Holnap teszek fel fotót, akkor látod az állapotát is. Én 5-ért kaptam(lehet, hogy drága volt, bár az új még húzósabb), nincs rá szükségem(már). Debrecenben élek.
Gsxf 750 vásárlása előtt vagyok és szükségem lenne néhány technikai és üzemeltetési tanácsra tőletek.
Mennyi km futás után kell cserélni az alkatrészeket:
-Olajcsere periódus a blokkban (milyen típusú és mennyi)
-Olajcsere a váltóban (milyen és mennyi)
-Fékolaj (hány évente, dot szám, típus)
-Levegőszűrő (km)
-Gyertyák (típus, km)
-Gumik (alapvetően túrázásra lesz)
-Karburátor szinkronizálás (km?év?)
-Szelepállítás (km)
Nyilván a fék, és a lánc szett cseréje mindig igénybevételtől függ, később lehet km-futáshoz kötni.
Előre is köszönöm a kimerítő és minden részletre kiterjedő válaszokat!
Sziasztok a kérdésem az volna hogy nézegettem a GSR 600 F-es motorokat, 1999-től fiatalabbakat is. Szóval hallottam hogy van valami probléma ezekkel a modellek a vázával. Ezek a pletykák igazak? Illetve fogyasztása érdekelne ha persze van ilyenje valakinek.
Örömest venném ha tudnátok segíteni... köszi By: Kölce
Hi! Én tavaj vettem MRA túraplexit a Louistol hetvenegynéhány Euró volt. 5cm-rel magasabb mint a gyári , de 120 felett már így is éri a fejemet a szél igaz 188cm magas vagyok. Viszont nekem tetszik.
Szerelt már valaki a Bocijára túra plexit? Megéri feltenni? Javul a szélvédelme, mennyire hangos úgy a gép a gyárihoz képest?
Esetleg linket is tudna küldeni hozzá akinek van?
Hol lehet kapni, és mennyibe kerül?
Korábban már említettem, hogy érdeklődő esetén megválnék a 2011-ben 0km-rel forgalomba helyezett GSX 650 F-emtől. Nagyon nem hajt a tatár, úgyhogy nem hirdetési oldalakon, hanem ismerősök, fórumozók körében érdeklődöm.
Jelenleg 4700km van benne, vannak extrák is (Finster dob, stb.), meg persze lőttem róla képeket is. Ha valakit érdekel, jelezze és e-mailen felvesszük a kapcsolatot.
1.450.000,- alá nem szeretnék menni, ahogy néztem az árakat, nem rossz ajánlat.
Nagyon jónak tűnik a GSXF felirat.
Ha adsz egy e-mail címet, akkor megbeszélhetnénk az üzleti oldalát :)
Előre is köszönöm :)
régóta szemezek ezzel a kiforrt típussal.
Tudtok segíteni mit kell megnézni vétlkor egy bocinál?
Tudtok ajánlani jó állapotban lévő eladó motort?
üdv
a.
Gsxf 750 vásárlása előtt vagyok és szükségem lenne néhány technikai és üzemeltetési tanácsra tőletek.
Mennyi km futás után kell cserélni az alkatrészeket:
-Olajcsere periódus a blokkban (milyen típusú és mennyi)
-Olajcsere a váltóban (milyen és mennyi)
-Fékolaj (hány évente, dot szám, típus)
-Levegőszűrő (km)
-Gyertyák (típus, km)
-Gumik (alapvetően túrázásra lesz)
-Karburátor szinkronizálás (km?év?)
-Szelepállítás (km)
Nyilván a fék, és a lánc szett cseréje mindig igénybevételtől függ, később lehet km-futáshoz kötni.
Előre is köszönöm a kimerítő és minden részletre kiterjedő válaszokat!
Mindenképp érdekelne, pont jobbos kell. Hibátlan a cucc, gyári vagy használt? Mennyiért adod? Hol vagy hogy tudnám átvenni?
Örömest venném ha tudnátok segíteni... köszi By: Kölce
Nincs valakinek eladó véletlen ... ?
Szerelt már valaki a Bocijára túra plexit? Megéri feltenni? Javul a szélvédelme, mennyire hangos úgy a gép a gyárihoz képest?
Esetleg linket is tudna küldeni hozzá akinek van?
Hol lehet kapni, és mennyibe kerül?
Korábban már említettem, hogy érdeklődő esetén megválnék a 2011-ben 0km-rel forgalomba helyezett GSX 650 F-emtől. Nagyon nem hajt a tatár, úgyhogy nem hirdetési oldalakon, hanem ismerősök, fórumozók körében érdeklődöm.
Jelenleg 4700km van benne, vannak extrák is (Finster dob, stb.), meg persze lőttem róla képeket is. Ha valakit érdekel, jelezze és e-mailen felvesszük a kapcsolatot.
1.450.000,- alá nem szeretnék menni, ahogy néztem az árakat, nem rossz ajánlat.
Fada