Mikor én cserélek gixefen olajat valahogy mindig belemegy 3.8 ......viszont az igaz, hogy a blokkból maradéktalanul sosem jön le....csak szétbontáskor....
Csákány mindenki. Hogyisvanezmicsodahogycsinálják: magyarul hiába cserélek olajat 6000-ként , az első1000-res olaj cseréből maradhatott még régi olaj a rendszerbe? Akkor ez így nagyon gáz . De a szerviz könyvbe hogy nincs beleírva, hogy oil cserénél a hűtőből is ki kell önteni a maradékot ? Szerelők, most ne bujkáljatok, válaszokat kérnénk.
A walki-talkie-val arra vigyázz, hogy olyat vegyél, ami hangra automatikusan indul, mert ugye motoron nem tudod megnyomni az adó-vevő gombot, a hozzáértő szaki-barátom pedig azt mondta (én is ezt kérdeztem tőle, először én is ebben gondolkodtam), hogy nem lenne egyszerű átkötni, hogy nyomva legyen a gomb, és tudjon venni is. Szóval lényeg az, hogy hangra induljon el a vétel. Motoros kolléga viszont ezzel kapcsolatban arra panaszkodik, hogy nagyobb sebesség esetén már a szélzaj is bekapcsolja, pedig már olyan szinten szigetelte, amennyire csak tudta... nem tudom, mi lehet a jó megoldás...
üdvözlök mindenkit, régi álmom végre teljesült megvettem egy szépséget (GSX-750F) már alig várom a tavaszt.
Nagyon hasznosak amit írtok, remélem sokat fogom használni a tanácsotokat. Valószínűleg én már a héten motorozok vele /el kell vinnem eredetvizsgára/ :).
Szia, igen olajleeresztő le szűrő le hűtő felső 2 csatlakoztatása is le aztán had csurogjon, közbe leszedtem hűtőt és abból is kiöntöttem régi olajat.aztán még a bogaraktól megtakarítottam hamár kezembe volt. Aztán raktam össze új alátéttel alul, mert én csöveket isleszedtem mert elkezdtek könnyezni, és orvosolva lett, aztán felülr eis új o gyűrűk és ment össze és a deknire írt olajmennyiség 3.3 liter helyett 3.8 ment bele. és 3/4-nél van olajszintem. Úgy, hogy fullon lett volna de 4 liert olaj belement volna. De azt már nem akartam, nem szeretem fullra tölteni, szimeringek csapágyak miatt sem.
Én Cobra MT-800 rádióra és hozzá való fülesre gondoltam.
Kicsit nagyobb a hatótáv és talán megbízhatóbb is viszont nem tudom milyen a szélzaj szűrés.
Inkább csak nyugis túrákhoz kellene nem nagyon szoktam pályán járni. És ha esetleg valaki csatlakozik még akkor könnyen össze lehet hangolni a rádiókat akármennyit.
Tehát minden olajcsere alkalmával benne marad fél liter régi olaj? Ez elég kellemetlen.
Pontosan hogy engedted le az egészet? Alul olajleeresztő csavar ki, olajszűrő le, ezután lebontottad a hűtőt, kifolyattad abból is az olajat, majd minden ugyanúgy vissza?
A sisakba épített fülest épp most készítem, azért nem haladok mondhatni semmivel (mert mindent egyszerre kell ám csinálni...). De írok majd, amint halad a készülék (már csak az elem hiányzik hozzá).
Amúgy eddig volt bent egy 500 forintos, vezetékes sisak hangszóró. Nolan N84-es sisakom van, és mondjuk 140 felett már a szálzaj miatt nem lehetett hallani csutka hangerőn sem. Most ezt próbálom elhárítani, mert nagyobb hangszóróval próbálkozom, plusz egy BlueTooth egységgel, hogy a vezeték se legyen útban.
Felül van mind 2 csőcsatlakozás hűtőnél, és én alul is megbontottam csöveket új alátéttel visszaraktam őket meg felül is új o gyűrű. és mikro megnyitottam hűtőrendszert akkor mgé folyt ki olajleeresztőnél olaj.
