Addig nincs jelentősége, hogy telitankolod vagy sem, amig nem ütöd meg a tankot, és belülről a felületkezelés nem sérül meg. Utána csinálhatsz vele bármit, rozsdásodni fog, kevésbé ha tele van benzinnel mindig.
Én új mocit vettem a kereskedésből, 44.000 km van benne. Most akarom kicserélni a benzinszűrőt. A benzinszűrőnél fontos a benzin áteresztő képessége is, annál is inkább, mivel nincs benzinszivattyú ezen a motoron (vákum). Én az enyémre gyári suzukit bszűrőt vettem. Jó drága volt, majdnem 4000 Ft, de újabb 44.000 km-re nem lesz gond.
Ha nem tankolod tele a tankot, akkor akár 3-5 év alatt kialakulhat rozsda, főleg ha áll a motor és nem használod.
Szerintem nincs belül védve a tank, azaz puszta fém van belül - bár valószínűleg galvanizálták.
Ha már itt tartunk, nyomok fel egy fényképet is. Bal szélen a jövő évi K&N olajszűrő (na nem vagyok külső megjelenés mániás, úgyhogy számomra is érdekes tény volt, hogy a krómos verziót olcsóbban adták, mint a hagyományos feketét), mellette pedig a régi és az új "in-line" benzinszűrő (szerintem kitaláljátok, hogy melyik a régi és melyik az új).
Vásárlásra kifejezetten ajánlom a Homasita oldalát (nem tudom, hogy mennyire szabad reklámozni a fórumban), ahol 500-1500 forint között kapható 1-1 ilyen szűrő, és van nekik vagy 20 féle (mondjuk a mi motorunk esetében a tank alatt van, szóval ugyan mindegy, hogy hogyan néz ki).
Rozsdadarabok...ez nagyon jó, szakadtam a röhögéstől...kár, hogy nem lehet "lájkolni" a beírásokat. :-P
Egyébként erről én is hallottam, és most, hogy darabokban van a kicsike, mondom megnézem a tankot belül. Hát 10 éves kora ellenére semmi baj nincsen. Ez egyébként mennyire valós félelem? Mert egyik kollegám is mindig teletankolja a motorját a téli tárolásra, hogy nehogy berozsdáljon a tank belülről... Szerintetek van értelme, vagy találkozott már valaki berozsdált benzintankkal?
Én is elámultam a móúltkor a több ezer netes oldal szuperjó marketingjéről, de mivel ilyenkor szeretek biztosra menni, megnéztem Gugli segítségével pár leírást ezzel a csodaszerrel kapcsolatban (nekünk is volt egyébként még a régi Wartburgunk csövén ilyen mágnes). A keresés eredményeként a következőket találtam:
1. CSAK a fémek mágnesezhetők!
2. Ha valamilyen csoda folytán a folyékony üzemanyag is mágnesezhető lenne (amit máris kizárunk az első megállapítás miatt), és gyönyörűszépen sorbarendezné a benzin molekuláit (ahogy azt reklámozzák), akkor is, a molekulák, amint kikerülnek a mágnes hatóköréből, máris újra összekuszálódnának (lásd: fizika, folyékony halmazállapot tulajdonságai).
Szóval hatalmas nagy humbuk, de egyébként az eBay is tele van többezer 2-3 angol fontért kapható ilyen mágnessel. Úgyhogy én azt javaslom, hogy azért a pénzért inkább vegyél egy "in-line" üzemanyagszűrőt a motoroba, többre mész vele. :-D
Üdv: Márk
Csőváz mindenkinek. Hallottatok-e már mágneses fogyasztás csökkentőről? Én most hallottam róla, a benzincsőre kell tenni közvetlen a karbi elé, lehet kipróbálom tavasszal. Ja és a kérdésem a 4 karbihoz egy benzin cső megy vagy több. Mert ha jól tudom a v2 nek külön megy midegyik karbihoz. Ha hülyeséget beszélek bocs A HÓ MIATT VAN!
Teleszkóp teteje elforgatható, emiatt nem mond semmit, hogy össze-vissza áll a csavar, és/vagy maga az ábra.
Ha meglazítod a villacsavarokat, akkor odatekered a teleszkóp tetejét ahova akarod.
A fontos, hogy egyik irányban ütközésig kitekerés után, egyformát kattints a csavarral.
Nem akarok beleokoskodni, de úgy emlékszem megboldogult bocis korszakomból, hogy nekem se állt egyformán, pedig ugyanúgy mindkettő azonos irányból volt tekerve, mondjuk 2 klattyanásra.
Olyat is kérdezhettél volna ezzel a képpel, hogy: Mi a hiba a képen ? A bal oldali és a jobb oldali teleszkóp beállítása nem azonos. Csak szóltam. Egyébként jó a gps tartó !
Helló ! A felfogatás saját gyártmány , de ebben a formában nem vált be . Ez volt az első útja . A kuplung karhoz volt erősítve , de hosszú volt a szár . Menet közben beremegett és mindig kiesett belőle a töltőkábel . A szár hosszát megfeleztem és a műszerfal tetejére van most fogatva . Pont elfér a fordulatszámmérő fölött és a plexi alatt a szél sem éri . A bukógomba tom-tech gyártmány .
