"Suzuki Gear sensor" vagy "Suzuki neutral sensor"néven érdemes rákeresni, de nem mondhatnám, hogy tucatjával árulják pont ezt a típust. Én úgy vettem észre, hogy 2 fő méret van, egy kisebb és a nagyobb, neked a nagyobbik kell.
Ez pont egy olyan, amilyen neked kell (de mindenképp meg kell győződni a fizikai paramétereiről): http://www.ebay.com/itm/1983-S...
Főbb paraméterei:
6db 4mm-es réz érintkező
1db 2mm-es réz érintkező az üresnek
Harcfelület átmérő 35.95mm
Felszerelő lukak távolsága 49mm
ebay-en hogy érdemes rákeresni?
Azaz mi a fokozatérzékelő (üres érzékelő) neve németül-angolul?
Mert típusra nem találtam ilyen alkatrészt - talán az utolsót vetted meg?
Nekem egy 2001-es GSX750F-em van, nagyon szeretem, az egyetlen dolog ami nagyon hiányzott róla, az a fokozat visszajelző. Tudom a témában volt már némi vita, hogy kell-e vagy sem, de ezt had döntse már el mindenki saját maga. Némi nyomozás és utánajárás után megcsináltam, hogy az én Bocimban legyen ilyen! :) Így néz ki: http://youtu.be/wq2fUJ_JKig
Némi segédlet és jó tanács, ha valaki szintén szeretne ilyet. Ez egy angol nyelvű leírás, sokat segít, bár én nem pont így oldottam meg, csak az ihletet adta: http://jcwren.com/katana/gpd/
Felhasználtam még egy bizonyos Jánosa Károly által készített leírást is, ezúton köszi :). Sok helyen úgy szerepel, hogy így vagy úgy fúrd ki a gyári érzékelőt, tegyél be réz csavart, csiszold meg, etc. Ezzel csak az a baj, hogy sosem lesz gyári minőségű, ellenben szar lesz, ha viszont szépre akarod megcsinálni, akkor elég komoly megmunkálás szükséges, ami nem mindenkinek áll rendelkezésre. Ehelyett én vettem az ebay-en egy komplett gyári 7 érintkezős szenzort. Mivel ilyen 7 érzékelős cucc a 1999-2005-ös GSX 600/750F-ekhez nincs, ezért egy másik típusét kell megvenni. Ami biztos, hogy jó az az „1986 Suzuki GV1400 Cavalcade”. Valószínűleg ennek több évjárata is megfelel, de ez biztos jó, én ilyet vettem, és működik. Tehát ha van egy gyári érzékelőd, és némi kézügyességed, akkor lehet egy tök jó fokozat visszajelződ!
Elvileg: 750-ben: Y7L - Saturn Black
De 600-ban: 019 - Space Black, illetve későbbi években már 750-nél a 019 - Space Black kódot használták
Figyelem: az pldalon található színek az amerikai piacra készültek!
Nézd meg, hogy tiszta fekete volt, vagy gyöngyház fekete --- azaz erős fényben látsz-e két-zöld csillámpöttyöket.
Gyöngyház fekete: 33J (Pearl Novelty Black)
Szerintem az a csatlakozó egy szerviz csati szerűség, vagy nem is tudom minek hívjam, noha ebben a gépben nincs fedélzeti számítógép. A csatolt a kép a Haynes katalógusból van és a 2001-es évjárat bekötését mutatja, a csati oldalt fent található, az egyetlen szabad csatlakozó ott.
Lenne még egy kérdésem!
Meg tudja valaki mondani a gyári fekete színkódját?
Vagy hogy hol van feltüntetve!
2002-es a masina, nem tudom változott-e a szín azóta!
Köszi
Benzincsap a PRI állásba és várni 1 percet míg a karbi feltöltődik benzinnel. Szívató behúz, kuplung behúz, tedd üresbe és indíts. Indítómotort addig járasd, míg legalább két henger el nem indul ... Egy hengerrel leáll....
Egyesek esküsznek arra, hogy a hajszárító bedugják a légszűrőbe - (ülés alatt, a tank alatti fekete lyukba). Ez enyhe túlnyomás és meleg levegőt ad.
Az Én bocim is pihent az előző évad előtt 5hónapot.
(festés volt és mint ismert:a jó munkához idő kell )
Az indítás nem volt egyszerű.De köszönhető a jó aksinak és az előzetes"nagytakarításnak" viszonylag"könnyedén" indult.(persze kellett tekertetni és hagyni, hogy össze szedje magát)
Különösebb nagy beavatkozás nem kellett az életrekeltéshez.
Azóta(télen)a garázsban várja a jóidőt.2-3hetente befűtök és beindítom, hagyom 15p járni(és közben alig bírom, hogy ne... )
Az én Bocim aug. közepe óta nem volt elindítva.Műtét volt,aztán utána bedöglött az akksi,egy karikára meg már nem volt kedvem új akksit venni,na meg kp sem.Azóta tető alatt,de nem fűtött garázsban áll,felbakolva körbebugyolálva....
Valaki hozzáértő megtudja mondani,mennyire lesz nehéz életre kelteni tavasszal,esetleg valami praktika ami megkönnyíti az első indítást?
2002-es. Igen a benzinszintjelző az a jobb oldalán van!
Ezek közül tuti nem az egyik sem!
Az első képen lévő az a bal oldalon van kb a légszőrővel egy vonalban.
A második képen lévő az jobb oldalon van a hűtő felett.
Ja, és mikor lebontottam az idomokat, ezekre nem csatlakozott semmi!
A benzinszintjezlző az jobb oldalon van ez pedig baloldal. Széjjel van borítva én bocim is holnap meglesem, hogy mik azok és este írok. tiéd mikori évjárat?
Én elöl 120/70 hátul 160/70 metzeller z6 interakt-tal járok.
A hátsó gyári felni annyira összehúzza a gumit,hogy képtelenség peremig dönteni.
Pályán még nem próbáltam, de parkolóban- jó aszfalton már a borda végéig volt döntve.
A gumik íve sem egyforma!
Tavaly augusztus óta én is Boci tulaj lettem!
Sajnos nem tudtam sokat menni vele, de készülök az idei szezonra!
Ezért szét is szedtem, hogy jól megszépítsem a drágám!
Az idomok leszedése után találtam 2 csatlakozót, amit nem tudtam miért vannak ott!
Segítséget kérnék, amit előre is köszönök hátha tudja valaki, hogy mire is valók!
Ha már leszedtem az idomokat kerestem helyet bukógombának is!
Erről később töltök fel képeket!
Bocisok ki milyen gumival közlekedik? Ill. mekkora méretet raktatok hátra a 150es helyett? Nekem jelen pillanatban elöl 120 hátul 160as gumi van és Michelin pilot road van fenn párba.
Ez pont egy olyan, amilyen neked kell (de mindenképp meg kell győződni a fizikai paramétereiről):
http://www.ebay.com/itm/1983-S...
Főbb paraméterei:
6db 4mm-es réz érintkező
1db 2mm-es réz érintkező az üresnek
Harcfelület átmérő 35.95mm
Felszerelő lukak távolsága 49mm