Lehet azért írják hogy lenyomják az árát a papír nélküli szerzeményeknek. Azért azt hozzáteszem, hogy én amit leírtam , azt 10 éve csináltam...
De tavaj adtam el egy IZS Planéte 3-as motorkerékpárt papírok nélkül. De úgy is hírdettem. Aki megvettem ,annak voltak kapcsolatai, tapasztalatai tokmányirodában, és stratégiai helyeken, hogy újra forgalomba hozza a gépet ami nem volt egy "nagy durranás", csak 1984-es volt, de 14000 km volt csak benne, és teljesen eredeti állapotban volt és nagyon ment. Ő felajánlotta segítségét nekem a sikeres üzlet velejárójaként, de ez idáig nem éltem vele...
Persze akkor is keresett sok balek , hogy legalább valami medvesajt-papírt írjunk, vagy így vagy úgy, de én nem kivántam ezzel tölteni az időmet...
Gondolom vannak néhányan akik ezt üzletszerű kéjjelgés szinten űzik, és kellemeses körbebástyázták magukat, hogy másoknak esélyük se legyen...meg hát a magyar búrokrácia...
Megvillanthatnád majd itt az új kormánycsövedet, teljes pompájában, ha jól sikerült, és nem tartasz a savazástól!
Hmmm...lesegetek veterános fórumokat, de ott mindig azt szajkózzák, hogy papírmentes motort "még ingyen se", mert csak veteránvizsgával lehet forgalomba helyezni(ami sok nullára véggződő összeg), de ezek szerint nem.
Én is azért vettem segmót a városba, hogy ne adózzak, ne menjen a szabim műszakiztatásra, ne legyen átiratási költség...aztán jövőre jól seggbe leszünk mi is b*va, jön a rendszám, sok pénzért.
Szevasz Földi!
A programokat azért alakítottuk így, hogy a tokaji közös programokon legyen a hangsúly! Nem igazán terveztünk semmit az oda és visszaútra. Ami viszont fontos, hogy a tokaji programok ne legyenek kapkodósak, zsúfoltak és mindenkinek legyen bőven ideje a lazításra, a kikapcsolódásra, ismerkedésre, haverkodásra, stb.
Az Északi-középhegység amúgy is megér egy egész napos túrát, sőt többet is, szóval ha arra mész akkor csak keresztül fogsz rohansz a látnivalókon, vagy csak nagyon későn érsz Tokajba!
Én azt javasolnám, hogy a csapat kedvéért most vedd előre a közös tokaji programokat! Hegyi túrázásra meg biztos lesz még bőven idő a szezonban!
Örülök neki, hogy vannak még akik hasonlóan vélekednek. Szívesbben fórumozok erről és hasonlóan mélyebben szántó gondolatokról, mint egyszerű közhelyekről...
Megcsináltathattam volna annó, irtam egy nyilatkozatot, hogy alkatrészként vettem, csináltattam egy eredetiség vizsgálatot akkor, 10 éve. Utánna el kellett volna vinni műszakira, és befizetni a felelőségbiztosítást, majd névre iratni. valami ahsonló a sorrend, de mostani veteránozók ezt joban tudják, én már kiszáltam belőle évekkel ez elött.
A gép nem kapna veterán minősítést , mert sok a tipusidegen , nem eredeti alkartész, ami engem egyáltalán nem zavar.
Meg nincs kedvem a magyar gerinctelen államnak éves szinten ezreket fizetni teljesítményadót meg kötelező biztosítást a zsíros biztosítóknak, meg vizsgáztatni 2 évente újabb szép összegekért...ez nem az az ország. Elférnek ezek a garázs sarkában, időnként előhúzom őket, letörölgetem , leápolom, megjáratom...
Sajna mivel a motornak nincs forgalmi engedélye, nem igen tudom elmozgatni egy igényesebb háttér elé...pedig szívesen tenném. Nem is merem rá megcsinálni mert félnék hogy akkor az egynégy kerülne a sarokba, és mindehova ezzel mennék. Hogy többen megértsék milyen érzés ez valójában. A legújabb, legdrágább, legerősebb motorokat , legyen az B-king, Hayabusa, stb..., bárki megveheti némi előleget leszúrkolva érte, és utána elkezdheti "egyedivé" alakítani a boltokban kapható kiegészítökkel..., de felülni egy olyan motorra, ami majd 70 éves konstrukció és 30-40% egyedi kézzel gyártott megismételhetetlen alkatrésszel van felépítve, 8-10 különböző motorból származó elem van összeházasítva, és ez mellet még harmonikus összképpel és szinfóniába illő dohogásával is megajándékoz. Ráülvén pedig egy 70 évnyi időutazásban lehet része a tulajdonosának.... Ezt nem tudják még a boltban vásárolt motorok. Reményeim szerint ez egynégy is képes ennek a kornak a megélésére, még akkor is ha mi nem is érnénk meg...
Aki azonosulni tud ezekkel a gondolatokkal , joggal érezheti , hogy van gyökere és tiszteli is azt amit oly nagyon szeret....
a 19.-ei érkezési időponthoz szeretnék javaslatot fűzni, illetve a 13 órás programkezdéshez.
Nem tudom, hogy ebben már megegyeztetek 15.-én,mert akkor nem variálnék rajta.
