Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Üdv!

Ha már így felhoztad a témát, kb mennyire döntene nyomorba egy ilyesmi mutatvány:
-fékolaj csere
-szelephézag
-levegőszűrő
-gyertyák
-karbi pucolás

Mert nekem nincs olyan messze.
Üdv Berlinből Bocisok Tudjátok tavaly voltam egy andliai túrán, ami egy női nemzetközi szervezeten keresztül lett megrendezve és mint minden évben idén is lesz túrájuk, "csupán" Ausztriáig Gondoltam hátha lenne kedvetek hozzá: itt találtok bővebb infót Ehez csupán barátnőiteket, feleségeteket kell WIMA taggá tenni és máris mehet a mulatság, ami egy hétig tart. Én tuti ott lezsek innen Berlinből megyek, a Párom pedig majd Pestről.....
Nagyon tél van.
Nem GSXF videó, de motoros és repülős tehát like:-))

http://youtu.be/lM3_3N6uBbQ

..és belülről:

http://www.youtube.com/watch?v...

Sorry az OFFért:-)
Mondanám, hozd be hozzánk megcsináljuk, de gondolom Egerből nem fogsz elmotorozni ezért Dunaújvárosba. De már várjuk mi is jó időt!
Szep lista :)

En egy olajcsere+szuro+karbi tisztitasra fogom benevezni, csak legyen picit jobb ido.
Kormány csapágy csere, teló szimering olaj csere, ha üsz motoron akkor jobb oldali olajcső elkezdett könnyezni annak orvoslása, karbi pucolás állítás, szelephézagok ellenörzés szükség szerint állítás, fék folyadék csere elöl hátul. Meg takarítás, blokk váz, minden.
Mi volt a gond? miert van darabokban?
Nekem kicsit nehezen indult, de aztan belerazodott. Dec elejetol nem ment.
Nekem darabokban bocim, várom alkatrészt azt rakom össze durván még 2 hét és lehet csapatni!
Én még nem.Majd Március 1-től
Sziasztok,

Tegnap megvolt az ev elso gurulasa :) kb 10km, de jol esett :D

Ti mar gurultatok az even?

Udv,
Zsolt
Nagy lett a csend skacok!
116jkl(kukuc)gmail(ponty)com
Értem
Azért kíváncsi vagyok a saját szememmel is ha nem gond :)
Az érzékelőt hova és hogyan szerelted fel?
Ha megadod a mail címedet, akkor megbeszélhetünk egy időpontot.
Erre a motorra sajnos nem jó a Gipro féle fokozat visszajelző, bár abból is van vagy 3 féle elven működő, mert ezen a mocin nincs szerviz csatlakozó, ahonnan az veszi a jelet. A Gipro és társai vagy az adatbuszról veszi a fokozat számát, amit az elektronika ad vissza, vagy a sebesség és fordulatszám jelből számolja ki a fokozatot. Előbbi esetben nagyon pontos és egyszerű, utóbbiban csalhat, és idő kell míg vált a kijelző. A legmegbízhatóbb fokozat visszajelző direkt érzékelés alapján működik, ahogy én is csináltam.
A Gipro cuccok olyan 20.000HUF körül vanna, ha magad csinálod, kijön 10.000HUF-ból vagy kevesebből, és jobb is lesz ... de nem kevés odafigyelést igényel :)
A kép talán segít, hogy is tettem be a kijelzőt. A kijelző maga egy hagyományos 7 szegmenses közös anódos LED kijelző kb. 200HUF.
Úgy néz ki hogy hétvégén pesten leszek leugranék megnézni ha nem gond.
Nézegettem ezeket a gyári kijelzőket amikről azt írják hogy csak össze kell dugni és működik. Az valami más elven megy vagy neked miért kellett ez a 7 fokozatú érzékelő?
Nekem 2001-es 750-es boci van arra is kell? vagy van valami gyári megoldás?
Hogyan raktad be a műszerfalba a kijelzőt hogy ennyire gyárinak látszik? (rögzítés)
Milyen kijelzőt használtál?
Hirtelen ennyi jut eszembe :)
Válasz köszönöm
Szia

Székesfehérváron lakok. Még nincs teljesen összerakva a gép, nincsenek rajta az idomok, meg a kábelezést is le kell tisztázni, de a koncepció végleges :)
Mikre lennél kíváncsi?
Szia
Te helyileg merre laksz mert ez nagyon tetszik kíváncsi lennék rá hogy élőben hogy néz ki és hogy hogyan sikerült megcsinálni plusz egy két infó is érdekelne még róla.
Kösz a tippeket...már nem bánnám,ha ott tartanék,hogy indítás,és go.... :)
Kösz!
Csapon van egy nyíl.
Előre RES - tartalék (csak járó motornál)
Lefelé ON - normál (csak járó motornál)
Hátra PRI - nyitva álló motornál is
Sziasztok!

A benzincsap ugye 3 állású. Meg tudnátok mondani hogy pontosan hogy vannak ezek?
Az én gépemen van gyári fokozatjelző. Elképzelhető, hogy jó lenne a Bocihoz is a jeladó, mert ez volt a Boci elődje, nagyjából ugyan azzal a motorral-váltóval.
Bukógomba irányába én is az említett weblapok és leírások után indultam el! De a damaidból készült felfogatás helyett én egy fém konzolt gondoltam ki. A bikepics lapon is találtam képeket amin hasonlóan van megoldva a bukógomba elhelyezése!
A konzol 3mm-es acéllemezből van. A váz és a konzol között olyan 3-5 mm rés van, amit rugalmas anyaggal akarok kitölteni, hogy ha ütés éri akkor elnyelje az energia nagy részét és ne egyből a váz kapjon!
Egyenlőre két kép a konzolról, még "nyers" állapotában:

A csavar imitálná a bukógombát egyenlőre!
Mi a véleményetek róla?
Szia!

Látom, hogy a te bocid(is) 2002-es évjárat.
Gyárilag nekem is fekete volt, lett rá "pingálva". Sajnos a színkódban nem tudok segíteni, de szerintem az első SUZUKI márkakereskedésben meg tudják mondani.
Megnéztem az adatlapodat és örömmel olvastam, hogy Hatvani vagy.Én is a napom 80%-át ott töltöm.(munkával)
Van egy kollégám is (szintén 60i)akinek 2007-es a bocija van.Megpróbálom őt megkérdezni(Ő újonnan vette a vasat)a színről.

Üdv:r.sanyi
Itt van egy leírás egy bukógombáról:
http://www.bionicbt.hu/motor/i...

TomTech (http://www.tom-tech.hu ) már nem gyárt hozzá konzolt, de Tőle egy körbeudvarlással elkérheted a műszaki rajzot. Abból pedig akármelyik marós csinál neked egy darabot.
A bukógomba felfogatás engem is nagyon érdekelne, hogy Te hogy oldottad meg. Ha jól tudom az nem lehet direkte a vázra tenni, mert ha bukta van, akkor a váz is megnyekken, és akkor vége a motornak ...