Szép ez a plakát. De ugye nem nyomtátok vele tele Tokajt. Nem lennék teljesen boldog, ha Black Dragon-ék elrontanák a bulinkat. Kicsit óvatosan a "motoros találkozó" címszóval.
...maskep elem ki az exibicionista hajlamaimat...
...nem nagyon tartom alkamasnak a motort magat sem a lassu menetben a tomegben ,mar alapjaraton elso fokazatban is tul gyorsan megy ezekhez a tokeletken araszolgatasokhoz kepest. ha kenyszerbol kene ekkora forgalomban a tomeg kozepen vanszaragni, mint altalaban a pesti dugoban, felszinre kene hoznom a szado/mazos hajlamaimat. Inkabb marad a celnelkuli tekerges a forgalommentes utakon, ahol a tarsakon kivul csak sajat magamra vagyok veszelyes...
Mostanban nagyra ertekelem ha sikerul olyan utvonalat talalni ahol nem talalkozunk ut kozben szinte senkivel...Azt gondolomon ez nem beteges, csak egy mas fajta megkozelitese a dolgoknak...
Ki akar itt eltantoritani?! Osztom a tippeket!
Szerintem sikerult megdontened, senkitol nem hallottam ekkora etvagyat! Durrogtatas! Remek dolog! meg jobb lenne egy szalamira vagott dobbol! Az is eleg csopperes! Jol menne az eloretolt labtartokhoz ...
Nem voltam meg olyan csodalatos Citadella "megmozdulason"...mirol szol ez tulajdonkeppen? Probalom felidezni regi semmire nem valo motoros "felvonulasokat" a nehany profitorientalt talalkozon, mikor mint a birkakat kozrefogva vezetnek a rendorok, kozben mindenki vizet (no meg olajat!) forral a blokkjaban a 30 -as temponal tiltason perditve a fotengelyt...masok meg nyelen huznak el a surranosavon mindenki testi epsegere "tekintettel"! megint masok nyitott dobjukat hasznaljak fel hogy "maguk melle allitsak" a megbotrankozott lakossagok...,es biztositsak a varos tiszta levegoet..., es barati beszelgetesek hangulatat... Ez is hasonlo "ertekekkel" bir?
..kormany vegere borrojtokat,opcionalis magyarzaszlot tartoval , szigoruan a fel meter magas hatsoules hattamla moge!
Van sajatkeszitesu bor villataskam , es nyeregtaskam is ami jol passzol a eloretolt labtartokhoz....
Szeretném megkérdezni azokat akik jönnek Tokajba, hogy van aki hozza a társát is! Gondolok itt oldalborda, feleség, barátnő vagy más néven hívott szebbik nem képviselői közül!
Csak azért kérdezem, mert az én Brumicicám csak akkor jön ha lesz még képviselője a másik nemnek is! Szóval várom a buzdító válaszokat, hogy nem csak Ő lesz ott egyedül Nő!
Szeretnék egy pár plusz lábtartót felszerelni a bukócsőre, de nem tudom milyet lenne érdemes.
Van valakinek tapasztalata ezzel kapcsolatan?
A Louisban van 3 típus ami szóba jöhet (1-es, 4-es és 6-os kép)
Az áruk eléggé különbözik (nem tudom mi indokolja).
A hosszuk is különbözik, (1: 102 mm; 4: 130 mm; 6: 113 mm), de nem tudom, hogy honnan számítják a hosszt, a teljes hossz, vagy csak a lábrész?
Mintha a szarvasi gurigán láttam volna valakinek a mociján valamelyiket (talán a 4-est), de nem emléxem biztosan.
2003-ban MO-n az Áfa törvény módosítása miatt adták el a legtöbb motort, miszerint később nem lehetett visszaigényelni a motor után az Áfa-t.
Csak ennyi a magyarázat a motoreladásra, semmi más. :-)
Ezzel a furcsa ténnyel kapcsolatban hallottam egy tézist, mi szerint komolyabb autógyártó japán cégek is elismerték , hogy nem tudták, tudják tartani a megemlekedett darabszámok miatt a minőséget. Ha visszaforgatjuk az idő kerekét, Magyarországon tudtommal ebben az évben (2003) adták el a legtöbb motort, de lehet hogy világviszonylatban is jó évet zártak a kereskedők. Erre vannak itt kiválló "számháboruzók"akik tudják hogy mikor ki vezette az eladási statisztikákat.
Ha mellérakjuk azt hogy egy jó fogaskerék kéregedzésének egyik meghatározó eleme a kemencében töltött idő ami alatt a megfelelő mennyiségű szén tud bediffundálni a felső pár tizednyi kéregbe. Az pedig aztán meghatározza a fogaskerék Rokwell keménységét ,kopásállóságát.
Nem is olyan nehéz szart gyártani, csak egy kicsit el kell kapkodni !
Nekem ez egy kicsit hihetetlen, hogy 2002 decemberben még jót gyártanak, de utána egy éven kesresztül rosszat...
Ha megvolt a gyártósor a váltóhoz, miért baltáznák el? Vagy ha mondjuk tényleg költséghatékonysági szempontból szarabbat kezdtek gyártani, miért csak egy éven keresztül?
?
A jó hely, már néztez talán! Talán ezt be is raktam a "gyűjteménybe". http://www.gsx1400.hu/index.ph...
Most úgy is gondban leszek, mert nem látok már a Louis-ban Castrol 10W-60-as RS4T olajat amit eddig használtam , és tegnap borítottam bele az úccsó 5 litert. Más után kell néznem.
