Szia. Nem probléma. Azé mondom, hogy kezdek morcos lenni mert fék még így nem fogott ki rajtam. Új fékfolyadék lelégtelenítve, új karmanytúk alul fölül minden új kivéve fékcső ami mé gyári. Nyomás próbán volt 24 órán át nem szivárog seholsem. Úgy, hogy nem tudom. Fogni pedig fog. Ferodo fékolaj van benne. Ezt használjuk minden motorhoz és mindegyiknek jó. Csak nekem.
Helló ! Nekem már volt ilyen problémám , a fékkar behúzható volt majdnem a kormányig . Megpróbáltuk légteleníteni , de nem volt benne semmi . Mi utolsó lehetőségként kicseréltük a fékolajat , azután már tökéletes lett . Mondjuk te cserélted azt is , így számomra is érthetetlen . Küldök egy képet a drágaságomról , ha nem probléma .
Üdvözlet bocisok ! Még uj vagyok a fórumon , bár az elejétől kezdve olvasom a bejegyzéseket . Sok okos dolgot lehet olvasni , hiába a személyes tapasztalat aranyat ér . Talán egy-két ötlettel én is tudok segíteni .
Az enyémnek eléggé gáz! Csak tudod az a gáz, hogy meglestem csomó gsx-f fékjét mind gyári fékcsővel és mindnek keményebb volt mint enyémnek, enyém az puha markolatig simán behúzom, pedig új minden benne kivéve cső. és nincs levegő és nem tudom mi a nyüg. Kivagyok borulva, 2004es a gép, fékcső probléma nem hiszem, hogy lehet, kéne hogy tudjon 3/4nél már keményet produkálni. Fémfékcsővel, pedig totál keményet.
Én eBay-en rendeltem, rendszeres vásárló vagyok már több éve, szinte bármit veszek, itthoni árak nagyjából a felét fizetem. Az első fém fékcső az asszem 45-50 font között van (angol eBay), vagyis olyan 17-21ezer forintocska a magas árfolyam mellett.
Szóval akkor ennyire "szar" ennek a motornak a féke? Hmm...
Szia. Nah első hátsó fékeimet én is rendbe raktam karmantyúkat cseréltem munkahengert újjítottam, még is az első fékem az lófasz az előző motoromhoz képest ami DL 1000 volt gyári fékkel nem fémfékcsővel. És olyan mint a beton. Na szóval nekem brembo betéteim vannak benn. Fémfékcsövet honnan kaphatnék én is? Ill. Mennyiért? Első szetje érdekelne hátsóra nem kell fémfékcső szerintem oda elég gyári is fogja motort annyira. Amúgy is orrnehéz gép hátulra nem kell erős fék me könnyebben megcsúszik csak.
Kicsit remélem nem baj, ha 1-2 fényképpel feldobom a fórumot! :-D
Vas szétszedve, épp fékbetét csere zajlik. A drágám 2002-es, van benne 27000 kilcsi. Az első fékbetét szett elbírt volna még legalább 1 szezont (bár fékezni nem nagyon szeretek, inkább húzom neki ), de mondom ha már cserélve lesz a fékfolyadék, meg a fékcső is, akkor legyen ez is lecserélve.
A hátsó fékbetét egy érdekes és furcsa, oldalsó kopást mutat. A képen a sötétebb rész nem is ért a tárcsához, és mindkét betét teljesen ferdén van kopva, szóval nem is baj, hogy le lesz cserélve, biztos, hogy a munkahengerben van valami elszaródva, amiért ilyen szarul kopott, úgyhogy takarítás is lesz (fékszerelésekkor ajánlatos is). Ennek tudatában ajánlom a hátsó fék szétszerelését azoknak, akik használják is, mert lehet, hogy nem egyedi esetről van szó (még csodálkoztam is egyébként a szezonban, hogy vajon miért nem fog szinte semmit a hátsó fékem...
