Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Köszönöm a hozzászólásokat , tegnap átgurultam a szerelőmhöz.
Ő is a hideg időt mondta mint lehetséges kórt!
Tovább kell melegíteni! Sajnos ez a gyengéi közé tartozik ennek a technikának!
Nekem meg olyat csinál, hogy ha elindítod hidegen kicsit melengeted, akkor csak 4ezerig pörög és ahogy melegszik úgy tolódik e fajta tíltás vagy megtorpanása 5-6 majd, leforog. Ilyet ti is tapasztaltatok? Dúsítottam keveréket nem változott csak kormolt gép, d torpanás ugyanúgy. Hm.... amúg yindult pöcre a 0 fokba is csak több szivató kelett neki. Viszont mostani beállítással, nagyon jól szuperál gép ahogy bemelegszik veszi lapot könnyedén. És melegen is gáz nélkül pöcröfff.
Ilyen hidegben viszont még szívatóval is alig van ereje a motornak hidegen. 5 fok alatt több percig is kell melegíteni a motort, néha egy hosszabb lejtőnél is annyira túlhűl, hogy a lejtő alján rángatni kezd.
2003 évjáratú az én bocim is, és négy rugó kell bele!
Egyik lehetséges hiba, hogy rossz a benzincsap, nem ad elég benyát.
Kapcsold PRI állásra (nyíl hátra), ha ezzel nincs tünet, illetve ON vagy RES állásban leáll, akkor a benzincsap a hibás.
Vagy a benzincsapot működtető vákuum - például lecsúszott a vákuumcső a csapról. Ha leveszed a tankot, akkor meglátod a csövet, ha nincs törve és minden vákuumcső rendben van, akkor takarítsd ki a benzincsapot (tankot előbb enged le PRI állásban) - négy csavar tartja a csap membránt, azt is szed szét és takarítsd ki.
Köszi szépen a segítséget!

Azt meg tudnád még mondani, hogy darabra mennyi rugót cseréltél ki? A szervízkönyve 4db ír, viszont ahonnan bekértem az ajánlatot az ő katalógusuk 6db ot. A moci évjárata 2003 GSX 750F

Köszi!
Én gurultam volna tegnap, ha nem szívat meg a motorom!
Esetleg ötlete valakinek miért nem szeretett volna gurulni?
Tünetek:
Beindul, második, harmadik indítózásra!
Alapjáraton szépen ketyeg, miután bemelegedett szépen veszi a fordulatot! Talán az alapjárat kicsit ingadozik!
Lelököm középállványról és lefullad! Majd mikor újra beindult és felhajtottam az oldaltámaszt, ismét leállt!
Újabb indítás, útban a kapu felé fékezésnél (bólint az eleje) a fordulat leesik és leáll!


Piszkos a karbi (tavaly augusztusban lett pucolca) vagy lehet elektromos zárlat is!
Pénteken raktam fel az idomokat polírozás után, kicsit nehezen, de beindult! Akkor gurulni nem akartam (későn végeztem az összerakással)
Sziasztok,

Ki hasznalta ki a jo idot es gurult egyet? :D

Remelem mostmar legalabb ilyen jo ido lesz
Szia! Nekem volt ilyen problémám a kuplunggal. Beletettem 20% erősebb rugót, és nekem megszűnt a jelenség!
Sziasztok!

Megvolt a tavaszi első grulás! Naggggyon élveztem.

Szép élményekben gazdag, balesetmentes szezont mindenkinek!

üdv: Tommy
A biker-world.hu megszűnése után nem tudok jó boltról.
Majd a többiek ajánlanak valamit.
De ha szerelőhöz viszed, akkor úgyis beszerzi neked.

Nem arról van szó, hogy a gyári rugó nem jó, hanem kilágyul.
ha jól látom 4db rugóról van szó? és ezek szerint cserélnem kell a tömítést is. tudsz ajánlani egy üzletet ahol ezek beszerezhetőek?
nincs véletlenül egy magyar leírásod ehhez?
Hát ez nem jó hír de megpróbálom megnézni. Ha jól tudom itt a motorolajban működik a kuplung, tehát most, hogy olajcserém is lesz így jól járok. Hol lehet erősebb rugókat venni? Gyárilag miért nincs benne megfelelő?