A segítségedet kérném , hogy akár ide , vagy a email címenre , ha leírnád azokat a szerencsétlen eseteket 2003-as Banditokkal kapcsolatban, hogy melyik fokozatok kerekei mentek tönkre, és hogyan orvosolták. Mert itt az egyikben az 5. a másikban a 4. ! Szóval lehet hogy nem érdemes egy párért megbontani, mert ha koplett váltónak rossz a kéregedzése, akkor 10-20000 múlva megint bontani kell. Szóval ha megvolnának a rövid történetek és meg tudnád osztani akkor eredményesebben tudnánk következtetni...
Előre is köszi.
Üdv.
István
...nem nagyon tartom alkamasnak a motort magat sem a lassu menetben a tomegben ,mar alapjaraton elso fokazatban is tul gyorsan megy ezekhez a tokeletken araszolgatasokhoz kepest. ha kenyszerbol kene ekkora forgalomban a tomeg kozepen vanszaragni, mint altalaban a pesti dugoban, felszinre kene hoznom a szado/mazos hajlamaimat. Inkabb marad a celnelkuli tekerges a forgalommentes utakon, ahol a tarsakon kivul csak sajat magamra vagyok veszelyes...
Mostanban nagyra ertekelem ha sikerul olyan utvonalat talalni ahol nem talalkozunk ut kozben szinte senkivel...Azt gondolomon ez nem beteges, csak egy mas fajta megkozelitese a dolgoknak...
Szerintem sikerult megdontened, senkitol nem hallottam ekkora etvagyat! Durrogtatas! Remek dolog! meg jobb lenne egy szalamira vagott dobbol! Az is eleg csopperes! Jol menne az eloretolt labtartokhoz ...
Nem voltam meg olyan csodalatos Citadella "megmozdulason"...mirol szol ez tulajdonkeppen? Probalom felidezni regi semmire nem valo motoros "felvonulasokat" a nehany profitorientalt talalkozon, mikor mint a birkakat kozrefogva vezetnek a rendorok, kozben mindenki vizet (no meg olajat!) forral a blokkjaban a 30 -as temponal tiltason perditve a fotengelyt...masok meg nyelen huznak el a surranosavon mindenki testi epsegere "tekintettel"! megint masok nyitott dobjukat hasznaljak fel hogy "maguk melle allitsak" a megbotrankozott lakossagok...,es biztositsak a varos tiszta levegoet..., es barati beszelgetesek hangulatat... Ez is hasonlo "ertekekkel" bir?
Ma benyakalta a 9 lityit , pontosabban 19-et 210 km-ren. Mondjuk ebben volt sok bp-i araszolás, Citadella-felvonulás, durrogtatás, egy kis 200+.
Van sajatkeszitesu bor villataskam , es nyeregtaskam is ami jol passzol a eloretolt labtartokhoz....
Az én Feleségem is jön. (természetesen ott a helye )
Ilyen buliba eszembe sem jut nem elvinni.
Imre
Voltam Tokajban megnézni a kempinget, de nem tudtam bejutni.
van mindenkinek szállása?
jelezzétek, ha nincs!
czegle
Szeretném megkérdezni azokat akik jönnek Tokajba, hogy van aki hozza a társát is! Gondolok itt oldalborda, feleség, barátnő vagy más néven hívott szebbik nem képviselői közül!
Csak azért kérdezem, mert az én Brumicicám csak akkor jön ha lesz még képviselője a másik nemnek is! Szóval várom a buzdító válaszokat, hogy nem csak Ő lesz ott egyedül Nő!
Csopper nem kell.
Olyan jó csoppereset... :)
Le fog érni a kanyarokban...
Van valakinek tapasztalata ezzel kapcsolatan?
A Louisban van 3 típus ami szóba jöhet (1-es, 4-es és 6-os kép)
Az áruk eléggé különbözik (nem tudom mi indokolja).
A hosszuk is különbözik, (1: 102 mm; 4: 130 mm; 6: 113 mm), de nem tudom, hogy honnan számítják a hosszt, a teljes hossz, vagy csak a lábrész?
Mintha a szarvasi gurigán láttam volna valakinek a mociján valamelyiket (talán a 4-est), de nem emléxem biztosan.
Ha hazaerek kedden csak akkor tudok ra reagalni,kulhonban nem erem az emailjeimet...
Koszonom meg egyszer a faradozasod...
Udv.
Istvan
Csak ennyi a magyarázat a motoreladásra, semmi más. :-)
K.István: Mail ment.
Ha mellérakjuk azt hogy egy jó fogaskerék kéregedzésének egyik meghatározó eleme a kemencében töltött idő ami alatt a megfelelő mennyiségű szén tud bediffundálni a felső pár tizednyi kéregbe. Az pedig aztán meghatározza a fogaskerék Rokwell keménységét ,kopásállóságát.
Nem is olyan nehéz szart gyártani, csak egy kicsit el kell kapkodni !
Ha megvolt a gyártósor a váltóhoz, miért baltáznák el? Vagy ha mondjuk tényleg költséghatékonysági szempontból szarabbat kezdtek gyártani, miért csak egy éven keresztül?
?
Most úgy is gondban leszek, mert nem látok már a Louis-ban Castrol 10W-60-as RS4T olajat amit eddig használtam , és tegnap borítottam bele az úccsó 5 litert. Más után kell néznem.
A segítségedet kérném , hogy akár ide , vagy a email címenre , ha leírnád azokat a szerencsétlen eseteket 2003-as Banditokkal kapcsolatban, hogy melyik fokozatok kerekei mentek tönkre, és hogyan orvosolták. Mert itt az egyikben az 5. a másikban a 4. ! Szóval lehet hogy nem érdemes egy párért megbontani, mert ha koplett váltónak rossz a kéregedzése, akkor 10-20000 múlva megint bontani kell. Szóval ha megvolnának a rövid történetek és meg tudnád osztani akkor eredményesebben tudnánk következtetni...
Előre is köszi.
Üdv.
István