Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Holnap leszek nyíregyen megcsörgetlek mindig van nálam pendrive
Samy_GSXF: ha neked kell az egész könyv neked személyesen is oda tudom adni vagy jössz te és hozol egy pemdrivot vagy esetleg egy megbeszélt időben kiviszem neked. Akinek kell az írjon rám valahogy megoldjuk a dolgot .
Megpróbálom megkeresni honnan töltöttem le, mert túl nagy 65 M de ha valaki tudja fogadni szívesen elküldöm. (skype msn) ha jól tudom ezeken lehet nagy fájlt küldeni.
Mert azon a képen nincs rajta
Azon a képen csak a felső munkahenger rajza van és az alsó munkahengernél volt a gond
Bocs, nem tudom beazonosítani: Az Öregróka által feltett képen melyik számú tömítésre kell odafigyelni?
Na sziasztok!

FÉKtéma: Hát röhögni fogtok, mert én meg majdnem leszo**** magamat...ma voltam KEcskeméten, Rodeo Ride, imádom a fiúkat! LE volt beszélve, fék légtelenítés, mert hogy még mindig szar a fékem! Azt mondja a szaki úgy fél óra múlva, hogy a fék tökéletes, egy DEKA LEVEGŐ NINCS BENNE! Mondom fasza, akkor miért van akkora hotljátéka a karnak? Kérdezi, hogy volt-e cserélve a fékmunkahengerek(a fékbetét mögötti hengerek) tömítése. Mondom volt. Erre azt mondja, hogy mert a belső tömítés az nem egyenes, hanem kónuszos, azért, hogy ha meghúzod a féket, akkor a kónuszba szorul a dugattyú, és nem fog visszacsúszni nagyon, csak éppen egy kicsit. Na most arra gondol, hogy azok a hülye tömítések pont fordítva vannak beletéve. Mondom, rendben, szedje szét, lesz ami lesz, csinálja meg. Mit ad Isten, igaza volt, olyan kemény a fékem, mint a f****... Úgyhogy 2,5 órát elpiszmogott vele (jelzem nekem ugyanez a munka, szarul elvégezve, 2,5 hétbe tellett... hát hiába, jó munkához iőd kell, szarhoz meg még több), fizettem érte egy számomra maximálisan elfogadható összeget, és most szuperjó a fékem, megint nincs rá gond 2-3 évig!
Ja, tanács: a szaki azt mondta, hogy tök mindegy, milyen régi a tömítés, akárhol is, amíg nem engedi az olajat, addig nem kell piszkálni!
Puszilok mindenkit, JÓ A MOTOROM!
Email címem az adataimnál légyszi küld el nekem hogy meg legyen meg publikálom is
Tárcsafékes ETZ-m pont így viselkedett napokig pumpáltam légtelenítettem stb de csak nem javult meg elvittem szerelőhöz egyik este másik este kész volt és jó is. Na akkor fogadtam meg hogy még egyszer nem csinálok ilyet (az a 2-3000ft megéri azt hogy nyugodt maradok)
Üdv. a fékhez lenne észrevételem. A fékkart szemmel tudod ellenőrizni mikor kezdi nyomni a dugattyút (ezt tudod állítani a fékkarnál) a főfékhenger résvezérléssel működik, így biztos van "üres járata" de túl sok nem lehet mivel az egész kicsi. De teszek fel egy képet az alkatrészekről. Ha kell valami még van szólj van szerelési könyvem csak nem tudom honnan töltöttem le.
Álló helyzetben
Sziasztok! Nektek melyek azok a fordulatszámok ahol nem ráz a Boci? :D
Még egy kérdés - a dugattyú végig mozog? És bent fog.

Én még nem szedtem szét a főfékhengert, de esetleg nem két darabból áll a dugattyú? Így amíg a külső végét mozgatod, a belső nem mozdul, csak ha odaér. Esetleg valami kimaradt szereléskor - azaz oda kellene tenni egy csavart és nem a fékkar alá?

