Üdv minden barkácsolós kedvű GSX1400 tulajdonosnak!
Szóval ez itt nem a reklám helye, de
Voltam ma egy kollégával gyárlátogatáson itt Borsodban egy faluban a Bodrog mellett. Az illető cég rugókat gyárt. Mikor ott voltunk, épp ETZ-hez csináltak rugót első telőhoz. Kérdésemre, hogy gyártanak-e egyedi, kis számú rugókat, igen volt a válasz.
Szevasz Yeti!
Ez a markolatfűtés tényleg jó ötlet! Nekem hűvösebb időben mindig az ujjaim akarnak először lefagyni, bármilyen termo kesztyűt is húzok.
Ha éppen meg tudok állni a blokkon szoktam melengetni. Hát mit mondjak nem egy praktikus módszer…
Szóval kíváncsian várom a fejlesztésed végeredményét!
Szerintem azt az EK-s lehetőséget linkeld be ide : http://www.gsx1400.hu/index.ph... . Én ezért töltögetem ezt a rész az oldalon, hogy ne kelljen mindenkinek végigszopnia minden tipust, buknia rajta nagyokat. De sokszor érzem ezt a lyukas metőcsónak effektust mikor csak páran pupálnak a többiek meg csak potyáznak és jól megtartanak maguknak minden használható infót. Vagy én vagyok olyan jól informált hogy nem tudnak már újat mondani?! Ezt azért nem hinném.
Hány nyitott kérdés van fent, miközben alig van mozgás a fórumon. Vagy mindenkinek garis gépe van 5780km -rel az órájában? Természetesen akinek nem inge nem veszi magára...
Kellem apervadászatot a markolatfűtéshez!
Üdv.
István
Megnézem a belinkelt oldal. Valóban nem bír ki 4-szer annyit . Mindössze kétszer annyit tud . Kíváncsi lennék, hogy mennyit kóstál amúgy mocskos anyagilag egy ilyen szíj . A BossHos elég meggyőző abban a tekintetben, hogy létezhet GSX1400-hez elég combos szíj .
Az egész mechanizmuson meg majd még én is elgondolkodok , hogy hogyan is lehetne megoldani ezt valami furfingos módon úgy, hogy ne kelljen megfizetni Jürgen óniós órabérét . Sajnos pillanatnyilag nem érek rá. Multkor kissé felszexuálta az agyam az, hogy egyesek pofátlan módon majd 19.000-ért vesztegetnek olyan primitív dolgokat, mint pl egy markolatfűtés. Dühömben nekiálltam megcsinálni . Ha meglesz és megfelelően működik, esetleg közkinccsé teszem. Nekem úgy fest, ki lehet hozni egy darab ezeresből is, de maj" meglássuk.
Amúgy örülök, hogy ilyen infóid vannak az EK lánchoz . Véletlenül sikerült ilyennel felszerelnem az állatkámat . Méretre passzol, 150 Le fölé ajánlják. Nem is nagyon nyúlik , ráadásul volt hozzá hagyományos bontószem . Úgyhogy a szervizet sajnálatos módon nem látogattuk meg . Amúgy lehet rendelni, vmi 35 rúgóba fáj.
Olyanról már hallottam, hogy nemtom melyik szervíz felrakott megfelelő méretű de nem megfelelő minőségű láncot asszem egy Banditra . Az eredmény az lett, hogy a lánc elszakadt és szétk_rta a blokkot . Valami 700.000 forintos kár lett belőle . Ha jól tudom, normálisan rendeződött a dolog, de asszem ilyennel előnytelen játszadozni.
Mellesleg most jó kedvem van . Nemrég jöttem meg, megsétáltattam a Yetikémet . Tök jó volt, csak a kezem fázott.
Némi ironiát vélek felfedezni a mondandódban...
De ugye ez csak pusztán egy észrevétel volt, és nem egy rosszindulatú megjegyzés?
Más részről nem török az általad említett babérokra...
Bizonyára elkerülte e figyelmeteket az a tény hogy TÜV vizsgával rendelkezik az átalakítás, melyet csak itt http://www.gsx1400.hu/index.ph... csatoltam. És nem a Ganz éjszakai műszakában készítette a műhely takaríró személyzete...
Az öreg homepage-n http://www.vh-motorradtechnik.... olvasható hogy nem szakács , vagy ampervadászként indította cégét...
A 100 ezer futásteljesítmény kicsit sok, de itt http://www.vh-motorradtechnik.... található néhány ismérve a dolognak.
És ugye a HD-k sem fordulatból gyorsulnak 1200-1350 ccm-es blokkal.
