Az én javaslatom, hogy inkább május 1 és 4-e közöti időszak lenne a jó, mert az 4 napos hosszú hétvége, és még ha valaki akar, más programot is beszervezhet magának.
Azért írtam az SV-t, mert a 650-es SV-sek is lemotorozzák ezt a papás vasat, nemhogy a GSR-ek. De nem a GSR klán túráira gondoltam Steve, hanem a másik csapatomra, azok Mátra, Mecsek, Balaton északi partra járnak, nem úgy, mint anno veled a GSR csapat: autópálya, autóút......ha kanyar volt már örültem
Másról szól a két motor, azért a 600-as kategóriát sem kell eltemetni, főleg, hogy pályán, kanyarban nem versebyeztek ezekkel a monstrumokkal. Nem is arra valók.
A felháborodás meg abbak szólt, hogy nincs 1000ccm alatt élet. Ennyi.
Üdv Egynégyesek!
Mint kiderült 2008. április 26.-a munkanap lesz, így ez a hétvége biztosan nem jó a tokaji találkozó időpontjának.
Marad az április 19.-20. (mivel Béla a GSX-es fórumról talált Tokajon egy másik kempinget ami már április 1.-én kinyit és itt van 12 db 2 ágyas szoba is!) vagy a május 1.-i hosszú hétvégén a szombat-vasárnap!
Melyik legyen?
Mivel nem hármunknak, négyünknek szervezzük ezt a találkozót, jó lenne, hogy akik olvassák itt a topikot, a véleményüket is kifejtenék pl. az időponttal kapcsolatban. A cél ugyanis az lenne, hogy minél többen össze tudjunk jönni!
Nos?
Most van a 2. szervizben a motor. Az a baj, hogy a szerviz valamiért nem tudja megcsinálni, és ők a Suzuki Rt ááláspontját tolmácsolják. Tudom, mert beszéltem velük is és készséggel várják a fogyvédet, mert mondtam nekik. Tudják, hogy úgyis csak nekem pénzkidobás minden próbálkozás, mert a törvény neki kedvez.
Új motort nem indíthatnak be, csak a tankot veszik le róla benzinpumpástól, ami ugyanazt produkálja mint az enyém. Mondom akkor ezek szerint nem azzal van a gond, hanem mással. azt mondják nem, ilyen mind.
Most azon küzdök, hogy nézzenek már meg egy másik GSX-et, mert nem hiszem, hoyg ez normális...
Esztergom tényleg messze van, lehet, hogy megérne egy próbát, de nem tudom ilyen időkben elvinni a motort,
lehet hogy marad a fogyvéd...
Én a helyedben nem pazarolnék több energiát arra a bizonyos szervízre. Javaslom próbálj meg egy másikat megkérdezni, biztos másképp fogják megközelíteni a dolgot. Ha sikerül máshol megjavíttatni, még mindig beolvashatsz a bogláriaknak. Ajánlani tudom az esztergomi szervízt, keresd Csunderlik Csabát. Tudom ,hogy messze van ,de egy telefont megér a dolog. www.prop-tech.hu a címük.
pajti téged azt nem kímélnek ! dobd fel a műhelyt , fogyasztó védelem , apeh , ántsz , tb , stb stb , azt majd észhő térnek azt jegyezd meg nekik hetykén : hogy a kib.szás társasjáték !
Bizony még mindig itt tartunk...
Hiába nyomtattam ki a hozzászólásokat, nem igazán érdekelt senkit :-(
Egy motort szeretném, hogy lássanak, hogy EZ NEM A TÍPUS JELLEGEZETESSÉGE!
hosszú dolog lesz ez úgy érzem :-(
Oh ezt nem hiszem el! Még mindig itt tart a dolog?
Nem elég az a rengeteg beírás a fórumban , mely teljesen bizonyítja az ellenkezőjét?
Jóhogy nem akarnak megvetetni veled egy új motort, mert kitalálhatják a használtról , hogy az biztos meg van "babrálva"!
