Hi Vitéz! Nekem is azt a vizsgaállomást javasolták! Ezek szerint nem egy kukacos társaság.......... A jövő hó elején elgurítom én is! Időpontot mindenképp kell egyeztetni, vagy spontán is lehet menni
Ja mondjuk ilyen fiatal autot simán vinném vizsgára,nekem 13 éves vectra kicsit már más tészta jobban meg kell nézetnem mindent rajta pláni ilyen jó magyar utakon szinta műszakitól műszakiig nem bírja ki a lengéscsillapító.Hm ez van
Ubi77:
Nekem kb áprilisban volt a 30ezres kötelező szervíz (2007-es Focus) az autómon, akkor elvileg átnézték és természetesen cseréltek mindent amit kellett. Ha a szervízbe viszem, akkor ők 30e Ft-ért levizsgáztatják.
De a motornál tapasztaltak alapján, szerintem én is elvihetem, és biztos sokkal olcsóbb lenne.
Sziasztok.Én is magam viszem a mocit vizsgáztatni. Eddig be se kellett indítani! A vizsgabiztos azt mondta, hogy ne dübörögjek bent mert nem szeretik, ezért tolni kellett.Fényképezték, világítás működés ellenőrzése és a fék. Semmi extra.Mindig Pestre vittem a Vass Gereben utcába.
Hali!Szerencsésen megúsztad akkor a vizsgát.Ha fent van a kipuff lehet hogy nem lett volna ilyen szerencséd ne sajnáld azt a fél órát amit szereltél miatta.A kocsi az már más tészta egy kicsit jobban átnézik meg drágább is de ha rendbe van tartva (márpedig mért ne lenne) akkor sok gáz nem lehet ott sem.Én magam szoktam vinni nem volt még problémám autóval se meg motorral se bár mindig gyári minden rajta lehet ezért nem.
Nemrég volt téma a műszaki vizsga.
Én ma voltam, még friss az élmény, gondoltam megosztom. Korábban bementem, jelentkeztem vizsgára, kértem időpontot a mai napra. Odamentem a vizsgáztatókhoz, és érdeklődtem kipufogó ügyben. Mondtam hogy én a motort a Yoshi dobbal vettem át, a törvény és az Internetes fórumok tapasztalatai eltérőek a megfelelőségi kérdésben. Az előző alkalommal megfelelt, kérdem hogy most mi az álláspontjuk. Hát, jobb ha vissszatesztem az eredetit, mert az épp aktuális vizsgabiztos dönti el, hogy hangos-e vagy sem! Na szép, mondhatom. Ezért inkább visszatettem a gyárit, sőt még az index búrákat is visszacseréltem. Ma reggel nyitásra odamentem papíroztunk egyet, fizettem ha jól emlékszem 4.600 Ft-ot és mehettem a vizsgára. A vizsgáztató jó kedvű, velem egykorú srác volt. Lefotózták a kmóra állást, a motort elől és hátul. Ezen kívül első- hátsó fékpróba és kész! Gyakorlatilag addig indították be a motort, amig kijárt a fékpróbáról (kb 1,5 m!). Se világítás, se index, semmi. Kész, mehetek. Az egész, papírozás, plecsni, vizsga nem volt 30 perc.
Mondjuk örülök hogy ilyen olcsón és könnyen túl vagyok rajta, de ha tudom hogy ennyire lazán veszik a dolgot, akkor hagyom a fenébe a kipufogót és az indexet. Most szerelhetem vissza.
Jövő hónapban az autóm jön. Most gondolkodom, hogy vigyem én, vagy vigye a márkaszervíz?
Halihó !
Motorral hamar megszokod.... Én itthon hajtottam egy jobbkormányos Subarut......... Hát, nem valami leányálom ! Nem a váltó elhelyezkedése, hanem az előzések kivitelezése a nagyobb gond!
Hello Srácok, olvasgattam mik történtek.... Üdv az újaknak és sajnálom ezeket a feldőléseket, szegény Bocik
Én vagy 2 hete nem ültem motoron, itt Berlinben ultra szar idők vannak mostanság Na de majd jövőhónapban bepótolom, Angliába megyek, már most kiváncsi-mesi vagyok, milyen lesz a bal oldali vezetés
az enyémben 48E van,nemrég húztam rajta...nem vagyok képben kicsit sem,hogy parázni kell e...mármint a piszkos anyagiak miatt...nagyságrendileg mennyibe kerül egy lánccsere?(anyag+ munka)
Hali!
Nekem 44.000 körül van a mociban, de a szakik szerint 60-70 körül szükséges a csere. 2007.-es új gép volt, mikor vettem.
Mi volt a baj?
Csak "hangilag" volt gáz?
Szegecselt lánc van benne, vagy gyári összerakású?
Hú ,kezdek parázni...
Köszi!
Jozsó.
