Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Kuplung beállításra én is gondoltam, eléggé fent fog. Ha gurulok és úgy teszem 1-es, vagy 2-es fokozatba (pl visszaváltásnál), nem szokott csattanni, csak álló helyzetből. Illetve, ha 1-esben nem húzatom ki nagyon és finoman először üresbe, majd úgy kettesbe rakom, úgy akkor a kettest sem csattintja.
Nem kell csattannia, csak szokott.
Próbálkozz más olajokkal.
Ellenőrizd a kuplung holtjátékot.
Egy kérdésem lenne: Mennyire "kell" csattannia a váltónak 1-es és 2-es fokozatban?
5.10-es oldal
7.6b kép
9.5cm látszik de nem esküdnék meg
Nem kell hozzá angol tudás....amikor a teló ábrához érsz ott van ábrán a légrés mérés is az értékkel...
Sziasztok!
Most vettem egy gsx 750f -et. Magyar nyelvű gépkönyv nem volt hozzá. Tudtok ebben segíteni.
Előre is köszönöm.
Sziasztok
Akkor könyv és angoltudás elő és olvasás
Fejből nem tudom, a manualban benne van...
nem nem mértem
Amit lehetett kipumpáltam a telóból és hagytam kicsöpögni is. Teljesen finoman járt a teló szétszedve semmi olaj jelenlétét nem éreztem
Mennyinek kell lenni a légrésnek?
Légrést mértél?....úgy fest maradt benne az előzőből és sok lett....szétnyomhatja a szimeringet...
Samy: Én azt olvastam, hogyha nem szeded szét teljesen (amit az erős rugó miatt csak szakszervízben tudnak, spéci szerszámmal befogni), akkor az olaj kb. 1/3-ad része benne marad. Nem értem sem a felépítését, sem azt, hogy hogyan kell csinálni, csak több helyen ezt olvastam.
Első teló olaj csere elvégezve
Az időjárásra való tekintettel nem próbáltam ki de máshogy mozog ha kicsit gurítok rajta és megfékezem.
Ha kipróbáltam írok tapasztalatot.
Fél liter meg egy pici amit bele öntöttem de majdnem tele lett a teló, ami benne volt az viszont nem volt annyi.
ÖregRóka: Nem, épp ellenkezőleg. Közelről elég erős a fénye, távolabbról viszont nem bántja a szemet, lévén próbáltuk úgy megcsinálni, hogy ne bántsa az autósokat. A blokk melletti csík eléggé látszik ha szemmagasságból nézed, lévén úgy pont kivirít az idom mögül, viszont a hátsó kereket megvilágító LEDsor úgy van megcsinálva, hogy csak a fénye látszik, vagyis közvetlenül nem látod, ezért nem is zavaró a közlekedés többi résztvevőjének. Lényegében egy "munkatér megvilágító lámpa"...
Sziasztok
Nemrég én is beléptem GSXF 750-esek táborába . djmarkee jól néznek ki a kijelzők tetszik ,de lenne egy kérdésem hozzád. Nem zavaró a fény este? Úgy néz ki a képen hogy eléggé nagy fényt bocsát ki alulra. (előre is kösz a választ)
200 felett már 9-10 literes fogyasztással számolj.
Német autópályán sietve Budapest-Debrecen távon már kifogy a benzin.
Tud jobbat is a boci
Egyszer sikerült 298km-re 12.5L tankolni
Hozzá teszem hogy csak egyszer
Az átlag az 230-260km 11-12 lityi nálam vegyes használat
Az én fogyasztásom 6-7 között alakul. Vegyesen használom, városban és városon kívül, néha húzom is neki, néha nem, és akkor szoktam tankolni, amikor pirosba megy a mutató. Ilyenkor 180-230 kilométer van benne, és 10-13 liter megy bele a tankba. Ezzel szerintem átlagosan is tudsz kalkulálni.
Egyebkent az en bocim honapra pontosan egyidos a tieddel :)
Köszönöm a szíves fogadtatást. Nem mentem túl sokat, mióta meg van a gép, de annak úgy a felét 2 személlyel, szintén a 90-120 közötti tartományban tettem meg.

Természetesen teszek fel majd képeket, de ez a motor nem/sem érdemli meg, hogy a garázsban készült öröm-képeket publikáljam. Ha legközelebb - tehát hamarosan - valami szebb helyen járunk, készítek néhány jó képet és már töltöm is fel.
Udv az oldalon :)

Szerintem az 5-6l fogyasztassal nem lottek nagyon melle. 2szemely + 100-120 tempo mellett nekem kb 5,5 - 6-ra jon ki. Jobban nem nagyon szoktam hajtani (na jo neha ).

Szeles utat!

Udv,
Zsolt

ui.:1-2 kepet majd dobj fel :)
Ja, és természetesen mindenkinek kívánok széles utat, gumifákat, kifordított árkokat és jó időt!

Minden jótanácsot nagy örömmel fogadok, hisz a sport-túra kategóriában amúgy is meglehetősen tapasztalatlan vagyok, gixef 750-en meg most ülök először. Igyekszem persze tájékozódni, visszaolvasni ezt a topicot, de biztos van jó pár olyan dolog, amit magamtól nem biztos, hogy megtalálok.
Megváltoztattam a nickem, mert a korábbi regisztrálása óta annyi minden változott, hogy már nem éreztem magaménak.

Üdv: Ex-Tigerheart
Sziasztok!

Úgy 1 hete lettem tulaja egy GSXF 750-nek, úgyhogy épp ideje, hogy üdvözöljek mindenkit. Hétköznap nem nagyon leszek, mert a céges proxy blokkolja a sportmotor.hu-t, de majd esténként és hét végén pótolom. :)

Még óvatoskodok a kicsikével, de már most nagyon szeretem, a feleségem pedig konkrétan imádja.

Szóval 2004 12. havi a gép, grafitmetál színű, eléggé megkímélt állapotban vettem meg. 35 000 km van benne és néhány apró karcot leszámítva gyönyörűen néz ki.

Képet teszek majd fel, ha majd lefényképezem valami méltó helyen.

Kérdésem csak egy van: Fogyasztás tekintetében mire számítsak? Nem vagyok önjelölt Rossi, túrázásra vettem a gépet, ehhez mérten kímélő üzemben lesz nálam használatban. Meg aztán ugye fel is szeretném nevelni a csemetéimet, vagyis hatványozottan óvatosan és ésszel, kímélőn közlekedek. Nekem azt mondta a tulaj, hogy nem nagypapás, de normális használat mellett 5-6 literrel számoljak, ám olvastam 7-8 literekről is. Mire számítsak?

Üdv: Tiger
Dini: Hát igen, mi is rengeteg időt beleöltünk, hogy olyan legyen, amilyennek terveztük, és még most sem teljesen tökéletes. De mondjuk másodjára már sokkal hamarabb menne, az tutibiztos.
Sziasztok, a haveromnak kellene hátso GIVI doboz tartó, tudtok-e segiteni hol nézzünk utánna ?