Érdekelne, hogy valakinek van-e tapasztalata abban hogy a hátsó gumi egy mérettel nagyobbra cserélhető-e (150 helyett 160-as)?
És ha igen akkor ez okoz valami különbséget menetstabilitásban?
További szép napot!
Mióta írtam eltelt egy kis idő, és azóta mentem a friss olajos motorommal. Tsanyi által ajánlott Liqui Molly-t töltöttem bele és kurva jó! Olyan kis sima lett tőle a gép..
Hát így..
Sziasztok! Ezzel a hátsó dobozzal és tartóval kapcsolatban segítsetek, ha kérhetem.
A doboz adott, a platni adott, de, hogy kell felfogatni ezeket? Van külön GSXF-re való felfogató? Vagy csináltatni kell? Melyik a jobb? Az alábbi linket köszönöm, bár nem találtam ilyen tartókat, de mégis hasznos volt az oldal, elmentettem!
Szevasztok!
Voltam tegnap a motorshow-n nagyon jó volt! Rengeteg motor volt meg motor-hoz való minden és elég jó árban, bár nem vásárolni mentem csak nyáltcsurgatni majd teszek fel képeket cs
Szia! Szerintem valami jót!
Nah nem szivatni akarlak, de szerintem ha valami olyan olajat veszel bele, aminek van neve, ( Castrol, Liqui Moly, stb) akkor olyan nagyot nem hibázhatsz! Nézd meg milyen viszkozitású kell a gépbe, esetleg azt, hogy milyet ajánl a szervízkönyv.
sziasztok. érdeklődni szeretnék mijen olajat rakjak a gépembe. nekem egy gsxf 400-am van és nem rég vettem. nemtudom mi lenne jó bele. tudnátok segíteni ebben?
Köszönöm az akksis infót mindenkinek, de amit xebulon írt azt láttam valamikor neten. Ezekre az adatokat kerestem, de az istenért sem találtam. De most felírom alkoholos filcel a szoba falára, hogy meglegyen örökre! Még egyszer köszi mindenkinek. Ha Békéscsabán jártok a vendégeim vagytok egy bambira.
Szeretnék a motoromra egy hátsó dobozt, tartóval. Ha van valakinek eladó, akkor küldjön részemre egy-két képet a mél címemre.
Ha nincs, vagyis ettől függetlenül meg tudnátok osztani a személyes tapasztalatokat? Van gyári konzol, ami a GSX750F-re való (vagy csináltatni kell?)? Illetve melyik az a doboz, ami ár-érték arányban jó?
Ha csak egy feszültségmérőd van, akkor mérj rá az akksi két pólusára:
- 13,8V az ideális, terhelés nélküli fesz.
- Ha töltés van, akkor 14.4V szokott felmenni a feszültség
Ha alapállapotban 13,8V alatt van a delej, akkor két hiba szokott lenni:
- lemerült
- cellazárlatos - néha még ekkor is jól használható az akki, tipikusan 2,2V-tal csökken a delej a zárlat miatt, azaz hiába töltöd, nem meg feljebb a feszültség 11,6V felé. Mivel a többi cella jó az akkuban, még indul és megy autó/motor, legfeljebb túltöltödik a maradékcella, szóval némi esély van a robbanásra, vagy legalább a túlzott gázképződésre.
Ha azt tapasztalod, hogy 14,4V felé meg a feszültség töltés közben, mondjuk 15V-ra vagy feljebb, akkor
- sarukat tisztítsd meg, mert átmeneti ellenállás miatt nő a feszültség.
- ha tiszták a saruk és mégis nagy a feszültség, akkor az akksi már öreg, ideje cserélni.
Egyébként érdemes megnézni az önindítóhoz menő kábelt is és az önindító oldaláról megtisztítani a kábelt. Ott is lehet gond az érintkezéssel.
Az olyan hogy ráteszik a két pólusára és terhelést adnak rá aztán ott megmutatja mit bír az aksi ,mutatja hogy bírja e a 12v-ot vagy terhelés alatt leesik 12 alá akkor kuka!Ahol aksit árulnak szakboltokban ha beviszed sztem nálluk szokott lenni vagy villamossági szerelőknél vagy autószerelőknek is általába van!Ahogy kolléga mondta!
Üdv mindenkinek. Megtudná mondani valaki hogyan kell megmérni az akksit hogy jó-e még, jó-e a töltés stb. Valahol már olvastam a neten de most nem találom sehol. Úgy emlékszem mérték álló motornál és járó motornál,világítással ill. nélküle én hülye akkor elfelejtettem leírni hogy melyek a jó adatok. Jah és mivel kell mérni? Ha minden igaz nem lesz több fagy, úgyhogy ihatunk vizet!
Érdekelne, hogy valakinek van-e tapasztalata abban hogy a hátsó gumi egy mérettel nagyobbra cserélhető-e (150 helyett 160-as)?
És ha igen akkor ez okoz valami különbséget menetstabilitásban?
További szép napot!