Tény és való hogy nem versenycélokra van kifejleszteve ez a hajtásmód, mint azt a jelenlegi felhasználás köre mutatja is. De lehet téved és akkor javítsatok ki, de a GSX1400 sem verseny motor, és nem egy épített drag ugye?
A versenyzők is ERŐSÍTETT VERSENYLÁNCOT használnak ami NYÚLÁSMENTES. Egyik ismert tipusa a magyarországon csak hírből ismert EK lánc. Na ez rohadt drága! Hogy mit tud?
Azért én vettem a bátorságot és írtam az cégnek egy ajánlat kérés, melyben arra voltam kiváncsi, hogy mi van csere alakalmával, mikor már a csavarok a szíjvédő , és egyéb távtartók már megvannak, akkor mennyibe kerül a szíj, és a szíjkerekek, ha azt is cserélni kell. Mert a kiegészítők viszont tényleg egyszerűen elkészíthtőek egy kis tervezéssel, ha már a lényeg adott, és így esetleg jelentősen lefaragható az 1000€-os költség.
Egy ilyen átalakítás hosszú távú gondolkodást igényel, nem azoknak való akik szezonokként cserélgetik a motorjukat...
Mindenesetre a téma remek volt ahhoz hogy egy kicsit felkavarjam az állóvizet....
És még egy észrevétel a http://www.didchain.com/suzuki... oldalon látható a cég ajánlása hajtó és vez láncra. Jól látható , hogy már a Badikára is az erősitett VZM kivitel dukál. A Louis-ban mégis VM-es 130LE-ig jó lánccal adták a láncszettet!
Szerintem a B-Kingnek egyetlen szépséghibája van, a segge . Azokkal a formás kipufogókkal úgy néz ki, mint valami sz_ró szamuráj , aki a lábvédő bőröket hátrahajtotta, nehogy össze"piszkítsa
De egy drótos gumifigyelmetlen mexeltetésével simán el lehet távolítani.
Üdv.
Szerintem ez a szílyhajtás dolog egyáltalán nem olyan nagy hülyeség. Van neki pár előnye.
Pl hogy az élettartama jóval hosszabb, mint a láncoké. Mondjuk 4-szer. Egy szíj állítólag akár 100.000 km-t is elfuthat.
Továbbá nem annyira kell kezelni. El lehet felejteni a láncsprét meg az összemocskolódott felnit.
Valamint finomabb terhelésváltási reakcióra lehet vele számítani, mivel nem laza, mint egy lánc.
Viszont állítólag macerás beállítani.
Hogy mi szól ellene? A GSX 1400 típusú állatkának van egy olyan tulajdonsága, hogy nem pörög mint állat, hanem tényleg erős. Nyomatékból nyeri az erejét. Ennek megfelelően a hozzá ajánlaott lánc terhelhetősége 4,5 Tonna fölötti. (Egyesek beleesnek abba a hibába, hogy 100-150 Le tartományhoz megfelelő láncot vesznek rá, hisz 106 fős a ménes. Pedig ha belegondolunk, a láncot nem az terheli, hogy pörög a moci, hanem az a majd 126 Nm, ami kifeszül a moci kihajtótengején. A Hayabusánál ez ugye 136 Nm. A külömbség csak 10 Nm, mégsem vesznek rá 100 lovas láncot.)
Szóval a lényeg: Kérdéses, hogy létezik-e elég erős szíj.
Ha már szóba került a B King.
Néhány teszt annak, aki esetleg még nem olvasta volna.
Szerintem nagyon jó motor lesz 1-2 év múlva és már most is ott van a szeren!
Hi!
Szíjhajtás? Biztos nagyon jó! Ezért használja a HD meg néhány BMW, szóval abszolút széles körben elterjedt. Szakadnak is rendesen, ha úgy emberesen megtépik a gép száját és éppen nem vadiúj van rajta! (Tököl, HD gyorsulási verseny)
Szerintem max különcködésre jó, de arra tényleg!
Vagy olyan frenetikus élmény lenne egy szíjhajtásos GSX-et megülni?
Szerintem lánchajtással is az!
Ez nagyon érdekes! Úgy látom a kivitelezése is egyszerű, nem kell a mocin semmi jelentős módosítást végrehajtani. Vajon mennyibe fáj egy ilyen? Lehet, hogy nem drágább egy jó minőségű láncszettnél?
Én is nagyon megörültem amikor ezeket a gépeket megláttam!Elegem van abból hogy 2 évente kijön a mégjobb, a "mégzoralabb" és a 2 éves karcmentes motor már fabatkát sem ér!
