Hát csak azért hogy legyen... De hátha rám szakad egyszer az OTP. Akkor biztos veszek, mert minden szirt-szart meg szoktam venni, ha van rá pénzem, mert akkor legalább az is van. Enni nem kér....
Most mondjuk egy szalagfűrész köszörűt fogok venni, a tököm kivan, hogy mindig hurcolni kell vagy Debrecenbe, vagy Békésre.
Ez az igaz, mert a csöveknek elvileg egyforma belső átmérővel, és egyforma hosszúsággal kell rendelkezni. Másképp fals a leolvasott érték. De nem is magán a nominális értéken van a fő hangsúly, hanem az egyforma vákuumon. Mondjuk egy számítógépest én is szívesen birtokolnék, mennyi az ára?
Folyadékossal és a szgépessel azért nehezebb mert pontosabbak és jobban oda kell figyelni....az óráson Te állítgatod a vákuumcső átmérőjét, hogy ne ugráljon és így nem lesz egyforma az átmérő ami szerintem a mérés pontoságát is befolyásolja....
Én a folyadékoszlopost jobbnak tartom, könnyebben ellenőrizhető. Legalábbis számomra. A szinkronnak egyébként alacsony fordulatszám tartományban van jelentősége.
Az órával pontosabban tudod, folyadékkal nehezebb, bár nemtudom a számítógépes mennyire pontos vajon, me ugye ott ergo csak zöldet mutat!ha jó ha nem akkor nmás színű. Esztergomba Proptechnél computeres volt.
kattintgathatok én erre. eltűnik az egész. valamiér nemtudom sportmotoron ezeket a videokat megnyitni mer eltűnik. linkeket tudok csak megnyitni. ráférne már a gépemre hogy ujratelepítsem. szétvan kissé hullva.
üdv. igen igen ez most egy elmélet ami működhet de gyakorlatban holnap kipróbálom. a szerkezetben jó működéséhez elengedhetetlen hogy szinkronban legyenek a karbik.
Üdv neked is ! ez a motor tavasszal volt szinkronon szerelőnél csak rosszabb lett mindt mielött odavittem. elösször voltam szerelőnél és utoljára. inkáb kérdezek és mérlegelem azt is amit kapok választ. nem az az 5000 forint a lényeg itt most. jó szerelő is csak a józan paraszti ésszel tud valamire is menni. ezt nem hencegésből írom de gépész a szakmám és eddig még nemtalálkoztam lehetetlennel csak tehetetlennel. nemszabad feladni. jó kis motor ez amúgy csak az a baj hogy sokat ált. 23-ezer van benne a kora ellenére. ismerem a moci multját. én is megadok neki amit csak kell. év elején hozzámkerült. akkor volt gyertyacsere, szelephézag, karbipucolás , szinkron, olajcsere (motul 5100 10w40 + szűrő, levegőszűrő stb. nem hajtom de azér megnéztem már mit produkál 180-at elvitte óra szerint.
Azért az ennyire nem egyszerű, maga az eszköz végül is alkalmas, de nem ezen múlik. Az összes többi tudnivaló már a misztikum tárgykörébe tartozik........
Hát mert néha birizgálom egy-két cimbinek a motorját és csak úgy puszira....
(hozzáteszem, a másét nem igazán szeretem csinálni többek között idő híján, de ezek közel állnak hozzám)
hihetetlen a magyar elme ..
Nem lenne jobb 3-5e ft-ért beállítatni a szinkront....
A társaságunkban volt egyszer egy gsxf 400 as valami hasonlót produkált...Szerelötől elhozva sem volt több alkalom után sem normális a müködése..(több szerelönél is volt)
Aztán a KAWASZATI motorszerviz IS a felé tanácsolt ,hogy szabaduljon meg ettől a japán belpiacos csodától...
hát megpróbálom. a motor hangján meg gázreakcióján úgy is észrelehet venni a változást hogy ér e valamit. kicsit sufnituningnak hangzik de egy próbát megér. amit tudok magam szeretek megcsinálni. szerelőktöl kicsit tartok mer eddig egyszer fordultam szerelőhöz de azzal jól be is fürödtem. majd írok hogy mire jutottam. kössz az infót azér.
Hát csak azért hogy legyen... De hátha rám szakad egyszer az OTP. Akkor biztos veszek, mert minden szirt-szart meg szoktam venni, ha van rá pénzem, mert akkor legalább az is van. Enni nem kér....
Most mondjuk egy szalagfűrész köszörűt fogok venni, a tököm kivan, hogy mindig hurcolni kell vagy Debrecenbe, vagy Békésre.