Köszi a válaszod!
Valószínűleg megcsúszik a kuplung.
Kis eséllyel csak a rugókat kell cserélni, illetve ha amúgy kevés km van benne, akkor cseréld le a kuplung rugókat is.
Nagyon valószínű, hogy megégtek a kuplung lamellák, ez egy kicsit drágább...
Mindenképp szereld szét, és akkor meglátod.
Minél többet jársz vele, annál valószínűbb, hogy megégnek a lamellák.
Nálam is ez volt kb.20.000 km-nél. A kuplungomat egy ujjal is be tudtam akkor húzni, olyan gyenge volt a rugó.
Sziasztok,
a nemrég vett GSX 750F nél a mostani "próbakörömön" azt vettem észre, hogy amikor megindulok vele és végigpörgetem leszabályzásig kb 9000 fordulat után hirtelen kipörög, (pedig itt már olyan sok erő nem lehet, vagy igen) olyan mintha a kuplung megcsúszna. viszont alapesetben tökéletesen működik nem tűnik kopottnak a kuplung. volt már valakinek ilyen, mi lehet a probléma?

előre is köszi!
Köszönöm:D
Gépkönyv szerint két évente kell olajat cserélni a teleszkópban.
Nem kell hozzá speciális szerszám, csak dugóskulcs.
Bár én mindig teljesen szétszedtem és kiöntöttem az olajat - elvileg lehetne beszerelt állapotban fentről kiszívni az olajat.

10W olaj kell bele, és pont nem elég egy liter - 750-esbe 0.51 liter kell egy villába.
Nagytudású motorosok keverni szokták a 5W és 10W olajokat, így állítva be egy kellemesebb futóművet.
Uraim köszönöm!
Áhá, most már világos ez a karburátoros dolog. Tehát idézőjelesen könnyedén elállítódhat. Így már világos.

Kérdésem volna még, hogy olvastam külföldi fórumokon, hogy az első villába érdemes időközönként olajat cserélni. Ti erről mit tudtok? Odáig eljutottam, hogy otthon nem érdemes nekilátni, mert kell valami spéci szerszám, hogy az összes olajat kiszedd belőle, de azon kívül milyen gyakran kell cserélni, hogy veszem észre, hogy már szar az olaj, meg ilyenek...?
Szép estét!
Íme megérkeztek a következő képek a fékbeállításról.
Az első képen a féknyereg csatlakozása látható...
...a másodikon a vezeték elhelyezése (úristen, milyen poros a motorom... )...
...a harmadikon mindkét vezeték közvetlen csatlakozása a munkahengerhez...
...a negyediken pedig a régi, gyári csövek (amúgy ELADÓ! )

A fékfolyadék betöltése sem volt problémás. Csatlakozók megszorítva, folyadék betölt a tartályba. Levegőtlenítő csavaron benzincső, a vége beleér a folyadéktartályba (lévén nincs régi folyadék a rendszerben, ne menjen tönkre az sem, ami alul kicsurog). Én úgy töltöttem tele, hogy légtelenítő csavar kinyit, fékkar behúz, csavar elzár, kar elenged. Mindezt addig, amíg tele nem lett a rendszer (először az egyik, majd a másik oldal).
Utána váltottam a HIVATALOS, szinte mindenhol megtalálható módszerre, ami a következő: fékkar 3x behúz (vagyis fékez-fékez-fékez, persze csutkáig), majd 3 behúzásra bent tartod, és 1-2 másodpercre megnyitod a csavart. Csavar elzár, fékkar kienged, majd előlről a 3 pumpálás. Pár pumpálás és légtelenítés után már érezni, ahogy húzza a nyerget a tárcsa felé.
Gondolom a hátsó fék sem lesz sokkal nehezebb.
Hali! Olyan kérdésem lenne rutinosabb társaimtól, hogy téli állás utáni 1. beindításnál mire figyeljek mit, hogy csináljak? Tippek, trükkök, praktikák? Illetve érdekelne rá fekete plexi, ha valaki tud szóljon, márka kerben 26.000ft annyim nincs rá nagy service előtt sajna vannak fontosabb dolgok.:)
Ez nem olyan mint a szelepbeállítás, azaz nincs kontraanya, nem tudod meghúzni. Kicsi csavarok, rugók tartják egybe - részint rázkódástól elállítódik, részint lehűlés-felmelegedés miatt mindig kicsit odébbáll. Én már 3000km után érzem, hogy nem az igazi - mikor kanyarban terhelésváltáskor kicsit ugrik a gép --- kicsit kompenzálni lehet, a láncbeállítás feszességével, de inkább minden szervizkor magam beállítom még egyszer.... Így két év alatt visszajött a műszer ára, illetve még el is tudom adni később 2/3 áron...
Nem a karbi "állítódik" el......illetve nyilván kopik az is, de 12000-ként nem az miatt kell szinkronizálni....
Xebulon: Egy krédésem volna, hátha tud valaki segíteni: a karburátor mitől állítódik el, és mitől függ, hogy milyen sűrűn állítódik el. Ugye nekem a szerelő belőtte 22.000-nél, azt mondta, hogy tökéletes, nem kellett állítania semmit. De mi okozhatja az elálíltódását?
Köszi a segítséget!