A lánclógás beállításánál tekerd körbe a láncot és több pontján is mérd meg a lánclógást. Ugyanis néha csak egy egy ponton nyúlik meg a lánc, ha ez a pont felkerül a hátsó lánckerékre, akkor feszesebb lesz a lánc, ha épp nem a hátsó lánckeréken van, akkor lazább.
Ha ezt tapasztalod, akkor inkább cserélj láncot, de addig is olyan feszességet állíts be, amelynél egyik ponton sem lesz túl feszes a lánc, mert a boci nyomatéka egyszerűen behúzza a hátsó kereket - azaz nem a lánc adja meg magát, hanem a hátsótengely távtartója, illetve a hátsótengely rögzítő csavar alátétje.
Megvolt a szívsebészet! /Vezérműlánc csere./
Újjá született a boci!
A srácok megoldották 24 óra alatt alkatrész rendeléssel együtt!
Ilyenről még nem hallottam.....
Olyan hangja volt hidegen ,mint egy orosz motorosfűrésznek... :))
Melegen meg semmi...
Mondjuk nekem bántotta is a fülem. /elvégre zenész volnék :))))/
Nagyon szép hangja lett a DID SCA-0412A SILENT lánccal.
Ja, ha valakit érdekel nekem K4 750 -es van, ekkor tértek át a görgős vez. láncról a fogasra. Ebben már ez van.
Naná h, 2X annyi mint a görgős......
Egy kicsit a reklám helye, bár inkább segíteni tudok.
A cég ahol dolgozom nagyon jó áron kínálja a motorgumikat, nagyon sok motoros jár emiatt hozzánk. És helyben szerelni is tudjuk őket. Ha gumiabroncs vásárlását tervezitek elötte érdemes érdeklődni a peter@strauszgumi.hu e-mail címen.
Hali!
Ma mentem délbe miskolcra kipróbáltam az új dzsekit kánikulába!Hát mintha klíma lenne benne! Full jó.Láncspray én valvoline-t használok évek óta sztem nagyon jó olcsó 1950ft/500ml de egyszer kipróbálom a molt-is ha ez elfogy bár most vettem.
Jó estét mindenkinek!
Ismételten köszönöm a válaszokat, amúgy semmi gondom a mocival/karbival, indul rendesen hidegen-melegen és az össz fordulat amit ingadozik kb. 50-100 1/min, szóval ennyi szerintem sem gázos.
A láncspray-kel kapcsolatban is az jött ki a válaszaitokból, amire számítottam, valamint egy-két helyen is olvastam, hogy:
Repsol
MOL, Motul, Castrol
Most lassan elfogy a Castrol és sztem kipróbálom a MOL-t, haver 2500 HUF-ért vette a 400 ml-est a MOL kúton, az elég barátságos ár sztem.
A lánccal kapcsolatban még: az itteni
Sportmotor-on olvasott cikk alapján a lánc karbantartásról, ugyebár a lánc "lógás" 2-4 cm, mármost az én láncom sajna nem a legjobb állapotú, kicsit el van már nyúlva, de én megkerestem a legfeszesebb pontot és ott beállítottam 3 cm-re a lógást, de egyik haver állandóan azt mondja, hogy szerinte feszes egy kicsit, ezzel kapcsolatban szeretnék véleményeket, tapasztalatokat, tanácsokat.
És még visszatérve a fokozatkijelzőre... senkinek nincs ilyen?
2005ös évjárat uj gumikkal fék betéttel le szervizelve uj akumlátor
futott kilométer 41700km iány ár: 820ezer ft
érdeklödni:06309284232
Nekem kb áprilisban volt a 30ezres kötelező szervíz (2007-es Focus) az autómon, akkor elvileg átnézték és természetesen cseréltek mindent amit kellett. Ha a szervízbe viszem, akkor ők 30e Ft-ért levizsgáztatják.
De a motornál tapasztaltak alapján, szerintem én is elvihetem, és biztos sokkal olcsóbb lenne.
Én ma voltam, még friss az élmény, gondoltam megosztom. Korábban bementem, jelentkeztem vizsgára, kértem időpontot a mai napra. Odamentem a vizsgáztatókhoz, és érdeklődtem kipufogó ügyben. Mondtam hogy én a motort a Yoshi dobbal vettem át, a törvény és az Internetes fórumok tapasztalatai eltérőek a megfelelőségi kérdésben. Az előző alkalommal megfelelt, kérdem hogy most mi az álláspontjuk. Hát, jobb ha vissszatesztem az eredetit, mert az épp aktuális vizsgabiztos dönti el, hogy hangos-e vagy sem! Na szép, mondhatom. Ezért inkább visszatettem a gyárit, sőt még az index búrákat is visszacseréltem. Ma reggel nyitásra odamentem papíroztunk egyet, fizettem ha jól emlékszem 4.600 Ft-ot és mehettem a vizsgára. A vizsgáztató jó kedvű, velem egykorú srác volt. Lefotózták a kmóra állást, a motort elől és hátul. Ezen kívül első- hátsó fékpróba és kész! Gyakorlatilag addig indították be a motort, amig kijárt a fékpróbáról (kb 1,5 m!). Se világítás, se index, semmi. Kész, mehetek. Az egész, papírozás, plecsni, vizsga nem volt 30 perc.