A harmadik képen, a csodával határos módon mai napon megérkezett EBC fékbetétek láthatók.
Ezt nagyon jó tudni, én nagyon köszönöm a felvilágosítást. Végre tudom, hogy nem kidobott pénz volt, és nem csak "habi", amit mondanak róla. 120.000 kilométer az nem semmi...mondjuk nem véletlenül van ráírva az, hogy "Made in Japan"... :-D
Helló!
Én ismerek egy bocit 120000km van benne 2004-es mindennapi használatban van. A motor nem volt még bontva csak az ősszel vezérműlánc csere miatt. Ez már szerintem jelent valamit. Azon fémfékcső szett van, sokat javított a fékhatáson, kipróbáltam.
Halikra!
A "nem kanyarvadász" jellege elsősorban (mármint saját tapasztalatok szerint) a keskeny hátsógumiból fakad. Már velem is többször előfordult, hogy kicsit jobban megdöntöttem, és éreztem, hogy megy kifelé a feneke. Úgyhogy borítani nagyon nem lehet (bár lehet, hogy csak én bénázom, és el kéne már menni valami vezetéstechnikai tréningre).
A futóműnek a keménységén tudsz állítani, így tehát az szerintem megfelelő (persze ebben a típusban még hagyományos felépítésben van beszerelve az első lengéscsillapító, nem pedig fejjel lefelé, mint az újabb motorokon).
Hát az első fék az tény, hogy nem a legjobb, bár én most csinálom éppen az enyémet (közvetlen, verseny fém fékcsövek 23-ért, meg EBC Double-H fékbetétek 30-ért épp postán vannak, úgyhogy a szerelés és próba még hátravan, de ahogy olvastam ég és föld lesz tőle a motor, úgyhogy erről még nyilatkozni nem tudok. De ha megéri a befektetés, mindenképpen leírom a tapasztalataimat!)
Igen, én is a túrajelleg miatt döntöttem a 750 mellett, és nem bántam meg (első motor).
Köszi a választ. Több helyen olvasgattam hogy az első fék nem épp a legjobb és a a futómű sem áll a helyzet magaslatán. Ezzel mi a helyzet? Mennyire vészes? Lehet rajta segíteni?
Nekem mindenképp túragép kellene de ha rám jön akkor szeretnék pályázni is. Mennyire társ ebben a GSX?
Az is igaz hogy orr-nehéz tehát nem épp kanyarvadász? (Tesztekben olvastam)
Karbantartásra válasz:
-fékolaj-csere nem gáz, 1 fél literes MOTUL DOT4-es (nem kell 5.1, kivéve ha versenyzel), 2000 forint körül van, otthon könnyedén kivitelezhető)
-szelephézag: szerelő vagy szakszervíz kell hozzá, nekem tavaly volt 22000 benne, mondtam a szakinak, hogy csinálja meg, pár ezer forintból megvan (egyébként azt mondta, hogy semmit nem kellett egy minimálisat sem állítani rajta, mert tökéletes volt mind a szelephézag, mind a karburátor, minden)
-levegőszűrő: én egyszer beruháztam egy K&N szűrőre (javaslom!), 10 ropi volt nagyjából, de azt nem kell cserélni, csak időközönként átmosni, lévén örökéletű... 3 cserénél már megtérül az ára
-gyertyák: NGK Iridiumos gyertyákat vettem , asszem CR9IX vagy mi a fene, a 4 darab volt kb. egy 10-es. Ennél biztos van olcsóbb is, mondjuk sokat javult a motor reakcióideje gyorsításkor.
-karbi pucolás: nem tudom, nekem csak állítás volt, annál többet nem foglalkozom vele
Amit még érdemes: én most cserélem (életében először), a tank alatti üzemanyagszűrőt. Majd töltök fel képet, eléggé el volt koszolódva, ezt érdemes azért cserélni, nem kerül szinte semmibe, télen meg úgy sem tud mit csinálni az ember... :-D
Kérdés merül fel, kérdezz!
