Ismét levegőszűrő téma!
Én csakis K&N szűrőket használok, a név kötelez, az egyik legjobb minőségű. A levegőszűrőről tudni kell, hogy egyszer kell megvenni, mivel örökéletű (takarítani kell koszolódás függvényében), viszont érezhetően nagyobb a nyomatéka a motornak. A K&N cuccok mondhatni a hivatalos tuning cuccok, legyen szó bármiről.
A levegőszűrő olyan 10-15 között található, az olajszűrő 3-5 ezer között leledzik (vicces, mert eBay-en sem sokkal olcsóbbak ezek a cuccok ).
Levegőszűrőt szeretnék cserélni a gépen. Van valakinek ötlete, hogy hol vegyek (Budapest és környéke) illetve milyen márka a tuti? (Az olajszűrőről is érdekelne ugyanez.)
cápa: Az eBay-en többféle van, több márka, olcsóbb és drágább, ("steering bearing", plusz a motor márkája, ha keresni szeretnél), de 25-26-nál sokkal olcsóbbak (30-50 angol font körül vannak a drágák).
Sziasztok, kormánycsapágy ügyben kérdezném valaki nem tud olcsóbb helyet mint a fullgass ott kérdeztem és 25-26 ropit emlegettek nekem, vagy ennek ennyi lenne az ára? Kicsit húzósnak tűnik...
Mintha gyári lenne, de a fene se emlékszik már rá. Én sok utánaolvasás után kötöttem ki a Toplite Yuasa akksi márkánál, amiről nagyon sok jót írtak, és nem is véletlenül! Nem a legolcsóbb, de ahhoz képest nem is drága. Az akksi kódszáma: YTX9-BS (ez más fajtánál is ugyanezt a típust jelenti, azt, ami a mi motorunkba kell).
Az akkor tuti! Ezt az FB Super márkájút vetted? Mert én nem találtam ilyet. Amúgy nem is azért, csak a gépem 2004-es és tavaly vettem ilyen akksi van benne. Mivel Japán gyártmány gondoltam gyári. Ha az akkor elég jól bírja még igaz én feltöltöttem indítás előtt.
az enyémben YTX9-BS kóddal ellátott akksi volt mikor anno vettem,most kellett lecserélni,ugyanilyet vettem...190 nap szünet után kb 4. próbára beindította "trükközés" nélkül,meg sem kottyant neki,azóta is pöccre indít...hozzáteszem egész télen kint volt(tető alatt,szélvédett helyen,de kint....
amúgy ha befér,és pólusok is jól állnak,és feszültség áramerősség stimmt,akkor majdnem mindegy...de inkább valaki hozzáértőt kérdezz,én nem nevezném annak magam...
Kösz a válaszokat! Kb olyasmi a helyzet mint Zsoga első képén, most megnyugodtam hogy nem csak az enyém ilyen.
Holnap nekiállok, féktisztító nincs itthon, de van benzin, gázolaj meg brigéciol, valamelyik csak lehozza.
Nem tudom az előző tulaj mivel kente a láncot, én még semmivel mert késő ősszel vettem, kb 200 km-t mentem vele.
hammerhead: Nekem is szét van kapva a drága, és nem kell aggódnod: annyi kosz van rajta, hogy az valami félelmetes! KEvés is volt a sima kefe+benzin párosítás, először csavarhúzóval kellett lekapargatnom a nagyja részét. Szóval ne aggódj, nincs ott baj. :-D
Én csakis K&N szűrőket használok, a név kötelez, az egyik legjobb minőségű. A levegőszűrőről tudni kell, hogy egyszer kell megvenni, mivel örökéletű (takarítani kell koszolódás függvényében), viszont érezhetően nagyobb a nyomatéka a motornak. A K&N cuccok mondhatni a hivatalos tuning cuccok, legyen szó bármiről.
A levegőszűrő olyan 10-15 között található, az olajszűrő 3-5 ezer között leledzik (vicces, mert eBay-en sem sokkal olcsóbbak ezek a cuccok ).
Levegőszűrőt szeretnék cserélni a gépen. Van valakinek ötlete, hogy hol vegyek (Budapest és környéke) illetve milyen márka a tuti? (Az olajszűrőről is érdekelne ugyanez.)
Üdv!
Ha tudok, megyek!:-)
GSXF túra
Én benne vagyok!
(gondolom addíg, még egyeztetünk?!)
Üdv:r.sanyi
amúgy ha befér,és pólusok is jól állnak,és feszültség áramerősség stimmt,akkor majdnem mindegy...de inkább valaki hozzáértőt kérdezz,én nem nevezném annak magam...
Kinek van kedve egy kis társas összeröffenéshez?
Összejöhetnénk GSXF-esek egy kis csoportba a túrán belül. :)
KUK 9 – Dunamenti bemelegítő
Holnap nekiállok, féktisztító nincs itthon, de van benzin, gázolaj meg brigéciol, valamelyik csak lehozza.
Nem tudom az előző tulaj mivel kente a láncot, én még semmivel mert késő ősszel vettem, kb 200 km-t mentem vele.