Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Melyik Pannoniámat igényled? Mert a BMW-s eladósorban van!
(amúgy meg inkább felhordom a padlásra, ha valami már nem fér! )
Szia Ken Ray!Ahogy itt olvasom a kálváriádat,komolyan Ökölbe szorul a kezem!Sok erőt és kitartást Neked!( ha szükséged lesz egy kézigránátra,szerzünk egyet):Povázsai
Sziasztok!
A 15.-ei túra engem is érdekelne. Persze csak ha megtűrtök magatok között egy XJR-t.
Ha a 4-es úton mentek Ceglédnél tudnák csatlakozni.
Köszi. bár a 760-as annyira nem jön be. A fényezett részét neked kellett fényeztetni, vagy van több színben?
Van ott az elkerülőn egy MOL kút, ott ahol a négysávos kezdődik. Bp felől nézve asszem már inkább Szolnok túlsó felén van, lehet, hogy már a 442-es leágazó után (nem emléxem pontosan), de max 1-2 km pluszban.
Bp. felől érkezve az út bal oldalán van, és van rá egy kanyarodó sáv is.
Jó lesz ott? Hány körül értek oda?
Töltsd fel, és add nekem a Pannóniáidat.
Nem néztem be, a Cb-n levő dobozok kellenének, meg a z1000
Hi!
Szolnokig megyünk a 4-esen, onnét a 442-esen Martfű felé. Ha szolnoki elkerülőn, vagy környékén tudsz benzinkutat, vagy más helyet ahol összefuthatunk, akkor tedd közkincsé!
De itt szerintem sokakat megsértettél, csak nem tudják!
Te ezt elírtad, vagy benézted a CB 900 B'old ord-on vannak a dobozok, nem a Z1000-ren!
Azért van kontraszt is! láttam télen Guzzit 10cm hó borította, egy ponyvát nem volt képes a paromja ráteríteni, pedig 500 m-re volt a LOUIS , és POLO bolt tőle! Minden vak rozsda volt rajta!
Amúgy élek halok ezekért, feltölteném a garázsom maradék helyeit ezekkel!
Nem látszanak rajtuk a magyar "kókányolás" nyomai. Remélem nem sértettem meg senkit.
A z1000 azokkal a Hepco dobozokkal...az kéne
Tudom ezek nem suzukik, de szeretném ha az enyém is hasonlóan nézne ki ennyi évesen!
Ezeket hétfőn csináltam münchenben egy pár órás séta alatt. Itthon azért kovályoghatnék pár napot , hogy ilyen gépeket lőjek!
Sziasztok!
Megpróbálok ide is figyelni...
Hányan fogtok jönni? Foglaljak helyet a Kondorosi Csárdában?
Jelezzétek a GSX1400 as oldalon. Köszi!
Üdv mindenkinek!
Hányan mentek, és melyik úton? Elvileg Kecskemét volna az optimális hely, ahol tudnék csatlakozni, az útvonaltervező szerint, ha az M5-ön jöttök, akkor ott le kell jönni róla. Vagy ha a 4-esen, és Ceglédnél nem később jöttök le róla. De én is felmehetek Ceglédig is, csak kéne tudnom, hogy hol és kb. mikor tudnék csatlakozni.
Elmennék én a Lurdyhoz* is szívesen, de ahhoz nekem kb. 6-kor el kéne indulnom, hogy odaérjek 8-ra, és akkor még kurv@ hideg van.

*Azon kevés bp-i helyszínek egyike, ahová többórás kóválygás nélkül legtöbbször odatalálok.
Hétvégén B-king járatás van! Nem nézelődünk "hírös" helyeken, és nem lesz idő pörköltszafttal összekenni a remegő szánk szélét!
Ha esik akkor betonozok!
Szarvasi túra! 2008. március 15.

