Nahát milyen érdekes. Én nagyon örültem, hogy a régebbi szürkére (?) fényezett rugók helyett markáns piros lett a rugók színe! Nekem nagyon bejön, nem is fényeztetném át. Persze mint tudjuk ízlések és pofonok…
Üdv Egynégyesek!
Lenne kedvetek március 15.-én egy közös guruláshoz? Már Imre is felvetette az ötletet. Találjunk ki egy jó kis útvonalat, aztán menjünk! Amúgy meg a tokaji találkozóval kapcsolatban is jó lenne beszélgetni, ötleteket cserélni a programokat illetően! Nos?
Mikor elöszőr kijött a motor piros teloval a fél herémet odaadtam volna érte annyira tetszett, csak a mélykék motorom szinéhez nem passzol.
Izlések és pofonok!
Szerintem magyarországon bortányos minőségben galvanizálnak, és nem tudnák szépen felpolírozni sem, így én egy elektrosztatikus, porfestést javallanék, ami igen rugalmas , magas hőmérsékleten van beégetve, és sokkal strapabírobb, mint egy oldószeres festés.
Véleményem szerint azokkal a "mérési hibákkal" szoktak nyerni versenyeket, bizonyos csapatok. De a Power Commanderes "tapasztalatokból" okulva, nem árt hozzálőni a motort. És nem árt a grafikont máshol is szemügyre venni, nem csak a csúcsán! Mert ugye még addig elforog a motor , érint egy-két fordulatszám tartományt. Összefoglalómban ezért írtam , hogy ez csak számháború. És ez csak egy kigyorsításásos teljesítménymérés, de nem látjuk , mi a különbség különböző folytószelep állásokon!
Vagy itt mindenki csak digitálisan használja a gázkart és nem ismer köztes értékeket a csútkagáz és a zárt állás között?
Ha nincs csendes sisak, a füldugó is megteszi. Én 10-20 km-nél hosszabb utakra mindig használok füldugót. Valamennyit lehet azért hallani, amennyit szükséges, de a szél/kipuzajt jelentősen csökkenti, és hosszab távon sem fájdul meg az ember feje a süvítéstől.
Hát ha a motorblokkot nem is, de a fejidomot szívesen áttenmém a Banditáról. Tegnap mentem kb. 470 km-t vele, most meg mintha le akarna törni a fejem, úgy fáj a nyakam.
De megérte, mert nagyon sirály a gép!
Nézegettem 1-2 grafikont, és az a véleményem, hogy kicsit túl van hype-olva ez a kipufogó dolog, már a mi a hangolt kiput illeti. Szóval inkább csak a gyártók szeretnék azt elhitetni, hogy mennyivel jobb lesz a moci egy cserével. Tudott dolog, hogy - ellentétben a kétüteműekkel - egy négyütemű moci esetében nagyságrenddekkel kevesebb szerepe van a kipunak. Találtam egy grafikont ahol egy Yoshi és a gyári dob van összehasonlítva a GSX-en. Nos ha összehasonlítom a zöld és piros vonalat, olyan kicsi a különbség, hogy akár mérési hibának is betudhatjuk (jó, biztos több mérésből jött össze).
Szóval inkább csak design, és leginkább a villanymotor-hang eltüntetése érdekében tenném rá a Yoshit. És anyagi megfontolásból is, ugyanis ha a Banditát eladom ugyanannyit adnak érte a Yoshi dobbal is, mint egy gyárival. Szóval ha veszek egy gyárit a Bandira 15-20 körül, akkor marad egy Yoshim, ha pedig ezt felberhelem a GSX-re, akkor gyakorlatilag 15e-ért lesz egy Yoshim a GSX-en, ami szerintem nem rossz bolt.
Alternatív megoldás, hogy a megmentett Yoshit külön eladom, és veszek az árán valamilyet a GSX-re.
nekem sincsen "lyuk", alacsony fordulatszámtól is egyenletesen húz szépen.
