Vannak olyan fékrendszerek, amelyeket alulról kell feltölteni. A csavarra ráhúzol egy gumicsövet és nagyobb fecskendővel vagy flakonnal nyomatod a folyadékot alulról felfelé.
Hátsó fék légtelenítéssel szívok.
Kicseréltem a fékcsövet, újratöltöttem a folyadékot, de nem akar levegőtlenedni.
Pumpálom - nyitom-zárom a szelepet - ahogy a nagykönyvben megvan írva. A szelepen folyik a folyadék, buborék sehol, viszont mégis levegős.
Főfékhenger van a legmagasabb ponton - munkahenger a legalacsonyabb, a buborék belül a főfékhenger felé fog menni - pont a másik irányba. Már 2-3 dl folyadékot átszivattyúztam a rendszeren - a tököm tele van vele...
Gondoltam kiszedem és fejre fordítva talán eljut a levegő a végébe - de nem lehet egyben kiszedni a féket, csak darabokban.
Mi ennek a trükkje?
"Karácsony van, jó kajával megtömve a hasam, kimegyek a garázsba, megnézem a vasam!
Csorgatom a nyálam, elmennék egy körre, bánatomban gyorsan rámegyek egy sörre!
Kurvára várom már a nyarat, kínomban zabálok még egy kis halat.
Ezt így addig-addig csinálom, míg az egészet sugárban kihányom!
Azt mondom én Neked "motoros" Barátom, motorozás nélkül szart sem ér a Karácsony!"
Azt én is nézegettem. Motorozni én is szeretek, DL 1000esem volt azt 60ezer km-rel adtam el. Sokat ment ő is! Dehát azért van hogy használjuk. Majd ha már nem fogom tudni akkor vagy leállítom vagy eladom! De azért teszek róla hogy ne legyenek ilyen gondok.
Nem lehet hogy ez is ilyen?