Sziasztok!
topik off
Került hozzám egy 2002 es Gsx 750f.Kb makulátlan,belekötni nem lehet.Nem javított nem fényezett,teljesen gyári és karcmentes.Volt gazdája!Új láncszett új féktárcsa és fékbetét feszül rajta,gumik 90%-osak.Kicsit körbenéztem az árakat és mivel nem tartogatni akarom hanem eladni ezért 599.000.-ft született meg az agyamban....de 598ért is odaadom.Amik ilyen áron mennek azok leginkább meghullott javított bocik,de ezen hiba nincs.40000km van benne bár én azt mondanám ránézésre,hogy kb 6000.Nem fényezem tovább,itt van pár kép róla,ha valakit érdekel a zx6rr topikban utolér.
on
Üdv kedves motoros társak.
Egy nagy kérdéssel fordulnék hozzátok. Motor csere előtt állok éppen.
A kiszemelt példán egy Suzuki Gsx 1100 f (1991).
Aki ismeri ezt a típust tudna nekem mondani róla néhány jó illetve (rossz) tapasztalatot?
Külsőre tetszik nagyon a motor, csak sajnos nem ismerem ezt a típust, ezért kéne a segítség.
Előre is köszönöm mindenkinek a válaszokat.
Sziasztok.
Szükségem lenne deklifedélre (mindkettőre), jobbos idomra és a baloldalon egy alsó idomra és gsxf feliratra is. Motorom 2003-as évjárat. Előre is köszönöm.
Fehér búrás irányjelző kellene előre ha esetleg volna valahol elfkevőbe. Kadmiunsárga van elöl és fehérrel mutatósabb lenne, szerintem. Amúgy egybe van gép. Meg bubis plexi,mert ez a gyári elég kárcsú.
Gratulálok!
Nem olyan vészes az! :)
Azt akartam írni, hogy, hogy az elején vigyázni kell, hogy ha nagyon el van állítódva a szinkron, az olajat beszippanthatja!
Hát volt hogy beszippantotta a csőböl az anyagot mikor még nagy volt az eltérés meg híg anyaggal próbáltam elösször. Amúgy köszönöm a biztatást és írok majd!
Örülök, hogy sikerült rendbe rakni a motort. A szinkronnal könnyen boldogultál?
A vizsgán ne idegeskedj, nyugodt legyél és odafigyelj.
Egy nagy kalappal, és írj, hogy sikerült a vizsga!
Üdv emgyé és mindenki! Na vannak fejlemények a kis 400-assal. ma végre egy alapos karbipucolás keverékcsavar beálítás és szinkron hejrehozta a kicsikét. Nagyon szépen szól és egyenletesen jár, veszi a fordulatot és ejti is faszán. Most már csak a holnapi városi vizsgán legyek túl. Elég volt 8 év A1-es. köszönöm az építőjellegü hozzászólásokat.
topik off
Került hozzám egy 2002 es Gsx 750f.Kb makulátlan,belekötni nem lehet.Nem javított nem fényezett,teljesen gyári és karcmentes.Volt gazdája!Új láncszett új féktárcsa és fékbetét feszül rajta,gumik 90%-osak.Kicsit körbenéztem az árakat és mivel nem tartogatni akarom hanem eladni ezért 599.000.-ft született meg az agyamban....de 598ért is odaadom.Amik ilyen áron mennek azok leginkább meghullott javított bocik,de ezen hiba nincs.40000km van benne bár én azt mondanám ránézésre,hogy kb 6000.Nem fényezem tovább,itt van pár kép róla,ha valakit érdekel a zx6rr topikban utolér.
on
Egy nagy kérdéssel fordulnék hozzátok. Motor csere előtt állok éppen.
A kiszemelt példán egy Suzuki Gsx 1100 f (1991).
Aki ismeri ezt a típust tudna nekem mondani róla néhány jó illetve (rossz) tapasztalatot?
Külsőre tetszik nagyon a motor, csak sajnos nem ismerem ezt a típust, ezért kéne a segítség.
Előre is köszönöm mindenkinek a válaszokat.
Elraktátok már a bocikat?
Lefagytunk?
Szükségem lenne deklifedélre (mindkettőre), jobbos idomra és a baloldalon egy alsó idomra és gsxf feliratra is. Motorom 2003-as évjárat. Előre is köszönöm.
A burkolat alján lévő banán alakú idom kellene, ha van!
Üdv minden bocisnak! Bár most regisztráltam, régóta olvasgatok itt. A sajátom 2001-es fekete 750-es immár 6éve.
Ha van valakinek kép, vagy link átalakított bociról ,kkérem küldje el nekem is !
Köszönöm !
Nem olyan vészes az! :)
Azt akartam írni, hogy, hogy az elején vigyázni kell, hogy ha nagyon el van állítódva a szinkron, az olajat beszippanthatja!
A vizsgán ne idegeskedj, nyugodt legyél és odafigyelj.
Egy nagy kalappal, és írj, hogy sikerült a vizsga!