Le lehet légteleníteni hagyományosan is gond nélkül.......persze könnyebb az eszközzel, én is azt használom, de amíg nem volt addig is megoldható volt az ügy...
Á, nehogy azt gondold. 100 helyen elolvastam, hogy hogyan kell feltölteni a rendszert, mindent tökéletesen úgy csináltam, és olyan levegős volt, hogy alig hittem a szememnek...de érted, ez pont ennyi. 10 ropiért megvan a légtelenítő, most már egy életre kiszolgál...
Na örülök!
A sokezres szervíz helyett vettem inkább egy sokezres gépet (link alul), amit persze mostantól kezdve bármikor, bármelyik motoron és kocsin használni tudom, és nem kell súlyos pénzeket otthagyni akárhol is.
Ma jött meg a kispofám, rátettem a fékre, megnyitottam a légtelenítőt, és már szívtam is kifelé a levegőt...amiből annyi volt a rendszerben, hogy az is csoda volt, hogy eddig fogott valamennyire is.
Szóval ha féket akarsz szerelni, mindenképp ajánlok egy ilyen szerszámot beszerzésre (zárójelben megjegyzem, hogy nincs közöm az említett céghez, de én náluk találtam legolcsóbban ilyen, 2 vezetékes gépet): http://www.tmtrade.hu/shop/fek...
Remélem tudtam segíteni Nektek is!
Az árakat én is hamar megtalálom, hogy hol és kitől a legérdemesebb (nem feltétlenül a legolcsóbb) a vétel. Ami sokáig tart, az az, hogy átdúrni a fórumokot, meg a weblapokat, hogy melyik az a márka (már ha nem gyárit veszel), ami legalább közelíti a minőséget, megbízható, stb., és az ára is pont megfelelő. Bár én most jöttem rá, hogy a motorozás rohadtul nem olcsó dolog. Tavaly cseréltem láncot, gyertyát, kereket, minden szart, mondom most már végre fasza minden. Erre bejött idénre egy teljes fékcsere, kábé hasonló mértékű ráfordítással...jövőre meg valszeg a gumám lesz cserés, újabb 100-as...
Így van,rámentem a témára a neten is, és napról napra olcsóbb helyeket találok,a végén megtalálom a legjobb ár érték arányú eladót.Sajnos nagyon nagy az eltérés árban, ugyan arra a termékre sajnos eléggé utána kell nézni.
Szívesen, bármikor máskor is.
Idén én a fékbetétekkel is már így jártam, hogy nem sokkal lett volna olcsóbb külföldről (talán 10-15%), de akkor inkább kicsit drágábbért megveszem itthon, mert akkor számlám is van róla (elszámolásnál nem mindegy!).
Hali!
Hát pont az, amit belinkeltem, 355-ös árfolyammal számolva 39-40ezer forint (az árfolyam eléggé változékony). Ezért kapsz DID lánckerekeket, és aranyozott, X-gyűrűs láncot.
Itthon 10-12 között találtam a 2 kereket, plusz 20-23-ért sima, 27-30-ért pedig aranyozott láncot.
Vagyis a különbség 1-2-3ezer forint, viszont ennyi pluszért már garanciát, számlát kapsz az adott cuccról, ha itthonról veszed...
Hát már az árkülönbségek sem olyan nagyok, mint régebben (vagyis olcsóbbak lettek a magyar árak-még emlékszem, hogy az aranyozott lánc került ilyen 40-45-be...).
gabian: Még mindig az eBay a legolcsóbb: fékbetétekből pénztárcához és igényekhez megfelelően is találsz különböző fajtákat és márkákat. Legjobb az EBC, Ferodo, Galfer, vegyes visszhangja van a Goldfren és a Kyoto gyártmányoknak. Féktárcsát is lehet találni, de abban nem vagyok biztos, hogy olcsóbb lenne...
1999-es évjáratú Suzuki GSX 750 F motoromhoz hátsó féktárcsára és fékbetétekre lenne szükségem. Tud valaki segíteni, hogy hol lehet "olcsóbban" hozzájutni ezekhez az alkatrészekhez. (Sajnos tegnap nem ment át a vizsgán a gép...)