Amennyiben nem, javasolnám ezen időpontok 1.5-2 órával való eltolását. Ezt gondolom, egy autópályás odútra tervezted. Én a magam részéről nem vagyok nagy híve a hosszú autópályás utaknak, így inkább az Északi-középhegység irányából közelíteném meg Miskolcot, ami véleményem szerint egy kellemes, a motor jellegének inkább megfelelő túra lenne, de valamivel több időt is vesz igénybe. Ahogy nézem, a tervezett programok, még ezzel az alternatívával is beleférnének az időbe
Április 19. Szombat
10:00 – 12:00 Érkezés Tokaj (szálláshelyek elfoglalása)
12:00 – 13:00 Gyülekező a Tiszavirág kempingben, előtte ebéd
13:00 Tokaj hegy túra
- Indulás a Tiszavirág kempingből
- Bodrogkeresztúr – motormúzeum
- Tállya - Európa közepe
16:00 Érkezés a Tiszavirág kempingbe
16:00-tól Ismerkedés, haverkodás, motorok megcsodálása
Bográcsozás, szalonnasütés, Lebuj Pincefogadó meglátogatása
Tokaji borok ízlelgetése kifulladásig!
Április 20. Vasárnap
9:00 – 11:00 Ébredezés, másnaposság kikúrálása. Ember fazon kialakítása!
11: 00 Szabolcs – földvár megtekintése
12:30 – 13:30 Ebéd a környéken fakultatív jelleggel
13:30-tól szabad foglalkozás, majd hazaindulás a szélrózsa minden irányába
Lehet hogy voltunk erre, lehet hogy nem. Akkor majd pótoljuk legközelebbi alkalommal...
Más: A múlkorjában a Surányi könyvet emlegettem...
Az egyik képen az emberiség egyik legsikerültebb motorja: BMW R71. Annyit illik róla tudni, hogy ezt nem csak az oroszok másolták le, de a franciák , kinaiak akik még a mai napig is gyártják, teljesen azonos technikai tartalommal, és a Harley Davidson-nak is volt boxer motorja, mely kisértetiesen hasonlított erre. Valami hasonlót kivántam én is megformázni az M72-esből....
Mondok egy tuti kört, de szerintem ismered: Sahy- előre a 66-on Zvolen felé, Hontianske Nemcénél balra, eszméletlen kis tekergős út, de tempót nem lehet menni, mert szűk, Vyhnyén megállni, és venni ott főzött Steiger sört a vegyesboltban, utána Bzenica, azátn Levice felé haza. BP-BP 360km, egy lájtos fél nap.
Mivel csak jó öreg papírgps volt nálunk és azzal se nagyon törödtünk, így eltértünk a tervezettől már a határ átlépése után így kb Levice-Krupina környékén motorozhatunk. minden itt megtett km kb 2-szer anyinak számít élvezetben mint itthon. Mert még a tél után is normálisabbak az utak, itt ott van csak a kavics a szorásból visszamaradva ami okoz egy kis meteorvihart, csillagok háborúja élményt. Az utak nem terheltek 100 ezer egyirányba tartó motorossal akik ön és közveszélyesek, és autók is alig vannak.
nem is írok róla több jót mert mások is rákapnak és akkor vége lesz a lakatlan sziget feelingnek! . Itthon meg annyi kétkerekű volt az utakon , ha mindegyiknek intettem volna , inhüvelygyulladásom lenne!
Jól terelgeti a gazdája. mivel nem vagyunk kunyerálgatós fajták , így megelékszünk esetleg ha az 1000 szervíz utánk a tulajdonosa ránktukmálja, hogy utána ódákat zengjünk róla. csináltak a 2006 Gsx1400 el egy nyomaték rugalmasságot a túra közben A fokozatban 6. sebességfokozatban ~80-100-ról. Ott van az 1400-es 140-ig . utána lehet hogy elmenne, de még mint mondtam bejáratós. fékek , futómű a gazdi szerint jeles. felraktunk rá indulás elött egy bukógomba szettet, és van benne egy brutkó xenon is a gyári gyertya helyett elöl. A power commander és a Yoshi csek pár hét múlva lesz berakva....
tökéletes illik a dinamikájával a "csapatba"!
De tavaj adtam el egy IZS Planéte 3-as motorkerékpárt papírok nélkül. De úgy is hírdettem. Aki megvettem ,annak voltak kapcsolatai, tapasztalatai tokmányirodában, és stratégiai helyeken, hogy újra forgalomba hozza a gépet ami nem volt egy "nagy durranás", csak 1984-es volt, de 14000 km volt csak benne, és teljesen eredeti állapotban volt és nagyon ment. Ő felajánlotta segítségét nekem a sikeres üzlet velejárójaként, de ez idáig nem éltem vele...
Persze akkor is keresett sok balek , hogy legalább valami medvesajt-papírt írjunk, vagy így vagy úgy, de én nem kivántam ezzel tölteni az időmet...
Gondolom vannak néhányan akik ezt üzletszerű kéjjelgés szinten űzik, és kellemeses körbebástyázták magukat, hogy másoknak esélyük se legyen...meg hát a magyar búrokrácia...
Megvillanthatnád majd itt az új kormánycsövedet, teljes pompájában, ha jól sikerült, és nem tartasz a savazástól!