Halikra!
Nálam 3 éve van a bocim, tettem bele 15 ezret. Mivel egyetlen nagy olajmotor az egész, nincsenek benne hűzővizes részek, sok baja nem lehet. Egy ilyen motor, ha jól karban van tartva, több 10ezret is elmegy. Mit nézz?
-gumi: ha csak túrázva van, akkor 15-20ezret tud egy gumma. Erről esetleg tudsz kalkulálni egy kis kilomtéer előéletet, ha rákérdezel.
-csekkold le az alapjáratot, mert ha szét van nyomva a motor, akkor kerepel mint a jófene
-egyébként meg a jogsin tanult, indulás előtti ellenőrzéseken ha végigmész (hátó-első kerék forgása, kormány-játék, stb.), plusz nyomsz egy próbakört (nem húz oldalra, nem rángat a kormány, szépen gurul, jó a lengése, folytonosan fog a fék és nem darabosan), akkor nem fogsz mellé. Ezek a gépek még össze voltak rakva, a felépítése szerint, ha karban van tartva, akkor kinyírhatatlan. Kérdés felmerül, kérdezz!
Üdv: Márk
Eljött az idő hogy leváltsam szeretett CB 500-m. Több motortípust néztem és olyan emberek akik véleményére adok ezt a típust ajánlottak. Igazából bármikor megláttam mindig tetszett. Lehet emellett döntök. Mit ajánlotok mit nézzek át mikor megnézek egyet és milyen évjárat körül keresgéljek?
Szóval akkor ennyire "szar" ennek a motornak a féke? Hmm...
Vas szétszedve, épp fékbetét csere zajlik. A drágám 2002-es, van benne 27000 kilcsi. Az első fékbetét szett elbírt volna még legalább 1 szezont (bár fékezni nem nagyon szeretek, inkább húzom neki ), de mondom ha már cserélve lesz a fékfolyadék, meg a fékcső is, akkor legyen ez is lecserélve.
A hátsó fékbetét egy érdekes és furcsa, oldalsó kopást mutat. A képen a sötétebb rész nem is ért a tárcsához, és mindkét betét teljesen ferdén van kopva, szóval nem is baj, hogy le lesz cserélve, biztos, hogy a munkahengerben van valami elszaródva, amiért ilyen szarul kopott, úgyhogy takarítás is lesz (fékszerelésekkor ajánlatos is). Ennek tudatában ajánlom a hátsó fék szétszerelését azoknak, akik használják is, mert lehet, hogy nem egyedi esetről van szó (még csodálkoztam is egyébként a szezonban, hogy vajon miért nem fog szinte semmit a hátsó fékem...
A harmadik képen, a csodával határos módon mai napon megérkezett EBC fékbetétek láthatók.
Én ismerek egy bocit 120000km van benne 2004-es mindennapi használatban van. A motor nem volt még bontva csak az ősszel vezérműlánc csere miatt. Ez már szerintem jelent valamit. Azon fémfékcső szett van, sokat javított a fékhatáson, kipróbáltam.
A "nem kanyarvadász" jellege elsősorban (mármint saját tapasztalatok szerint) a keskeny hátsógumiból fakad. Már velem is többször előfordult, hogy kicsit jobban megdöntöttem, és éreztem, hogy megy kifelé a feneke. Úgyhogy borítani nagyon nem lehet (bár lehet, hogy csak én bénázom, és el kéne már menni valami vezetéstechnikai tréningre).
A futóműnek a keménységén tudsz állítani, így tehát az szerintem megfelelő (persze ebben a típusban még hagyományos felépítésben van beszerelve az első lengéscsillapító, nem pedig fejjel lefelé, mint az újabb motorokon).
