Köszönöm a válaszokat.
Csak viszonyításképpen írom, hogy szerinted a lámpája gyenge.
A mostani motorom kb. refivel is kb 10 métert látom előre, szóval a 750-en szerintem nagyságrendekkel jobb lesz a világítás mint a yamahámon.
Előbb elfelejtettem megkérdezni, hogy mennyi a végsebessége?
Mekkora a fogyasztása túrás tempóban (100 - 140 km/h)?
- Nekem 5,5 - öt eszik ilyesmi tempóban.
Mennyire megbízható a levegő - olajhűtés, plusz karbis üzemanyag ellátó rendszer?
- Szerintem nagyon megbízható, igénytelen az egész blokk úgy ahogy van.
(haladósabb tempóban nyáron sem melegszik túl a blokk?)
- Pont hogy haladósabb tempóban nem melegszik túl, a városban lámpától lámpáig lődörgést 40 fokban inkább nem szereti.
Mennyire kényelmes az utasülése (hosszabb túrákat tervezek majd 2 személlyel a következő motorral)?
- Nem nagyon szoktak panaszkodni a hátul ülők. ;-)
Esetleg amit még nem kérdeztem meg, de fontos ennél a motornál akkor légyszi írjátok le.
- Megbízható, viszonylag alacsony fenntartású szerkezet, elég jól megy, legalábbis országútra szerintem több mint elég.
Lehet vele előzgetni rendesen ha pörgeted. Miután megszoktad elég jól lehet döntögetni is, - mármint országúton. Evidens, hogy már csak a hosszú tengelytáv miatt sem kanyarodik úgy mint egy sportmotor ezért pályázni felejtős. Szerpentineken viszont lehet vele élvezkedni rendesen.
Ami nekem nem tetszik benne az az oldalsztender, ( könnyen felborul ) és az első lámpa, aminek a fényereje mint a gyertya. Érdemes állandóan refivel használni, úgy ér valamit. Az első telóra szoktak még panaszkodni, bár én nem érzem rossznak. Túrázgatni szerintem jó választás, megbízható, egyszerű vas, indítod, tankolsz és megy ki a világból, nem igazán hagy ott sehol. Hirtelen ennyi.
Halihó!
Tegnap elintéztem, hogy Fóton, az Ambrosia cukrászdában is két gombóc fagyit kapjon egy áráért minden motorral érkező! :-)))))
Ezt az infót ezen az oldalon és a Sportmotoron is elszórom.
.....itt az elérhetőség: http://www.ambrosia.hu/elerhet...
Jövőre szeretnék motort vásárolni, és 5 esélyes motor van (Suzuki GSF 650 vagy 1200 Bandit S, Suzuki SV 650 S vagy 1000 S és a Suzuki GSX 750 F)
Légyszi válaszoljatok a kérdéseimre a 750 F-et illetően.
Tehető akkora hátsó doboz amibe elfér két sisak?
Mekkora a fogyasztása túrás tempóban (100 - 140 km/h)?
Mennyire megbízható a levegő - olajhűtés, plusz karbis üzemanyag ellátó rendszer? (haladósabb tempóban nyáron sem melegszik túl a blokk?)
Mennyire kényelmes az utasülése (hosszabb túrákat tervezek majd 2 személlyel a következő motorral)?
Esetleg amit még nem kérdeztem meg, de fontos ennél a motornál akkor légyszi írjátok le.
Előre is köszönöm mindenkinek a válaszokat.
Köszi a választ, akkor nem erőltetem a szétszedést...
Ajánlottak még gyógyszertári alkoholt, hogy az nem hagy foltot száradás-elpárolgás után, csak nem tudom nem-e bántaná a foncsort...
Hello mindenki!
Tanácsot szeretnék kérni!
Múlkorában szelephézag állításon volt a kicsike, a szerelő srác jelezte nekem, hogy az első lámpatest alsó tartó fülei le vannak törve /ez nem nagyon érződött összerakva, mert az idom tartotta/, elvittem meghegesztették, minden OK. Összerakom bekapcsolom a lámpát és akkor látom, hogy a foncsoron és a lámpa plexijén belülről bizony van por rendesen.
Gőzöm nincs miként tudnám kitakarítani, kompresszorral próbáltam, de nem sokat ért.
Látom hogy a lámpatest 2 részből áll és a két rész fülekkel valamint pöckökkel van össze pattintva, de nem nagyon mertem feszegetni, mert szerintem lehetséges, hogy ragasztva is van.
Kérdésem az lenne, hogy szedett-e már szét valaki lámpatestet, ha igen miként, vagy esetleg tippet a belsejének takarítására, mert nem szeretném így hagyni!
Szia Gyula !
egy jobb hátsó lábtartó érdekelne, ha nem túl nagy az eltérés a 2006-os modellhez képest. Ár és fizetési lehetőség megjelöléssel küldd a választ légyszives, ha menne a bolt !
Köszönöm!
Csak viszonyításképpen írom, hogy szerinted a lámpája gyenge.
A mostani motorom kb. refivel is kb 10 métert látom előre, szóval a 750-en szerintem nagyságrendekkel jobb lesz a világítás mint a yamahámon.
Előbb elfelejtettem megkérdezni, hogy mennyi a végsebessége?