Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Te Magyarországon kéred ezeket az árakat? Már elnézést, de ha nem értenék a motorokhoz, autókhoz, inkább megtanulnám ennyi pénzért. Egy karbisor takarítás szinkronnal együtt (négykarbisnál) 32 000 Ft.?
Szelephézag állítás 16 000 Ft.? Ez így együtt 48 000 Ft., és azért ez akár egy nap alatt is kész van tökölve-pöcsölve precízen, bár típusfüggő. Még jó hogy én magamnak csinálok mindent, a szinkronizálást is, természetesen saját szinkron-teszterrel . Pedig hogy misztifikálják ezt a szerelők a laikusok előtt!
Miért f@szért foglalkozok én hobbiból nagyméretű rönkök hosszvágásával? (a munkahelyem mellett)
Ne értsd félre, te dolgod mennyit kérsz, de ekkora díjakról én még nem hallottam.
Robika78!hibás az mail címed nem tudok rá küldeni.
Sziasztok! Máma kihoztam bocimat kerültem vele picit. Elég friss volt az idő. De jól esett 3 hét után újra ráülni.
Ja és az ok kategóriaváltás, nem elégedetlenség.
Sziasztok!

Komoly érdeklődő esetén eladósorba kerül a GSX 650 F-em. K9-es modell, 0 km-rel forgalomba helyezve 2011 márciusában, értelemszerűen első tulaj vagyok. 4100 km van benne, bejáratás, ezres szervíz a nagykönyv szerint.

Puig belső sárvédő, Puig kék-arany fék- és kuplungkar, kormányvég, felnicsík, tankpad, sötétített plexi, egyedi rövid Finster ovál dob. Evo neoval használom.

Akciós ára 1,798,000,- újonnan, extrákkal 1,910,000-ért hoztam el, azóta a Finster dob + 72-ben van.

Mindenáron nem akarok megválni tőle, de olyan 1,550,000,- körül gondolkodóba esnék.

Képeket privátban küldök!

Fada
Helló srácok, van az Uramnak BP-en, egy eladó hátsó Bikelift, kék motoremelője. Az ára: 10,000.-Ft, ha valakit érdekel, szóljon
Köszönöm!
Típus és évjárat szerint.Azt hiszem.
Hol tudok venni bocimra bubis vagy dupla bubis plexit?
Sziasztok szép estét mindenkinek!
Neked is!
Szép napot Bocisok
Cingaaaaa! Elmúlt vasárnap
Sziasztok!
Sajna eladóvá vált hű kis paripám.
Motor adatai: 750 ccm, 2002-es évjárat, 56.000 km. mü. 2012.0514. , bordó-szürke színű, oldal és hátsó dobozaival együtt. Nagyon megbízható kis járgány. Szezon végi 620.000.- Ft. fix áron.
Esetleg csere kis fogyasztású szgk-ra, de csak 250. e. Ft-ig. amit be tudnék számíttani.
Érd: 06-70 77 45 036 / Roland, Székesfehérvár környéke /
Üdv Riderek !
Köszi a válaszokat ! A leírtak alapján kiszámoltam az egy Km-re eső költségeket, meglepő! Persze az üzemanyag a legnagyobb tétel, és ha azt kiveszem, barátságosabb. Ehhez még hozzájön a hitel és valóban, az 1.6 autónk fenntartása sem sokkal drágább! Apropó a hiteles motorra is köttetnek cascót?
2001 gsxf 750f hibátlan blokk 50ezer forintért eladó .sok más alkatrész is van hozzá 06309492804
így már barátságosabb! :)))
Oops gyertyánál kevertem egy kicsit:
standard gyertya: 12eFt/szet - 12ekm cserélni kell (kibír többet is)
Irídium gyertya: 17eFt/szet - 36ekm biztosan kibír tapasztalat szerint.
Szervízköltség az általános szervíz olaj olajszűrő gyertya légszűrő cseréjével olyan 6ezer ft-ra jön ki. Láncszett csere az 4000ft, telószimering cseréje az telónként 4ezer ft, kormánycsapágy cseréje az 6000ft, szelephézag állítás az szelepenként 1000ft, fék betét csere fékfolyadékkal első 4ezer ft hátsó 2ezer ft, féknyereg takarítás 1500 ft darabja, vezérműlánc csere az 6000 ft.
Sziasztok bocisok. Esetleg ha valakit érdekel, eladó a bocim. http://www.kepesmotor.hu/suzuk...
Gyertyára nem írtál sokat 50ezer km-t bírjon ki? 10-15ezrenként cseréljük gyertyát, a karbi teljese takarítás szinkronálás az 2évente kell ill. ha egész télen áll akkor tavasszal nem árt karbival kezdeni szezont! takarítás az 4ezer ft karbinként abból van 4 az 16ezer plussz 3ezerért van szinkronálás karbinként az 12 ezer én ennyiért csinálom. De egyébkétn ott vagy mint egy autónál hiába fogyaszt kevesebbet relatíve de viszont kopóalkatrészeket sűrübben kell cserélni. Nincs mese nagyobb igénybevételnek van kitéve, és egy fajta luxus cikk.
Benzin: 6.5l/100km ~ 26Ft/km
Szerviz - 6000km-ként
- 4l olaj = 10.000 Ft
- légszűrő = 5.500 Ft
- olajszűrő = 2.500 Ft
- + szervizköltség (kabriszinkron, szerelés stb.)
Gyertya = 12eFt/szet - 50ekm-t bír ki
Gumi = 60e-70eFt/ pár - 12-15-18ekm bír ki (vérmérséklettől függően)
Lánc = 35eFt /szet - 20-25ekm bír ki
Vezérműlánc = 25eFt + 5-10eFt szerelési költség - 50ekm bír ki.
Első fékbetét = 2x10eFt - 30ekm bír ki
Első féktárcsa = 2x40eFt - 70ekm bír ki
Hátsó fékbetét = 6eFt - nálam 20ekm bír ki.
Hátsó féktárcsa = 30eFt - 100ekm bír ki

Ha hosszú távra szánod, akkor az összeget elosztod a km-rel és megvan egy km-re jutó költség. Ha csak egy évig használod, akkor azt számold bele amit éppen venned kell.
Egyébként sajnos pl. egy Suzuki Swiftet olcsóbban üzemeltetsz mint egy motort - ugyanannyit eszik, de szerviz periódus x2-x3-szoros - ennél fogva fele/harmada, gumi is alig drágább, de x4 több km jó.

És akkor nem beszélünk a motoros felszerelésről (csizma, ruha, bukó, kesztyű), amiből a legolcsóbb 100eFt, de inkább 200eFt és 3-4 év után biztosan cserélni kell.
Aztán még ott vannak az egyéb kiegészítők: doboz, oldaldoboz, nagyobb plexi.

Én évi 10.000km-t megyek, és legalább 150-200eFt ráköltök a motorozásra, benzinen kívül. Évi két szerviz, két évente új gumi, két évente új lánc, négyévente sok minden egyéb cseréje + felszerelés.
És sok mindent magam szerelek a motoron.
Nem sürgős!
Üdv! Attól függ milyen állapotú motort vásárolsz. Ha nem kell rá költeni szerencséd van. Amúgy mintha egy autót tartanál fent.A biztosításon spórolhatsz ha már volt előtte motorod.Nekem a KW-adóm 18000ft, biztosításom 4000ft. Ha költeni kell rá akkor a csillagos ég, ami szemszájnak ingere. De majd a többi bocis megcáfol, vagy megerősít engem.