Akebono:
Első lánckerék: 15T (vagyis 15 fog)
Hátsó lánckerék: 45T (vagyis 45 fog)
Lánc: 530-as lánc, 116 szemmel (50-es jelzésű)
Láncnak én D.I.D., aranyozott, X-gyűrűs láncot vettem, hozzá pedig JT Sprocket márkájú lánckerekeket. Tavalyelőtt lett cserélve, eBay-en vásárolva parancsolja a link. http://www.ebay.co.uk/itm/DID-...
Itthon ennyi pénzért talán (és az is csak TALÁN), megkapsz egy szimpla O-gyűrűs láncot... azért nem mindegy
Sziasztok!
Azt szeretném kérni,hogy valaki leírná nekem a lánc méretét és a lánckerekek fog számát! Esetleg valami ajánlást típust ami jól bevált ezen a típuson.Most vettem észre,hogy megnyúlt az állandó motorfékezéstől két személlyel. Köszi előre is
Csak azért érdeklődöm ennyire mert nálam is nemsokára fékolajcsere lesz, bár nem én fogom csinálni.
A sokezres szervíz helyett vettem inkább egy sokezres gépet (link alul), amit persze mostantól kezdve bármikor, bármelyik motoron és kocsin használni tudom, és nem kell súlyos pénzeket otthagyni akárhol is.
Ma jött meg a kispofám, rátettem a fékre, megnyitottam a légtelenítőt, és már szívtam is kifelé a levegőt...amiből annyi volt a rendszerben, hogy az is csoda volt, hogy eddig fogott valamennyire is.
Szóval ha féket akarsz szerelni, mindenképp ajánlok egy ilyen szerszámot beszerzésre (zárójelben megjegyzem, hogy nincs közöm az említett céghez, de én náluk találtam legolcsóbban ilyen, 2 vezetékes gépet):
http://www.tmtrade.hu/shop/fek...
Remélem tudtam segíteni Nektek is!
Idén én a fékbetétekkel is már így jártam, hogy nem sokkal lett volna olcsóbb külföldről (talán 10-15%), de akkor inkább kicsit drágábbért megveszem itthon, mert akkor számlám is van róla (elszámolásnál nem mindegy!).
Igen, már én is találtam itthoni olcsóbb helyet,úgy látszik
szűkül a piac még jobban,de azért köszi a lehetőséget
Hát pont az, amit belinkeltem, 355-ös árfolyammal számolva 39-40ezer forint (az árfolyam eléggé változékony). Ezért kapsz DID lánckerekeket, és aranyozott, X-gyűrűs láncot.
Itthon 10-12 között találtam a 2 kereket, plusz 20-23-ért sima, 27-30-ért pedig aranyozott láncot.
Vagyis a különbség 1-2-3ezer forint, viszont ennyi pluszért már garanciát, számlát kapsz az adott cuccról, ha itthonról veszed...
Hát már az árkülönbségek sem olyan nagyok, mint régebben (vagyis olcsóbbak lettek a magyar árak-még emlékszem, hogy az aranyozott lánc került ilyen 40-45-be...).
Érdekelne a dolog,mi az elgondolásod?
1999-es évjáratú Suzuki GSX 750 F motoromhoz hátsó féktárcsára és fékbetétekre lenne szükségem. Tud valaki segíteni, hogy hol lehet "olcsóbban" hozzájutni ezekhez az alkatrészekhez. (Sajnos tegnap nem ment át a vizsgán a gép...)
A font 354 most....
Nekem ajánlották az RK márkát,hogy az nem nyúlik ugy mint a D.I.D.
Első lánckerék: 15T (vagyis 15 fog)
Hátsó lánckerék: 45T (vagyis 45 fog)
Lánc: 530-as lánc, 116 szemmel (50-es jelzésű)
Láncnak én D.I.D., aranyozott, X-gyűrűs láncot vettem, hozzá pedig JT Sprocket márkájú lánckerekeket. Tavalyelőtt lett cserélve, eBay-en vásárolva parancsolja a link.
http://www.ebay.co.uk/itm/DID-...
Itthon ennyi pénzért talán (és az is csak TALÁN), megkapsz egy szimpla O-gyűrűs láncot... azért nem mindegy
Azt szeretném kérni,hogy valaki leírná nekem a lánc méretét és a lánckerekek fog számát! Esetleg valami ajánlást típust ami jól bevált ezen a típuson.Most vettem észre,hogy megnyúlt az állandó motorfékezéstől két személlyel. Köszi előre is