Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nos azt hiszem akkor marad mostani led a foglalatban. Így elmondva, nem kavarodtam bele de nincs kedvem szétszedni még egyszer az egész elejét. wááááááá, örülök, hogy egyben. De piszkál a dolog, és lehet hogy télen ráveszem magam mikor kinn szakad hó és megcsinálom. Vagy így marad. Vagy nem. De szép mindenesetre.
Kell valakinek egy 600-asba való olajhűtő?
Csak kerülgetem itt, néhány doboz sörért odaadom.

Van itt egy hosszított kutyacsont, ezzel kb. 5-8 cm meg lehet ültetni a bocit. Persze egy csomó további gondot generál - első teleszkóp fentebb befogását, rugóút csökkenést, egy személyes lesz tőle a boci (különben beleér a műanyag a kerékbe), oldalsztenderdet is rövidíteni kell, középsztenderd használhatatlan lesz... Viszont rövidlábúaknak megváltás lehet... Ettől is megválnék néhány doboz sörért.
Dini: Hát a LED-es dolog nem egyszerű! Az egész világítás RGB LED-ekből van összerakva, így a kijelző is. Bármilyen színt ki lehet kavarni, most hirtelen csináltam pár színt. Az utolsó képen láthatod (félig-meddig), hogy minden óra mögé, teljesen körbe van futtatva a LED-szalag, ráadásul a sűrűbb szalag (60 LED/méter). Tehát van 3 darab, teljesen körbefuttatott szalag, ami az órán belül van összekötve, és 1 kábel van kivezetve, ami csatlakozik a többi LED-hez, és úgy megy a vezérlőbe.
Szóval nem volt egyszerű a projekt, ami az órát illeti, kellett vágni, fúrni, forrasztani, hogy teljesen jó legyen a világítás.
Nagy szenvedés volt, de megérte (kis városkánkban már legendák szólnak az éjszakai "világítós" motorról... ). Múltkor az egyik haverom meg is kérdezte, hogy én láttam már? Mondom igen, nem semmi!
Szia t.sanyi!

Érdekelne a véleményed.
Uncsitesóm kitalálta, hogy a héten szeretne mocit venni.
Ezzel eddig semmi gond, azonban azt tudni kell róla, hogy nem nagy motoros múlttal rendelkezik.(hiába a Mátra
)Ezt a mocit nézte ki magának:http://www.hasznaltauto.hu/motor/suzuki/suzuki_gsr_600-4381573

Szerinted?
Kezdő mocinak milyen?Illetve, a tulajdonságairól tudsz esetleg valamit mondani?
(mert ugye ez"csak" egy moci!Nem pedig egyBOCI Remélem senkit nem bántottam meg )

Köszi!

Széles utat mindenkinek!

Üdv:r.sanyi
Szia. Tuti gép! Műszerfal ledezése érdekelne, hogy lehet neked olyan erős? Nekem is jégfehér led van műszerfalban de nem ilyen erős Pedig homasitában vettem és nem a leggyengébbet hanem erősebbet ami elférhet pici foglalatban. Úgy, hogy légyszives mondj tippet.
Sziasztok,

Elkelt a dob.

Udv,
Zsolt
Sziasztok!
Megkésve bár, de törve nem, ahogy ígértem, a képek a bocikáról (nem volt még időm elmenni a helyszínre, a garázs előtt meg azért csak nem fotózom le...):

Ui.: LEDezésre előrendelést felveszünk (viccen kívül). A kerék még nincs megLEDezve, de folyamatban a dolog!
Sziasztok,

Ugy dontottem, hogy megvalnek Raptor kipufogomtol + osszekoto, ami most egy 2004-es GSX750-F-en dorombol.

Eladas oka: Nekem tul hangos, DB killerel pedig halk - inkabb a gyarit hasznalnam.

A dobrol:

Kerek, slip-on, kb fel eves. Egyetlen "hibaja", hogy 3-4 szegecs belsejeben rezgett a szár. Ezt egy kis FBS ragasztoval sikerult orvosolni.

Helyileg Egerben van a dob. Az ára 35 db 1000 forintos lenne.

Gyere el, probald ra, vidd el

Udv,
Zsolt

ui.: Adatlapon van rola video (azon meg hallani a szár rezgését, ami mar megszunt az FBS-nek koszonhetoen)
Samy: Igen, az olaj érdekes kérdés. Nekem a Motulos ismerősöm mondta, hogy az 5100-as olajat ajánlja a Motul közül, a mi bocinkba, mivel az "még csak" félszintetikusnak mondott olaj, vagyis nem olyan híg, mint a szintetikus, és az ilyen, régebbi, csak olajos motorba egyáltalán nem is javasolja a fullszintetikust, mert nagyon nem lesz jó (én ugye hülye fejjel a legtutibb, legjobb, legdrágább olajat is beletettem volna, ami kérdezés nélkül szar lett volna hozzá...).
Kisgombóc
Amit ígértem:
Olajokról
Köszi a láncvédőt mai nap felkerül a bocira
Hát még én ha kész lesz,egy darabig nem kell vele foglalkozni
Köszi
húsvétkor pont jó lesz időtöltésnek
Aszta mindenit! Az nagyon jó vétel volt! Hogy fog örülni a bocid!
Sziasztok!
Ma vettem meg a láncszettet,JT Lánckerekek+DID VX-es lánc
akciósan 30500ft,mindenhol drágább lett volna egy tizessel ,ha valakinek szintén szüksége lenne szettre belinkelem a céget amíg tart az AKCIÓ!
http://www.hjc.hu/jt.php
Szedd szét és törölgesd el az alkatrészeket
Minek oldószer?
Nem vészes szétszedni a telót, alul (a keréknél) van egy csavar és szimeringnél lévő zégert kell kiszedni. Már amennyire emlékszem.