Mondjuk örülök hogy ilyen olcsón és könnyen túl vagyok rajta, de ha tudom hogy ennyire lazán veszik a dolgot, akkor hagyom a fenébe a kipufogót és az indexet. Most szerelhetem vissza.
Jövő hónapban az autóm jön. Most gondolkodom, hogy vigyem én, vagy vigye a márkaszervíz?
Motorral hamar megszokod.... Én itthon hajtottam egy jobbkormányos Subarut......... Hát, nem valami leányálom ! Nem a váltó elhelyezkedése, hanem az előzések kivitelezése a nagyobb gond!
Én vagy 2 hete nem ültem motoron, itt Berlinben ultra szar idők vannak mostanság Na de majd jövőhónapban bepótolom, Angliába megyek, már most kiváncsi-mesi vagyok, milyen lesz a bal oldali vezetés
Nekem 44.000 körül van a mociban, de a szakik szerint 60-70 körül szükséges a csere. 2007.-es új gép volt, mikor vettem.
Mi volt a baj?
Csak "hangilag" volt gáz?
Szegecselt lánc van benne, vagy gyári összerakású?
Hú ,kezdek parázni...
Köszi!
Jozsó.
...és jó olaj míndig 6000-nél.
T.
Szép napot mindenkinek.
Emlékszem mikor cseréltem - bevittem egy kicsit lusta, darabos járású motort, és visszakaptam egy villanymotort.
Ha ezt tapasztalod, akkor inkább cserélj láncot, de addig is olyan feszességet állíts be, amelynél egyik ponton sem lesz túl feszes a lánc, mert a boci nyomatéka egyszerűen behúzza a hátsó kereket - azaz nem a lánc adja meg magát, hanem a hátsótengely távtartója, illetve a hátsótengely rögzítő csavar alátétje.
Xebu köszi még egyszer a tippet!
Megvolt a szívsebészet! /Vezérműlánc csere./
Újjá született a boci!
A srácok megoldották 24 óra alatt alkatrész rendeléssel együtt!
Ilyenről még nem hallottam.....
Olyan hangja volt hidegen ,mint egy orosz motorosfűrésznek... :))
Melegen meg semmi...
Mondjuk nekem bántotta is a fülem. /elvégre zenész volnék :))))/
Nagyon szép hangja lett a DID SCA-0412A SILENT lánccal.
Ja, ha valakit érdekel nekem K4 750 -es van, ekkor tértek át a görgős vez. láncról a fogasra. Ebben már ez van.
Naná h, 2X annyi mint a görgős......
Szép nyarat mindenkinek és jó hasítást!
Üdv: Tommy
Szép napos időt mindenkinek!
addig ezt ovasgasd!
:-)
http://www.lancszett.hu/motorl...
Egy kicsit a reklám helye, bár inkább segíteni tudok.
A cég ahol dolgozom nagyon jó áron kínálja a motorgumikat, nagyon sok motoros jár emiatt hozzánk. És helyben szerelni is tudjuk őket. Ha gumiabroncs vásárlását tervezitek elötte érdemes érdeklődni a peter@strauszgumi.hu e-mail címen.
Ma mentem délbe miskolcra kipróbáltam az új dzsekit kánikulába!Hát mintha klíma lenne benne! Full jó.Láncspray én valvoline-t használok évek óta sztem nagyon jó olcsó 1950ft/500ml de egyszer kipróbálom a molt-is ha ez elfogy bár most vettem.
Ismételten köszönöm a válaszokat, amúgy semmi gondom a mocival/karbival, indul rendesen hidegen-melegen és az össz fordulat amit ingadozik kb. 50-100 1/min, szóval ennyi szerintem sem gázos.
A láncspray-kel kapcsolatban is az jött ki a válaszaitokból, amire számítottam, valamint egy-két helyen is olvastam, hogy:
Repsol
MOL, Motul, Castrol
Most lassan elfogy a Castrol és sztem kipróbálom a MOL-t, haver 2500 HUF-ért vette a 400 ml-est a MOL kúton, az elég barátságos ár sztem.
A lánccal kapcsolatban még: az itteni
Sportmotor-on olvasott cikk alapján a lánc karbantartásról, ugyebár a lánc "lógás" 2-4 cm, mármost az én láncom sajna nem a legjobb állapotú, kicsit el van már nyúlva, de én megkerestem a legfeszesebb pontot és ott beállítottam 3 cm-re a lógást, de egyik haver állandóan azt mondja, hogy szerinte feszes egy kicsit, ezzel kapcsolatban szeretnék véleményeket, tapasztalatokat, tanácsokat.
És még visszatérve a fokozatkijelzőre... senkinek nincs ilyen?