Persze 7 literes benzinszint felett.
Voltam Budán pénteken a Full-Gas-nál kipufogót nézni a trombita helyett, mert feladtam a keresést kistrombita ügyben, így marfad a hurkatöltő megoldás :-(
A lényeg, hogy a szalonban láttam egy 1250-es Banditot (szélvédős kivitel) szépen felöltöztetve.
Dobozokkal, hátsó sárhányóval, meg plusz oldalburkolattal. nagyon szépen nézett ki a jószág, igazi túramotoros kivitel volt.
AC pumpa hangja nekem is van amikor ráadom a gyújtást, de utána nem hallani.
Ez normális, pl a Renault Megane I is ilyen hangot ad amikor ráadod a gyújtást.
Szerintem bármilyen motor, autó rángat ha az adott sebességfokozathoz túl alacsony a fordulatszám.
Ilyenkor a megoldás, hogy visszakapcsolunk a megfelelő fokozatba, 2.-ba 1-esbe és lám megszűnik a rángatás.
Én legalábbis így tanultam…
Kénytelen vagyok egyetérteni az előttem szólóval! Sport kipufogónak az tekinthető ami keményen egy adott típushoz lett kifejlesztve! Minden egyéb kipufogó, ami ám lehet nagyon tetszetős is, valóban a hurkatöltő kategóriát képviseli.
Szerintem egy 600-as motorra kitalált kipufogót nagy hiba lenne feltenni egy 1400-as motorra. Még ha szépem mutat rajta akkor is!
eröltesd egy kicsit ezen az ~1700 -as fordulaton kis gázon araszolva 3-6 fokozatokban, kicsi gázmozdulatokra, vagy állandó gázra ott ugrál rendesen. Hidd nem nem a balhé kedvéért találtam ki, nekem a K2 , K3 is dadogott,de most már nem!
Vagy lehet az egytrombitás már más térképet kapott?
Nem kéne vennetek egy csendesebb sisiakot? És egy kicsit gyorsaban üzni a vadat?!
Szerintem a motorblokkal együtt rakd át a kipufogót úgy még erősebb lesz a motorod!
A Yoshimura azon kevés igen ügyes kipufogógyártó cég közé tartozik akik összehangolják a terméküket az adott motor karaktarisztikájával némelyest és nem csak egy rozsdamentes hurkatöltőképű tárgy lesz felakasztva a motorod valamelyik oldalára. Így szerintem nem olyan jó ötlet.De lehet hogy egyedül vagyok vele...
Az meglehet. Páréve kimosták a fülem. Azóta hallom én is.
Szóval összegezve: ha nem hallod, akkor vagy süket vagy, vagy kezdhetsz aggódni.
Amúgy tök szupi. Mikor bekapcsolod az indexet, lehet hallani, hogy a feszingadozás zavarja a szivattyút.
Lehet, hogy mexoktad, azért nem hallod. Nekem meg azért lehet fura, mert a karbis Bandita nem sípolt.
Tehát mikor gyújtásra rakom, akkor sípol pár mp-ig, majd abbahagyja. Mikor elinditom, onnantól folyamatos. Valószínű, hogy normális, csak gondoltam megkérdezem. Elvileg logikus, hogy menet közben folyamatosan kell mennie a benzinszivattyúnak
Még menet közben is hallom, ha lassan megyek, és nem nyomja el a szél.
Jut eszembe, szerintetek érdemes lehet a Banditáról áttenni a Yoshimurát a GSX-re?
Kicsit faragni kéne az összekötőcsövön, de megoldható. Kicsit hosszabb, mint a GSX-hez kellene. Az biztos, hogy gyönyörű hangja lenne vele. Hülye ötlet?
Gratulálok az új géphez, telljen benne sok örömed
A szivattyúnak az enyémen is van egy állandó halk sípolása, sztem ez természetes. Néhány autótípusnál is hallani
Az jó lesz?
Nekem igen!