A hűtőből miért nem tud vissza folyni? Van valami szelep ami nem engedi? Vagy mind a két cső felül van?
Nem vagyok most motor közelben nem tudok ránézni de ez nagyon érdekelne mert úgy is 4 liter olajat kell venni és azt a fél litert én is szívesen lecserélném cserekor.
Helló ismét!
A hosszú hétvége után holnaptól ismét a pályán vagyunk! Kaptok is tőlem 2 képet a jelenlegi kikapcsolódásomról.
Az egyik magáért beszél, a "drágaszág" jelenlegi állapotában: olaj leeresztve, hátsó rész teljesen szétszerelve (készül a LED világítás).
A másik képen pedig z új fékrendszerem van: az EBC fékbetétek, a Cobra fém fékcsövek, és az új folyadék. Holnap nekiállok megcsinálni, bár a fékszerelési leírások olvasata után egy kicsit félek tőle. De mindenképpen leírom a saját tapasztalatokat, hogy milyen problémába ütköztem, és mi mennyire volt nehéz.
Szép estét mindenkinek!
Na bocimról leszedtem hűtőt csöveket mert eresztettek azok javítva lettek, kifolyt belőle oszaj olaj, és az előírt 3.3 liter helyett 3.8 ment bele. 40ezer km alatt nem hiszem, hogy levolt szedve hűtő én megtettem most friss tiszta olaj van benne. Valvoline 10w 40. és 3/4ig van öntve középálványon. Ezt csak azért mondtam, mert kolega benzinszűrőt is cserélt és levan vele gond, én meg teljes olajat leengedtem mindenhonnan és így friss ment bele nem régiből maradt. Szerintem érdemes elkövetni, mert ügye hűtőből nem tud visszafolyni.
Sziasztok!
SAJNOS eladó a bocim!
Persze szeretném megmenteni, de családi ház vásárlás miatt (minden $-ra szükség van) nagyon úgy néz ki, hogy megkel válnom tőle!
Aki a tavalyi Bánki túrán ott volt az láthatta, illetve a Mátra környékén(Gyöngyös).
Ha valakit érdekel (és komoly a szándék) hívjon!(az ár is"komoly", éppen csak annyira mint a moci )
ui:persze azon is gondolkodtam, hogy"ellopják" egy időre
és mire megkerül, már a ház is megvételre kerül!
(és a nejem is megnyugszik )
Szia! Igen a fékkart az 1esre állítottam ill. ha kitámasztom csavarhúzóval akkor nagyonkirály de úg ynem járhatok vele. Ezt nem gondoltam, hogy a fékcső belülről gyengülne, de jó ötlet. Köszönöm! Cserét fogok alkalmazni és meglátjuk mit produkál és fogok írni, hogy mi lett tapasztalat!
Ez a motorom nem régóta van meg, de az előzőnek (SRX 600) jellegzetes hibája volt a rozsdásodó tank. Mivel a csap nem a tank legalsó pontján volt, nem lehetett teljesen leengedni, 1-2 deci mindig maradt az alján.
Ha az éveken át nem lett kiszívatva vagy kiszárítva, ott kilyukadt a tank. Az enyém pl 13 év alatt kétszer.
Nem okoskodni akarok, de a leírtak alapján két ötletem lenne még a fék "puhaságával" kapcsolatban.
- A fékkaron van a egy kis kerék, amivel lehet állítani hol fogjon. Gondolom ezt megnézted csak nem láttam róla utalást.
- A fékcső maradt a gyári, ezen kívül mindent cseréltél. Szerintem valahol sérült a belső szövet, ezért ott a maradék külső résznek a rugalmassága miatt nem ereszt a rendszer, de a végponton (féknyereg) nem tud a megfelelő erő felépülni. A fékcső tágul ki, mert ehhez kevesebb nyomás szükséges, mint a munkahenger működtetéséhez. Fékcső csere megoldás lenne.
Remélem valamit azért segítettem.
