Az enyémen a 600-asé van. Nehezen tudom elképzelni, h ennyit jelentene, de más nem jut eszembe. Füzesabony felé szoktam járni, ha lecseréled a dobodat szívesen kipróbálnám a régit.
Sziasztok! Nincs vkinek Pest környékén kipróbálás céljából kölcsön egy gyári 750-es kipufogódobja? Vmiért darabosan jár az enyém 2500rpm körül és nem a karburátorok miatt. Köszi
Rég beszéltünk (rég jártál nálunk)!
Hogy vagy, hogy telnek "motorors"napjaid?
Elméletileg, okt.07 megyek (ismét) egy hosszabb túrára és utánna egy teljes"állapot felmérésre" bejelenteném hozzád a bocit!
(érdekes jelenségeket vettem felfedezni , de addig"babonából" már nem merem hozzád felvinni a"paripát")
A did lánc-lánckerék totál superül viselkedett a szezonban.
Szóval majd kereslek és egyeztetünk!
Vigyázz magadra és széles utat!
régen jártam a fórumon, de ami késik nem múlik , látom van pár érdekes téma . személy szerint mondhatom magam régi boci tulajnak , nálam biztos vannak sokkal régebbi tapasztaltabb tulajok . kb 1,5 éve van meg , túl vagyunk 14 ezernyi élményen, bajok nélkül , nagyon szeretem , de lehet egy bocit nem szeretni ? a fogyasztás, hát attól függ mennyire erős a jobb kezem . nálam, ha országúton megyek 100-110-el akkor 5-5,5, de ilyen nem sűrűn van a 6-6,5 inkább dominál, de vmit vmiért . csatlakozom az előttem szólóhoz vmitől mennie kell .
Hali!
A lég-olaj hűtés egy régi, de megbízható hűtésmód.
Régebben tanuló motorokon is ilyen volt.
Nagy melegben lassú tempónál sem melegedett túl.
Az olaj sokkal magasabb fokon forr, mint a víz.
Nincs hűtőventillátor,stb.Kevesebb a hibalehetőség...
Érdeklődnék hogy valamelyikőtöknek van-e egy 41 mm es eredetileg gsx 600f 1998-as ban volt első teleszkóp szár de másban is láttam már ilyet. törött első teleszkóp is érdekelne. csak egy belső alkatrész (szelep)-re lenne szükségem.
Üdv! Van itt köztetek olyan akinkek régebbi gsxf 600-asa van vagy volt? A blokk ugye ennél a tipusnál levegő olaj hűtéses ha jóltudom. Mikre kell odafigyelni ennél a tipusnál és mennyire jó ez a hűtés?
Réges-régen tervezem, hogy felrakok pár képet a gépről, most végre csináltam, igaz csak teelfonnal, ezért a rossz minőség. Lecseréltem a gyári kipufogót, Finster úr jó munkát végzett. Idénre a plexisötétítés volt az utolsó beruházás, már csak benzinre költök :)
Én két hete voltam a gumisnál csere végett. Említettem neki, hogy sokan szélesebbet raknak fel, mert hogy az jobban néz ki és jobban tapad. A srác rámutatott a saját Vmax-jára, nézzem meg, milyen keskeny gumival jár, mert ez a gyárija. Aztán fogott egy gumit. és a belső peremét picit összenyomta - mert ez van, mikor nagyobb méretet teszel fel ugyan arra a felnire. A gumi külső íve akkorát változott, hogy hihetetlen! Megmutatta, hogy sokkal kisebb felületen érintkezik a talajjal, mint a gyári!
Szóval csak lassan a szélesítéssel, mert többet lehet rontani, mint nyerni vele! Én is elől egy mérettel szélesebb gumival vettem a motort, most gyári méret van már rajta, sokkal könnyebb kezelni a gépet! A tapadás meg a gumi minőségén múlik!
De tudom, a mai világban mindenek fölött a látszat...