Hát az első fék az tény, hogy nem a legjobb, bár én most csinálom éppen az enyémet (közvetlen, verseny fém fékcsövek 23-ért, meg EBC Double-H fékbetétek 30-ért épp postán vannak, úgyhogy a szerelés és próba még hátravan, de ahogy olvastam ég és föld lesz tőle a motor, úgyhogy erről még nyilatkozni nem tudok. De ha megéri a befektetés, mindenképpen leírom a tapasztalataimat!)
Igen, én is a túrajelleg miatt döntöttem a 750 mellett, és nem bántam meg (első motor).
Köszi a választ. Több helyen olvasgattam hogy az első fék nem épp a legjobb és a a futómű sem áll a helyzet magaslatán. Ezzel mi a helyzet? Mennyire vészes? Lehet rajta segíteni?
Nekem mindenképp túragép kellene de ha rám jön akkor szeretnék pályázni is. Mennyire társ ebben a GSX?
Az is igaz hogy orr-nehéz tehát nem épp kanyarvadász? (Tesztekben olvastam)
Köszi
-fékolaj-csere nem gáz, 1 fél literes MOTUL DOT4-es (nem kell 5.1, kivéve ha versenyzel), 2000 forint körül van, otthon könnyedén kivitelezhető)
-szelephézag: szerelő vagy szakszervíz kell hozzá, nekem tavaly volt 22000 benne, mondtam a szakinak, hogy csinálja meg, pár ezer forintból megvan (egyébként azt mondta, hogy semmit nem kellett egy minimálisat sem állítani rajta, mert tökéletes volt mind a szelephézag, mind a karburátor, minden)
-levegőszűrő: én egyszer beruháztam egy K&N szűrőre (javaslom!), 10 ropi volt nagyjából, de azt nem kell cserélni, csak időközönként átmosni, lévén örökéletű... 3 cserénél már megtérül az ára
-gyertyák: NGK Iridiumos gyertyákat vettem , asszem CR9IX vagy mi a fene, a 4 darab volt kb. egy 10-es. Ennél biztos van olcsóbb is, mondjuk sokat javult a motor reakcióideje gyorsításkor.
-karbi pucolás: nem tudom, nekem csak állítás volt, annál többet nem foglalkozom vele
Amit még érdemes: én most cserélem (életében először), a tank alatti üzemanyagszűrőt. Majd töltök fel képet, eléggé el volt koszolódva, ezt érdemes azért cserélni, nem kerül szinte semmibe, télen meg úgy sem tud mit csinálni az ember... :-D
Kérdés merül fel, kérdezz!
Nálam 3 éve van a bocim, tettem bele 15 ezret. Mivel egyetlen nagy olajmotor az egész, nincsenek benne hűzővizes részek, sok baja nem lehet. Egy ilyen motor, ha jól karban van tartva, több 10ezret is elmegy. Mit nézz?
-gumi: ha csak túrázva van, akkor 15-20ezret tud egy gumma. Erről esetleg tudsz kalkulálni egy kis kilomtéer előéletet, ha rákérdezel.
-csekkold le az alapjáratot, mert ha szét van nyomva a motor, akkor kerepel mint a jófene
-egyébként meg a jogsin tanult, indulás előtti ellenőrzéseken ha végigmész (hátó-első kerék forgása, kormány-játék, stb.), plusz nyomsz egy próbakört (nem húz oldalra, nem rángat a kormány, szépen gurul, jó a lengése, folytonosan fog a fék és nem darabosan), akkor nem fogsz mellé. Ezek a gépek még össze voltak rakva, a felépítése szerint, ha karban van tartva, akkor kinyírhatatlan. Kérdés felmerül, kérdezz!
Üdv: Márk
Eljött az idő hogy leváltsam szeretett CB 500-m. Több motortípust néztem és olyan emberek akik véleményére adok ezt a típust ajánlottak. Igazából bármikor megláttam mindig tetszett. Lehet emellett döntök. Mit ajánlotok mit nézzek át mikor megnézek egyet és milyen évjárat körül keresgéljek?
Mit lehet tudni róla?
üdv
a.