Gyülekező a Lurdy Ház parkolójában. Indulás 8 órakor!
Aki bújt, aki nem…
Ahhhhh!
Újra itthon!
Véééééééégre vannak éééééééééééékezetes gombok is a billentyűzeten!
És a Z és Y is a helyén van!
És a fórum is megújult!
Csak mik vagyunk a régi bútordarabok!
Hali,
itt a fórumon már volt szó korábban a szélvédelem témájáról.
Nekem a Givi A760-as van fent, elég jó szélvédelmet biztosít a terhelés szempontjából. A szélzaj marad ugyanolyan, ez ellen és is a füldugót tartom a legjobb megoldásnak. Viszont kényelmesen tudsz vele 160-180-at menni. Mivel kimondottan ilyen stílusú naked-ekhez tevezték, még a formája is elfogadható ( bár ez megosztja a közvéleményt). Én elvagyok vele, de a kicsi valóban jobban illik az egynégy stílusához.
Viszont az meg tényleg nem véd semmit. Beruháztam rá, így megengedhetem magamnak azt az úri passziót, hogy cserélgetem ha változatosságra vágyom,( kb 15 percet vesz igénybe).
Az ára itthon, ha jól tudom kb 60 e Ft. Ausztriában hozzá lehet jutni ennél 15-20 százalékkal olcsóbban.
Néhány 10 oldallal visszalapozva találsz fenn róla itt is képet, a piros-feketét keresd
köszönöm :-)
Bogláron állítólag ment 3-4 liter közötti mennyiséggel is, amit Veszprémben is megerősítettek, de oldalsztenderen leállt a motor, egyenesbe rakva meg rángatott. Viszont akkor is van egy lyuk 6 liter környékén ahol leáll és nem lehet elindítani.
Kenray! Kíváncsian várom a feljeményeket!
Ha bizonyítani kell, hogy megy 4 literrel is, a motorom és én továbbra is állunk rendelkezésedre!
Köszönöm a választ :-)

A levél most került kiküldésre, pedig még január elején írtam, itt a fórumon is felvetettem ugyanezzel a szövegezéssel, így kitárgyaltuk, hogy egyedi esetről van szó.

Most ott tartunk, hogy a Suzuki Hollósnál van a motor 3 hete. 2-3 hibát találtak rajta, amit sem Veszprémben sem Bogláron nem láttak, és kiállítottek egy olyan papírt, hogy jó a motor, a GSX 1400 ilyen és kész.
Hollósnál készségesen fogadták a gépet és azt mondták, hogy úgy kapom vissza, hogy minden ok lesz vele. Most alkatrészre várunk. Amint többet tudok ígérem jelentkezem és leírom majd a hiba pontos okát is.
Itt válaszolok Ken Ray kérdésére:

Nekem sem rángat a GSX-em! Mikor megvettem a mocit, kb. 3 hete, alig volt benne benzin, úgyhogy az első utam a kútra volt, ami kb. 5 km-re volt. Ott picit több, mint 20 l-ert tudtam tankolni bele, szóval jó üres volt a tank. Az odavezető úton egyszer sem rángatott.

KenRay, ne hagyd magad! Aki azt mondja, hogy normális a rángatás, az nem normális.
Én még ilyet nem hallottam. Ha normális lenne, akkor minden motornál így lenne, és benne lenne a leírásában. Ez kész röhej. Az utolsó cseppig ki kell tudni fogynia a benzinnek.
Valószínűleg azért mondták, hogy "másnak is ilyen, és elégedettek" (ez duma), hogy lerázzanak.
Ezek az orokzoldek! Plexi-nem plexi, birja - nem birja, hangos hurkatolto - vagy eredti sziszego, eros- vagy gyenge!
Ha mar olyan szerencsetlenek vagyunk hogy egyforma motort valasztottunk es nem terveztunk-epitettunk , vagy terveztettetunk maguknak teljesen egyedit, akkor tegye maganak egyedive mindenki ahogy akarja, hogy egy kicsit kulonlegessebbnek erreze magat es motorjat! Muvelje ezt mindenki szabadon ahogy csak jonak latja! Gyerekfurdokaddal, hurkatoltovel, virsli, vagy uthenger gumikkal, temperafestessel,vilagitotorony vilagitassal, bucsumatricakkal vagy csak otletszeru furatokkal...
Szevasz Tuci!
Végre valaki aki látja a lényeget! Igen ez NAKED BIKE! Akinek szélvédelem kell az nem jól választott, vagy csak elcsúfítja a gépet bazi szélvédőkkel.
Amúgy nekem is van a gépen plexi. Picike. Csak és kizárólag autópálya menet esetén van rá szükségem, de akkor is úgy használom, hogy befekszek mögé. Egyébként semmit nem használ, de nem is kell. Nekem már megedződtek a nyakizmaim!
Amúgy soha nem volt szélvédelemmel ellátott motorom, és nem is lesz.
Jó, jó, tudom, hogy naked. De ha lenne fejidomos, mint a Banditából, akkor olyat vettem volna.
Nem is várom el a teljes szélvédelmet, mert a Banditán is a magas plexinél 180-200 körül már rázta a fejem a szél. Ezen viszont elemi erővel nyomja a fejem hátra 130-150 felé, majd le törik. A múltkori Balaton körbeguriga után 3 napig izomlázam volt a nyakamban. így sincs túl vékony nyakam, de nem szeretném, ha bivalynyakam lenne pár év múlva.