Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nekem is van egy karcmentes gyári dobom, az enyémet is kipróbálhatod!
Nekem van egy szinte új 750 gyári dobom a műhelyben a sportdob dobozában.. Ha itthon vagyok és erre jársz akkor kipróbálhatod..
Az enyémen a 600-asé van. Nehezen tudom elképzelni, h ennyit jelentene, de más nem jut eszembe. Füzesabony felé szoktam járni, ha lecseréled a dobodat szívesen kipróbálnám a régit.
Eger... nekem gyari van es kiprobalnak egy sportdobot :D
Sziasztok! Nincs vkinek Pest környékén kipróbálás céljából kölcsön egy gyári 750-es kipufogódobja? Vmiért darabosan jár az enyém 2500rpm körül és nem a karburátorok miatt. Köszi
Szia Druszám!

Rég beszéltünk (rég jártál nálunk)!
Hogy vagy, hogy telnek "motorors"napjaid?
Elméletileg, okt.07 megyek (ismét) egy hosszabb túrára és utánna egy teljes"állapot felmérésre" bejelenteném hozzád a bocit!
(érdekes jelenségeket vettem felfedezni , de addig"babonából" már nem merem hozzád felvinni a"paripát")
A did lánc-lánckerék totál superül viselkedett a szezonban.
Szóval majd kereslek és egyeztetünk!
Vigyázz magadra és széles utat!

Üdv:Sanyi
sziasztok

régen jártam a fórumon, de ami késik nem múlik , látom van pár érdekes téma . személy szerint mondhatom magam régi boci tulajnak , nálam biztos vannak sokkal régebbi tapasztaltabb tulajok . kb 1,5 éve van meg , túl vagyunk 14 ezernyi élményen, bajok nélkül , nagyon szeretem , de lehet egy bocit nem szeretni ? a fogyasztás, hát attól függ mennyire erős a jobb kezem . nálam, ha országúton megyek 100-110-el akkor 5-5,5, de ilyen nem sűrűn van a 6-6,5 inkább dominál, de vmit vmiért . csatlakozom az előttem szólóhoz vmitől mennie kell .
Hali!
A lég-olaj hűtés egy régi, de megbízható hűtésmód.
Régebben tanuló motorokon is ilyen volt.
Nagy melegben lassú tempónál sem melegedett túl.
Az olaj sokkal magasabb fokon forr, mint a víz.
Nincs hűtőventillátor,stb.Kevesebb a hibalehetőség...
Sziasztok

Érdeklődnék hogy valamelyikőtöknek van-e egy 41 mm es eredetileg gsx 600f 1998-as ban volt első teleszkóp szár de másban is láttam már ilyet. törött első teleszkóp is érdekelne. csak egy belső alkatrész (szelep)-re lenne szükségem.

köszönöm

Üdv.:Árpy
Húú!
A 750-esek is levegő olaj hűtésűek és szerintem nincs vele semmi gond(om..)!
Üdv! Van itt köztetek olyan akinkek régebbi gsxf 600-asa van vagy volt? A blokk ugye ennél a tipusnál levegő olaj hűtéses ha jóltudom. Mikre kell odafigyelni ennél a tipusnál és mennyire jó ez a hűtés?
Sziasztok!

Réges-régen tervezem, hogy felrakok pár képet a gépről, most végre csináltam, igaz csak teelfonnal, ezért a rossz minőség. Lecseréltem a gyári kipufogót, Finster úr jó munkát végzett. Idénre a plexisötétítés volt az utolsó beruházás, már csak benzinre költök :)

Széles utat!
Koszi a tippet! Ma beszeltem a gyartoval :) Viszonylag barati aron meguszhato a dolog.

Asszem rendelni fogok 1-et :)
ajánlom figyelmedbe a ezt a kipufogót... ezt egy magyar srác készíti és igen profi munka, a hangja meg egyszerűen lenyűgöző....
Ha lecseréled, akkor a gyári kipud érdekelne jó állapotban!
Vélemények?

Scorpion - GSX750F

Erosen gondolkodom rajta...
Én két hete voltam a gumisnál csere végett. Említettem neki, hogy sokan szélesebbet raknak fel, mert hogy az jobban néz ki és jobban tapad. A srác rámutatott a saját Vmax-jára, nézzem meg, milyen keskeny gumival jár, mert ez a gyárija. Aztán fogott egy gumit. és a belső peremét picit összenyomta - mert ez van, mikor nagyobb méretet teszel fel ugyan arra a felnire. A gumi külső íve akkorát változott, hogy hihetetlen! Megmutatta, hogy sokkal kisebb felületen érintkezik a talajjal, mint a gyári!
Szóval csak lassan a szélesítéssel, mert többet lehet rontani, mint nyerni vele! Én is elől egy mérettel szélesebb gumival vettem a motort, most gyári méret van már rajta, sokkal könnyebb kezelni a gépet! A tapadás meg a gumi minőségén múlik!
De tudom, a mai világban mindenek fölött a látszat...
Szia! nekem is conti road atack van fent.. szerintem nagyon jól tapad még hüvösebb időben is. viszont a nagyobb méretet nem javaslom, mert a felni nem arra van tervezve. ha nagyobb méretet raksz fel eldeformálja a gumit és már nem olyan lesz a tapadás mint kéne....
Üdvözlet márkatársak
Azzal a kérdéssel fordulnék hozzátok hogy milyen olajat szeret ez a vas (2001-es)?
Most Repsol van benne 4500km-rel de mint ha fura blokk hangja lenne mint ha elfogyott volna az olaj minősége. Kivenni még nem tudtam belőle mert nincs nívó hogy megnézzem az állapotát. Valami vékony pálca szerűség leér az olajig? Nem akarok vakon turkálni a blokkban. A kémlelőn a színe még barna.
Válaszokat köszönöm.
continentál roadattack tudja valaki milyen minőségü gumi találtam a neten újjat 180/55/17 est 15000 ért
Adatlapomon megtalálsz...nem üres..
köszi helyileg hol vagy?
Ha kell ingyen adok kopott 180-ast próbálni....és ha tetszik majd veszel valahol...
már láttam a képesmotorn aki 180 assal hirdeti azért gondoltam hogy azt rakok rá
Kicsit nagy ugrás lenne....a 160-as felmegy rá egész tűrhetően, de a 180 szerintem sok neki...