Egyébként feltöltésre 10W olajat ír elő a gépkönyv.
750-be 513ccm kell egy oldalra, szóval pont nem elég 1liter.
600-ba 499ccm kell egy oldalra.

A tetején lévő klikkek nyitják és zárják a teleszkóp szelepének egyik-másik lyukát. Csak a húzóirányban működik, azaz villámgyorsan összeül a teleszkóp, de csak kifelé húzva csillapít. Az átáramló olaj mennyiségét szabályozza - kevés lyuk-lassabb áramlás- keményebb (túl)csillapítás .... sok lyuk-gyorsabb áramlás-puhább (alul)csillapítás.
Forgasd el egyik irányba mindkét oldalt, onnan számold a klikkeket.

A sűrűbb-hígabb olajjal viszont a nyomócsillapítást is tudod állítani, azaz, hogy milyen gyorsan üljön össze a teló.

Tettem fel néhány képet a Hayes manualból - olvasd tovább, ha szétakarod szedni a telot. Olajcseréhez (7 pont) elég kiönteni az olajat.
Köszi a választ
Na ettől féltem én is
Esetleg használható valami oldószer ami a a régi olajat hamarabb kihozza? Vagy nem igazán van jelentősége? Ha már szétszedem szeretném tisztán össze rakni.

Ami a teló tetején van állító csavar (kliknek hívják ha jól tévedek) az nem befolyásol semmit vagy hogyan mit csinál? Nem hullik szét ha széttekerem?
Bocsi a sok kérdésért de szeretek tájékozódni
Szia!

Írtam privibe!

Köszi!

Gjike
Ja és ha már ismered a motorodat, akkor a lengéscsillapítást is beállíthatód, ha kevered az 5W és 10W olajokat.
Minél sűrűbb az olaj, annál jobban csillapít.

Alulcsillapított lengéscsillapító azért jó, mert szar úton is követi a kerék a talajt. Ellenben kanyar előtti fékezés után lassabban találja meg nyugalmi pontját. És alulcsillapítással kanyarból kijövet az első kerék gyorsabban kirugózik, azaz kevésbé emeli el az első kereket - vagyis tapad, ami jó, ha még tart kanyar.

Túlcsillapítás ennek az ellentéte, lassabban követi a kerék az utat. Rossz úton többet van levegőbe a kerék. Viszont kanyar előtti fékezés után hamarabb csillapodik. De kanyarból kijövet erős gáznál elkönnyül a kormány.

Tehát ha nálad sokat pattog kanyar előtt és ez zavar, akkor esetleg próbálkozz sűrűbb olajjal.

Azért a Boci nem arról híres, hogy kanyar utáni gázadásnál hűdenagyon emelné az elejét, szóval szvsz. ezzel kevésbé kell foglalkozni.
Legegyszerűbb kiszerelni az egész telót, a tetejét lecsavarod és kiöntöd belőle az olajat.
Egész pontosan a tetejét akkor csavard le, mikor a kormánykifli alján lévő csavar még fogja a telót, kiszerelve nehéz megszorítani a teleszkópcsövet nyom nélkül.
Ha nem folyik a szimering, akkor nem kell cserélni, bár azt sem vészes - és akkor ellenőrizheted az egész telót.
Viszonylag egyszerű szerelés: oldalidomok le, motor aláduccolva, fékek le, kerék ki, sárvédő le, teleszkóp ki (közben tetőcsavar lazít), olaj kiönt.
Teleszkóp összeszereléshez kézzel összenyomható, nem kell hozzá célszerszám.
Összeszerelésnél mielőtt megtépnéd a csavarokat, szereld be a kereket és nézd meg, hogy egyenesen áll a villa - kis lötyögés miatt, akár ferdén is összeszerelheted, aztán csodálkozol miért dönt a motor.
De aztán ne felejtsd el minden csavart meghúzni! Nehogy felcsússzon a teló vége egy huppanó után.
Üdv Szakik
Az a kérdésem lenne hogy a boci első telójában hogyan a legegyszerűbb olajat cserélni?
A barátnőm GS500 telóit újítottuk fel mert folyt az egyik szimering és az új olajjal nagyon szembetűnő és tetszetős a változás. Az enyémben még nem volt csere de azt az 1500ft-ot megéri csak ha nem muszáj nem szedném szét nagyon.
Szimeringek tökéletesek nem eresztenek ezért nem szeretném őket cserélni.
Hello!

Valami miatt nem fogadja el a Regisztráció megerősitést.

Egyébként pedig természetesen neked is köszönöm az infót!
Üdv!
Pedig nem bonyolult a reg oda sem...
Köszi!
Épp próbáltam valami elérhetőséget keresni vele kapcsolatban, de nem tudtam (azóta sem) a motorozz.hu-ra beregisztrálni. :(
Szép Napot!
Szia!
Nekem ő csinálta a plexit is:
Botos István +3620 266-57-95
Zuglóban rendel:-)))
Igen, Olika a motorozz.hu-n nagyon faszán megcsinálja az ilyet és a 16. kerületben lakik....