Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Akkor viszont tutira levegős a rendszerem. Ma is mentem egy kört, de csak nem akar fogni az a Q... fék...
Nekem a betétek nincsenek rászorulva a tárcsára. Pont most vettem ki az első kereket gumicsere végett, simán lehúztam a fékeket a tárcsáról.
Új betétek lehet hogy kicsit passzosabbak, de szorulni azoknak sem kéne, szerintem.
Egy kis segítséget kérnék motoros társaimtól!
Csináltam a fékemet, most viszont csak nem akar úgy fogni, ahogy kéne neki. Valaki tegyen már meg egy olyan szívességet, hogy nézze meg, hogy az első keréknél a fékbetétek rá vannak szorulva a féktárcsára (amikor nincs behúzva a fékkar), tehát meg lehet mozgatni a féknyerget, vagy szorul annyira, hogy a nyereg nem mozdul.
Gyanús, hogy valami nem okés a fékkel, viszont olyat írtak másik oldalon, hogy kell neki pár kilométer, hogy rendesen bejáródjon. De nem tudom...
Köszönöm előre is a segítségeteket!
Sziasztok!
Na nekem is megvolt az első gurulás idén...tegnap este.
A motor már félig kész van, Van rajta:
5 méter vízálló RGB LEDcsík a vázon, 1 méter RGB LEDcsík a műszerfalban.
Van végre: iPod/GPS tartó a kormányon, 12V szivargyújtó aljzat.
Ezen kívül van új olajszűrő, új olaj, új üzemanyagszűrő, és persze alevegőszűrő is ki lett takarítva! Vannak új fékek, amik még bejáratósak, plusz van még riasztóm is.
Komolyan, ha egyszer valakinek szét kell majd szednie, nagyokat fog rajta nézni. Már szinte sehol sincsen hely benne!
Ha ma nem is, de legkésőbb holnap hozok képeket és videót! De most megyek, bemelegítem a vasat!
Mondjuk még függ egy pár dologtól hogy eljutok-e odáig hogy megnézzem. De már végre el tudtam dönteni hogy, milyen motor kell nekem.
Már ki van nézve. Csak még el kell mennem személyesen is megnéznem.
Csak nem vettél egy gixefet?
Üdv mindenkinek. 2000-2003 körüli GSX 750 F-re tehető egy hátsó doboz, és két oldaldoboz? Van a motoron ezek számára előre kiépített rögzítési pont? Ha van akkor milyen típusú doboz szettet ajánlanátok rá? Előre is köszönöm mindenkinek a segítséget.
Tehát sűrűbben...értem és köszönöm! Nem, én se fellengzősen írtam, amit írtam, csak hát ugye az ember olvas valamit...aztán a gyakorlat meg mást igazol. Végülis azért van a fórum, hogy segítsünk egymásnak!
Sűrűbben, sokkal sűrűbben ne csak egyszer egy évben ha csak nem 2000-et mész évente...nem baszogatni akarlak mert semmi közöm hozzá, de rosszat sem akarok Neked...
Tegnap gurultam egy 300km! Brutál jó esett!
tsanyi: Szóval tapasztalat? Ezt akkor jó tudni! Akkor ezentúl én is rácsekkolok, és kitakarítom minden szezon végén. Azért a tapasztalat csak jobb, mint az "elméleti leírás". Meggyőztél!
Köszönöm szépen!:-DD
"Nem tudom, hogy ez a 2000 kilométeres tisztítási procedúra hogy jött ki. Ez melyik, milyen szűrőre, vagy szűrőhöz, és milyen felhasználás mellett van írva ez az intervallum?"

...még a szűrő dobozára is 4000 van írva, de akkor ezt hagyjuk viszont a sűrű takarítási intervallum nálunk a többéves tapasztalat alapján jött ki....aki nem ilyen sűrűn tisztította és/vagy nem fújta be alaposan annak sérült a motorja......,de nekem oszt tényleg mindegy....
Szia Nyúl!

Nagyon boldog születésnapot! :)

http://www.youtube.com/watch?v...

Gábor
Egy "kombinétfogó" és egy csavarhúzó segítségével. Vissza pedig összenyomtam a fogóval. Ment könnyen, nem kemény anyag az a lemez.
Én kérek elnézést, egyáltalán nem akarok kioktató vagy okoskodó lenni, csak szeretek a dolgoknak utánanézni, mielőtt valamit leírok (nehogy hülyeségnek nézze bárki is):
1. válasz: K&N szűrő tisztítása 50ezer mérföldenként (vagyis körülbelül 80ezer kilométerenként), a mellékelt linken, ami a K&N hivatalos oldalának tűnik már a címéből kifolyólag is. Tehát a legfelső sort kell nézni:
http://www.knfilters.com/clean...