Szia! nekem is conti road atack van fent.. szerintem nagyon jól tapad még hüvösebb időben is. viszont a nagyobb méretet nem javaslom, mert a felni nem arra van tervezve. ha nagyobb méretet raksz fel eldeformálja a gumit és már nem olyan lesz a tapadás mint kéne....
Üdvözlet márkatársak
Azzal a kérdéssel fordulnék hozzátok hogy milyen olajat szeret ez a vas (2001-es)?
Most Repsol van benne 4500km-rel de mint ha fura blokk hangja lenne mint ha elfogyott volna az olaj minősége. Kivenni még nem tudtam belőle mert nincs nívó hogy megnézzem az állapotát. Valami vékony pálca szerűség leér az olajig? Nem akarok vakon turkálni a blokkban. A kémlelőn a színe még barna.
Válaszokat köszönöm.
Rég beszéltünk (rég jártál nálunk)!
Hogy vagy, hogy telnek "motorors"napjaid?
Elméletileg, okt.07 megyek (ismét) egy hosszabb túrára és utánna egy teljes"állapot felmérésre" bejelenteném hozzád a bocit!
(érdekes jelenségeket vettem felfedezni , de addig"babonából" már nem merem hozzád felvinni a"paripát")
A did lánc-lánckerék totál superül viselkedett a szezonban.
Szóval majd kereslek és egyeztetünk!
Vigyázz magadra és széles utat!
Üdv:Sanyi
régen jártam a fórumon, de ami késik nem múlik , látom van pár érdekes téma . személy szerint mondhatom magam régi boci tulajnak , nálam biztos vannak sokkal régebbi tapasztaltabb tulajok . kb 1,5 éve van meg , túl vagyunk 14 ezernyi élményen, bajok nélkül , nagyon szeretem , de lehet egy bocit nem szeretni ? a fogyasztás, hát attól függ mennyire erős a jobb kezem . nálam, ha országúton megyek 100-110-el akkor 5-5,5, de ilyen nem sűrűn van a 6-6,5 inkább dominál, de vmit vmiért . csatlakozom az előttem szólóhoz vmitől mennie kell .
A lég-olaj hűtés egy régi, de megbízható hűtésmód.
Régebben tanuló motorokon is ilyen volt.
Nagy melegben lassú tempónál sem melegedett túl.
Az olaj sokkal magasabb fokon forr, mint a víz.
Nincs hűtőventillátor,stb.Kevesebb a hibalehetőség...
Érdeklődnék hogy valamelyikőtöknek van-e egy 41 mm es eredetileg gsx 600f 1998-as ban volt első teleszkóp szár de másban is láttam már ilyet. törött első teleszkóp is érdekelne. csak egy belső alkatrész (szelep)-re lenne szükségem.
köszönöm
Üdv.:Árpy
A 750-esek is levegő olaj hűtésűek és szerintem nincs vele semmi gond(om..)!
Réges-régen tervezem, hogy felrakok pár képet a gépről, most végre csináltam, igaz csak teelfonnal, ezért a rossz minőség. Lecseréltem a gyári kipufogót, Finster úr jó munkát végzett. Idénre a plexisötétítés volt az utolsó beruházás, már csak benzinre költök :)
Széles utat!
Asszem rendelni fogok 1-et :)
Scorpion - GSX750F
Erosen gondolkodom rajta...
Szóval csak lassan a szélesítéssel, mert többet lehet rontani, mint nyerni vele! Én is elől egy mérettel szélesebb gumival vettem a motort, most gyári méret van már rajta, sokkal könnyebb kezelni a gépet! A tapadás meg a gumi minőségén múlik!
De tudom, a mai világban mindenek fölött a látszat...
Azzal a kérdéssel fordulnék hozzátok hogy milyen olajat szeret ez a vas (2001-es)?
Most Repsol van benne 4500km-rel de mint ha fura blokk hangja lenne mint ha elfogyott volna az olaj minősége. Kivenni még nem tudtam belőle mert nincs nívó hogy megnézzem az állapotát. Valami vékony pálca szerűség leér az olajig? Nem akarok vakon turkálni a blokkban. A kémlelőn a színe még barna.
Válaszokat köszönöm.