Bocinál az első és hátsó lábtartó felcserélhető - kis barkácsolással.
Az első ugyanis rugós, a hátsó pedig felhajtható.
Maga a lábtartó ugyanaz, de a stiftet ki kell belőle ütni és betenni az elsőnek a stiftjét, amihez kis lemez tartozik - ehhez csatlakozik a rugó.
A másik különbség, hogy az első lábtartóba van egy menet vagy lyuk, ebbe kerül a kopásjelző.
Általában első lábtartók hamarabb mennek tönkre (kopás,törés), de bontóból hátsó is megvehető hozzá.
valszínű 2003 a motorod..ha eredeti felni van hátul akkor a 180 gumi télleg vicces széles gumi,széles felnire való a felni mérete ennek megfelelően van kialakítva...tehát az is szélesebb ez evidens.nade legyen neked ha úgy jó
Hát ez is egy vèlemèny.Az biztos,hogy nem lett "púpos" töle a gumi,láthatóan nem. A kanyarok pedig nèzõpont kèrdèse.Nekem bevált a dolog...mindenki azt használ,ami jó neki.Nekem egyenlõre jobb,mint a gyári. De teszek majd fel kèpet...
húha nem igazán előnyös keskeny felnire,lényegesen szélesebb gumit szerelni...azért érzed jobbnak mert beesik a kanyarba..de nem javaslom senkinek értelmetlen...150 a gyári..van aki 160 tesz fel de annak sincs semmi értelme
Sziasztok Bocisok !
Hol kapok hátsó jobb oldali lábtartót(akár használtat) és mennyiért ?
Köszönöm, ha van infó és megosztjátok velem !
Balesetmentes széles utat !
Gumivétel előtt álltam, olvasgattam a fórum gumiméretes bejegyzéseit. Mindenki másra esküszik, nem igazán egyértelmű a dolog. Én a gyári 150/70 mérettel vettem a Bocit, ami mostanra viseltes lett. Így elkezdtem utánanézni a dolgoknak. "Maradj a gyári méretnél", "vegyél nagyobbat, jobb a menettulajdonság", satöbbi, satöbbi.
Úgy döntöttem, kockáztatok. 120 - 180/55 R17 Dunlop Sportmax RoadSmart ment fel hátra. Kicsit aggasztó volt számomra, hogy befér-e, de minden tökéletes.
Tapasztalatok: érzésre sokkal de sokkal jobb a Vas, kanyarstabilitás az egekben van, beesik a kanyarba az eddigi küzdésekkel szemben. Szebben is néz ki tőle, ami nem egy utolsó szempont. Nekem nagyon bejött, ajánlom mindenkinek, aki egy kicsit is bizonytalanul érzi magát a gépen. Stabilitás, kanyartulajdonságok, kinézet = 10 pont! Hát ennyi, remélem ezzel nem indítok el egy lavinát... . Ez az én véleményem, de ha már fórum, akkor megosztom...
Szép időt mindenkinek...
Ha megvan még a dobod, adj egy privát elérhetőséget lécci, beszélhetnénk róla.
Az első ugyanis rugós, a hátsó pedig felhajtható.
Maga a lábtartó ugyanaz, de a stiftet ki kell belőle ütni és betenni az elsőnek a stiftjét, amihez kis lemez tartozik - ehhez csatlakozik a rugó.
A másik különbség, hogy az első lábtartóba van egy menet vagy lyuk, ebbe kerül a kopásjelző.
Általában első lábtartók hamarabb mennek tönkre (kopás,törés), de bontóból hátsó is megvehető hozzá.
De köszönöm !
http://shop.ebay.com/i.html?_n...
Hol kapok hátsó jobb oldali lábtartót(akár használtat) és mennyiért ?
Köszönöm, ha van infó és megosztjátok velem !
Balesetmentes széles utat !
Engem is erdekel a tema, elore milyen gumi kerult?
Gumivétel előtt álltam, olvasgattam a fórum gumiméretes bejegyzéseit. Mindenki másra esküszik, nem igazán egyértelmű a dolog. Én a gyári 150/70 mérettel vettem a Bocit, ami mostanra viseltes lett. Így elkezdtem utánanézni a dolgoknak. "Maradj a gyári méretnél", "vegyél nagyobbat, jobb a menettulajdonság", satöbbi, satöbbi.
Úgy döntöttem, kockáztatok. 120 - 180/55 R17 Dunlop Sportmax RoadSmart ment fel hátra. Kicsit aggasztó volt számomra, hogy befér-e, de minden tökéletes.
Tapasztalatok: érzésre sokkal de sokkal jobb a Vas, kanyarstabilitás az egekben van, beesik a kanyarba az eddigi küzdésekkel szemben. Szebben is néz ki tőle, ami nem egy utolsó szempont. Nekem nagyon bejött, ajánlom mindenkinek, aki egy kicsit is bizonytalanul érzi magát a gépen. Stabilitás, kanyartulajdonságok, kinézet = 10 pont! Hát ennyi, remélem ezzel nem indítok el egy lavinát... . Ez az én véleményem, de ha már fórum, akkor megosztom...
Szép időt mindenkinek...