Sziasztok!
Mennyire jellenmző GSX 750 F nél, hogy a motoroldali lánckeréknél kimegy a szimmering? Mert alul az olajteknő kicsit olajos és ha 1 hetet áll egyhelyben akkor az alsó szpojleren megjelennek apró olajfoltok.
Eléggé karcos a fényszoró üvegem. Szeretném felpoliroztatni és ebben kérnék segítséget.
Tud valaki Budapesten vagy környékén műhelyt ahol ezt megcsinálnák?
Jó pár helyen próbálkoztam, de edig nem jártam szerencsével.
Ugyan fiatal csirke vagyok még itt,de a nyakamat merném rá tenni,hogy senki sem gúnyolódna itt senkivel,ha tanácsot kér. Én is stílusosnak találtam a hozzászólást (Nem egy egysíkú paraméteres válasz) és semmi "problémásat" nem láttam benne. Végigolvastam ezt a fórumot az első hsz-tól. Sztem érdemes Xebulonra hallgatni. Persze ezt mindenki döntse el maga! korrekt hangulat és segítőkészség. Eddig ezt láttam itt. Szerintem érdemes is lenne továbbra is ezen dolgozni. Egyébként sok-sok balesetmentes Km-t a mociddal!
Okés!Lehet igazatok van,akkor én is elnézést kérek!Csak én teljes mértékben gúnyos megnyilvánulásnak vettem (lekezelő),mivel egy szóval sem írtam hogy első motorom és csak a típusnak a problémáira lettem volna kíváncsi vagy hogy mire kell vele kapcsolatban oda figyelni esetleg egy kicsit kényesebben!Ha előtte mondják a problémákat akkor is megvettem volna!Bocsi még egyszer sziasztok!
hammerhead: Nincs ismerősöd? Én bevittem a műszaki állomásra, és rákérdeztem, hogy vinném műszakira a motort, a dobot lecseréljem-e? Kérdezték, hogy milyen, mondom valamilyen karbondob van rajta. Azt mondták, hogy az nem gáz, hozzam nyugodtan azzal (persze nem a KPM-nél csináltattam a vizsgát, hanem egy maszek szervízben). Szerintem Te is kérdezd meg először, hogy visszarakd-e a gyáridobot, vagy jó, ha úgy viszed...? Kérdésből nem lehet baj...
Jogos! Szerintem is korrekt hozzászólás volt Xebulon "bácsié", mindenre válaszolt, ami kérdés elhangzott. És az is jogos, hogy vásárlás után már hiába is sorolnánk, hogy ne azt vedd, másikat vegyél, nagyobbat-kisebbet, vásárlásnál erre és arra figyelj, mivel a vásárlás már megtörtént...ha nem az első motorod, akkor nagyjarészt biztosan tudtad, hogy mire kellett figyelned vásárlás előtt...
Egyébként rendszeresen cserélj benne olajat, olajszűrőt, levegőszűrőt, fújjad a láncot és feszítsd meg, ha laza.
Időnként cserélj gumikat (12-18ekm), láncot (20-30ekm), vezérműláncot (50ekm), fékbetétet, teleszkóp olajat (2-3 év), fékfolyadékot (2-3 év).
Nem árt, ha gázbowdent feszesre húzod (ne legyen gáznak holtjátéka), és minden szezonban legalább egyszer szinkronizálód a karburátort, vagy legalább az olajcsere alkalmával.
Nagyon kellemetlen tulajdonsága a motornak, hogy 450Ft-os benzinnel megy, és ebből is benyakal 5-6 litert.
Aztán próbáld a gumis részeit a földfelé, és a fényezett részeit az ég felé tartani.
Sziasztok László vagyok!Most vásároltam egy gsxf et 600-as 99 évjárat!Tudtok mondani olyan dolgokat amire oda kell figyelni vele kapcsolatban!Esetleg rosz tulajdonságok?Ilyenek stb-!Előre is köszönömk mindenkinek!
kisgombóc: Juhú, csúcs! És hosszabb is! Akkor írok privit!
Kérdésem viszont: ki jön közületek a most hétvégei Motorfesztiválra (a Hungexpo területén lévő kiállításra?)? Én tuti ott leszek, mindhárom nap, lévén haver kocsival megy, és ki is állítja. Akár ott is szervezhetnénk egy kisebbfajta összeröffenést!
Szép napot!
Elkészültek az egyedi GSXF-es láncvédők!
Jelentkezni privátban, az adatlapomon lévő email címen lehet!
Képek szintén az adatlapomon megtekinthetők!
Árban megegyezünk!
r.sanyi és Gabissimo - Személyesen is átvehetitek, mivel nem lakunk messze egymástól!
djmarkee - Neked félretettem egy hosszabbat, mint ami az enyémen van!
zsoga, SamyGSXF - felétek sajnos nem járok így postán tudnám eljuttatni!
hammerhead: A fenét a legalján: valahogy végig a csőben. De még most is elég gyanús az ügy...bár már nagyon faszán fog, de még mindig nincs az az érzésem, mint amit egy új féknél kéne éreznem...most közel olyan állapotú, mint amilyen a régi volt, szóval még szerintem levegős...
Mennyire jellenmző GSX 750 F nél, hogy a motoroldali lánckeréknél kimegy a szimmering? Mert alul az olajteknő kicsit olajos és ha 1 hetet áll egyhelyben akkor az alsó szpojleren megjelennek apró olajfoltok.
Eléggé karcos a fényszoró üvegem. Szeretném felpoliroztatni és ebben kérnék segítséget.
Tud valaki Budapesten vagy környékén műhelyt ahol ezt megcsinálnák?
Jó pár helyen próbálkoztam, de edig nem jártam szerencsével.
Kell csináltatnom egy közdarabot, erre megint elmegy egy hét, megöl a méreg!
Fiúk, ez itt nem szokás!
Viselkedjetek!
Xebulon igazat írt!
Egyébként rendszeresen cserélj benne olajat, olajszűrőt, levegőszűrőt, fújjad a láncot és feszítsd meg, ha laza.
Időnként cserélj gumikat (12-18ekm), láncot (20-30ekm), vezérműláncot (50ekm), fékbetétet, teleszkóp olajat (2-3 év), fékfolyadékot (2-3 év).
Nem árt, ha gázbowdent feszesre húzod (ne legyen gáznak holtjátéka), és minden szezonban legalább egyszer szinkronizálód a karburátort, vagy legalább az olajcsere alkalmával.
Nagyon kellemetlen tulajdonsága a motornak, hogy 450Ft-os benzinnel megy, és ebből is benyakal 5-6 litert.
Aztán próbáld a gumis részeit a földfelé, és a fényezett részeit az ég felé tartani.
Most már látható!
Kérdésem viszont: ki jön közületek a most hétvégei Motorfesztiválra (a Hungexpo területén lévő kiállításra?)? Én tuti ott leszek, mindhárom nap, lévén haver kocsival megy, és ki is állítja. Akár ott is szervezhetnénk egy kisebbfajta összeröffenést!
Szép napot!
Elkészültek az egyedi GSXF-es láncvédők!
Jelentkezni privátban, az adatlapomon lévő email címen lehet!
Képek szintén az adatlapomon megtekinthetők!
Árban megegyezünk!
r.sanyi és Gabissimo - Személyesen is átvehetitek, mivel nem lakunk messze egymástól!
djmarkee - Neked félretettem egy hosszabbat, mint ami az enyémen van!
zsoga, SamyGSXF - felétek sajnos nem járok így postán tudnám eljuttatni!
Széles utat!