Sajna a gixef karbija igen hajlamos valamiért a koszolódásra(van más gép is ami hasonló) és 6 hónapig nem beindítani nem túl jó ötlet.....akkor tavasszal nagy eséllyel egy komplett karbipucolással kell kezdeni....amúgy nem azt mondtam, hogy jó ha ennyi olajat megeszik(amelyikkel nem járnak vadul az lehet nem is eszi az olajat) hanem, hogy ha még csak ennyit akkor kár hozzányúlni.....6000km-ként kéne olajat cserélni bennük lehetőleg szűrővel együtt....
Csereperiódus alatt 1-1,5 liter az még jó? Én meg aggódtam, hogy 8000km alatt lement minimumra?
Arról mi a véleményed, hogy hat hónap állás után betrutyisodik a benzin a porlasztó úszóházában?Ez igaz?
Jahh és tavasszal asszem találkozunk, mert prüszköl a boci:-)
Amúgy én először Valvoline-t, de most 2 alkalommal Liqui-Moly-t tettem bele és Liqui-Moly adalékot és csendesebb lett, könnyebb váltás na meg csökkent olajfogyasztás lett......ilyen az adalék és 1800-ba kerül
Nem fog tönkremenni a jobb olajtól, az inkább típusfüggő, hogy melyikből mennyit eszik......amúgy egy légolajos géptől nehéz elvárni, hogy ne egye valamennyire az olajat, amíg a csereperiódus alatt "csak" 1-1.5 litert eszik meg nincs is értelme foglalkozni vele....
Csákány mindenkinek. Kitudná megmondani azt hogy a gyár milyen olajat ir elő a vasba? Azt tudom hogy 10w-40-es kell, de full synti vagy fél synti vagy ásványi? Azért kérdem mert egy szerelő azt mondta hogy vékony a full synti bele( most az van benne 10w-50-es)galyra mehet a blokk. Spec én úgy voltam vele hogy, a legjobb a full syntis olaj ezért mindig az ment bele, de lehet hogy az én motoromnak nem ez a legjobb. Most TELJESEN összezavarodtam olaj ügyileg!
jó élmény lehetett , a videó nagyon brutál az mér csak hab lett volna tortán, ha előttetek is forog egyet . a pontozás még lemaradt, de pótolom . -10-ek az elég húzós, de majd csak nem sokára jön tavaszanyó .
voltam bizony szuper volt, leszámítva a hideget és még egy Red Bullos zászlót is kaptam azt mondta a srác, hogy csak azoknak ad, akik tudják lengetni, há' mondom én, mint született sportbíró, a legjobban fogok itt lengetni vele
Van pár vidi, meg fotók is a Facebookon, de majd feltöltöm jútyúbra is
Hyosu.....?
Az valami betegség lehet... mint pld a fitymaszűkület......
Na, komolyan: " jobb vagy más?"
Jobb! Combosabb, könnyebb, kanyarvadászabb, tologathatósabb, ( csak ha muszáj ), DE, magasabb ülés magasság, fárasztóbb testhelyzet.
De nagyon tetszik, már alulról tol, harapós fék, patent váltó.
Röviden.
Te Nyúl!
Te most direkt szólsz be nekem?
Amikor a lelkem is kiteszem itt az érdeketekbe! Hálátlan népség, leveszem a kezem rólatok..... oszt nézhettek..... itt össze-vissza......
Igaz, ami igaz.
Nincs mit szépíteni a kérdésen, én ráztam fel a társaságot, ugyan eladtam a bocit, de mivel szívemhez nőtt, vissza, visszanézek volt kedvenc motorom topikjába, és zavart ez a csend.
Amúgy nagyon meg vagyok elégedve a mostani motorkámmal is, kicsit más világ mint a boci.
Hajtósabb.
Sziasztok
Ami igaz az igaz mostanában elég kevés hozzászólás érkezett , h. vajon azért, mert sumakker eladta a bociját kitudja lehet benne vmi . Vcsak mindenki téli álmot szendereg, mint a bocija . Igaz nem érzem magam kutyának... . Mesibaba voltál kint megnézni ? V. túl hideg van ?
Még a hétvégén nem bírtam magammal csak gurultam 1 rövidet , a hideg kb. 1 óra után kezdet zavarni.
Tsanyi tavasszal jelentkezek, amint az idő engedi. Remélem a medve mielőbb kibújik és nem látja meg az árnyékát... .
Sziasztok!
Eladó egy Suzuki GSX F 600-as egyedi festésű motorikusan kitűnő állapotban lévő sport-túra motor. Felszereltségként jár hozzá 1 db tanktáska 2 db oldaltáska. Ár: 790 000 Ft
tel: 0630 676 23 96
Itt Békéscsabán még nincs hó,de motorozni már hideg lenne.Inkább most essen a hó mint áprilisban,akkor már remélem előkerül a gép. Tavasszal olaj csere+szürő és láncszett, estleg tud valaki olcsón szettet. Egyébként sürűn benézek ide én is. ÁÁÁÁÁ utálom a telet ! bele gondoltam, soká lesz április
Akkor járatom:-))) Amúgy is jó kicsit brünnyögni a garázsban, ha már menni nem lehet..