Sziasztok!
Keresnék komplett gsx-750F hátsó felnit...lehetőleg feketét (és nem javítottat)..lehetőleg reális áron.
Ha esetleg valakinek lenne elfekvőben
elérhetőségem az adatlapomon!
Kellemes készülődést a szezonra!
Az angol nyelvű leírás csak az ötletet adta. Jól leírja mit kell csinálni, és hova kell nyúlni, de az elektronika sztm túl bonyolult volt (nekem legalább is nem tetszett, pedig villamosmérnök vagyok), egy átlagember nem tudja megépíteni. Abban a bizonyos ismertetőben feltettem a megvalósított kapcsrajzot is, abba csak kb. 30 dióda kell, meg pár ellenállás, sokkal egyszerűbb és kivitelezhetőbb :)
Helló!
Ez a fokozatkijelző engem nagyon megfogott, szerintem én is nekilátok. Olyan kérdésem lenne a készítőtől, hogy a fokozatmérő megvásárlása után ugyanúgy csináltad meg a többi alkatrészt, a vezérlőboxot, és minden mást, mint ahogy a belinkelt külföldi oldalon írják, vagy találtál egyszerűbb megoldást is?
Köszönöm a segítséget!
Szerintem nincs belül védve a tank, azaz puszta fém van belül - bár valószínűleg galvanizálták.
Vásárlásra kifejezetten ajánlom a Homasita oldalát (nem tudom, hogy mennyire szabad reklámozni a fórumban), ahol 500-1500 forint között kapható 1-1 ilyen szűrő, és van nekik vagy 20 féle (mondjuk a mi motorunk esetében a tank alatt van, szóval ugyan mindegy, hogy hogyan néz ki).
Egyébként erről én is hallottam, és most, hogy darabokban van a kicsike, mondom megnézem a tankot belül. Hát 10 éves kora ellenére semmi baj nincsen. Ez egyébként mennyire valós félelem? Mert egyik kollegám is mindig teletankolja a motorját a téli tárolásra, hogy nehogy berozsdáljon a tank belülről... Szerintetek van értelme, vagy találkozott már valaki berozsdált benzintankkal?
Én is elámultam a móúltkor a több ezer netes oldal szuperjó marketingjéről, de mivel ilyenkor szeretek biztosra menni, megnéztem Gugli segítségével pár leírást ezzel a csodaszerrel kapcsolatban (nekünk is volt egyébként még a régi Wartburgunk csövén ilyen mágnes). A keresés eredményeként a következőket találtam:
1. CSAK a fémek mágnesezhetők!
2. Ha valamilyen csoda folytán a folyékony üzemanyag is mágnesezhető lenne (amit máris kizárunk az első megállapítás miatt), és gyönyörűszépen sorbarendezné a benzin molekuláit (ahogy azt reklámozzák), akkor is, a molekulák, amint kikerülnek a mágnes hatóköréből, máris újra összekuszálódnának (lásd: fizika, folyékony halmazállapot tulajdonságai).
Szóval hatalmas nagy humbuk, de egyébként az eBay is tele van többezer 2-3 angol fontért kapható ilyen mágnessel. Úgyhogy én azt javaslom, hogy azért a pénzért inkább vegyél egy "in-line" üzemanyagszűrőt a motoroba, többre mész vele. :-D
Üdv: Márk
Ha meglazítod a villacsavarokat, akkor odatekered a teleszkóp tetejét ahova akarod.
A fontos, hogy egyik irányban ütközésig kitekerés után, egyformát kattints a csavarral.
Üdv.
Keresnék komplett gsx-750F hátsó felnit...lehetőleg feketét (és nem javítottat)..lehetőleg reális áron.
Ha esetleg valakinek lenne elfekvőben
elérhetőségem az adatlapomon!
Kellemes készülődést a szezonra!
gps konzolt hol lotted? mihez van fogatva?
szep masina :) lenne mar tavasz :)
Az angol nyelvű leírás csak az ötletet adta. Jól leírja mit kell csinálni, és hova kell nyúlni, de az elektronika sztm túl bonyolult volt (nekem legalább is nem tetszett, pedig villamosmérnök vagyok), egy átlagember nem tudja megépíteni. Abban a bizonyos ismertetőben feltettem a megvalósított kapcsrajzot is, abba csak kb. 30 dióda kell, meg pár ellenállás, sokkal egyszerűbb és kivitelezhetőbb :)
GG
Ez a fokozatkijelző engem nagyon megfogott, szerintem én is nekilátok. Olyan kérdésem lenne a készítőtől, hogy a fokozatmérő megvásárlása után ugyanúgy csináltad meg a többi alkatrészt, a vezérlőboxot, és minden mást, mint ahogy a belinkelt külföldi oldalon írják, vagy találtál egyszerűbb megoldást is?
Köszönöm a segítséget!