Szia Druszám!
(t.sanyi)
Régen beszéltünk,rég voltál felénk!
Hétvégére hogy vagy elhavazva melóval?
Ha sikerülne egy furgonnal felvinnem a bocit hozzád, át tudnád nekem nézni.(pl:valamikor Pénteken estefelé)
Természetesen ott hagynám nálad egy állapot felmérésre.
(pl:karbi szinkron, stb)
Mert ugye:ki a király? Sanyi a király!
Jelezz vissza légy szíves!
Én mindig RES álláson tartom a csapot - úgyis figyelem a benzinszintet, eddig nem volt gondom.
Ha elfogy a benzin a karburátorból, akkor ne RES vagy ON állásban indítozzál, hanem PRI állásban várj 1 percet. Ugyanis a PRI állásból álló helyzetben is folyik benzin a karburátor felé, míg RES és ON állásban csak ha a motor forog, és így elég vákuum keletkezik a csap kinyitásához.
Engem már többször megszívatott az ON állás, általában mindig előzéskor fogyott el a benzin, nekem éppen a piros vonal felett kapcsol le - ekkor még csak 12 l fogyott el a 20l-ből - kb. 180-200 km-nél.
Hát igen...ennek a régi 750-esnek pont annyi a súlya, mint az 1.3-as Suzukinak (Hayabusa, vagyis pontosan 220 kg), plusz benzin, plusz te, plusz utas. A virsli gumi nem gáz, nagyon jó a súlypontja a motornak, a magasságod megfelelő. Súlyodra nem írok semmit, nekem kellett az első év, hogy megszokjam a motor súlypontját, illetve annyira beedződjön a combom, hogy meg tudjam tartani (én 75 kiló vagyok). ((Halkan jegyzem meg, hogy frissmotorosként én is leborítottam balra is meg jobbra is-álló helyzetben volt, nem bírtam megtartani a motort meg az utast, így szépen lassan leborítottuk az oldalára.))
kialakított rögzítés nincs rajta, de lehet direkt ehhez a típushoz tartó konzolt kapni... a motor súlyáról csak annyit hogy én 103 kg-vagyok és amikor álló helyzetben véletlenül megbillen azért nekem is bele kell kapaszkodni rendesen... a magasságodhoz szerintem tökéletes.. az én 196 -cm -hez egy ici-picit kicsinek találom... azt nem mondom hogy 200-300 km után nem vagyok elzsibbadva :)
szerintem "gyúrjá wazze" és nem lesz gond...
babos2, djmarkee, Peti76: Köszönöm hogy válaszoltatok és ennyire jellemeztétek ezt a motort. Még arra lennék kíváncsi hogy a magam 66 kilójához és 176 cm magasságomhoz nem nagy illetve nehéz-e a motor? Mert a mostani motoromból kiindulva néha az is okot meglepetést mikor meg rakva csomaggal és barátnőm is mögöttem ül. Motor önsúlya nem nagy max. 120 kg, de ugye én meg az utasom meg a csomag egyből plusz 130 kiló. Mondjuk elég virsli gumik vannak alatta. A másik dolog pedig az hogy ha tehető rá hátsó doboz azt mennyire macerás feltenni, vagy van kialakított rögzítés doboz számára a mocin.
Patentet találtam az eBay-en szinte fillérekért (asszem talán 20 darabot adnak ilyen 800-1000 forintos áron), szerintem csavart is lehet találni. Nekem tavaly kellett, hát igen borsos árat fizettem értük (1 krómcsavar volt ilyen 1400-1700 forint).
A megbízhatóságáról nekem is annyit mondtak, hogy teljes olajos az egész. Ebben nem fog tönkremenni a vízpumpa, meg mittoménmi, és a 40 fokos pesti poroszkálást is bírni fogja (és bírja is!). Ebbe csak olaj kell, abból se sok, és a világból is kivisz!
A fogyasztása ennek a típusnak nagyon változó. Tavaly nyáron kimentünk vele két személlyel Szlovénián keresztül Horvátországba megpakolva cuccokkal rendesen. Volt benne szerpentin is rendesen meg némi autópálya is. Az átlag fogyasztás 5,8-ra jött ki. Viszont volt, hogy le kellett érnem villámgyorsan Szabolcs megyébe, Gödöllőről végig az M3-ason egyedül csomagok nélkül és a fogyasztás 12,5 lityi lett... :) Hajnalban indultam nem nagyon volt forgalom, tehát lehetett haladni rendesen! (200 alatt nem nagyon mentem sehol:) Ezúton is üdvözletem a trafipaxoknak akik aznap elaludtak egy kicsit:)
A motorról még annyit mondanék, hogy nagyon kezes, kényelmes még hosszú távon is, és nem sok gond van vele ha rendesen karban van tartva... Bátran bíztatok mindenkit aki motor vásárlás előtt áll, hogy nyugodtan válassza ezt a típust...
Én fogyasztásra 6-6,5 litert szoktam mérni, és vegyesen vezetek: ha kell, szűrögetek, ha olyanom van, akkor odacsavarom neki (városon kívül, persze, esetleg egy piroslámpánál, amikor egy autós nagyon menő akar lenni a tuningos Ladájával... ).
Ha tele van tankolva, akkor 200-240 kilométer megy bele úgy, hogy a piros sáv felső részénél van a benya (alább nem merem engedni, mert még új korában volt velem olyan, hogy azt hittem, elérek a benzinkútig, csak nem messze előtte volt egy emelkedő, ott pedig a kispofám már nem bírta felszívni a benyát, és leállt (Res állásban beindult kábé 3 perc indítózás után...).