2. válasz: Ugyanez a K&N oldal, a szűrő élettartamáról szóló rész a 9. kérdés, miszerint a szűrő élettartama 1 millió mérföld (vagyis durván 1.600.000 kilométer).(Érdemes megnézni a 4. kérdésre adott választ is, miszerint az adott szűrőt 100.000 mérföldenként kell tisztítani).
http://www.knfilters.com/faq.h...

3. válasz: Másik oldal, ugyanaz a kérdés, ugyanaz a válasz: legkevesebb 40.000 mérföldet bír ki tisztítás nélkül, és 25 tisztítás élettartammal számolva, az élettartam 1.000.000 mérföld. (3. kérdés)
http://www.dccarcare.com/tipow...

Nem tudom, hogy ez a 2000 kilométeres tisztítási procedúra hogy jött ki. Ez melyik, milyen szűrőre, vagy szűrőhöz, és milyen felhasználás mellett van írva ez az intervallum?

A másik oldalt most nem találtam, ahol azt írták, hogy a K&N szűrőt csak akkor kell tisztítani, amikor már a dzsuvától nem látod magát a szűrőt, de tényleg azt írták (az más kérdés, hogy én sem hagynám, hogy olyannyira bekoszolódjon)!
Ezzel csak az a baj, hogy más is olvashatja és készpénznek veszi és ha így csináléja nem érti miért lesz belőle baja.....ha csak magadnak csinálod így az senkit nem zavar, de ha valakinek ez miatt lesz baja az már gond...
Ez nem így van......,de felőlem ne tisztítsd.....nem egy gépnél találkoztam ezzel és sokkal volt gond emiatt....10000 egy sportszűrőnél nagyon sok....magyarországon nincs olyan tiszta levegőjű hely ahol nem kéne max 2000.-ként tisztítani.....nem beszélve, hogy gyárilag nincs befújva és első behelyezésnél meg kell fújni...
Nem akarok okoskodni, de szerintem valamit félreérthettél ezzel a 160.000 km-rel kapcsolatban. Ez inkább a szűrő garantált ÉLETTARTAMA lehet, egészen biztosan nem a tisztítási intervallum.
A négykerekűmben K&N betét van (amit a szűrőházba, a papírszűrő helyére, külső hatásoktól védett helyre kell tenni), azt is 15.000 km-enként KELL tisztítani, újraolajozni. Én 10-12000 km-enként szoktam, eddigre már nem igazán olajos a felülete (ergo nincs ami megkösse a port...) és igencsak szutykos lé jön ki belőle...
Hidd el, egy szabadon lévő sportszűrőnél egyáltalán nem elrugaszkodott az 2-4000 km-enkénti tisztítás, újraolajozás...
tsanyi: Mint mondtam, K&N szűrő van benne (nem utánzat), amit a gyár ajánlása szerint akkor kell takarítani (végső esetben), ha már a külső felületen nem látod a bordákat. A K&N oldalán azt írják, hogy ha átlagos utazásra használod (út, autópálya, vagyis normális közlekedés), és nem a szántóföldön a nagy porban, akkor a kúp alakú (vagyis a 750-eshez való), gyári helyre módosítás nélkül beszerelhető szűrőt 100.000 mérföldenként elég tisztítani (az akkor 160.000 kilométer).
Emellett ajánlja, amit értelemszerűen mindig megtesz az ember, hogy minden évben(!) vizsgáld meg a szűrőt, hogy mennyire koszos, és ha már nem látszanak a rostszálak, akkor ideje takarítani.
Úgyhogy ez a 2000 kilométer eléggé gyér szerintem, de ha azt veszem alapul, hogy a gyár által ajánlott 160.000 kilométer helyett én már 10.000-nél tisztítani fogom, akkor máris sokkal előrébb vagyok.
Amikor betetted befújtad szűrőolajjal?
Nem mondod, hogy 10000-et elmentél vele takarítás nélkül?....még a szűrő dobozára is 4000 van írva, de a tapasztalat szerint 1500-2000km-ként takarítani kell.....ha tudsz mérj kompressziót mert ennyi már pont betehetett neki(a bejutó por nagyon hamar legyalulja a hengert, gyűrűt)....ezért nem ajánlom senkinek a sportszűrőt, elég ritka az olyan aki rendesen takarítja, de még akkor is több koszt enged be mint a papír...
tsanyi: Nem tudom, még nem takarítottam, most vettem szűrőtisztítót. Eddig nagyjából 10ezer kilométer van a szűrőben, de a belső részében már eléggé koszos. Ezt tudván az idei szezon végén is megnézem majd, hogy mennyire lett koszos. Eddig hátrányát nem tapasztaltam, szépen kapaszkodik a motor (mondjuk azért karban is van tartva).
Mire gondolsz, amikor azt mondod, hogy kompresszióhiányos motor?
Milyen sűrűn takarítod és mennyire gondosan fújod?....csak kérdem, nem vagyok híve a sportszűrőnek annál aki nem csak pályázik, túl sok kompresszióhiányos motoral találkoztam emiatt, itt egy cikk, érdemes olvasgatni akit érdekel: link