Ha egy darabból áll a dugattyú és végig mozog, akkor csak az jut eszembe, hogy az út elején elengedi a folyadékot, és csak a végén fog (vagy szorul). Esetleg a dugó tömítése lett szar (mozog?), és mikor beszorul, akkor fog.
Fékhatás az tökéletes, me satuzfik és nincs kormányig húzva, csak puha. Ha pumpálom se keményedik fel. Folyadék szint állandó, nem tűnik sehova. Most hogy raktam 5 csavart így hosszabb úton dolgozik és fasza határozott kemény lett fék. Most hamarabb reagál, mivel kintebről húzod fékkart. Szóval nem levegőra utaló jelenség van, hanem mintha nem mozgatná dugattyút fékkar rendesen. Szóval érdekes jelenség.
Üdv . Köszi az infót, tehát nem annyira nehéz kivitelezni. Akkor végül is legális vagy büntethetnek érte? Mert én egy árva kanyit sem adok nekik az biztos.
Dini:
Levegős a fék, azaz pumpálással jó lesz vagy mindig bent fog?

Azzal, hogy a fékkar kintebb van (és a főfékhenger dugattyú hosszabb úton jár) - így "jó" a fék? rendesen fog, csak hosszabb úton jár a fékkar?
Azt kellene még tisztázni, hogy csak a főfékhenger dugattyú fog nagyon bent, vagy hosszabb út kell dugattyúnak (kevesebb folyadékot mozgat meg, vagy a folyadék "eltűnik" valahol)?
Tehát a fékhatás hosszabb fékkar mozgással jelentkezik, vagy ugyanakkor úton, de bent fog?
FÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉK!
Kicseréltem karmantyúkat, porvédőket féknyergekbe új brembo betétekkel szerelve, főfékhengerbe dugattyú karmanytú csere. Lelégteleníted és szar. Domboldal oldalsztender balra fordított kormány légtelenítés újból, és semmi változás, ugyanolyan szar puha gázkarig behúzom, fékhatás első negyedig semmi. 36 órára fékkar behúzva lekötve,, nyomás próba semmi. maradt amilyen volt. Azt most fogtam, beraktam 5 csavart anyával ahol lehet állítani a kis tekerővel. Most atom fasza de kint van kar, de hosszú újjaimnak köszönhetően elérem. Na most fékkarra tippelek, hogy csere. Valakinek ötlet? Mert kiborító. Sok motort csináltam de így még nem szopatott semmi.
Én magamnak cseréltem ki nem nagy mutatvány max 1-2 óra, de inkább 1.
Érdekelne, hogy hol lehet venni, vagy rendelni a 750-eshez-2006.os-kuplung rugót és lamellákat?
Aztán az ára is lényeges, csak úgy kb.
Köszi!
Motowell FU3B-m van, felnyitható is, kékfogas is, de nem ajánlom jó szívvel, mert egyrészt meglehetősen zajos, másrészt az állrésznél a szigetelés nem valami jó, felcsapódik a szél és az egész sisakban kavarja a huzatot, oldalszélben néha elviselhetetlen. Utóbbival lehet kezdeni valamit - én is azon vagyok -, de a zajjal nem. Hogy akkor miért vettem ilyet? Amikor vettem, más kategórián motoroztam, nem jöttek ki ennyire ezek a problémák. Nekem is jár a fejem, hogy cserélnem kéne, de nincs 100-150 000-em új bukóra.
Igen az első féknék a főfékhenger a legmagasabb pont, de a csutkakormány miatt a csatlakozókötés magasabban van mint maga a főfékhenger, főleg ha oldalsztenderen áll és a kormány jobbra csavart. Ekkor egy buborék megállhat a csatlakozókötésben.
Bár ha így is van, akkor sűrűbb fékhasználatnál, menet közben elvileg ki kell hoznia a buborékot az folyadéktartályba.
Sziasztok, kellene vennem egy bukósisakot mert a régi nagyon ramaty állapotban van.
Felnyitható, bluetooth, kényelmes, 100eFt alatti árban.
Eddig Schubert C2 volt, de erre most nincs pénzem.

Aki felnyitható bukósisakok használ, melyik modellnél mit tapasztalt?
Fütyülés, szélzaj, kényelem, tartósság, tisztíthatóság?
Köszi.
Szia,

Adatlapon levo email ciment elerheto vagyok.

Udv,
Zsolt
Le kell szedni két oldalidomot, balra megdönteni úgy, hogy egy fa bak aláférjen a váz alá.Így nem kell leengedni az olajat, Fedél le, csavar meglazít,rugó csere, mehet vissza minden. Fedelet én leszedtem úgy, hogy nem szakítottam el a tömítést. Bekentem olajálló tömítéssel és ennyi. Kb 1-1.5óra. Nem nagy ördöngösség, te is meg tudod csinálni.
Ha van eredeti akkor megkérdezem a srácot hogy géppel ki tudják e fúrni pontos szögre.
Ha van ár minden féleképpen érdekel