Úgy gondolom , és remélem jól tudom, hogy a gyárnak kell bizonyítania, és nem a vásárlónak az igazát, és neked ott a kezedben a kezeleési útmutató, melyben tisztán is világosan le van írva , hoyg mikor mennyi üzemanyag van a tankban , és egyik jelzésnél sem látok olyan megjegyzést , hogy ennél a benzinszintnél rángat a motor!
szóval...?
Nem hiszem! Ha valaki követi a beírásokat és nem csak idekukkant néha, tudhatja , hogy nem mindenben vagyunk egy véleményen. És vitatkoztunk már jókat , és "húztúk" már egymást eleget. Ellentétben másokkal akik még esetleg megszólítás után sem kivának beszédbe elegyedni, vagy csak féltik a billentyüzetet. Az én neven kicsit ritkább mint a tied, és valahogy nem szerettem volna kiírni ide, nem mintha szégyelném de a többi fantasztikus halandzsához képest kicsit túl hivatalos lett volna. ( amúgy meg a másik fórumon az email cimem tartalmazza a becsületes nevemet, ha valakinek túl titokzatos lennék...)
Én tartom magam a leírtakhoz...
Ha majd gyenge és erőtlen leszek, hogy "nagysztenderre" vágjam a gépemet, vagy hogy kitoljam egy lejtős kapubejáróból akkor majd újra átgondolom az egészet...
Ismertek Balatonboglár környékén élő 1,4-es tulajt?
Most épp Bogláron van a motorom szervizben és nagyon kellene egy GSX 1400, hogy bebizonyítsam, hogy
az én motormom rossz és nem a típus jellegzetessége a rángatás meg a negyed tanknál megállás...
A marhaság az hogy "körbemotoroznak az SV -ek" ?! Neked nem is SV-d van?! Miért nem a te motorrod tipusát irtad? Ez úgy hangzik hogy még azok is , pedig azok még gyengébbek mint a tied! ezek szerint Mégis van különbség motor és motor között?! (Vagy félre értettem? Már megint?)
Különben meg úgy hangzik mint egy ovis duma, hogy az én tesóm sokkal ügyesebb mint a tied, és különben is megmondalak az ovónéninek!
Na és ha körbemotoroznak az SV-sek? Akkor mi van?
Te szereted körbemotorozni üveghangon a nagyokat. Én nem!
Én meg szeretem a 126 Nm-t élvezni amit te csak akkor tudsz megtapasztalni ha még egy GSR blokkot teszel a másik mellé.
Szóval az a jó ebben, hogy mindenki azt élvezheti amit szeret.
Nincs itt semmilyen marhaság!
Huhh mennyi paprikás arc!
Én a saját szemszögemből világítottam meg a dolgot, csak itt több helyen kifejtettem a véleményemet , álláspontomat ezzel kapcsolatban.
Engem bárki körbemotorozhat akár egy robogóval is, nem kifejezetten érdekelnek, döntöm ameddig merem, húzom ameddig cérnéval bírom , de inkább addig ameddig kontrolálni tudom. Én nem benzint szívtam anyatej helyett, csak viszonylag későn ültem az első saját motoromra, így erősen hiányoztak (hiányoznak? ) az alapok, a raglétrát kijártam ennek ellenére, és annyit megtanultam , hogy nem becsülöm le ismeretlen motorosok vezetési tudását...
Engem bárki körbemotorozhat akár egy robogóval is, de közben néhányszor le kell cserélje majd , de a nagymotor akkor még mindig csak éppen hogy be lesz járatva annyi kilométernél....
Mondtam amit mondtam azért is többek között, mert úgy vélem hogy ebben a kategóriában vannak a fejlesztések a nagy gépek kapják meg a legjobb fútóművet, a hatásos fékeket, és masszív megbízható erőforrásokat, és két embernek is megfelelő utazási lehetőséget...
