hát hogy egy lécre U alakban meghajtanak egy hosszú benzincsövet amibe szines fojadékot töltenek és azt használják szinkronteszternek. a cső két végét a karbikra dugják ahova a tesztert kell és így belehet szinkronizálni. 4 hengeresnél elösször az 1-es 2-est hangolni össze, utána a 3-as 4-est és ezután a 2-es 3-ast. így már akkor szinkronban kell lennie elvileg. olvastam róla és pár ember megtudta valósítani. nem hangzik egy bonyolult dolognak.
na ezt kipróbálom holnap akkor. meg veszek egy 3-4 méter benzincsövet és csinálok egy ilyen műszert. olvasgattam már erről a módszerről és elképzelhető hogy működik nem?
szikra is van és a gyujtókábelek is nem régen lettek cserélve . szép szikra van és dolgoznak is valamennyit a 3-as 4-es henger mer ha nem dolgozna akkor be sem indulna 2 hengerrel. indul szépen hidegben is. trafó meg szerintem már csak azér sem lehetne mer 2 trafó van és a bal oldali adja a szikrát az 1-es 4-esnek és a jobb oldali a 2-es 3-asnak. szóval a 3-as 4-es henger 2 különáló trafórol megy.
szia! gyertyák újak és kipucoltam a karbit de nemlett jobb. és az benne a szörnyü hogy ezt úgy kezdte el csinálni hogy egyik nap még tünetmentes volt és másik nap már ezek a problémák lettek vele és így hogy két henger nem úgy dolgozik ahogy kell méga motor sem melegedik be rendesen. egyébként karbiszinkront érdemes megcsinálni ezzel a benzincsöves háziműszerrel?
de.....szelep a gixefen 12-15 között, karbipuc+O gyűrűcserék 10-es és ennek a végén a szinkron egy 5-ös....ez nem minden motorra igaz mert van olyan amin tényleg csak annyiért csinálnák meg amit írtál, de a gixef olyan egyszerűen javítható mint a faék így olcsó is....
Üdv! GSXF 400-am van és olyan probléma van vele hogy a 3-as 4-es henger kipuja szinte tök hideg. Az 1-es 2-es szépen dolgozik. gyertyákat megcseréltem és megpucoltam. járattam de a 3-as 4-es gyertya ugyan olyan tiszta volt mindt mikor visszaraktam. .a motor amúgy könnyen indul de a hangja emiatt inkáb egy v2 re hasonlít. valami ötlet esetleg? fontos lenne mer kedden városi vizsga vele.