Most úgy áll a dolog hogy jövőre egy Offtopic európai gépet veszek, de ha ezek megjelennek a színen emberi árban akkor nem fogok teketoriázni.Sajnálom hogy egy nagynevű olasz gyártónak a kínálatában ezek a retro gépek szinte a legdrágábbak.3M felett az ár
Szóval ez itt nem a reklám helye, de
Voltam ma egy kollégával gyárlátogatáson itt Borsodban egy faluban a Bodrog mellett. Az illető cég rugókat gyárt. Mikor ott voltunk, épp ETZ-hez csináltak rugót első telőhoz. Kérdésemre, hogy gyártanak-e egyedi, kis számú rugókat, igen volt a válasz.
Kompresszoros GSX 1400!
Rondának ronda, de ez úgy mehet mint egy állat!
Mindenesetre szívesen kipróbálnám.
Ez a markolatfűtés tényleg jó ötlet! Nekem hűvösebb időben mindig az ujjaim akarnak először lefagyni, bármilyen termo kesztyűt is húzok.
Ha éppen meg tudok állni a blokkon szoktam melengetni. Hát mit mondjak nem egy praktikus módszer…
Szóval kíváncsian várom a fejlesztésed végeredményét!
Szerintem azt az EK-s lehetőséget linkeld be ide : http://www.gsx1400.hu/index.ph... . Én ezért töltögetem ezt a rész az oldalon, hogy ne kelljen mindenkinek végigszopnia minden tipust, buknia rajta nagyokat. De sokszor érzem ezt a lyukas metőcsónak effektust mikor csak páran pupálnak a többiek meg csak potyáznak és jól megtartanak maguknak minden használható infót. Vagy én vagyok olyan jól informált hogy nem tudnak már újat mondani?! Ezt azért nem hinném.
Hány nyitott kérdés van fent, miközben alig van mozgás a fórumon. Vagy mindenkinek garis gépe van 5780km -rel az órájában? Természetesen akinek nem inge nem veszi magára...
Kellem apervadászatot a markolatfűtéshez!
Üdv.
István
Megnézem a belinkelt oldal. Valóban nem bír ki 4-szer annyit . Mindössze kétszer annyit tud . Kíváncsi lennék, hogy mennyit kóstál amúgy mocskos anyagilag egy ilyen szíj . A BossHos elég meggyőző abban a tekintetben, hogy létezhet GSX1400-hez elég combos szíj .
Az egész mechanizmuson meg majd még én is elgondolkodok , hogy hogyan is lehetne megoldani ezt valami furfingos módon úgy, hogy ne kelljen megfizetni Jürgen óniós órabérét . Sajnos pillanatnyilag nem érek rá. Multkor kissé felszexuálta az agyam az, hogy egyesek pofátlan módon majd 19.000-ért vesztegetnek olyan primitív dolgokat, mint pl egy markolatfűtés. Dühömben nekiálltam megcsinálni . Ha meglesz és megfelelően működik, esetleg közkinccsé teszem. Nekem úgy fest, ki lehet hozni egy darab ezeresből is, de maj" meglássuk.
Amúgy örülök, hogy ilyen infóid vannak az EK lánchoz . Véletlenül sikerült ilyennel felszerelnem az állatkámat . Méretre passzol, 150 Le fölé ajánlják. Nem is nagyon nyúlik , ráadásul volt hozzá hagyományos bontószem . Úgyhogy a szervizet sajnálatos módon nem látogattuk meg . Amúgy lehet rendelni, vmi 35 rúgóba fáj.
Olyanról már hallottam, hogy nemtom melyik szervíz felrakott megfelelő méretű de nem megfelelő minőségű láncot asszem egy Banditra . Az eredmény az lett, hogy a lánc elszakadt és szétk_rta a blokkot . Valami 700.000 forintos kár lett belőle . Ha jól tudom, normálisan rendeződött a dolog, de asszem ilyennel előnytelen játszadozni.
Mellesleg most jó kedvem van . Nemrég jöttem meg, megsétáltattam a Yetikémet . Tök jó volt, csak a kezem fázott.
Ez drukkolás!
De ugye ez csak pusztán egy észrevétel volt, és nem egy rosszindulatú megjegyzés?
Más részről nem török az általad említett babérokra...
Én drukkolok, hogy neked legyen az első magyar szíjhajtásos GSX-ed!
Bizonyára elkerülte e figyelmeteket az a tény hogy TÜV vizsgával rendelkezik az átalakítás, melyet csak itt http://www.gsx1400.hu/index.ph... csatoltam. És nem a Ganz éjszakai műszakában készítette a műhely takaríró személyzete...
Az öreg homepage-n http://www.vh-motorradtechnik.... olvasható hogy nem szakács , vagy ampervadászként indította cégét...
A 100 ezer futásteljesítmény kicsit sok, de itt http://www.vh-motorradtechnik.... található néhány ismérve a dolognak.
