Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Egy ilyennel valszeg nem 1,5 óra lett volna a szűrőcsere.
Bár ahogy nézem, lehet hogy ezt csak úgy lehet feltenni rá, ha leszedem a kipuff sort? Vagy befér mögé?
Mindig bekenem az olajszűrő tömítését az új olajból és maximum fél fordulatot húzok rá miután felült a gumi. Mindig magamnak csinálom az olajcserét és soha nem csepegett folyt viszont olyan volt hogy ezzel a módszerrel is alig bírtam leszedni. Szerintem a 2 fordulat nagyon sok
Hát ha tudtam volna az előírt csavar meghúzási nyomatékértéket, akkor könnyű is lett volna cserélni. De új korában olyan könnyen csavarodott rá, mondom ez így még nem lesz jó, még húzok rajta! Most meg nem tudtam leszedni (lásd a képeket). Vizes kolléga jött a 3"-os papagájfogójával, és ő bírta nagy nehezen megmozdítani, mert annyira rágyógyult az a szar...szóval most már lehetne gurulni, a motorom meg sokkal jobban szét van szedve, mint azt akarhattam volna...
Az olajszűrőd a motoron K&N?......és azon van csavarvég?....ez erősen megkönnyíti a cserét.
tsanyi: Úúú, kösz! Nagyon jó! remélem jövőre már nem fogok szenvedni...

A másik kérdésre a válasz: igen. A K&N szűrők úgy vannak kialakítva, hogy nem bordázott a szűrő vége, hanem egy 17-es anya van ráoperálva a végére, és (állítólag) ezzel könnyebb leszedni.
ilyen:
Nem valószínű, de lehet kapni a szűrőkhöz leszedőt amibe a krowa belemegy na meg a nyomatékkulcs...
Az enyémen gyári Suzuki szűrő volt, de azt hittem megpusztulok mire egyáltalán meg tudtam mozdítani. Persze a megfelelő méretű olajfoltot is sikerült a létrehozni a garázs padlón, de akkor már nem érdekelt.

Lehet hogy rosszul értem, de a te szűrődön van egy 17-es csavarfej?
de, megvan....10nm.....szívesen...
tsanyi: Köszönöm a segítséget, de erre az egyetlen dologra NINCS megadva nyomaték (gondolhatod, hogy ez volt az első dolog, amit megnéztem)! A Haynes is annyit ír, hogy ahogy felfekszik a gumi, maximum másfél-2 teljes fordulattal csavarjuk még befelé, és még hozzáteszi, hogy érzés alapján, de ne nagyon szorosra. Ez viszont uszkve relatív, hogy kinek mi a szoros...
Szia! Csak épp arra jártunk, belülről nem ismerem az intézményt, főleg hogy a Malév is összedőlt, már repülni sincs kedvem.
A srácot nem ismerem. Véletlenül se.
nem véletlenül van nyomaték megadva....persze akinek a kezében van annak sehova sem kell nyomatékkulcs...
Sziasztok!
Kicsit elvoltam veszve, csináltam a motort (meg a kocsit, meg a traktort... ), ne tudjátok meg, holnap hozok fényképeket is. A K&N szűrőm olyan szinten beragadt, hogy először a 17-es kulcs elnyírta a csavarfejet, aztán a papagájfogó a csavart is letörte, úgyhogy vizes kolléga jött egy óriási méretű fogóval, és magát az olajszűrő testét fogta meg, és azt tekerte le, de nagyon szenvedtünk...a lényeg, csak hogy esetleg Ti is tanuljatok a barom hülyének (én ) hibájából: a Haynes azt írja, hogy amikor érzed, hogy a gumi fekszik, utána maximum másfél-2 csavarást szabad nyomni neki. Úgyhogy most le van bontva az egész kipufogórendszer, de már nagyon mehetnékem van nekem is...
Olaj frissen cserélve - Motul 5100 -, lánc-lánckerék csere is megvolt (szaki csinálta, én nem mertem nekiállni), úgyhogy ezek elvileg kilőve.
Esetleg a kuplung nem okozhatja? Bár szerintem kiemel rendesen, de hát nincs igazán tapasztalatom, hogy milyen is a jó...
Azért köszi...
Helló Kolléga!