Vásárláskor sokat mesél a lánc és a lánckerék: a keréken látszik, hogy mennyire tompa, vagy éppen már hegyesvégű, azt is láthatod, hogy mennyire van már hátrahúzva a kerék (megfeszítve a lánc). Nekem 8 évesen, 22.000 kilométernél volt cserélve, mert nem törődtek vele, és szarrá be volt rakodva, így össze-vissza állt, nem simult ki rendesen. Nálam elmondta a srác, hogy az első kereket akkor cserélték, a hátsót még nem kellett, nem mellesleg gyönyörű Suzukis szervízkönyv volt hozzá, minden évben Suzukis pecséttel és beírásokkal.
Ja ha gumit kell venned rá mer lefutott 2 gumi 60-80 ezer így számolj tehát nézd meg alkudj stb egy új motorgumi profil mélysége kb 6 mm.
Remélem hasznos volt amit írtam. Fogyasztást én ezeknél magyar és külföldi vélemények alapján 4.5- 5 Liter normális motorozásnál /130-ig és nem szétforgatva/ Olvass el minél több véleményt róla több külföldi van mint magyar
Szia, én most vettem egyet nagyon pöpec gép tapasztalatom még nincs vele, de eddig nagyon tetszik. Csak nagyon nézd meg mit veszel és kitől eddeig nekem úgy néz ki bejött a dolog 2005-ös 9900km és valós ami nagy dolog. Én is nézegettem több motort azt is amit te írtál lehet nagyon jó csak nézd meg mennyit kell rá költened pld lánc lánckerék szerviz stb mert ugyanannyiba lehet mint egy kicsivel 100000ft drágább amire nem kell sokat. Laikusként csak ennyit tudok segíteni. Ja ragaszkodj hozzá hogy adásvétel előtt vidd el eredetvizsgára ugyanis megtudod nézni mennyi km volt benne mikor ő vette(fotók), ha szerencséd van még az előtte levőt is, ez már sok turpiszságot kizárhat vagy megmutat. Üdv Zsolt
Sziasztok.
Jövőre szeretnék nagyobb motort venni, és egy ilyen lenne az egyik esélyes: http://www.hasznaltauto.hu/motor/suzuki/suzuki_gsx_gsx_750_f_oriasi_akc
io-5359214
Nézegettem már más motorokat is, de vagy túl sokba kerül hozzá az alkatrész, vagy túl sokat fogyaszt, vagy az ereje miatt gyorsabban eszi a gumit és a láncot más motoroknál. Szóval a tesztekből ítélve ez lenne a legmegfelelőbb motor, de azért kíváncsi lennék a ti személyes tapasztaltaitokra szervizigény, alkatrész ellátottság, fenntartási költség, kényelem (mindig utassal motorozok) , és pakolhatóság (tehető rá legalább hátsódoboz) szempontjából. Valamint érdekelne még hogy kényelmes túratempóban (90- 140 km/h) két személlyel között mennyi benzin kell neki? Előre is köszönöm a válaszokat.
Nem mellesleg egy pár új kép. Lassacskán halad a kicsike.
1. kép: akksi alatti LED csíkok
2. kép: az ülés alatti LEDek
3. kép: a hátsó villa alatti LEDek (bocsi a gatya minőségért)
4. kép: a kijelző LEDezése még csak folyamatban
5. kép: a sárvédőn kialakított lyukak, plexivel befedve, hogy a kerék ne csapja össze a LED csíkot.
Az összes LED egyébként RGB, a távvezérlő még nem jött meg (ahogy a riasztóra is még várok). Viszont most este megcsináltam az iPod tartót, arról holnap hozom a képeket, ha felszereltem.
Bármi kérdésetek van, ne habozzatok!
Az ötlet egyébként a Tron: Örökség című filmből van (világítson az a motor! ), de azóta már dolgozom az alábbi videón lévő dolgon: http://youtu.be/Gg_FpxLzx3g
A közös gurulás jó ötlet, én benne vagyok! Ugyan szolnoki vagyok, de Pestre rendszeresen járok, szóval az simán jó lehet! egy kis eszmecsere, okosságok, beszélgetések, tényleg összehozhatnánk!
nem biztos az, hogy a kuplung csúszik... van ám ott erő 9000-től..
ha egy picit is poros vagy valami miatt csúszósabb az aszfalt simán kapar még 4.-ben is... először én is azt hittem hogy kuplung és mindig gyorsan vissza is vettem a gázból. aztán rájöttem hogy ha otthagyom a gázt akkor simán megy keresztbe a hátulja... és semmi baja a kuplungnak..
Én tavaly februárban vettem meg a mocimat, és én is minuszokban mentem el vele eredetiség vizsgára, úgy hogy megértelek... mikor végre otthon a vas ki kell azt próbálni....
Sziasztok! Vasárnap én is gurultam egyet a "Bocimmal" :) nagyon jó idő volt... Valaki nem szervez GSX F találkozót? Vagy csak egy közös GSX f-es gurulás valamerre? Én Gödöllőn vagyok....
Én egy kávét leszoktam nyomni míg melegszik. Vagy felöltözök ebbe a hidegebb időszakban. Me az se 2 perc ilyenkor És mire felöltözök, megiszom kávém addig pont jóóó.
(t.sanyi)
Régen beszéltünk,rég voltál felénk!
Hétvégére hogy vagy elhavazva melóval?
Ha sikerülne egy furgonnal felvinnem a bocit hozzád, át tudnád nekem nézni.(pl:valamikor Pénteken estefelé)
Természetesen ott hagynám nálad egy állapot felmérésre.
(pl:karbi szinkron, stb)
Mert ugye:ki a király? Sanyi a király!
Jelezz vissza légy szíves!
Köszi előre is!
Üdv:r.sanyi