És ugye a HD-k sem fordulatból gyorsulnak 1200-1350 ccm-es blokkal.
Tény és való hogy nem versenycélokra van kifejleszteve ez a hajtásmód, mint azt a jelenlegi felhasználás köre mutatja is. De lehet téved és akkor javítsatok ki, de a GSX1400 sem verseny motor, és nem egy épített drag ugye?
A versenyzők is ERŐSÍTETT VERSENYLÁNCOT használnak ami NYÚLÁSMENTES. Egyik ismert tipusa a magyarországon csak hírből ismert EK lánc. Na ez rohadt drága! Hogy mit tud?
Azért én vettem a bátorságot és írtam az cégnek egy ajánlat kérés, melyben arra voltam kiváncsi, hogy mi van csere alakalmával, mikor már a csavarok a szíjvédő , és egyéb távtartók már megvannak, akkor mennyibe kerül a szíj, és a szíjkerekek, ha azt is cserélni kell. Mert a kiegészítők viszont tényleg egyszerűen elkészíthtőek egy kis tervezéssel, ha már a lényeg adott, és így esetleg jelentősen lefaragható az 1000€-os költség.
Egy ilyen átalakítás hosszú távú gondolkodást igényel, nem azoknak való akik szezonokként cserélgetik a motorjukat...
Mindenesetre a téma remek volt ahhoz hogy egy kicsit felkavarjam az állóvizet....
És még egy észrevétel a http://www.didchain.com/suzuki... oldalon látható a cég ajánlása hajtó és vez láncra. Jól látható , hogy már a Badikára is az erősitett VZM kivitel dukál. A Louis-ban mégis VM-es 130LE-ig jó lánccal adták a láncszettet!
Üdv.
István
De egy drótos gumifigyelmetlen mexeltetésével simán el lehet távolítani.
Amúgy nem adnám oda érte a GSX-emet!
Max 3-4 év múlva…
Egyetértek!
Na még egy kis B King!
Szerintem ez a szílyhajtás dolog egyáltalán nem olyan nagy hülyeség. Van neki pár előnye.
Pl hogy az élettartama jóval hosszabb, mint a láncoké. Mondjuk 4-szer. Egy szíj állítólag akár 100.000 km-t is elfuthat.
Továbbá nem annyira kell kezelni. El lehet felejteni a láncsprét meg az összemocskolódott felnit.
Valamint finomabb terhelésváltási reakcióra lehet vele számítani, mivel nem laza, mint egy lánc.
Viszont állítólag macerás beállítani.
Hogy mi szól ellene? A GSX 1400 típusú állatkának van egy olyan tulajdonsága, hogy nem pörög mint állat, hanem tényleg erős. Nyomatékból nyeri az erejét. Ennek megfelelően a hozzá ajánlaott lánc terhelhetősége 4,5 Tonna fölötti. (Egyesek beleesnek abba a hibába, hogy 100-150 Le tartományhoz megfelelő láncot vesznek rá, hisz 106 fős a ménes. Pedig ha belegondolunk, a láncot nem az terheli, hogy pörög a moci, hanem az a majd 126 Nm, ami kifeszül a moci kihajtótengején. A Hayabusánál ez ugye 136 Nm. A külömbség csak 10 Nm, mégsem vesznek rá 100 lovas láncot.)
Szóval a lényeg: Kérdéses, hogy létezik-e elég erős szíj.
Néhány teszt annak, aki esetleg még nem olvasta volna.
Szerintem nagyon jó motor lesz 1-2 év múlva és már most is ott van a szeren!
pl F650CS
Szíjhajtás? Biztos nagyon jó! Ezért használja a HD meg néhány BMW, szóval abszolút széles körben elterjedt. Szakadnak is rendesen, ha úgy emberesen megtépik a gép száját és éppen nem vadiúj van rajta! (Tököl, HD gyorsulási verseny)
Szerintem max különcködésre jó, de arra tényleg!
Vagy olyan frenetikus élmény lenne egy szíjhajtásos GSX-et megülni?
Szerintem lánchajtással is az!
Ez nagyon érdekes! Úgy látom a kivitelezése is egyszerű, nem kell a mocin semmi jelentős módosítást végrehajtani. Vajon mennyibe fáj egy ilyen? Lehet, hogy nem drágább egy jó minőségű láncszettnél?
Imre
...vagy a kardán jobb?!
Most úgy áll a dolog hogy jövőre egy Offtopic európai gépet veszek, de ha ezek megjelennek a színen emberi árban akkor nem fogok teketoriázni.Sajnálom hogy egy nagynevű olasz gyártónak a kínálatában ezek a retro gépek szinte a legdrágábbak.3M felett az ár