Ezzel szemben a "kistesók" általában a levetett "ruhákból" öltözködnek, gyengébb erőforrásukat jobban kell hajszolni úgyanolyan körülmények között, ezzel futásteljesítményük is kisebb lesz.Ezekhez gyengébb instabilabb fútómú dukál és kisebb teljesítményű fékek. Melyeket persze fel lehet húzni a "nagy szintjére", de az már nem az a gép , és ugye ez már egy zsebbenyúlos történet.
Lehetséges hogy nem igazak a megállapításaim a versenysportban, ahol egymás mellett nőnek a 600 és 1000 -es tesók, de azért ott is vannak különbségek, és a kisebbnél kell némi kompromisszumot kötni néhány tekintetben.
Én (hosszú) túrázásra használom a motoromat, jórészt kétszeméllyel, És nem panaszkodok sem én sem az utasom a menetdinamikára, a kényelemre. Biztonságban érzem magam, köszönhetően egy jól hangolható fútóműnek ,és jól adagolható fékeknek. Persze körbe motorozhat közben bárki bármilyen aprósággal is ha elfér mellettem.
És a saját gépemet még 100000 km után is szeretném használni mindenféle kompromisszum nélkül, és nagy generálok mellőzésével.
És jómagam , jó néven veszem, ha esetleg mások is hajlandóságot mutatnak , megtiszetlvén vele, hogy ellenvéleményüket kicsit bővebben és higgadtan kifejtsék a fórujm adta lehetőségekkel élve.
És így talán én, és más olvasók is bölcsebbek leszünk néhány új gondolattal, és nem csak néhány lecsapott labdával.
Mi ez a felháborodás fiúk?
Szerintem csak arról van szó amit én is tapasztaltam.
Konkrátan: 1200-es Bandit 98 lóereje, meg a GSR 600 98 lóereje messze nem ugyanaz a kategória!
Aki nem hiszi járjon utána! Na persze, az a fránya nyomaték...
Szerintem a K.István is csak erre gondolhatott.
Hi!
Nekem is volt egy T5-ös Pancsim, de rá kellett jönnöm, hogy soha nem lesz időm felújítani, így aztán eladtam.
Ha lenne elég szabadidőm erre, akkor persze imádnám én is a restaurálgatást. Affinitás meglenne hozzá.
Na, ja. Egy liter alatt nem olyan a filing, kis motor kis élvezet!
Egy liter alatt , nem sok értelme van a motoroknak, pont az hiányzik belölük, amiért az ember motorozik, a dinamika , a határtalanság!
A betanulás időszakára megfelelő, de utána vagy sereghajtó lesz az ember, vagy csak szólóban motorzzon , hanyagolva a csapatban mototorozást.
Újra itt!
Köszönöm a hozzászólást , kritikát megjegyzést a felrakott képekhez témákhoz.
A musztángnak , nagyon meg kell hogy emelkedjen a pilágpiaci ára hogy én arra költsek, így is egy teli tankkal , megduplázom az értékét! Így is mint látható nagyon profi MZ fékkarok vannak rajt (ez volt otthon), nem tom emlékszel el , milyen volt az eredeti....
A Pancsi, hogy mennyire mutáns azt nem tom, csak egy matrica van rajta ami talán megzavarhatja az összképet, de a tankoz így jutottam hozzá. Ezt szertném majd megcsinálni a nagy fékdobos kerekekkel, mivel azért az nagyobb kuriozum. Meg a másik fékdobos már van!
Az elismerést külön köszönöm, a motoroknak majd átadom! Ennél csak menni velük nagyobb élmény és élvezet!
Látom remekül halad a Dzsembori szervezése, csak így tovább. És vigyázni a parázsra!
Volt szeremcsém megint nekem is Münchenben megint elköltenem néhány dukátot motoros APRÓságokra. És örömmel vettem , megint van az akciós RK lánc-lánckerék szett a http://www.polo-motorrad.de/gr... , http://www.polo-motorrad.de/gr... -nál.
Majdnem vettem megint, de gondoltam , hogy 10000 km útán még nem kéne . Igaz jövöre egy korzikai , és egy görög túra is be van tervezve...
Gyors motoros sok van, öreg kevés!