Azt a háttérintézményt belülről is szoktat látogatni, vagy csak éppen ott parkoltál?
Nem ismered véletlen a repülős /ex Kawás/ Berki Lacit-t ?
Megvolt az olajcsere, mindjárt egy próbakört is kellett mennem. De jó volt

Mondjuk a szűrő csere nem volt egyszerű.
Szépen sütött a nap!
Hopsz nekem is lemaradt

Esetleg ha túl laza a lánc akkor olyan mint ha nagyobbat rúgna érdemes ellenőrizni
Az enyém is "rúg". Mikor a rossz olaj volt benne akkor egész nagyot most hogy le lett cserélve egész finoman. Amit motorokat láttam mind ilyen volt szerintem ez ilyen. Amit hallottam az hogy a hondáknál van a legkevésbé érezhető "rúgása"
Öööööö, a második kérdést sikerült lefelejtettem...(tudjátok be a megilletődöttségemnek... ):
Amikor 1-esbe rakom, egy elég nagyot "rúg". Ezt lehet valahogy orvosolni, vagy így kell együttélnünk. ..?
Sziasztok!
Tavaly év végén sikerült hozzájutnom egy 2005-ös első forgalombahelyezésű 750-es bocihoz, de sajna egész télen csak nézegettem...
Most, hogy végre kezd emberi hőmérséklet lenni odakinnt (és túlvagyok az ilyenkor kötelező olajcserén), megkezdem az igazi ismerkedést a gépsárkánnyal, egyenlőre nagyon tetszik
Mindjárt két kérdés:
Honnan lehetne megtudni, hogy a gép 2005-ös, vagy 2004-es modellévű? (Alvázszám...?)
jelentem a kuplungrugó cserével (10% erősebbre) megoldotta a kuplung megcsúszását, viszont elég kopottnak láttam már amennyit értek hozzá. Azt meg tudjátok mondani miért különbözik a utolsó bakelit lamella a többitől? illetve gondlom azon is kell lennie még egész nagy "mintának" nem?
Kösz, én is ilyesmire gondoltam, mert ezért nem akartam leszedni az egész sort. Délután már menni akarok!
Tegyél oda egy rongyot az a legegyszerűbb. Ha véletlenül ráfolyik a kipufogó sorra, letörlöd és ennyi. Szerintem. Olyan kevés hely van, sok választása nincs az embernek.
OLAJ:
A 10W-s olaj -20C foktól jó szokott valaki ilyenkor motorozni?
A 15W-s -15től szerintem még ez is elég hüvös
A 20W-s -10Ctól
Amennyiben lenne 20W-60-as olaj akkor azt nagyon kipróbálnám mert én -10ben nem igazán megyek viszont a hőtűrése legyen nagy az nem baj.

A boci súlya:
183cm vagyok és 65 kiló
Egyszer az utasom letaposta a gépet jobbra mikor szállt le mert elfelejtett szólni én meg éppen kezet fogtam egy haverommal.
Az oldal lábán nem szeret állni biztos hogy nem hagyom üresbe mert képes bármitől eldőlni. Akit ez zavar 2 megoldás van
1. sarok csiszolóval az ütköző felületből kicsit ki és máris előrébb hajlik a láb és stabilabb
2.Lángvágó pisztollyal megmelegíteni a lábat és picit előre és kifele hajlítani és ettől is stabilabb.


Almagg:
Készül a fokozat kijelző. A műszerfal már kész a szenzort meg legyártatom a gyári alapján
Leméretezték mindenféle mérővel és fúró maró cnc gépekkel le is gyártják