Nagyon hasznosak amit írtok, remélem sokat fogom használni a tanácsotokat. Valószínűleg én már a héten motorozok vele /el kell vinnem eredetvizsgára/ :).
Kicsit nagyobb a hatótáv és talán megbízhatóbb is viszont nem tudom milyen a szélzaj szűrés.
Inkább csak nyugis túrákhoz kellene nem nagyon szoktam pályán járni. És ha esetleg valaki csatlakozik még akkor könnyen össze lehet hangolni a rádiókat akármennyit.
Tehát minden olajcsere alkalmával benne marad fél liter régi olaj? Ez elég kellemetlen.
Pontosan hogy engedted le az egészet? Alul olajleeresztő csavar ki, olajszűrő le, ezután lebontottad a hűtőt, kifolyattad abból is az olajat, majd minden ugyanúgy vissza?
Amúgy eddig volt bent egy 500 forintos, vezetékes sisak hangszóró. Nolan N84-es sisakom van, és mondjuk 140 felett már a szálzaj miatt nem lehetett hallani csutka hangerőn sem. Most ezt próbálom elhárítani, mert nagyobb hangszóróval próbálkozom, plusz egy BlueTooth egységgel, hogy a vezeték se legyen útban.
Sisakba építhető headsettel és walkie-talkie-val van valakinek tapasztalata?
Nem vagyok most motor közelben nem tudok ránézni de ez nagyon érdekelne mert úgy is 4 liter olajat kell venni és azt a fél litert én is szívesen lecserélném cserekor.
A hosszú hétvége után holnaptól ismét a pályán vagyunk! Kaptok is tőlem 2 képet a jelenlegi kikapcsolódásomról.
Az egyik magáért beszél, a "drágaszág" jelenlegi állapotában: olaj leeresztve, hátsó rész teljesen szétszerelve (készül a LED világítás).
A másik képen pedig z új fékrendszerem van: az EBC fékbetétek, a Cobra fém fékcsövek, és az új folyadék. Holnap nekiállok megcsinálni, bár a fékszerelési leírások olvasata után egy kicsit félek tőle. De mindenképpen leírom a saját tapasztalatokat, hogy milyen problémába ütköztem, és mi mennyire volt nehéz.
Szép estét mindenkinek!
Megírom persze az elképzelésem az árról a e-mail címedre.
(illetve,egy leírás és 1-2 képet is csatolok Neked a bociról)
Üdv:r.sanyi
Mindig megnézem indulás előtt!
(járó motornál már nem szoktam nézegetni )
Ez gyönyörű
Barátnőmnek nézegetünk motort dobnál róla egy árat mailban vagy privátban?
SAJNOS eladó a bocim!
Persze szeretném megmenteni, de családi ház vásárlás miatt (minden $-ra szükség van) nagyon úgy néz ki, hogy megkel válnom tőle!
Aki a tavalyi Bánki túrán ott volt az láthatta, illetve a Mátra környékén(Gyöngyös).
Ha valakit érdekel (és komoly a szándék) hívjon!(az ár is"komoly", éppen csak annyira mint a moci )
ui:persze azon is gondolkodtam, hogy"ellopják" egy időre
és mire megkerül, már a ház is megvételre kerül!
(és a nejem is megnyugszik )
Ha az éveken át nem lett kiszívatva vagy kiszárítva, ott kilyukadt a tank. Az enyém pl 13 év alatt kétszer.
- A fékkaron van a egy kis kerék, amivel lehet állítani hol fogjon. Gondolom ezt megnézted csak nem láttam róla utalást.
- A fékcső maradt a gyári, ezen kívül mindent cseréltél. Szerintem valahol sérült a belső szövet, ezért ott a maradék külső résznek a rugalmassága miatt nem ereszt a rendszer, de a végponton (féknyereg) nem tud a megfelelő erő felépülni. A fékcső tágul ki, mert ehhez kevesebb nyomás szükséges, mint a munkahenger működtetéséhez. Fékcső csere megoldás lenne.
Remélem valamit azért segítettem.