Helló ! Az olajjal kapcsolatosan . A szervizben nekem castrol-t tettek bele , a váltó és a kuplung elég karcosan működött . Cserekor motul 5100 10w-50 -re lett cserélve . Nekem sokkal jobb lett , simább a váltás és vajpuha a kuplung , de egyénileg változik kinek mi vált be . Hallottam olyant is hogy nem kell a 10-es elég a 15 20w-50 -es mivel nálunk nincs olyan hideg ami ezt indokolná . A szerelőm viszont figyelmeztetett hogy ebben az esetben megcsúszhat a kuplung. Gumit a motorra én mindig Tápiószelén veszem , féláron kapható mint a boltokban . Ha valakit érdekel küldök telefonszámot .
Én is mentem ma kb 100 km-t. Nagyon jól esett felvettem egy termó pulcsit a motoros ruha alá, így abszolút nem volt hideg... Pedig Nógrád megyében, Rétság előtt az utak szélén még hó is volt rendesen....
Sok heleyn olvasom hogy "boci"-nak nevezitek a motort. Mért kapta ezt a nevet? Vicces, de tetszik.:) Másik kérdésem. Nem teljesen idevágó kérdés de azért mégis egy picit. Nyilatkoznom kell az adóm 1%-ról viszont a munkahelyem csak egyházi szervezetekről adott listát. Viszont én nekik nem adok semmit. Esetleg nem tudnátok ajánlani olyan motoros alapítványt ami sokat tesz vagy próbál tenni az államal szemben a motorosok megsegítése érdekében. Gondolok itt olyanra hogy pl. a kedvezőbb dijak, kressz módosításért hogy a motorosnak is jó legyen, stb stb. Ha tudtok ilyen alapítványokat akkor légyszi írjátok le a számlaszámukat vagy a weboldaluk címét ahol én is meg tudom nézni. Előre is köszönöm.
Ja annyi még tapasztalatom (nem sok) azért elég stabilan állnak ezek a lábukon szóval, hogy megdőljön azért neked kell komolyan tenned.
Pld menet közben kormány elenged és még annyira sem mozdul mint a skoda octaviám, ezt azért nem javaslom sokat gyakorolni:).
Szia mint mondtam én is kicsit kezdő vagyok még 178 vagyok 110 kiló (most van rajtam egy 10-es karácsony stb :), na szóval a motor azért szerintem súlyos egyéniség nekem nem okoz gondot megtartani ha kicsit megdől. Ha nagyon megdőlne azt nem szeretném :) Szóval ne nagyon fektesd le szerintem túlságosan álló helyzetben mert a kicsike le is fekszi akkor rendesen :). 66 kiló vagy nekem az már picit a soványabb kategória (ez nem rosszindulatú kritika) tehát neked biztosan nehéz a motor pláne ha utassal billegteted, de lányok is motoroznak ilyen szépségekkel ők még és könnyebbek nekik sem probléma a súly :) mert szeretik. Tologatásnál ha rajta ülsz és ki akarod tolni bukkanónál stb hát bele kell kapaszkodni.
Hát így konkrétan nem keresnék ilyet de a mostani motor árak eléggé a béka segge alatt vannak és 600 bandit, régi SV vagy gixef azért található szerintem(ha nem akkor bocs) elfogadható áron....viszont egy 400-as belpiacossal nagy eséllyel csak a szívás lesz...
Tavaly a repsol-al befürödtem. 4500km után csörög a blokk és kattog a váltó. Gyorsan cserére ítéltem és az utód 10-60 lyqui moly eddig 1000km alatt jól teszi a dolgát. Semmi blokk hang a váltó meg mint kés a vajban és egész jó áron kaptam meg
Nekem is 2002-es GSXF -em van! Én tavaly augusztusban cseréltem benne olajat és Repsolt kapott! A szerelőm elsősorban a Castrolt javasolta, de a Repsolnak jobb volt az ára és volt készleten a boltban! Egy havernak is volt ilyen motorja ő Castrollal használta! Szerinte puhább a váltója vele! Nekem sajnos nincs összehasonlítási alapom...még! Tény, hogy pancsolják...sajnos!
A lényeg, hogy legyen benne!
Egyik ismerősöm jó áron tud Repsol olajat.Tavaly Castrol volt benne azzal jól működött.
Viszont hallottam olyan rémhírt,hogy a castrolt pancsolják előszeretettel,sanszos,hogy bóvli jut a gépbe.Ki mit tud erről a témáról?
Ha mindkettő eredeti,melyiket javasoljátok inkább ,kinek mi a tapasztalata?2002es 750es GSXFről van szó.
helo. tudna-e nekem valaki segiteni. egy 400 gepet szeretnek vasarloni. egy suzuki gsx 400 impulse-t neztem ki magamnak.csakhogy nem annyira ismerem a típust csak kulsoleg szerettem bele ,szóval jo lenne ha valaki segitene hogy mit erdemes tudni a motorról.az lenne meg a kerdesem hogy milyen hasonlo kategoriájú motorok vannak (elsosorban turamotorok). engem elsosorban nem a sebesseg erdekel hanem ,hogy megbizhato,szép, es stilusos motort vasaroljak., persze a fentartasi koltség sem elhanyagolhato. na mindenesetre ha valaki segitene annak elore is koszonom.helo
Hát azért elég széles a boci. Mondjuk egy Teréz Körúton nem biztos, hogy teljesen előre tudsz araszolni. Mondjuk két kisteher vagy két X5-ös között biztos nem férsz el vele, de a nagyobb utakon (lásd Hungária), gond nélkül lehet vele nyomulni!
Akkor csak én vagyok rutintalan pesti motoros (mondjuk nem motorozok sokat pesten) mert még a mostanival is picit tartok attól hogy esetleg nem férek el, vagy rámhúzzák a kocsit.
Ha majd belejössz, simán elmész a sorok közt. Nekem semmi gondom nem volt vele. Igaz, hogy zömmel Debrecenben, de hát ott is csak olyan sorok vannak, mint Pesten.
Olajszűrő cseréjéhez le szoktátok venni a kipufogó sort is, vagy csak aláraktok valami terelőt hogy ne legyen minden olajos, vagy mi a helyes módszer?