Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Azt nem bánom hogy nem annyi idős , hogy ezekkel kellett volna motoroznom! De sajnálom hogy én már csak a restaurált darabot probálhatom. És sajnálom hogy megannyi értékes , érdekes motor tünt el az olvasztókban "kistraktorokban", "nyulaskocsikban", stb. Ezért talán a gyűjtő szellem mert van akinek , libabőrrös lesz teste, könnyes a szeme, mikor elgördül egy ilyen melette az utcán, halk dohogással. És régen elfelejtette már mennyit szenvedett a gyújtással, polasztóval, stb.., csak a fiatalság érzése akaszt gombocót a torokbn.
Kérésednek semmi akadálya...
Gratula , nagyon ügyes vagy ! majd a nyáron meglátogatnálak ha nem veszed tolakodásnak , megnézném élőben is az " időutazást " vissza gyermekkor felé
Itt van néhány kép:
1.az elsőn a tuningolt , sportlégszűrős Jawa. Még nincs kopásértéken a dugattyú! (fellelt állapotban, igazi pecás motor!)
2."Téli álom": a talpon lévő motoroknál
3. A patológián készült, minősítése:szexkép
4. két legkedvesebb sajátkezüleg restarult motorom.
Igény esetén van ... héééé ébresztő!
Én ott voltam a talin, csak nem tudtam hogy mindenki ilyen korán fekszik már nyáron is, és hogy ilyen hamar vége lesz, így csak a pincércsajjal taliztam, meg a por és keréknyomokkal, de éreztem a levegőben a pillanat nagyságát!
Amúgy hogy megy a egyenpoló biznisz? Hány GSX katonánk van már?
És visszakanyarodva egy kicsit korábbi témához:
István!
Ha már a szeptemberi dunaföldvári találkozóról tüntetőleg távol maradtál (pedig még az egyen póló viselése alól is felmentést kaptál), remélem jövő tavasszal Tokajban már tiszteleted teszed!
Jó buli lesz, gondold meg!
Én időben szóltam...
Na, ja. Ráéreztél!
Ezzel a géppel bármelyik leánykollégium elé is gurultam be, garantált volt a siker!
A fazon meg láthatóan full motoros!
Kösz az elismerést Abolcskei!
István itt csajozni indult pont , akkori szemmel nézve ütőképes is lehetett volna akár ez a stilus és kifinomult elegancia !
Szevasz Csecse!
Örülök, hogy máris újabb támogatóra találtunk a személyedben! Olvasgasd a topikot, sőt írni is szabad ide, aztán összehozunk tavaszra valami finom kis találkozót!

Addig meg marad az agyalás, meg a száraz, legalább +5 fokos hétvégék utáni sóvárgás, hogy kicsit gurulni is lehessen!
Gratula a gépparkodhoz!
Látom, van itt választék bőven!
Jöhetnek a fotók, most már kíváncsivá tettél!

A lenti Jawa-s fotóhoz hasonló rettenetekkel még én is szolgálhatok és ez nem fenyegetés volt!
Sziasztok!
Én is támogatom a kétszeri talákozót egy évben vagy ennél többet is! Nagyon nehezen viselem a motorom távollétét sokkal jobb a meleg nyár! Nekem tetszik a Tokaj és környéke és a kétnap!
Ilyen az én gépem is, csak nincs róla fényképem, mert a fekete és rozsdabarna felületekről nem verődik vissza a fény( lopakodó stilusban készült) így nem tudtam róla még képet csinálni! Neked viszont nagyon fain a bőrjakod, és lábbeli sem kutya! Ja és persze a rözséd is ott van a szeren, a kép igen jól tükrözi az exibicionizmusodat!
Ha még aktuális lesz dolog ,dobok fel egy két képet a lovaimról amik be vannak kötve az istálóba...
A kép nem aktuális már néhány tekintetben, de a darabszám közel állandó...
neeeeeeeeeeeem! nem rakhatok rá három hengert mert tömege miatt akkor 1 fölött lesz a kg/LE arány! meg akkor beleér a henger az első kerékbe és ott is hiányozni fognak a küllők! ( mert csak a motor hosztengelyábe lehet beépíteni mindent, mert különben tönkretenné azt a dinamikus karcsú formáját, és a légellenálási tényező is csak romlana...)
Bocsánat!
Az én Jawa-m ilyen volt!
Ja, és én ülök a gépállaton!
Hiszi a piszi.
Valami képet nyomjál már fel a táltosról!
3 küllő 3 henger hiányzik róla
...többek között ilyen is van még a garázsban... nagyon meg! Kunmadaroson indultam volna vele többször is , de mindig kizárnak mert hiányzik 3 küllő a hátsó kerékből! De szerintem csak ürügy, mert tartanak tőle!
Hi!
Kicsit szervezkedünk, kicsit topikolunk aztán összejön a dolog!
Égy évben két nagy Egynégyes találkozó (egy tavasszal, egy ősszel) nem utópia!
Csak csinálni kell...
Ja, és minél többen csináljuk, annál nagyobb a valószínűsége, hogy jó buli lesz!
de jól hangzik :-)
ilyen vót ez első motorod ?
+ egy Jawa Mustang, 3 gyűrűs tuning dugóval!
+ egy Gsr 600 !
Szevasz Czegle!
Na így már szerintem is kivitelezhető a dolog! Jó lenne megdönteni létszámban az idei őszi találkozó abszolút csúcsát!
Igazán szép látvány lenne a hegytetőn, mondjuk 30 GSX 1400!
Én benne vagyok!
mehetünk motorral is a hegyre!


kÉPZELD EL AZ 1400-AS CSAPAT FOTÓJÁT A HEGYTETŐN, A HÁTTÉRBEN CSAK AZ ÉSZAKALFÖLD+ A TISZA

a CSÚCSON A HELYÜK!

ÉN AMINT LEHET, CSINÁLOK EGY ILYEN KÉPET!