Hát az attól függ, Neked mi az olcsó...
Én eBayen (köztudottan a legolcsóbb hely), csak viszonylag drágáért találtam, itt egy link hozzá: http://www.ebay.co.uk/itm/Fron...
Ez 1 pár, közel 40 ezer papírért, és a többi fajta is ekörül az ár körül mozog. Itthoni boltot sajnos nem tudok, bár kérdés, hogy mennyire sürgős: a március végi Motorfesztiválon tavaly is rengeteg cég kint volt, és rengeteg akciós termékük volt kipakolva. Gondolom ez a féktárcsa sem valami egyedi, hanem több modell tárcsája is kompatibilis vele.
Nagyon baba a láncvédő, bár bennem felmerül a kérdés: én a gyárit is meg akarom hosszabbítani, mert hiába nyúlik ki annyira hátra, a rendszámtáblámat még így is telenyomta ilyen lánckenőolajos sárral... esetleg hosszabb verzió nincsen, vagy egy lekerekített végű?
Köszi!
Ígértem még képeket a bukógombáról! Jelentem elkészült!
De tovább szépítettem a bocim és készült egy egyedi láncvédő is! Akinek tetszik esetleg tudjuk sokszorosítani! Valamint egy GPS tartó is felkerült!
Sziasztok.
600f hez szeretnék vásárolni ovális sportkipufogót összekötőcsővel.
Amennyiben tudtok eladót illetve használtat ami eledó sorba került kérlek szóljatok.
Az árat is írjátok meg.Köszönöm.
Sziasztok! Tegnap én is gurultam 100km. Szelephézag, karbiszinkron, gyertyacsere után, mintha nem az én motorom lenne! Brutál módon megy, teljesen megváltozott a menetteljesítménye. Jobban húz, fürgébb,egyenletesebben jár a boci. Megérte a fárasztó munkát!
Olajhűtőt én is le akartam engedni, de annyira felqrtam magam a beragadt szűrőn, hogy arra már nem volt türelmem. Persze hülyeség volt, mert olyan állagú lötyi jött ki belőle, hogy abból vétek volt bármilyen keveset is benne hagyni.
Megjárattam a bringát, mire hazaértem a friss olaj is eléggé megsötétedett. Gondolom összekeveredett a rendszerben maradt régivel. Le kellett volna engedni a hűtőből is... most már mindegy.
Samy: Csak az olajért ne szedd le. Mivel beszorult az olajszűrőm, nekem is le kellett bontanom az egész elejét, és nagyon kevés olaj volt benne, talán maximum ha fél deci jött ki belőle. Szóval szerintem csak ezért ne szedd le.
A tömítés megkenése nagyon fontos mert amúgy felsül a blokkra és mint tapasztaltad nem jön le mert felsül. Én személy szerint a menetes részt is meg szoktam kenni veszteni nem vesztek semmit. Eddig semmit nem bontottam olajcseréhez de hogy most írták hogy a hűtőben sok marad ezért legközelebbi cserénél hűtő le és kiönt.
Valaki kérdezte hogy nem e gond ha a torok csövekre folyik: én puhább kartont használok ha nagyon precíz vagyok ha nincs kedvem legózni vele akkor csak rongy a csövekre. A rongyos megoldásnál jut a csövekre is általában de letöröl majd mikor beindítom 2 perc alatt elfüstölög.
Sziasztok!
Segítséget vagyis inkább tanácsot szeretnék kérni.
Édesapám motor vásárlása előtt áll,és erre a típusra esett a választás(GSX-750F).
Többet is meg néztünk már,kettőnél a blokkból furcsa zörejt hallatunk,mintha valami beleérne valamiba,súrolna. Mi adhat ilyen hangot? Mire kell odafigyelni,esetleges típushiba? Menyire gyakori a km számláló visszapörgetése?
Samy: Áhá, tehát akkor kis olajkenés, plusz fél fordulat, és nem csepeg. Ez megjegyzendő (bár a haver biztosított róla, hogy bármikor ilyen van, nyugodtan szóljak neki. Mondjuk az olajhűtő meg a puffanósor leszedést szívesen kihagytam volna a munkáim közül...
Én eBayen (köztudottan a legolcsóbb hely), csak viszonylag drágáért találtam, itt egy link hozzá:
http://www.ebay.co.uk/itm/Fron...
Ez 1 pár, közel 40 ezer papírért, és a többi fajta is ekörül az ár körül mozog. Itthoni boltot sajnos nem tudok, bár kérdés, hogy mennyire sürgős: a március végi Motorfesztiválon tavaly is rengeteg cég kint volt, és rengeteg akciós termékük volt kipakolva. Gondolom ez a féktárcsa sem valami egyedi, hanem több modell tárcsája is kompatibilis vele.
Köszi!
Ez a láncvédő érdekelne engem. :) Tudnál képet felrakni, ahol egyben látszódik az egész motor?
Ígértem még képeket a bukógombáról! Jelentem elkészült!
De tovább szépítettem a bocim és készült egy egyedi láncvédő is! Akinek tetszik esetleg tudjuk sokszorosítani! Valamint egy GPS tartó is felkerült!
600f hez szeretnék vásárolni ovális sportkipufogót összekötőcsővel.
Amennyiben tudtok eladót illetve használtat ami eledó sorba került kérlek szóljatok.
Az árat is írjátok meg.Köszönöm.
Gumitömítésnél van külön olyan, hogy olajálló (például az olajhűtő tömítés), vagy a gumigyűrű az gumigyűrű...?
Megjárattam a bringát, mire hazaértem a friss olaj is eléggé megsötétedett. Gondolom összekeveredett a rendszerben maradt régivel. Le kellett volna engedni a hűtőből is... most már mindegy.
Valaki kérdezte hogy nem e gond ha a torok csövekre folyik: én puhább kartont használok ha nagyon precíz vagyok ha nincs kedvem legózni vele akkor csak rongy a csövekre. A rongyos megoldásnál jut a csövekre is általában de letöröl majd mikor beindítom 2 perc alatt elfüstölög.
Segítséget vagyis inkább tanácsot szeretnék kérni.
Édesapám motor vásárlása előtt áll,és erre a típusra esett a választás(GSX-750F).
Többet is meg néztünk már,kettőnél a blokkból furcsa zörejt hallatunk,mintha valami beleérne valamiba,súrolna. Mi adhat ilyen hangot? Mire kell odafigyelni,esetleges típushiba? Menyire gyakori a km számláló visszapörgetése?
Előre is köszönöm a segítséget,minden jót!