyököt, csuklót, ugyanúgy mint a motorfűrész rázkódása. (csak azért hozom ezt a példát, mert 2,5-3 óra motorozás után pont ugyanúgy fáj a könyököm, mint ha annyit dolgoztam volna a nagy 64-es Stihl-el) Ezen szerintem segítene egy kormány csillapító.

Természetesen motorféknél mutatkozik, mert csak úgy tudom megnézni ha elengedem a kormányt.
Én is óvatosan szoktam dönteni főleg mert Metzeller gumik vannak az enyémen nem éppen egy kanyarvadász gumi. De inkább hagyok egy centit a gumin mint hogy újra kelljen idomozni a gépet is meg magamat is.
Samy: Hát igen, 240-ről óvatosan kell fékezni, bár nem mindig van rá lehetőség.
Nekem még a borítással vannak gondjaim: nem merem annyira megborítani a kanyarban. Otthon persze látom, hogy még van a keréken borítási hely, de még nem merem jobban borítani, ami miatt egyszer-egyszer már szépen padkaszélre mentem...
Nekem olajcsere után, új K&N szűrővel, új NGK Iridiumos gyertyával, szél nélkül, 250-255-öt ment egyenes (értsd: nem lejtős) úton. Nem néztem oda...
Most, új olaj, de használt gyertya és levegőszűrő, 240-245-ig felmegy. Olyan 220 felett már nem gyorsít olyan mértékben, de egy 1,5-2 kilométeres szakaszon (ami felénk van, duplasávon) szépen ki lehet húzatni.

Persze 180-nál (és felette) már rohadtul kell vigyázni, figyelni a sok barom autóst, hogy melyik fog kijönni eléd index nélkül, mert azonnal megvan a baj. Mindenre fel kell készülni. Én sem szoktam állatkodni, max akkro csavarom neki, amikor elkap a gépszíj, és látom, hogy duplasáv, legalább 1 kilomtérig senki nincs az úton, satöbbi...az autós vezetési tudás nagyon sokat jelent a motorozásban.
Igen letöltöttem a linkről amit küldtél de kiderült hogy ez már meg van nekem mert ez a haynes könyv csak más néven volt felrakva
Viszont volt még ott egy két apróság amit leszedtem de böngészni még nem nagyon volt időm.
Samy_GSXF meg van a szervíz könyv? Elküldtem a jeladóról a képet már csak imádkozni kell. Ha nagyon ingadozik az alapjárat (karbicsek gyertya szelep és kompresszió (valamék hengerben kicsi de az már gáz) végig kell zongorázni mindig a legolcsóbbal kell kezdeni esetleg amit te is meg tudsz csinálni.
240-ről fékezve kicsit "beingott" az eleje azóta nem tapasztaltam hasonlót.

Egyenletlen alapjárat lehet a karbis rendszer hibája. Sosem lesz olyan precíz mint az injektor
Ha a szinkron a szelephézag és a benzin jó akkor szerintem 100-200 fordulat ingadozás reális.